peke.hanninen
![]()
Aloituksia
47
Kommenttia
9
Rakentaja
Rakentaja vapautuu 18.8 jälleen vapaille markkinoille, omakoti- sekä muuhun pienrakentamiseen. Myös vanhan saneeraukset.094Rakentaja vapaana
Parinkymmenen vuoden kokemus omakotirakentamisesta, myös sauna/kylpyhuoneremontit. Autan myös rakennekuvissa/luvissa jos094Timpuri/sisustuspuuseppä/työnjohto
Täällä tarjolla ammattiapua; - huoneistoremontit - kalusteasennukset, myös mittaus ja toimitus - omakotitalot perustuk091Paikat kuntoon jouluksi!
Moro! Täällä remonttitaitoinen, luotettava 5-kymppinen mies tarjolla hätä-apuun kodin remppoihin. Toimintasäteenä Hki-V090Rakentaja,sisustuspuuseppä
Täällä tarjolla ammattiapua; - huoneistoremontit - kalusteasennukset, myös mittaus ja toimitus - omakotitalot perustuks087Jouluksi uuteen kotiin...
Täällä vapaana kirvesmies jos tuntuu siltä että tulee kiirusta remonteissa,saatikka uuden teossa. Sisustustyöt sujuu myö085Huoneistojen kuntokartoitus
Suoritan ammattitaidolla huoneistojen kuntokartoitukset (pks). Tiedustelut: Rakenne Mercure Oy/ J-P.Hänninen085Kalusteasennuksia, pienremontteja (PKS)
Kaipaatko apua pienremontteihin tai esim. kalusteasennuksiin? Minulla liki 25 vuoden kokemus ko. tehtävistä. Teen työni084Rakennusalan ammattilainen
Hei! Tarvitsetko rakentamiseen/korjauksiin apua? Taidan kirvesmiehentyöt ja olen rakentanut omakotitaloja montusta harja077Uudisrakentajat,remontoijat
Täällä olisi tarjolla ammattilaisen työpanosta,kokemusta on omakotitalojen rakentamisesta, kaivuista jalkalistojen asenn076Rakennan omakotitaloja
Rakennan omakotitaloja mm. paalutukset, piirustukset/leimat, jne. kaikki kauttani. Pääkaupunkiseutu. Yht.otot puhelimit075Loma-asunnot/mökit
Tarvitsetko apua kevään kunnostuksiin; - mökille liiterin tekoon/korjauksiin - pihapiirin siistimiseen,puun kaatoihin j073Rakennusalan ammattilainen
Hei! Tarvitsetko rakentamiseen/korjauksiin apua? Taidan kirvesmiehentyöt ja olen rakentanut omakotitaloja montusta harja170Talonrakennus ammattilainen
Hei! Tarvitsetko rakennukseen apua,vapaudun edellisestä urakasta toukokuun puolessa välissä ja tietty olisi mukava jatka069Uudisrakentajat,remontoijat!
Täällä vapaana alan ammattilainen.Tarjoan työpanostani - uudisrakentamiseen (luvat,kaivuut jne.) - peruskorjauksiin,ni067Apua tarjolla kevät-talkoisiin
Tarvitsetko apua kevään kunnostuksiin; - mökille liiterin tekoon/korjauksiin - pihapiirin siistimiseen,puun kaatoihin064Rakentaja
Rakennan pyynnöstänne omakotitalot; savesta jalkalistoihin. Alueena Espoo,Helsinki ja Vantaa. J-P.Hänninen puh. 046-68063Tölli/työtila
Etsin pientä omakotitaloa/asuntoa/työtilaa kalusteiden kasaamista/asennuksia varten. Kunnolla ei väliä koska voin itse s057Kalusteasennuksia ym.ym.
Kalusteasennukset,pienet/suuremmatkin sisäremontit edullisesti. tied.046-6804306 Pääkaupunkiseudulla.053Uudisrakentajat/remontoijat
Täällä vapaana alan ammattilainen.Tarjoan työpanostani - uudisrakentamiseen (luvat,kaivuut jne.) - peruskorjauksiin,n053