Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. enää ammu toisianne.;)
  2. Minusta ihmisten pitäisi saada nauraa makeasti mukaville asioille mieluiten yhdessä ystävien kanssa. Hyvä nauru tuntuu hyvältä, ja piristää mieltä. Väkisin nauraminen ja naurattaminen tuntuu minusta tylsältä. Olen usein huomannut nauravani ihan väärissä paikoissa ja kai jättänyt vielä useammin nauramatta oikeissa.

Joskus tuntuu ihan hullulta, kun vaikka teatterissa ihmiset tuntuvat joskus nauravan siksi, että luulevat sitä heiltä odotettavan. Ainakin luulen niin, koska en muuten ymmärrä miksi he nauravat.

Mikä sinua naurattaa?

Montako possua olet saanut kerätyksi kokoelmaasi?

Huolisitko siihen sian, jos Wagner tulisi tyrkylle? (Tunnethan Viivi ja Wagner -sarjakuvan)
  3. itse haluaa muutosta ja on valmis tekemään töitä asian eteen. Mielestäni mikä tahansa on parempaa kuin jäädä pitkäksi aikaa makaamaan yksin kotiin masentuneena. Meidän pitäisi yrittää kai itsekin vähän löysentää pipoa. Omilla ajatuksilla on uskomaton voima. Kokeile vaikka:

Kun huomenaamulla heräät, katso itseäsi peilistä ja tutki kaikkia niitä virheitä, joita itsessäsi näet. Kiinnitä huomiota kaikkiin niihin asioihin, jotka voisivat sinua ärsyttää kotona ja ympäristössäsi. Mieti kaikkea kokemaasi vääryyttä ja kaiva esiin ennakkoluulosi ja pahimmat epäilysi. Kun lähdet ovesta ulos muista kurtistaa kulmiasi ja kääntää suupielet alaspäin.

Muuta seuraavana aamuna asenteesi juuri päinvastaiseksi. Aloita hyvän aamun kohtaaminen hymyilemällä itsellesi ja iloitse kaikesta hyvästä mitä itsessäsi ja lähiympäristössäsi huomaat. Kaiva suurennuslasi ja vaaleanpunaiset silmälasit esille. Päätä katsella kaikkea hyvää niiden läpi ja jätä kaikki vähemmän hyvä täysin vaille huomiota. Säilytä hymy huulillasi ja pieni pilke silmäkulmassasi aina muita ihmisiä nähdessäsi.

Kumpi päivä on antoisampi ja kumpana päivänä kohtaat ystävällisempiä ihmisiä ja miellyttävämmän maailman?
    Ei aina jaksa, mutta usein pelkkä hyvän asian ajatteleminen ja itsekseen hymyileminen voi auttaa näkemään oman elämänsä positiivisemmassa valossa.

Uskon myönteisten ajatusten voimaan ja siihen, että ihminen voi itse vaikuttaa omaan elämäänsä.
    Pitäisiköhän alkaa kehitellä omaa huu-haa -kurssia ja alkaa kaupitella sitä.
    Kerro sitten kokeilusi ja pääsiäisen jälkeen, ilmoittautuisitko sinä kurssilleni. ;)))

Hyvää pääsiäistä sinulle.

PS: Uskon, että sinäkin olet oman elämäsi sankari. Ainakin enemmän kuin joku Jari jotakin...;)