Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
veera.ilola
profiilit
veera.ilola
veera.ilola
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heips! Mistä löysit tuon kokoisen terran?? Tuo ois nimittäin aivan TÄYDELLINEN mullekki kahelle gerpsulle!! Onko tuo mahollisesti jostain eläin kaupasta tai jostain netistä tilattu??
Vastaa mahd pian ole kiltti! : ):)::)))))
09.07.2009 18:30
Mistä teidän duna on hankittu? Itse olen etsiskellyt netti palstoilta.. mutta en ole löytänyt.. pelkkiä häkkejä ja akvaarioita! Mutta haluaisin juuri dunan! Vastaa pian ole kiltti ^^
08.07.2009 14:09
ei kaikki kuole!! muuten salkkareihin jäis enää vaan: ossi! ja ehk niiku otto ja aino!!!
mut juulia kai kuoli tai sit se vaa häipyy jonnekkin tän vuoden akana koska netis luki et juulia on salkkareissa 2007-2009! ;((((
02.06.2009 12:23
Ehkä kuolee koska wikipediassa luki että juulia on salatuisa elämissä 2007-2009! ;(( juulia oli yksi parhaista!
02.06.2009 12:19
Hei! Itselläni on ihan sama ongelma! itse tein näin: 1. käytin SITRUNAMEHUA kasvovetenä...
(älä käytä jos olet allerginen tai sinulla on herkkä iho ;) ) se ainakin kuivattaa ihoa ja se auttoi minua! lopuksi varasin ajan kosmetologille joka otti raudalla musta päitä yms pois.. se sattui mutta olen TODELLA tyytyväinen loppu tulokseen! mutta jos käyt vaikka illalla kosmetologilla koska kasvot punoittavat sen jälkeen hiemn.. saa sen kyllä meikilläö peitettyä mutta.. :DD ps. käytin noin kuukauden sitruuna mehua ja sitten vasta se alkoi tehota kunnolla
toivottavasti tästä oli apua sinulle!
05.04.2009 20:42
1 / 1