Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

[email protected]

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: [email protected]

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. että olet onnistunut tyydyttämään vaimosi?

Monille miehille naisen seksuaalisuus on hämmästyttävän tuntematon asia. Oletko vakavasti keskustellut asiasta vaimosi kanssa? Olen kuullut väitettävän, ettei ole kylmiä naisia, vaan huonoja rakastajia. Luultavasti sekin pitää osin paikkansa. Onhan luonnollista, ettei sellainen leikki jaksaa kiinnostaa, jossa itse jää aina vaan antavaksi osapuoleksi.
    Oletko aloittanut kotoiset esileikit kutittelemalla vaimosi tärkeintä erogeenistä aluetta - korvien väliä?
    Usein naisten seksuaalisuus voi piiloutua jonnekin, elleivät muut asiat omassa parisuhteessa ole kunnossa.

Oletteko lukeneet alan kirjallisuutta ja keskustelleet avoimesti asioista vaimosi kanssa?

Tässä muutamia kysymyksiä, joista mielestäni kannattaisi keskustella yhdessä:

Mikä tuntui erityisen hyvältä - silloin kun molemmat nautitte seksistä?

Mikä aiheutti sen, ettei enää tunnu siltä?
    Mitä pitäisi muuttaa ja mitä itse on valmis tekemään?
    Mikä herättää halua? Mikä sammuttaa ne?
    Millaisia unelmia tai toiveita kummallakin on?
    Saako vaimosi orgasmin useimmiten/aina/ei koskaan?
    Tunnetteko toistenne vartalot ja niiden herkät alueet?
    Oletteko hemmotelleet toisianne hieromalla?
    Rakastatteko toisianne?
    Haluatteko jatkaa yhdessä?
    Kannattaisiko harkita pariterapiaa, elleivät asiat muuten yhdessä opiskellen selviä?
    Miten olisi parin viikon selibaattitauko ja aika, jolloin saatte kosketella ja helliä toisianne ilman varsinaista aktia? Ehkä romanttinen viikonloppumatka kahden kesken jakson päätteeksi? (Olen kuullut terapeuttien suosittelevan sellaista.)

Jos päätät toteuttaa seikkailusi, toivon ettei vaimosi saisi siitä tietoa. Se ei varmaankaan parantaisi teidän suhdettanne.

Elämä on seikkailua, toivon että löytäisitte vaimosi kanssa uusia polkuja, jotka johtaisivat uuteen riemukkaaseen heräämiseen.;))

Mielestäni parhaat seikkailut voi kokea oman rakkaan kanssa, jos molemmat sitä tosissaan haluavat.
  2. itseäni, olisi varmaan ollut lauseesi rehellisempi muoto. "Rakastan häntä, mutta hänen kosketuksensa inhottaa ja seksi oksettaa minua!" Uskotko itsekään sanojasi? "Kärsin hirveästi seksin puutteesta, kun olen kieltäytynyt siitä?" Voi sinua uhri-parkaa.;))

Jos olet tyytymätön vakiintuneen suhteesi seksielämään, mikset tee jotain uutta sen muuttamiseksi? Mitä oikein odotat? Oletko lukenut liika jotain Reginoita tms.? Odotatko miehesi tekevän kaiken ja osaavan ottaa sinut täydellisesti, ellet itsekään oikeasti tiedä mitä haluat?
    Ehdotan, että pysähdyt miettimään ja keskustelet asiasta vakavasti miehesi kanssa. Hakeutukaa tarvittaessa pariterapiaan, ellette itse löydä apua ongelmaanne. Jännitystä seksielämään voi löytää yhdessä oman kumppanin kanssa, jos perehtyy asioihin ja käyttää omaa luovaa mielikuvitustaan.

Hae apua, ennenkuin ehdit pilata useampien ihmisten elämää! Miksi turhaan tyytyä haukkaamaan palasen sieltä toisen täältä, kun voi ihan helposti saada kaiken - ihan sen tutun turvallisen oman kumppanin kanssa? Ainakin jos ihan oikeasti rakastaa ja molemmat ovat kiinnostuneita myös toistensa tarpeista.
    Usein käy niin, että halutessaan itse antaa toiselle jotain, saa itse moninkertaisesti takaisin.

Ehdotan, että etsit riemukkaita seikkailuja oman rakaasi kanssa, niin voitte ehkä löytää jotain sellaista, mistä monet eivät osaisi uneksiakaan.

Pyydän anteeksi epäkohteliaita sanoja, joita alussa käytin sinua ravistellakseni. ;))