Herääminen

Onnellinen mies 44v.

Ei se kallis timanttikoru tai merkittävä tapahtuma naista onnelliseksi tee, luin jostain naistenlehdestä loppu keväästä, vaan pienet huomioimiset ja muistamiset. Jokin jäi kytemään ja olen vaimolle lähetellyt silloin tällöin tekstiviestejä, lähettänyt tunteellisen kortin työreissusta, halannut ruokakaupan kassajonossa, kävelyttänyt käsikynkkää torille kahville, kaikkea pientä arjen lomassa ja uskokaa tai älkää, minulla on kuin uusi vaimo. Olisinpa tajunnut jo 20 v sitten miten pienestä nainen tulee tyytyväiseksi ja iloiseksi.

23

2599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moeNa

ei ne suuret sanat vaan ne pienet teot, niissä ne onnen alkuaineet piilee, eihän olisi uskonut.
      Kuinka vähään tyytyväisiä me vaimoihmiset kuitenkin olemme, hienoa että oivalsit!!

• Pirre*

löytänyt viisastenkiven, onneksi olkoon!

• jpntar

olet huomannut, kuinka pienestä kaikki ihana voi olla kiinni:)) Onnellinen ja tyytyväinen nainen, kun ei todellakaan nalkuta ja huuda..

• Onnellinen mies 44v.

Pieni mutta suuri asia

• (.)Y(.)

Pienillä teoilla voi olla, suurikin merkitys ja taikavoima naisen onnellisuuteen.. ;)))
      Saatko itse samanlaisia, huomion osoituksia vaimoltasi?...

• Onnellinen mies 44v.

Taikavoima oli aika osuva nimitys ja onnellisuutta kummallekkin tuova. Vaimo on aina ollut tunteellisempi ja helpommin toista huomioimaan kuin minä, mutta nyt hänenkin viestit ja teot ovat tunteellisempia ja iloisempia kuin ennen.

• (.)Y(.)
        Onnellinen mies 44v. kirjoitti:

Taikavoima oli aika osuva nimitys ja onnellisuutta kummallekkin tuova. Vaimo on aina ollut tunteellisempi ja helpommin toista huomioimaan kuin minä, mutta nyt hänenkin viestit ja teot ovat tunteellisempia ja iloisempia kuin ennen.

Teille kummallekkin.. ;))
        Onnea ja muistakaa taianomaisesti,
        yllättää toisianne jatkossakin.. ;))

• huolimatta!

Laita tämä joka forumiin: Kuinka nainen isketään, naisen logiikka, avioero, uskottomuus, jne.jne.

Tuskin seriffit niin julmia ovat, että postiivisia asioita alkavat poistella!

• katryh

Kumpa jokainen mies ajattelisi noin,ei olisi naisetkaan niin vaikeita!Tai siis kumpa mies tajuaisi ajoissa enneku nainen katkeroituu!

• +-0

tässä se tulikin todistettua, koskaan ei ole liian myöhäistä, jos haluaa parisuhdettaan kohentaa, eikä vaadi paljon.
      Turhaanko yritän tätä kotonakin tolkuttaa??
      OIKEESTI me naiset emme ole kovin vaativia, se on jotenkin kummasti tullut yleinen käsite ettei naiselle mikään riitä.
      Olen YLPEÄ että edes yksi mies tajusi..Onnellinen on myös vaimosi, onnellinen mies.

• Onnellinen mies 44v.

Varmaan mullekkin tuota on tolkutettu, mutta se pitää jotenkin sisällä naksahtaa ennenkuin sen tajuaa. Minullakin tuo lehtikirjoitus sai jotain aikaan,vaikka en aluksi kyllä uskonut sen näin yksinkertaista ja suurta aikaansaava olevan. Olen samalla alkanut miettiä miten pienistä asioista itsekin parisuhteessa nautin. Siksi otsikoksi sopikin "herääminen".

• Nainen

Ei siitä korusta ja tapahtumastakaan haittaa ole siihen päälle.. :D

• Laahustava

Toi pitää paikkansa.Itse huomasin lähetettyä kaksi rakastavaa tekstiviestiä.Aika pienestä on kiinni,mutta kun tuppaa unohtumaan nopeasti normaalissa arki elämässä.Oliskohan hyvä konsti laittaa kännykään jatkuva muistutus"MUISTA ETTÄ SINULLA ON ELÄVÄ JA TUNTEVA VAIMO"

• jpntar

ja nähdä miehiltä tuollaista...kuinkahan monia eroja, pettymyksiä ja turhaa syyllisyyttä poistuisi maailmasta, jos kaikki muuttuisi..paremmaksi...*huokaa*..

• bluepoem

että kännykkä muistuttaa nykysin monista asioista automattisesti,,,, mutta olikohan jotenkin falskia se että se muistuttas myös siitä että sinulla on vaimo???

• Laahustava
        bluepoem kirjoitti:

että kännykkä muistuttaa nykysin monista asioista automattisesti,,,, mutta olikohan jotenkin falskia se että se muistuttas myös siitä että sinulla on vaimo???

Huonosti ilmaisin ton kännykkä jutun.Tarkoitin kännykän muistuttavan juuri niistä pikku asioista jotka saa vaimon hyvälle tuulelle. Jotka sitten ei olekkaan pikkuasioita vaan parisuhteessa elävän peruspilareita.

• kesä

olen onnellinen puolestasi,että tajusit.
      arkipäivän onni ja sen jakaminen pitää suhteen pystyssä,eikä onneen tarvita paljon...hali riittää...ja läheisyys...jaetaan arki yhdessä...
      ja naiset kyllä tykkää,että niitä muistetaan joskus,vaikka hyvällä ruoalla...pääasia on näyttää,että välittää,puolin ja toisin.ite kamppailen samojen asioitten parissa,mut eri syistä,siis en elä avio/avosuhteessa,mutta suhteessa....kaikkea hyvää,....

• Marion.T

ei se vaimo yleensä mahdottomia vaadi, ja monta kertaa suhteen näivettyminen on yksinkertaisesti vain liikaa arkea ilman huomionosoituksia.

Huomaispas muutkin miehet sen, ennenkuin lähtevät sitä uutta ja muka parempaa metsästämään :))

Onnea "uudelle" avioliitollesi :DDDD

• kalle-p

Naista pitää kohdella paremmin kuin autoa.. Karmea vertaus... hyh
      Mutta jos käyttää ulkona syömässä, ei huoltroasemalla ja muistaa pikku lahjoilla, kukilla, kauniilla sanoilla, pikku kehuilla, yms. niin eiköhän nainen toimi ilman "sivuääniä"
      Ja pitäähän naista "rasvatakkin" välillä ;DD

• Muistathan kuitenkin, että naisen mieli myös pahoittuu yhtä herkästi pikkuasiasta, joka jää vaivaamaan...:)

Miehistä tulisi oivia nuorallakävelijöitä?;))

• kjalle-p-aa

Naisella on pitkä muisti. Palauttaa miehen maanpinnalle hyvinkin nopeaan... ;DDD

• bluepoem

Eihän tästä voi olla muuta kuin yhtä mieltä,,,toinen pitää siis huomioida arjessa.

Mutta voiko mies vaatia huomiota???

Ei kai..??? Täälläkin hyvin harvoin.. väitän että harvemmin kuin naisten tarpeita parishuteessa, täälä pohditaan sitä miten naisen tulisi huomioida miestään.

Olisikin kiva kuulla,,, niiden miesten kommentteja jotak ovat kokoeneet tuleensa parisuhteessa positiivisesti huomioiduksi.

No joo taas mä varmaan höpötän jotain mikä ei kuulu normi-ihmisten ongelma kentään ja siten on vaan mun jorinoita.

ps.
      Älkää nyt naiset alkako kirjottamaan listaa niistä asioista joilla miehiänne huomioitte,, vaan tehkää se edeleen sielä asrielämässä.

bp ;)))

• ..myöhään, kuin ei silloinkaan".
      En halua olla pessimisti, mutta jos olisit 20 vuoden ajan käyttäytynyt kuten nyt, se ei ehkä olisikaan niin yllättävää, uutta, ihmeellistä..
      Itse sitä aina toivoo, että ei alkaisi koskaan pitää mitään asiaa itsestäänselvyytenä, kuten noita mainitsemiasi asioita.
      Iloista ja onnellista jatkoa toivotellen :))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3471
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2836
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2640
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2331
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2063
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      158
      1747
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1303
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1184
    Aihe