Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
profiilit
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olisi, jos palstalla olisi yksi feminismimyönteinenkin sheriffi? Ennakkoluulosi kertovat siitä, että tiedostat ihan hyvin, miten hyödyllinen tilanne on tähän saakka ollut feministikriitikoille tai ihan yleensäkin vaan miehille.
Kelpuuttaisin ihan kenet hyvänsä feministin tai muutaman muunkin naisen, jopa miehen palstalta sheriffiksi. Valta tuo yleensä vastuuta normaalille ihmiselle, ja luulen että siinä kävisikin niin, että feministit olisivat melko harkitsevaisia viestienpoistossaan koska ovat niin kauan itse kärsineet epäreilusta poistopolitiikasta.
Itse olen löyhän seulan kannalla ja siedän ronskimpaakin kielenkäyttöä, jos jutussa on edes yksi kantava ajatus. Älytöntäkään aloitusta ei kannata poistaa, jos sen alle on kerääntynyt hyvä keskustelu. Jos poistaa törpön aloituksen, on se siis poistettava mahdollisimman pian. Ei kuitenkaan sentään lukematta. Eikä se sinänsä, ettei itse ymmärrä viestin sanomaa, tarkoita että se pitää poistaa. Se on tietysti selvä, että alatyyliset pitää poistaa.
Sheriffiltä ei voi tietenkään odottaa 24h päivystystä.
Kävin jo tuonne kehitysideoihin lisäämässäkin, että mielestäni kokonaan sheriffitön palsta ei olisi ainakaan viimeaikaista tilannetta huonompi vaihtoehto.
30.01.2006 17:36
ilmaisemassa toiveesi vapaammasta linjasta kehitysideoissa?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=1500000000000074&subcat=1861
30.01.2006 16:38
mitään aihepiiriä eikä toimivaa keskustelua, mikäli poistoja tehdään viestejä lukematta.
Kritiikki on aina paikallaan jos se on rakentavaa. Sitä paitsi en ymmärrä, miksi sheriffikritiikin pitäisi olla ensimmäinen palsta-aiheen muka ulkopuolinen asia, johon on kovalla kädellä puututtava.
Miksi sinä et ole vastustanut muita aiheeseen kuulumattomia viestejä? Tilaisuuksia olisi ollut runsain mitoin. Vai onko palstan tilanne mielestäsi ennen tätä keskustelua ollut aina ihan ok?
30.01.2006 16:30
palstalle ei kuulu sheriffikritiikki, tänne tuskin kuuluu myöskään sheriffikritiikin kritiikki.
30.01.2006 16:15
voin vain sanoa, että epäileväisyyteni palstalla ei johdu palstan aiheesta, feminismistä, vaan palstan käytännöistä.
Eilen kerroinkin nyttemmin jo poistetussa ketjussa siitä, kuinka jo aikoinaan kun palstalle tulin, huomasin, että palstassa on jotain outoa. No ihan aluksi tietysti pitkään mietin, oliko syy yksin minussa. Tuntui oudolta, että kun oli mielestään ihan asiallisesti keskustellut jonkun kanssa ketjussa, niin yhtäkkiä jostain ilmaantui liuta eri nimisiä kirjoittajia piikittelemään. Kun vastasi samalla mitalla, sai huomata omat viestinsä poistetun.
Jatkoin sinnikkäästi palstalla ja taisi niihin aikoihin Jörökin ilmaantua tänne. Hän se vasta saikin ryöpyn herjoja niskaansa. Siihen mennessä jutun juoni oli jo selvinnyt minulle. Kun Mariamagda myöhemmin debytoi, hänellä leikkasi todella nopeasti mistä oli kysymys.
Sinä et ehkä ole törmännyt samoihin vaikeuksiin. Miehillä on monesti helpompaa...muuallakin, mutta tällä palstalla erityisesti.
30.01.2006 16:03
sheriffin vaihtoa, mutta nykyinen istuu lujassa kuin, no, enpä sano. Hänellä on ilmeisesti jonkinlainen asema Enirolla, sillä ei tämä ole ensimmäinen kerta kun laaja kampanja ylläpitoon päin alkaa tästä aiheesta. En usko, että järki voittaa tällä(kään) kertaa, joten eiköhän ole aika nostaa kytkintä.
30.01.2006 15:23
Tämäkin ketju tästä häviää kohta puoliin. Viimeistään huomenna iltapäivällä ei enää ole tässä.
Yllättävän vahva asema sheriffillä tuntuu olevan Eniron päässä. Eihän tämä peli ole enää mistään kotoisin, mutta minun puolestani saavat jäädä brezhneviläiset leikkimään keskenään. Aikuisilla ihmisillä on parempaakin tekemistä.
Ilmoittelen omalla galleriasivullani kun löydän mieluisemman keskustelufoorumin. Olisi mukava jatkaa teidän kaikkien viksujen naisten ja muutaman miehenkin kanssa jossain joskus.
30.01.2006 15:21
olet lukenut eilisen keskustelun, jossa sheriffi ehdotti selittävänsä minulle eräitä arkaluontoisia asioita kahden kesken sähköpostitse, jos ensin julkisesti palstalla lupaan etten enää milloinkaan kysy siitä kysymästäni asiasta enkä arvostele sheriffin toimintaa millään tavalla. Minusta ehdotus kuulosti vähintäänkin oudolta.
30.01.2006 15:02
ja kysyn aina, vaikka olisinkin melko varma jostain asiasta.
Muistaakseni Magda valitti siitä, että häntä oli kritisoitu omien viestiensa poistamisesta, vaikka hän ei ollut niin tehnyt. Mutta syntipukiksi joutui.
30.01.2006 14:59
palstalta on poistettu myös Jörön avaus jossa hän pyytää palstalaisia ottamaan kantaa, tarvitaanko palstalle toinenkin sheriffi. Fannyhan itse sanoi, että työssäkäyvänä hän ei ehdi seurata palstaa kovinkaan aktiivisesti, joten siksi ne kipsivitut. Varmasti helpottaisi jos valtavaa työtaakkaa olisi jakamassa toinenkin sheriffi.
Palstalta on myös poistettu näemmä aloitus jossa oli linkki kehitysidea-palstalle tästä kakkossheriffiasiasta.
30.01.2006 14:57
poistiko hän ne itse?
Kaikkein paras olisi tietysti, että sheriffinä olisi sellainen henkilö, joka ei osallistu itse koskaan keskusteluihin, ainoastaan lukee niitä. Eli olisi poisto-oikeus, mutta ei osallistumisoikeus, paitsi jos häneltä kysytään poistojen perusteista.
Ymmärrettävästi tällainen ei onnistuisi ilman kohtuullista korvausta.
30.01.2006 14:49
mitään saman tyyppistä, mutta linjaltaan tasapainoisempaa keskustelufoorumia?
Onhan niitä hyvinkin hienoja kolmannen potenssin keskustelupalstoja, mutta mielestäni sellainen on ihan hyvä, jossa voi välillä heitellä vähän kevyemminkin.
30.01.2006 14:43
Olemme aloitteen käyneetkin jo "allekirjoittamassa" tuolla kehitysideoissa.
Minä uskon, että sinä yllättyisit siitä, kuinka tasapuolinen sheriffi esimerkiksi Jörö olisi. Hän kestää yllättävän paljon läppää eikä taatusti ole heti poistamassa vaikka vähän naljailtaisiinkin. Hän ei ole esimerkiksi täältä omia viestejään poistellut saadakseen sen alla olevat poistettua, vaikka sellainenkin mahdollisuus olisi. Jotkut muut tätä mahdollisuutta ovat sen sijaan hyvinkin ahkerasti käyttäneet.
30.01.2006 14:39
kuitenkin vielä toiminnassa?
Nimim. "Hyvä tietää"
30.01.2006 14:36
Feministit ovat jo kauan joutuneet sietämään täällä epäreilua kohtelua. Mitkään valitukset tai vetoomukset ylläpitoon eivät ole auttaneet. Päinvastoin, siitä on saatu lisäpuhtia huonolle käytökselle.
Tiesin tasan tarkkaan, mitä tein perjantaina. Sohaisin muurahaispesään, se oli testi. Sain varmistuksen epäilyksilleni. Asia, jota ei saa sanoa, ja jota tällä raiskauspalstalla pidetään epäasiallisena henkilöönkäymisenä on se, että Avecmaria todellakin on Fanny. Jokainen voi sitten ottaa kantaa siihen, onko asia oleellinen palstan toimivuuden kannalta vai ei. Mielestäni herännyt vilkas mutta sittemmin sensuroitu keskustelu osoittaa, että moni kumminkin pitää asiaa oleellisena.
30.01.2006 14:34
Eniroon, en sen ylläpitoon. Mistä sitä kukaan tietää, miten pieni yhteen hitsautunut joukko siellä puuhaa.
Kyllä tämä tosiaan alkaa olla tässä. Ellei palstalle tämän viikon aikana saada kakkossheriffiä tai jotain vielä parempaa tapahdu, niin saa sitten olla. Cisma ja Outihan jo ovatkin lähteneet, hyvä ratkaisu.
30.01.2006 14:28
Jos palstan linja olisi joskus aikaisemmin ollut asiallinen, tuo voisi purra. Mutta täällä saa rauhassa maata presidentin ulosteita käsittelevät jutut, raiskaukseen yllyttävät viestit ynnä muu paska.
Itselleenhän Eniro kuoppaa kaivaa, jos haluaa rikkoa vakkareiden keskinäisen jutustelun palstalla. Ei se tietenkään aina liity feminismiin mutta eipä liity kyllä kipsivituttelukaan, ja niitä vaan ei poisteta. Itse olen ilmoitellut ylläpitoon massapostatuista mainoksista ja muilta palstoilta ne onkin poistettu. Ei täältä.
Palstan linjastahan täällä juuri eilen keskusteltiinkiin, mutta nythän se on maanantaiksi sopivasti poistettu, kun se "ei kuulu feminismiin".
Eihän nuo sinun ja Kurren kysymyksetkään nyt sitten kuulu feminismiin millään tavalla. Nekin pitää poistaa.
Kyllä minulla NYT on jöriksen sähköpostiosoite. Ja voimme todellakin yhtenä naisena siirtyä täältä muualle, niin yksi saa jäädä pitämään tänne hovia latinosuudelmineen ja silmäniskuineen. Feminismiä sano.
30.01.2006 14:24
Itse asiassa ei taidakaan olla oleellista, mitä minulta on poistettu, sillä eilenhän Fanny myöskin sanoi, että hän poisti aluksi "vahingossa" väärän viestin (minun), mutta sillä ei ole väliä, sillä se olisi poistunut joka tapauksessa kun hän olisi poistanut sen, joka hänen piti poistaa.
Mutta se olikin vain yksi viesti. Niistä kymmentä muuta poistettua Fanny ei suostunut kommentoimaan. Asiasta ei kuulemma keskustella ja JJK:n boikotti-idea on kiristystä.
Mutta näithän sinäkin Nari varmasti ainakin sen moneen kertaan lähettämäni avauksen perjantaina, jossa yritin saada viestiä jörölle, olithan sinä muistaakseni niihin aikoihin paikalla.
Kieltämättä esitin joissakin poistetuissa viesteissäni, että Fanny olisi Maria. Eilenhän tätä kysyinkin suoraan Fannylta, mutta hän ei halunnut vastata kyllä tai ei.
Palstapersoonien arvuuttelu ei muuten kuulukaan palstalle PAITSI jos poistopolitiikka on täysin linjatonta. Jos poistopolitiikka on niinkin puolueellista kuin koemme sen olleen, on oleellista tietää, onko sheriffin puolueettomuus kadonnut lopullisesti hänen kahnatessaan eri nimimerkeillä palstalla.
30.01.2006 14:14
jo varmaan kymmeniä kertoja, mutta luonnollisesti kaikki viestini on poistettu, poistettu, poistettu. Asiasta ei saa keskustella, koska se ei liity feminismiin (?).
Minun viestini tulivat perjantaina ihan mukavasti näkyviin palstalle - muutamaksi sekunniksi. Siitä ne sitten hups poistuivat, pitkätkin viestit saman tien. Sisältö ei voinut olla syynä, sillä kukaan ei olisi pisimpiä viestejäni ehtinyt muutamassa sekunnissa lukemaan. Kyllä ne poistettiin ihan vain siksi, että ne tulivat tältä vaaralliselta nimimerkiltä.
Eilen tästä aiheesta oli megakeskustelu myöhään illalla aina keskiyöhön saakka. Fanny oli tiiviisti mukana eikä katsonut tarpeelliseksi siinä vaiheessa poistaa mitään. Arvelin kylläkin jo eilen, että viestiketju poistuu taatusti ennen kuin Eniron pääkonttorin työaika aamulla alkaa.
Sitä en nyt tiedä, monenko aikaan tuo eilinen keskustelu on poistettu, mutta siihen osallistuivat JJK, mariamagda, minä, Hertha, Sohvi, colli, zombbari ja ketä muita vielä, en enää muista.
Fanny väitti yhtä ja väitti toista, mutta ei vastannut kysymykseeni poistiko hän viestini ja miksi. Mutta ehkä on parempi että muutkin paikalla olleet keskustelijat kuin minä informoivat, jos joku haluaa tietää mitä kaikkea Fanny sanoi ja mihin tyyliin.
30.01.2006 14:07
pitäväsi pitkän, pitkän tauon. Sanoit saaneesi tarpeeksesi kiristyksestä ja uhkailusta.
30.01.2006 13:58
37 / 81