Vapaa kuvaus

Aloituksia

153

Kommenttia

2625

1. Joo, kyllä vanheneminen on taidetta!
    Paljon on tähän ikään mennessä kertynyt esimerkiksi turhaa kamaa, josta haluaa päästä eroon. Sanotaan, että liika roina estää ihmisen luovuutta.
    Senpä takia olen alkanut siivota pois sellaista mitä en ole tarvinnut viimeisten 10 vuoden aikana, enkä varmasti tule tarvitsemaan seuraavankaan vuosikymmenen aikana.

Liekö se sitten oikeastaan valmistautumista "oikeaan" vanhenemiseen, johon minulla ei vielä ole konkreettista tuntumaa.
    Itselleni sanon että siivoan sen takia että saan inspiraatiota päästä taas maalaamisen alkuun.
    Kävi miten kävi, mutta kunto kasvaa, kun raivaa, kantelee painavia esineitä, juoksee rappuja ylös alas.

Vanhenemisessa on hyviä puolia, niinkuin sanot. Ei tarvitse enää välittää mitä ihmiset ajattelevat tai pitävät vaan voi tehdä niinkuin itsestä hyvältä tuntuu.
    Antennit eivät ole aina suunnatut ulospäin vaan sitä alkaa kuunnella enemmän omaa sisäistä maailmaansakin.
  2. Enhän minä ole kirjoittanut vaativani mitään sen enempää naisilta kuin miehiltäkään, mitä ulkonäköön tulee.