Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuli hyvä mieli, ja huomaan, että jälleen enempi ulkoisista jutuista.
Aamulla särki päätä (ei itse hankittu) huom. ;)
Aika nopeasti päivä pelastui.
Yksi särkylääke, kaunis sää, ja aivan ihana 'me to you' -nalle:
nukkuu pää sydämen muotoisella tyynyllä, jonka reunassa tekstiä "I love you.. jne.."
03.07.2005 18:08
..juttu oli mulle.
Aika pitkä pinna emännällä, mutta se kannatti; kiitos hyvistä nauruista ;))
03.07.2005 18:00
On niin ikävästi jäänyt narrit ja yleensä historia(kin) tiedostamatta.
Kouluajoista toki on ikuisuus, mutta joskus harmittaa, ettei historia silloin kiinnostanut. Siitä oisi voinut jäädä jokin kipinä tutustua enemmänkin menneisiin aikoihin.
03.07.2005 17:47
..pitäviä täällä tuntuis nyt olevan enemmän 'liikkeellä'.
Sun kans oon pitkälti samaa mieltä. Mm. se, ettei kissa toimi vain ihmistä miellyttääkseen, se viehättää.
Vielä melko iäkäskin kissa voi olla tosi leikkisä.
30.06.2005 20:58
..ollut kuva, että myös monet miehet tykkää kissoista; enkä nyt tarkoita pelkästään sun mainitsemia "mirrejä" ;)
Onhan kissa upea eläin; ja kaikki sen liikehdintä on tosi sulavaa ja kaunista katseltavaa.
Kyllä kissa on seurallinen, leikkisä ja palkitsee emäntänsä/isäntänsä hellyydellä. Silloin, kun sille itselle sopii. Ja se sopii taas kissa -ihmiselle; salaperäisyys, kaikki ei ole ennalta arvattavaa.
30.06.2005 20:48
kyseeseen ei tulisi rahan takaisin maksu?
Muuten olisit varmaan käynyt pankissa.
Olisiko mahdollista pyytää yritystoimintaan mukaan jotain, ehkä tuttua henkilöä. Jolloin hän saisi tavallaan katetta rahoilleen, mutta ottaisi myös riskin, että menettää tuon summan (tai ehkä enemmänkin).
Ps. Ei ole tarkoitettu näsäviisaaksi kommentiksi, mikäli siltä kuulostaa..
30.06.2005 18:21
..myöhään, kuin ei silloinkaan".
En halua olla pessimisti, mutta jos olisit 20 vuoden ajan käyttäytynyt kuten nyt, se ei ehkä olisikaan niin yllättävää, uutta, ihmeellistä..
Itse sitä aina toivoo, että ei alkaisi koskaan pitää mitään asiaa itsestäänselvyytenä, kuten noita mainitsemiasi asioita.
Iloista ja onnellista jatkoa toivotellen :))
30.06.2005 17:09
juttuja.. en nyt ole tätä paljoa pohdiskellut, mun mielestä sekä sisältä päin, että myös ulkoisista tekijöistä.
Heitän tästä ihan "lonkalta"; näin kun on harmaa ja sateinen päivä; oli ilo silmälle nähdä naapuripihalla erittäin ruskettunut, hyväkroppainen puutarhatyöntekijä,.. tietenkin miepuolinen :)
Sitten vilkaisin kanttori -nicin profiilia, hänellä on sellainen pilke silmäkulmassa, että "alta pois" ;)
Sori kevytmielinen kommenttini. Ehkä tässä on osaksi myös sisältäpäin tulevaa hyvää mieltä, muuten ei varmaan huomaisi esim. ympäristöään juuri lainkaan..
30.06.2005 16:55
..tämä on loppuelämämme ensimmäinen päivä..
30.06.2005 16:35
ku pala pizzaa ;)
Mä sain parista lähikaupastani kaiken mitä tarvin; ei tarvinnu lähteä Prisman/CM:n osastoille.
Rysiksiltä vältyin :))
25.06.2005 23:06
Aivan upea sää, ja aamupäivällä kunnon reipas lenkki.
Iltapäivällä mökille, jossa väkeä enemmänkin.
Innostuin jopa vissiin vähän liikaa vesileikkeihin n. 10 vuotiaan sukulaistyttöni kanssa, hivenen kuumeinen olo tänään.
Osa lähti lavatansseihin, osa (mä myös) jäin "hoilaamaan" kotikaraokea. Se on joskus hauskaa; kun on niin heinotunteista väkeäkin, että kehuvat vain ;))
25.06.2005 22:59
itseään, eikö se joissain tapauksissa osoita huonoa itsetuntoa.
Siis ainakin, ellei siihen ole varsinaista syytä?
Omien virheiden tunnustaminen onkin sitten asia erikseen?
25.06.2005 22:50
Hyvää Juhannusta myös sinulle.. tuntematon :)
23.06.2005 18:20
Jostain kumman syystä erityisesti tuo toinen varoitus 'kolahti'.. Ettei vain oisi jotain omakohtaista kokemusta mukana ;))
23.06.2005 18:19
Tästä on aikaa jo vuosia.
Olimme parin ystäväpariskunnan kanssa viettämässä Juhannusaattoa.
Ihan tavallisesti, saunottiin, grillattiin ja nautittiin vähän juhlajuomaa.
Tarkoitus oli alunperinkin lähteä illemmalla lavatansseihin.
Kun oli lähdön aika, exäni oli nauttinut miestä väkevämpää jo sen verran, että taksin saapuessa hän veteli sikeitä. Eikä yrityksistä huolimatta herännyt. Tiesi minne mentiin, jos olisi herännyt ja halunnut tulla perästä päin.
Lava oli aivan ihana; melko pieni, järven rannalla.
Aluksi oli tunnelmani hiukan apea, vaikka en täysin yksin ollutkaan.
Loppujen lopuksi illasta tuli kuitenkin tosi hauska; ja täytyy tunnustaa, että varmaan hauskempi, kuin jos holtittomasti humalassa oleva exäni olisi ollut porukassa.
22.06.2005 18:12
..se ei välttämättä vaadi, että saa toiselle hyvän mielen.
Voihan sitä sanoa mitä vaan, jos on hyvä supliikki. Mutta se on sitten siitä kiinni, miten hyvin toisen tuntee, ja tietää koska tämä puhuu vilpittömästi, koska imartelee.
Ehkäpä olet sanonut naistasi myös kauniiksi; kukapa sellaista ei haluaisi kuulla..
Minulle on myös 'ihmetelty', (huumorilla) miten hyvin mm. kroppa on säilynyt, vaikka ikää on jo!
Ja pah! Mikäs ikä tämä.. lähes viisi vuotta, kunnes puoli vuosisataa täynnä ;))
22.06.2005 17:45
& hauska!
Totta toinen puoli.. vesimiehenä tuskin täysin selvinpäin katselisin toisten hauskan pitoa ;))
Ja miten oisi sen jälkeen sen muista huolehtimisen laita ;)
Hyvää Juhannusta myös sinulle!
21.06.2005 09:23
Kas kun ei Kalle Kaheli ;)
Ei vaan, eihän se nimi miestä pahenna jne..
Ei ole avoimia meilejä mulla, mutta kerro toki kuka olet? Et varmaan tuo herra sininen, jolle mä olin viestin osoittanut??
Mutta kiitos, kun kehuit meiliä, ei niitä koskaan liikaa 'satele'..kehuja siis..
15.06.2005 00:21
reviirejä, ei ainakaan mulla!
Eikä sun tarvitse anteeksi pyytää!!
Pyydän itse sitä, että takerruin sanoihin, esim.: 'alkuasukkaita ei voinut sanoa sivistyneiksi'.. 'heiltä puuttui'.. 'kun opetettiin'..
Eli tuosta mennessä ajassa kertomisesta sain sen kuvan, että olet ollut siellä paikalla.
Ei kaikkia puheenvuoroja ehdi varmaan kukaan lukeakaan, eikä tarvitse, vaikka itse kirjoittaa.
Tarkoitukseni ei todellakaan ollut olla hyökkäävä!!
Ystävyydellä/Sani :))
12.06.2005 19:34
varmaan ollut jo noi treffit?
Haluatko kertoa, miten meni.. ei tietenkään mitään yksityiskohtia, mutta jotain..
Joo, tiedän, uteliaisuus ei kuulu sivistykseen, mutta eihän kaikkien tarvi ollakaan ;)))
11.06.2005 07:30
57 / 63