sa4ru5

![]()
Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.
En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.
PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.
Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.
Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.
Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.
Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.
Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.
Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:
[email protected]
Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Messenger: [email protected]
Aloituksia
225
Kommenttia
5833
Nautitko ehtoollista?
Mieltäni on alkanut askarruttaa se, että ehtoollisella juodaan kuvaannollisesti Kristuksen verta ja syödään hänen ruumis3205EU-runoja
Katsoitteko televisio-ohjelman runoilevasta EU-virkamiehestä? Mitä piditte ruonoista?0178Vesikauhuinen sinisorsa ???
Kävimme eilen Tuusulanjärven Vanhankylänniemessä kahvilla ja näin rannassa vaahtosuisen sorsan. Sillä oli poskella, noka1160Arabian / Iittalan Kekkerit-sarjan laseja?
Ihastuin aikanaan, kun Kekkerit-sarja ilmestyi yhteen helsinkiläiseen ravintolaan ja sitten myyntiinkin. Osti boolimalja0154Haluaisin kommentoida peukuttamalla
Haluaisin mielelläni antaa positiivisen peukun tai muun "tykkää" kommentin esim. kirjoitukselle, jonka kanssa olen samaa6119