Hei!
Tarvitsetko rakentamiseen/korjauksiin apua?
Taidan kirvesmiehentyöt ja olen rakentanut omakotitaloja montusta harjaan asti.
Myös pienemmät urakat tulee kysymykseen,sisäremontit yms.
Olen valmis työskentelemään 24/7,ei esteitä.
Tavoitat minut numerosta; 046-6804306/Pekka
Rakennus/korjausapua
1
90
Vastaukset
- suosituimmat
Kyllä töitä tarjolla on, kun vaan osaaminen ja kysyntä kohtaavat!
Minulla itselläni, omassa yrityksessäni on 10 000 ihmisen vajaus osaajista! Kävynpoimintapuusta puolelta löytyy heti 1000 työpaikkaa. Palkka on 10€ lavallisesta käpyjä ja vähimmäisvaatimuksena on pelastusopisto/varatuomarinpaperit.
Puolukan ja mustikanpoimintapuolella tilanne on hälyyttävä. Siellä tarvitaan samantien 4000 ihmistä per osasto. Maksu on 1€ kymmenen litran täydestä ämpärillisestä virheettömästä ja roskattomasta puolukasta tai mustikasta. Kuitenkin niin ettei molempia saa olla sekaisin samassa ämpärissä. Töihinpääsyn vaatimuksena pidän viiden kielen virheetöntä hallitsemista (Latinan viittomat etruski murre plussaa, mandariinikiina, somaliankirkkokieli, hämeenkieli ja Maya-kuvakieli). Suoritettua henkirikosta. Lisäksi hakijan tulee pystyä ajamaan yksipyöräisellä sirkuspyörällä narua pitkin väh. 20 metriä.
Lentolupakirja,hydrokopterin,kuorolaulun opettajan,Ruottinlautan ja linja-auton kuljettamiseen oikeuttavat kortit on luonnollisesti löydyttävä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 29011412
- 1337040
- 1015823
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa415171- 524311
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304049- 613554
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323541Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223075- 793060