Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olen kannustanut noita miesoppilaita. Miehiä kun on vaikeempi saada lähtemään tanssiliikunnan pariin. Äänestin Eppua ja Annaakin :).
13.04.2007 10:36
kivan luonnehdinnan. Sanna on kujeilija. Mietin pitkään millä häntä kuvailisi...totta, kujeilija hän on :).
13.04.2007 10:31
että yltävät samalle tasolle kuin viime sunnuntaina. Saas nähdä mitkä tanssit osuvat heidän kohdalleen. Itse en tiedä, löytyneekö jostain tiedot?
13.04.2007 10:28
Sami on vakiotansseissa kyllä hieman heikompi kuin naiskilpailijattarensa. Sami ja Sanna on kuitenkin niin ilo silmälle ja haluisin nähdä heiltä vielä muutaman tanssin :).
13.04.2007 10:23
Vaikea oli valinta taas kerran. Naurunpyrskähdyksille en mahtanut mitään kun näitä luin, siispä äänet tällä kertaa heille.
1. Kun hämärtää - Koirasnoita
"Kirjoita osoks laiffistaili, kun hämärtää
vastaus tai kaksi peliin heitä, se virkistää
Tuu mukaan porukkaan sä kaikkein dorkimpaan
ja hanki elämä, kun hämärtää"
2. Laiffareitten nikkipäivä - Putte Possu
" Mämminaamat toisiansa näytti sormellaan.
Kermat valui poskilla ja sekös naurattaa.
Joku keksi: muniakin heittää kannattaa.
Riemu ratkes siitä totta tosiaan.
Kipinkapin kaikki kylpyyn kylpytynnyriin.
Kauheetahan ois jos kaikki kuivuis tukkaan kii.
Vesi loiskui ympäriinsä, kansa kylpi niin
et mäiske kuului varmaan kauas Hampuriin."
3. Olen Suomilainen - Suometar Palstalainen
"mä flirttailusta vihjaan
on siinä mies ja naiset
suomi-nimen alla
elää houkutuskin ;) "
11.04.2007 09:49
Olit kirjoittanut hienon novellin. Kävin eilen illalla lukemassa sen. Sinua siitä epäilinkin. Olet päässyt ennenkin yllättämään vähän samalla tavalla :).
10.04.2007 10:00
Pääsiäisreissuun.
Rauhallisia Pääsiäispyhiä.
07.04.2007 15:00
olen luultavimmin se Vilkastus-kääpiö :).
07.04.2007 14:49
huh, sellanen minusta tulee hiprakassa. Jos musiikkia on saatavilla niin minähän en pysy paikoillani. Pakko päästä tanssimaan ja bailaamaan. Sen kerran kun olen ravintolassa tai laivalla kaverit on helisemässä kun kiskon heitä lattialle. Jos on paritanssimusiikkia, lähin mieshenkilö saa kutsun parketille, siis jos itse en saa tanssiinkutsua.
Jos hän kieltäytyy se onkin sitten ikävämpi juttu. (Teko)syy on aina ettei osaa tanssia. Kannustan kyllä ettei se haittaa, mennään vaikka hiihtäen. Ja lupaan antaa helppoja tanssiaskelvinkkejä. No, aina sekään ei auta.
07.04.2007 14:38
Ei hassumpi idea ollenkaan :). Jätepaperia kyllä löytyy. Voiskin alkaa perkaamaan sieltä lyhyet ja ytimekkäät jutut ja eikun munan kuorrutukseen.
07.04.2007 14:23
Minä en voi tuomita ketään. Jokainen vastaa itse tekemisistään. Koskaan emme voi tietää mihin elämä meitä kuljettaa.
Sitä en kiellä ettetkö vaarallisilla vesillä nyt liikkuisi. Kunhan pidätte tuon asian omana tietonanne. Ystävällesi ei pidä tuottaa tuskaa paljastamalla suhdettanne. Uskallan epäillä että tuo huumaa haihtuu ennenpitkään ja kaikki palaa ennalleen. Jos ei haihdu niin onnea yhteiseen tulevaisuuteen.
07.04.2007 14:16
Mulla on tuossa munat suorassa rivissä. Viisi niitä on ja hyvin ovat pysyneet ojennuksessa, vaikka välillä meinaavatkin keikahtaa.
Suklaalla ne kuorrutan. Suklaakuorrutus on parasta :).
07.04.2007 14:00
Onnittelut syntymäpäiväsi johdosta. Olet nainen parhaassa iässä. Tuosta eteenpäin nainen paranee vain entisestään :).
Toivotan elämääsi paljon onnea, iloa ja terveyttä.
03.04.2007 08:27
Tässä sinulle yksi versio kyseisestä kappaleesta.
Kaunis kappale, kaunista katseltavaa oli tanssijoiden wienin valssikin.
http://www.youtube.com/watch?v=VFRo9z2t_Co
03.04.2007 08:22
Kiitokset onnitteluista.
Me sarvipäät todella sitä onnea tarvitaan.
"Kun olen vanha,
en koskaan aio sanoa etten tehnyt sitä tai kadun tätä.
Aion sanoa: "En kadu hittojakaan. Tulin, menin ja tein sen kaiken."
29.03.2007 10:34
Myöhästyneet onnittelut / tai onnittelut etukäteen :).
29.03.2007 10:17
... tässä tuli pienet hikikarpalot otsalle kun tuota luonnehoroskooppia luin.
Täytyy ottaa nyt ihan iisisti ja lukea rauhallisesti uudestaan.
Kiitos horoskoopista. Tämän otan ehdottomasti talteen :)):
29.03.2007 10:16
on todella mielenkiintoinen merkki. Minäkin tiedän ;).
Olen joskus kirjoittanut koosteen horoskooppimerkkien joistakin ominaispiirteistä. Saanko laittaa tähän sulle joitakin Oinaan ominaispiirteitä. Tässä, vaikken vielä lupaa saanutkaan. :))
OINAS
Ominaispiirteet
Positiiviset:
-kyky johtaa
-energisyys
-hyväksyy haasteet
-kyky uskoa muista hyvää
-puolustaa heikompia
-elämä kuin avoin kirja
-uhrautuu rakastetun puolesta
Negatiiviset:
-haluaa olla pomo
-hätiköi
-ei ymmärrä käytöksensä vaikutusta muihin
-itsekkyys
-impulsivuus
-huono ihmistuntemus
-ei halua ottaa vastaan käskyjä
Oinaan Rakkaus
-on hyvin romanttinen ja uskoo liehittelyyn
-asettaa rakastettunsa jalustalle
-on mustasukkainen kaikesta huomiosta, jota rakastettu osoittaa muille
-puolustaa rakastettuaan henkensä kaupalla
Monilla Oinailla on on kiihkeitä rakkaussuhteita, joista kumpikaan osapuoli ei selviä (palo)vammoitta. Oinaan rakkaus on tulista ja ehdotonta, samaa hän vaatii kumppaniltaankin. Oinas on intohimoinen ja huomaavainen rakastaja. Hän nauttii estottomasti fyysisistä iloista.
29.03.2007 10:07
aikaa ei ole ikuisesti". Onnea Tompalle syntymäpäivän johdosta.
Kiitos kahvista. Pullan taidan jättää väliin. Minulla oli eilen synttärit, kakkua tuli syötyä töissä ja kotona. Tulee jo korvista ulos.
29.03.2007 09:44
Luin sun ylläolevia vastauksia. Elämässäsi on tapahtunu paljon muutoksia. Tsemppiä vaan jatkoon.
Vieläkös aiot moottoripyörän kahvoihin tarttua?
Mä näin muuten keskiviikkona jo kaksi moottoripyöräilijää.
Mites tää kevät sinuun vaikuttaapi? Itse heräilen aikaisemmin ja valvon myöhempään. Hymyilen vastaantuleville ja ohimeneville :). Tuntuu että on talviunilta pikkuhiljaa herännyt.
17.03.2007 10:34
38 / 93