Vapaa kuvaus

https://www.youtube.com/watch?v=kszLwBaC4Sw

Aloituksia

119

Kommenttia

3

  1. Rakastajan paluu(ei)

    Voi sinua, Ajattelee vanha rakastaja katsellessa alaspäin, Tänään olet vain putkiston loppupätkä, et kelpaa muuhun pissa
    Rakkausrunot
    0
    34
  2. Rakastajan paluu(ei)

    Voi sinua, Ajattelee vanha rakastaja katsellessa alaspäin, Tänään olet vain putkiston loppupätkä, et kelpaa muuhun pissa
    Runot
    0
    33
  3. Naisen syy ja vaatimuslista

    Rakkauden anatomia. Sinä sanot tarvitsevasi rakkauden sanoja, sanoja joita kuljetan vartalollasi kuin kevyttä höyhentä
    Rakkausrunot
    0
    56
  4. Rakkauden huuhtoma mies

    Rakkauden fantasiat. Kokonaisen kuukauden istuin rantakivillä, huuhdottavana, lintujen nokittavana. Kokonaisen kuukaud
    Rakkausrunot
    0
    57
  5. Tyhjyyteen valittu perhe

    Sanot, että teet enkelivauvoja, henkäyksiä, toiveita tyhjyyteen. Sanot, kun yö on pimein se on pimein, rinnalla vain hi
    Rakkausrunot
    0
    43
  6. Söpöyden rajoilla

    Keität kahvia, katselet keittimen vieressä seisten kuinka kahvia valuu pannuun. Saattaa tulla hieman laihaa ilmoitat, ei
    Rakkausrunot
    0
    49
  7. Rakkauden anatomia.

    Sinä sanot tarvitsevasi rakkauden sanoja, sanoja joita kuljetan vartalollasi kuin kevyttä höyhentä etsien laaksojen ja k
    Rakkausrunot
    2
    108
  8. Rakkauden valheet.

    Ei suuret rakastajat etsi rakkautta, rakkaus etsii heitä.
    Rakkausrunot
    6
    148
  9. Rakkauden anatomia

    ajattelen, alkuräjähdyksen kuumuudesta on jo niin kauan että ikuisuudesta tuleva lämpö tuntuu enää hyisenä kylmyytenä yl
    Kirjallisuus
    0
    70
  10. Hetkiä kanssasi - päätös

    Tässä hiljaisuudessa sinä olet läsnä, En minä sinua jättänyt, enkä minä sinua, rakkaus meidät jätti. Jätti aurinkoisena
    Rakkausrunot
    0
    164
  11. Kuoleman anatomia

    Rakkaani, meidän rakkaus on jo saattohoidossa, odottaa paikkaa vuodepuolelta. Arkku on jo katsottuna ja saattoväki odott
    Rakkausrunot
    4
    123
  12. Varjokuvien tunnistamisen vaikeus

    Ja nyt sinä sanot, olohuone on täynnä napatanssijoita ja kaikenmaailman strippareita ja painaudut mustasukkaisuuden puus
    Rakkausrunot
    1
    153
  13. Rakkauden anatomia.

    Rakkaus ei ole geenimanipulaation tulos, ei kukka odottamassa että mehiläinen tulisi köyrimään sitä. Rakkaus ei ole hev
    Rakkausrunot
    1
    119
  14. Rakkauden julma raamattu

    Sinä sanot, totuus on rakkaudessa tärkeintä. Sanot, että petit minua ihan tahallasi, halusit tuntea miltä se tuntuu, to
    Rakkausrunot
    5
    278
  15. Rakkauden loput on alkuja

    Näin minä sen ajattelen, rakkauden loppuja on kahdenlaisia. Ensimmäinen sammuttaa valon-loppu, koska valolla ei ole kai
    Rakkausrunot
    2
    159
  16. Kauniin miehen syndrooma!

    Ei minua ole koskaan komeaksi sanottu, kauniiksi sanoivat. Kauniiksi! Ja herkäksi – mikä minua eniten suututti. Nuoren
    Rakkausrunot
    2
    234
  17. Syksyn tyttö

    Kun tulen kotiin, istut terassilla ja katselet ylösalaisin puusta riippuvia pikkulintuja. päälläsi on kertakäyttösadetak
    Viihde ja kulttuuri
    2
    169
  18. Rakkautesi on kelvotonta ...

    Ei rakkaani, ei ero minusta, eikä uusi kihlauksesi tee sinusta parempaa ihmistä, Sillä menneisyys on harvoin sattumaa.
    Rakkausrunot
    1
    144
  19. Jääkuningatar

    Eihän meillä ole ollut pakastinta vuosiin, rakas jääkuningatar, makuuhuoneessammehan minä olen säilyttänyt kaikki edelli
    Kirjallisuus
    3
    240
  20. Yhden rakkauden alku ja loppu.

    Etsin sinua koko elämäni aamupäivän, lopulta löydän sinut, istut metsäpuron rannalla ja katselet virtaavaan veteen. Enne
    Rakkausrunot
    2
    223