peke.hanninen
![]()
Aloituksia
47
Kommenttia
9
Rakentaja
Rakentaja vapautuu 18.8 jälleen vapaille markkinoille, omakoti- sekä muuhun pienrakentamiseen. Myös vanhan saneeraukset.0105Rakentaja vapaana
Parinkymmenen vuoden kokemus omakotirakentamisesta, myös sauna/kylpyhuoneremontit. Autan myös rakennekuvissa/luvissa jos0103Rakennus/korjausapua
Hei! Tarvitsetko rakentamiseen/korjauksiin apua? Taidan kirvesmiehentyöt ja olen rakentanut omakotitaloja montusta harja1101Paikat kuntoon jouluksi!
Moro! Täällä remonttitaitoinen, luotettava 5-kymppinen mies tarjolla hätä-apuun kodin remppoihin. Toimintasäteenä Hki-V098Rakentaja,sisustuspuuseppä
Täällä tarjolla ammattiapua; - huoneistoremontit - kalusteasennukset, myös mittaus ja toimitus - omakotitalot perustuks095Timpuri/sisustuspuuseppä/työnjohto
Täällä tarjolla ammattiapua; - huoneistoremontit - kalusteasennukset, myös mittaus ja toimitus - omakotitalot perustuk095Huoneistojen kuntokartoitus
Suoritan ammattitaidolla huoneistojen kuntokartoitukset (pks). Tiedustelut: Rakenne Mercure Oy/ J-P.Hänninen093Kalusteasennuksia, pienremontteja (PKS)
Kaipaatko apua pienremontteihin tai esim. kalusteasennuksiin? Minulla liki 25 vuoden kokemus ko. tehtävistä. Teen työni093Jouluksi uuteen kotiin...
Täällä vapaana kirvesmies jos tuntuu siltä että tulee kiirusta remonteissa,saatikka uuden teossa. Sisustustyöt sujuu myö090Rakennan omakotitaloja
Rakennan omakotitaloja mm. paalutukset, piirustukset/leimat, jne. kaikki kauttani. Pääkaupunkiseutu. Yht.otot puhelimit085Rakennusalan ammattilainen
Hei! Tarvitsetko rakentamiseen/korjauksiin apua? Taidan kirvesmiehentyöt ja olen rakentanut omakotitaloja montusta harja085Uudisrakentajat,remontoijat
Täällä olisi tarjolla ammattilaisen työpanosta,kokemusta on omakotitalojen rakentamisesta, kaivuista jalkalistojen asenn083Apua tarjolla kevät-talkoisiin
Tarvitsetko apua kevään kunnostuksiin; - mökille liiterin tekoon/korjauksiin - pihapiirin siistimiseen,puun kaatoihin077Uudisrakentajat,remontoijat!
Täällä vapaana alan ammattilainen.Tarjoan työpanostani - uudisrakentamiseen (luvat,kaivuut jne.) - peruskorjauksiin,ni076Talonrakennus ammattilainen
Hei! Tarvitsetko rakennukseen apua,vapaudun edellisestä urakasta toukokuun puolessa välissä ja tietty olisi mukava jatka074Rakennusalan ammattilainen
Hei! Tarvitsetko rakentamiseen/korjauksiin apua? Taidan kirvesmiehentyöt ja olen rakentanut omakotitaloja montusta harja174Rakentaja
Rakennan pyynnöstänne omakotitalot; savesta jalkalistoihin. Alueena Espoo,Helsinki ja Vantaa. J-P.Hänninen puh. 046-68073Tölli/työtila
Etsin pientä omakotitaloa/asuntoa/työtilaa kalusteiden kasaamista/asennuksia varten. Kunnolla ei väliä koska voin itse s065Kalusteasennuksia ym.ym.
Kalusteasennukset,pienet/suuremmatkin sisäremontit edullisesti. tied.046-6804306 Pääkaupunkiseudulla.061Uudisrakentajat/remontoijat
Täällä vapaana alan ammattilainen.Tarjoan työpanostani - uudisrakentamiseen (luvat,kaivuut jne.) - peruskorjauksiin,n059