RakkausrunotVastattu 16 v

Haavekuvia

Pysähdyn nyt tielle katselen taivaalle ihailen tähtitaivasta haaveilen rakkaudesta Lennä tähti mun luo rakkaani tänne tuo minun vierelleni lämpöiseen syliini Sinua halia saan pitää kainalossaan suukottaa ainiaan kanssas…
RakkausrunotVastattu 18 v

runo3 ei rakkautta ole

olikin viime syksy elämään tullut miettimään jäin kuin monet hullut onko rakkaus tää loppu nyt joku aivoissani oli syttynyt sua en mä nää varmaan milloinkaa etkä mulle soittanut illoinkaan uudestaan taas sinut tapasin r…
RakkausrunotEi vastauksia

Rakkauden haaveita

Eilen Sinut taas näin ihan siinä edessäin nauravana, iloisena kauniina, säteilevänä Lämmin olo minut valtasi kun sain olla vierelläsi tuntea ja katsella jutella ja haaveilla Aistin yhteyden välillämme tämän tunteen yhte…

runo3

taivas täällä savossa harmaantuu monellekkiin ilta varmaan saapuu jos ei maanantai rakkautta jaa toivon että tiistai tuo tullessaan kukat monesti viikolla lakastuu ja nuoret vain ne rakastuu vaiko nuoret tän nyt kokee e…

Haaveita illassa

Kun Sinut tapasin pubissa kaupungin kysyin, oletko se Sinä vastasit, tässähän minä Sinun kasvosi näin aikaisemmin mielessäin jäit mun ajatuksiin lemmen haaveisiin Nyt kahden olla saamme illan ja yön jaamme Sinulle kuisk…
RakkausrunotVastattu 17 v

Satumaa Rakkautta

Illan tango meille soi se ajatukset mieleen toi voisitko se olla Sinä rakkauteni, lähellä siinä En tiedä nyt mitään vain kun sinut tanssiin sain katsoin silmiin, punaistuin ja Sinuun heti ihastuin Huulesi punaiset hehku…
RakkausrunotVastattu 15 v

Rakkautta ja Onnea

Kauan etsin, kauan kuljin viimein Sinut löysin kiinni käteesi tartuin tanssimaan sut kutsuin Yön pimeydessä katulampun valossa Sinua suutelin ja koskettelin Niin ihanainen punahiuksinen söpö kultainen hehkeä nainen Tuli…

runo4

nyt minä äkkiä ajatuksen sain varmaan joku mua oottaa vain missä sinä nainen luuraat ehkä vain lattioita kuuraat eka treffeille kun saavun mä olet varmasti parhaimmillasi sä sanattomaksi nyt varmaan meen en tiedä mitä k…

runo 5

kaikkeni minäkin yritin kun sua paljon rakastin tein ne temput mitä ooteellaan kun sua niin paljon rakastin linnut viserteli puussa maistuit hyvältä suussa annoin sulle elämässä kaikkeni mut toinen vaan vieressäni loitt…

janoinen

Mulla on nyt kova jano en sitä monellekkaan sano ei sitä löydä aavikolta eikä kuivalta metsämaalta Mistähän löytäisin sen tämän ihanan tuoksuisen oikeen puhtaan makuisen ja niin ihmeellisen No sehän voi vaikka pulpahtaa…
RakkausrunotVastattu 17 v

Syksyn sykettä sydämessä

On nyt syksyn ruska vaikka onkin yö musta lämpöä iltaan nyt tuot kun tämän hetken suot Sinulle vain tuoksuiset kynttilät on syttyneet tunnelman ne luovat ja lemmen suovat Lasiin meille viinin kaadan niin täyteläisen ja …

Haaveita illassa

Illat istuen hämärässä elämää ihmettelemässä olin koneen ääressä vain kuulinkin Sinusta jotain Toitko valoa pimeyteen? iloa päivään arkeen? kiinnostusta toiseen? haaveilua ihanuuteen? Jäätkö nyt pitempään? että Sinut jo…

Aamun kaunis herääminen

On aamulla pimeää en Sinua nyt nää tyhjä tyyny vieressäin olet silti mielessäin Voi jos saisin herättää poskeasi lämmintä silittää huuliasi pehmeitä maistaa joka puolelle Sinua suukottaa Aamupäivä kahden ollaan ei kiire…

Kaipuu

Odotan täällä Sinua kaipaatko nyt minua tunnetko kutsun jonka sulle laitoin Milloin Sinut nähdä saan suukkoja antaisin vaan pitäisin hellässä lämpimässä syleilyssä Tangon tahtiin vien yhdessä tunteiden sydämeni äänen on…

Aamu

Aamulla silmäni auki saan Sinua jään katselemaan miettien ihanaa aikaa jota viettää nyt saa Olet söpönä vieressäin hiuksiasi silitän näin kaulaasi kosketan huuliasi suukotan Tulen vielä lähemmäksi haistan ihanan tuoksus…

Rakkauden odotus

Etsien käy ihmisen taival en oo käyny nyt laival sinkkuja paljon hyteissään odottavat iltaa pytingeissään Sinä et ole ehkä siellä jota haaveissani etsin vielä omaa ihanaa kultaa ja rakasta olisi sekaisin loppuelämän onn…

runo7

vettä sataa niin että ropisee kukas siellä oven takana kopisee oliskohan hän nyt saapunut kauan olenkin kaivannut lähden kävelemään ovelle päin raotan sitä mitäs minä näin pidänkö salaisuutena päässä vai kerronko teille…

Rakkautta etsien

Rakkautta etsimässä nyt olen jo monesti käynyt mistä sinut löytää vois en antaisi milloinkaan pois Pitäisin kuin kukkaa kämmenessä olisit ainoastaan minun mielessä Sinulle kukkaispannan tekisin vain elämästä silloin nau…

Onnellinen

Kauan olen onnea etsinyt väliin olen sen löytänyt mutta ei kestävää ikävä vain jää Toivonut olen sisälläni oisit minun sylissäni saisin Sinua rakastaa onnen sulle antaa Nyt on asiat toisin miten kertoa voisin sanoiksi p…