Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teija.taavila
profiilit
teija.taavila
teija.taavila
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vuokralaiseni on maksanut ainoastaan puolet osuudestaan tämän kuun vuokrasta. Sähkösopimus minun nimissäni koska hän tuskin sitä saa, Jo kolme kertaa olen joutunut maksamaan triplat hänen huolimattomuutensa takia. Adsl- liittymän maksu on kaksi maksua myöhässä. Uhkailee hengen ja terveyden menetyksellä sekä minua että avomiestäni. Uhkaa tuhota asunnon. Onko tässä riittävästi aineistoa häätää kaveri ilman irtisanomisaikaa ?
20.04.2011 01:17
Minäkin olen aivan täysjärkinen keski-ikäinen nainen. Mutta olen sitä mieltä, että tuollaisia taphtuu. Olimme kerran perheen kanssa tulossa mökiltä kotiin, kun yhtäkkiä kova kolaus auton katolla säikäytti koko porukan. Aivan kuin iso kivi olisi heitetty auton katolle. Asia tarkistettiin, ei mitään. Jatkoimme matkaa. Olisiko siinä mennyt n. 10 kilometriä kun autoon levisi paha haju, ihan kuin moottoritilasta tuleva. Mittarit kuitenkin näyttivät kaiken olevan kunnossa. Pakko oli kuitenkin pysähtyä ja päästä raittiiseen ilmaan. Autosta ei löytynyt mitään vikaa.
12.02.2008 13:26
Rakkaan anoppini kuoltua alkoi hänen lastensa kotona tapahtua kaikenlaista. Kukat heiluivat kuin kovassa tuulessa, useampi henkilö kuuli kuinka ulko-ovi avattiin ja suljetiin, pullot kilisivät kaapissa omia aikojaan. Istuessani naapurin kanssa kotonani kahvilla kuulimme molemmat aivastukse. Anoppini aivasteli usein. Nämä ovat vain pieni osa kaikesta siitä mitä silloin tapahtui.
12.02.2008 13:13
1 / 1