Vapaa kuvaus

Aloituksia

14

Kommenttia

1602

1. olisi, jos palstalla olisi yksi feminismimyönteinenkin sheriffi? Ennakkoluulosi kertovat siitä, että tiedostat ihan hyvin, miten hyödyllinen tilanne on tähän saakka ollut feministikriitikoille tai ihan yleensäkin vaan miehille.

Kelpuuttaisin ihan kenet hyvänsä feministin tai muutaman muunkin naisen, jopa miehen palstalta sheriffiksi. Valta tuo yleensä vastuuta normaalille ihmiselle, ja luulen että siinä kävisikin niin, että feministit olisivat melko harkitsevaisia viestienpoistossaan koska ovat niin kauan itse kärsineet epäreilusta poistopolitiikasta.

Itse olen löyhän seulan kannalla ja siedän ronskimpaakin kielenkäyttöä, jos jutussa on edes yksi kantava ajatus. Älytöntäkään aloitusta ei kannata poistaa, jos sen alle on kerääntynyt hyvä keskustelu. Jos poistaa törpön aloituksen, on se siis poistettava mahdollisimman pian. Ei kuitenkaan sentään lukematta. Eikä se sinänsä, ettei itse ymmärrä viestin sanomaa, tarkoita että se pitää poistaa. Se on tietysti selvä, että alatyyliset pitää poistaa.

Sheriffiltä ei voi tietenkään odottaa 24h päivystystä.

Kävin jo tuonne kehitysideoihin lisäämässäkin, että mielestäni kokonaan sheriffitön palsta ei olisi ainakaan viimeaikaista tilannetta huonompi vaihtoehto.
  2. jo varmaan kymmeniä kertoja, mutta luonnollisesti kaikki viestini on poistettu, poistettu, poistettu. Asiasta ei saa keskustella, koska se ei liity feminismiin (?).

Minun viestini tulivat perjantaina ihan mukavasti näkyviin palstalle - muutamaksi sekunniksi. Siitä ne sitten hups poistuivat, pitkätkin viestit saman tien. Sisältö ei voinut olla syynä, sillä kukaan ei olisi pisimpiä viestejäni ehtinyt muutamassa sekunnissa lukemaan. Kyllä ne poistettiin ihan vain siksi, että ne tulivat tältä vaaralliselta nimimerkiltä.

Eilen tästä aiheesta oli megakeskustelu myöhään illalla aina keskiyöhön saakka. Fanny oli tiiviisti mukana eikä katsonut tarpeelliseksi siinä vaiheessa poistaa mitään. Arvelin kylläkin jo eilen, että viestiketju poistuu taatusti ennen kuin Eniron pääkonttorin työaika aamulla alkaa.

Sitä en nyt tiedä, monenko aikaan tuo eilinen keskustelu on poistettu, mutta siihen osallistuivat JJK, mariamagda, minä, Hertha, Sohvi, colli, zombbari ja ketä muita vielä, en enää muista.

Fanny väitti yhtä ja väitti toista, mutta ei vastannut kysymykseeni poistiko hän viestini ja miksi. Mutta ehkä on parempi että muutkin paikalla olleet keskustelijat kuin minä informoivat, jos joku haluaa tietää mitä kaikkea Fanny sanoi ja mihin tyyliin.