Vapaa kuvaus

https://www.youtube.com/watch?v=kszLwBaC4Sw

Aloituksia

119

Kommenttia

3

  1. Kuolema korjaa eläviä

    Hautakiveen tekstin sain, yksi halusi, yksi sai, tällä nukkuu mies hyvä. Taakse jäi vaimo ja lapset, koti maksettu, määr
    Runot
    0
    164
  2. Elämä on kuoleman vastakohta

    Tämä minun elämäni on roiskevedentiivis, vanhaa tekniikkaa uusimmissa kuorissa. Prosessori tunnistaa kauriin kauneuden,
    Runot
    0
    163
  3. Kamikaze pörriäiset tulee.

    Kevään vihaiset ampiaiset lentävät ovesta sisään, tunnen miten uhka kasvaa, tänään ei voi rauhoittua.
    Runot
    1
    163
  4. Rakkaus parka on hyvin arka.

    Rakkaus parka on hyvin arka, piiloutuu alle lakanan, taakse kaapin, hiipii esiin vain yöllä kun kaikki nukkuu, Pukeutuu
    Runot
    2
    162
  5. Rakkauden loput on alkuja

    Näin minä sen ajattelen, rakkauden loppuja on kahdenlaisia. Ensimmäinen sammuttaa valon-loppu, koska valolla ei ole kai
    Rakkausrunot
    2
    162
  6. Rakkauden taistelutanner

    Tämä maisema on kylmyyden raiskaama, ei täällä ole välittämisen airut vieraillut vuosiin, täällä asuu kuolema, kuolema v
    Runot
    0
    156
  7. Varjokuvien tunnistamisen vaikeus

    Ja nyt sinä sanot, olohuone on täynnä napatanssijoita ja kaikenmaailman strippareita ja painaudut mustasukkaisuuden puus
    Rakkausrunot
    1
    156
  8. Ei eron syy

    Ei rakkaani, en osaa kuvitella kuinka olisin toisen kanssa onnellisempi, vain toisella tapaa onneton.
    Rakkausrunot
    0
    155
  9. Rakkauden anatomia III

    Korjaus edelliseen, suurin saavutukseni suhteesi ei ollut, että rakastin sinua. Vaan se että annoin sinun rakastaa minua
    Kirjallisuus
    1
    154
  10. Ei totuutta suurempaa katastrofia

    Laskin elämäni kultaisen leikkauksen, laskin väärin, kännissä höyläsin siivun peukalostani juustohöylällä, viekkaita nuo
    Runot
    0
    153
  11. Rakkauden anatomia

    Minulla on pää, mutta ei sydäntä. Minulla on sydän, mutta ei käsiä. Minulla on kädet, mutta ei tahtoa. Minulla on tah
    Runot
    0
    152
  12. Rakkauden valheet.

    Ei suuret rakastajat etsi rakkautta, rakkaus etsii heitä.
    Rakkausrunot
    6
    152
  13. Parisuhteen anatomia

    Armaani, olet tunteeton, kylmä kuin jäämeren kalat. Siltikin sinut olen onkinut rannalle, ottanut vaivoikseni. Sinut tie
    Runot
    0
    151
  14. Bittinukkumatti

    Katsokaa äidit tuota, sieltä se saapuu, nykyajan nukkumatti. Sinertävässä valossa se kulkee, aseenaan tappokirves, plasm
    Runot
    3
    150
  15. Rakkautesi on kelvotonta ...

    Ei rakkaani, ei ero minusta, eikä uusi kihlauksesi tee sinusta parempaa ihmistä, Sillä menneisyys on harvoin sattumaa.
    Rakkausrunot
    1
    150
  16. PerhosOrgasmi

    Rakkaani, jopa perhosen siiveniskun häivähdys hävylläni tuntuu paremmalta kuin kullisi koskaan. Rakkaani, se kaikki on m
    Runot
    0
    146
  17. Etkö osaa nauraa?

    Miksi ihmisen tulisi jouda mahdollisimman paljon vettä, kysyt. Että ihminen voisi itkeä, ja ettei kyyneleet loppuisi kes
    Runot
    1
    145
  18. Päämäärättömyyden unelma

    Oi näitä kevään ensipäiviä, Ensimmäinen urhea leppäkerttu taapertaa pihakivillä, Eksyy nurmikolle, Pyörii paikalla tunte
    Runot
    3
    145
  19. Rakkauden III maailmansota.

    Elämän juoksuhaudoissa kulkee hiljaisia miehiä, yllä viheltää luodit hellyyden etsien maalia - lihaa johon iskeytyä, rak
    Runot
    0
    144
  20. Rakkauden anatomia II

    Tuossa sinä istuit, Kysyit, olenko varma, että haluan kuulla sen tässä. Sydäntäni puristi rautainen vanne, mutta vastas
    Runot
    0
    143