Hei,olen monta erinlaista ihmistä tavannut ja todennut että vain tietyt horoskoopit sopivat mulle.Olen skorpioni ja mun merkkiin sopivat kalat.rapu mm.Kaksosen kanssa elänyt kauan ja nähnyt et sekin toimii.
horoskooppien yhteenkuuluvuus??
4
2657
Vastaukset
- toinen skorppi
Miepä oon huomannu sen, että mie en tuu oikein toimeen kalojen tai rapujen kanssa.Kaksoset, vesimiehet ja härät menee kanssa samaan sarjaan noiden vedenmerkkien kanssa.Parhaiten tulen toimeen leijonien ja oinaiden kanssa. Siis yleisti ottaen... Johtunee tosin siitä, että leijona on itellä nousevamerkki ja kuu on oinaassa. Ja muutenkin tuli on hallitsevin elementti miulla.
- kalaN
siitä, että näet itsesi noissa vesimerkeissä?
Minulla on kartallani paljon kalaa, enkä ole koskaan oikein pitänyt kalaihmisistä. Luultavasti heissä on jotain, mistä en pidä itsessäni. Paljon paremmin tulen myös toimeen tulimerkkien kanssa :)
- Neitsyt&Härkä
Olen neitsyt ja olen huomannut että useimmat seurustelu kumppanini ovat olleet härkiä. Nytkin seurustelen härän kanssa ja hyvin suhde toimii..
Uskoisin horoskoopillakin olevan jotain merkitystä, mutta ei silti varma merkki. - Tamaki
Olen samaa mieltä... Olen itsekkin vesimerkki ja huomannut että tulen yllättävän hyvin toimeen kaksosen kanssa, vesimiehen kanssa, härän, vaa'an ja neitsyen kanssa. Sekä vesimerkkien. Tulimerkkienkin kanssa olen tullu toimeen ihan hyvin, mutta ei kovin hyvin. Miusta tulimerkit ovat välillä liian ahdistavia, sillä tunnen pari tulimerkkiä ja he ovat ahdistelleet aika pahasti. Mutta tulimerkitkin ovat mukavia ja tarkoitus ei ole loukata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904503
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?613385Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132561Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1092551Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1282464- 422085
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282017Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241773Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91667- 291628