On hän nainen punatukkainen kaunis ja niin ihanainen tahdon monesti Sinua silittää vieressäni tyytyväisenä pitää Sinut nyt kauttaaltaan hieron kauniita sanoja paljon kerron paljon sun vuoksesi teen en muualle enää mee S…
Viime yönä unta näin rakkaani vieressä olla sain nukuttiin ihan lähekkäin iho ihoa vasten näin Kysyin joko herättäis hieroin poskeani hiuksiis käteni vaelteli hellästi niin lämpimällä uumallasi Etsien korkeat kukkulat n…
nyt ilta tummentuu esiin tulee myös kuu saaressa tääl ollaan nuotiolla istutaan paistan sulle makkaraa kun hiillos viel palaa oot mun vieressäin ihan lähekkäin kerron sul kuutamotaikaa onhan meillä vaan aikaa tähdenlenn…
Minä löysin sinut ystäväin voi että mietteisiin jäin mulla tunne huumaava jo heti tavattua Olen niin iloinen mies lähellä rakkaus kenties nyt hiljaa katsotaan mihin me päädytään Voisin vaan hänelle sanoa en voi julkises…
Yksinäin oon koneen ääressä Sinä olet mun mielessä ajatuksissani haaveissani Milloin sut nään viereesi jään kuiskaten halaillen suudellen Yön syliin vaipuen aamun koittoon nousten päivään yhteiseen iltaan ihanaan Tunnet…
Aurinko paistoi korkealta niin kuvittelin että oot vieressä siin lämpö Sinun poskiasi kuumotti kovin punaisena mulle hehkutti Ajattelitko ehkä rakkautta Sinä niin kuin romanttisesti myös minä oottaisit tätä suudelmaa tu…
Sinun punaiset hiuksesi säihkyvät silmäsi pieni siro nenäsi naurava suusi kuumat huulesi kiehtova vartalosi pikku kätösesi nätit jalkasi iloinen luonteesi Nämä näin Sinussa tunne heräsi minussa jostain sieltä syvältä sy…
Katselen ulos pimeyteen katulamppujen loisteeseen miettien missä olet mitä nyt teet Ikävöin, kaipaan yhdessä oloamme helliä hetkiämme rakkauden aikaamme Muistot siitä jää silti nyt pitää jatkaa etsintää rakkautta uutta …
Kevät aurinko naamaa lämmittää Sinun vierelläsi minua jännittää haluatko kuulla puron solinaa katsella yhdessä kevään tuloa Pitäisin Sinua siinä vierelläin kuiskailisin hiljaa nyt näin oi Sinä ihana nainen niin kaunis j…
Etsien tiellä käy rakkautta ei vaan näy oisko se lähellä vai toisella tähdellä Uneksin nyt itsekseni vaan että kanssasi elämäni jaan saisin tuntea aidon sen niin ihmeellisen rakkauden Yrittäisin olla arvoisesi ja ihan s…
Sinun silmäsi kun näin haaveisiin minä jäin voiko olla totta tämä vierelläsi seison minä Saisin kosketella Sinua voi onnenpoikaa minua silitän punaisia hiuksiasi hivelen kuumia poskiasi Minut outo tunne valtaa mielessän…
Katselin ikkunasta ulos räntäsateessa omas talos siellä Sinä kävelit ulkona aivan sateen kastelemana Pyysin sisään Sinua rupeskin jännittään minua kun päältä takkis otin ja kuivumaan laitoin Oli sulla märät hiukset pait…
tuli takassa loimuaa rakkaus vaan roihuaa siinä kahden ollaan ei koske pollaan iskee se sydämmeen myöskin käteen varpaissa myös tuntuu voit kohta kantaa huntuu ajatella ei voi muuta ei saada taivaalta kuuta kuuma aalto …
Iltayöstä nukkumaan menen tiedän kyllä viereen kenen on minulla vain tyyny seuranain tyhjää paikkaa nyt katsellessain Ajatukset mieleen palaa näin vain miettien salaa missä sinä oot rakkahin elämänkumppanini ihanin Sinu…
Oletko oikea Sinä näillä tulevina vuosina joka kuukautena päivinä ja öinä Kuka sen kertoa vois ettet livahtaisi pois jättäisit pahan olon sydämeeni kolon Oi tule nyt rakas avaa ovesi hakas ota nyt viereesi lämpimään maj…
Nyt täällä sisällä yksin pyörin Sinua mielessäni mietin miten ihanalta tuntuukaan viereesi tulla nukkumaan Tuntea Sinun lämpösi kuumat huulesi punaisten hiuksien tuoksusi kohoumat rintojesi Huomenna tulen syliini suljen…
aamuyöllä minä heräsin viereltäni sinua hamusin tyhjä paikka siinä oli vain mutta tää uni oli mielessäin näin unen nainen ja mies minä siinä toinen kenties aurinko ihanasti paistoi kesän tuoksua molemmat maistoi käsikkä…
Jos oisit mulle rakastava nainen minä olisin mies samanlainen hellisin Sinua koko ajan ja rakentaisin meille majan Ottaisin syliini lämpöiseen veisin kaikkeen ihanuuteen pitäisin Sinua vain lähelläin kertoisin rakkaudes…
Nyt loppui arjen työ tuli meille pääsiäisyö sain Sinut vierellein nyt hellästi hyväilen Suukottelen kuumia huuliasi poskiasi ja kaulaasi näpyköitä rintojesi sisältä reisiesi Nyt itseäni irti saa en Sinä tuntea saat sen …
Kun kuulen äänesi illoin ajattelen Sinusta silloin miten hellä pehmeä seksikäs äänesi kaikuu minun sisimmäs Voi elää taas ja uskaltaa useinkin aina naurahtaa voi että Sinä teet hyvää oikein ihanaa oloa syvää Tunnen yhte…