Logo
Aloita keskusteluHae sivustoltaKirjaudu sisään
KeskusteluViihdeLainaaTreffitSäännötChat
Aihealueet
Keskustelun etusivu
Aiheet listaus
    • Kaikki aiheet
    • Nykyinen aihe
    • Paikkakunnat
    • Suhteet
    • Terveys
    • Viihde ja kulttuuri
    • Yhteiskunta
    1. Keskustelu24
    2. profiilit
    3. virpi.hiltunen
    1. virpi.hiltunen

virpi.hiltunen

virpi.hiltunen profiilikuva
    Joulu 2024
    Liittynyt 20v sitten
    4 aloitusta · 2 kommenttia
    Uusimmat aloituksetSuosituimmat aloituksetUusimmat kommentit
    Älä ainakaan tietikonettasi anna sille huijarille huoltoon tekee myös niitä hommia ja ei edes kuittia kirjoittanut. Lakskutti sellasesta koneen levykkeestä minkä saa koneen hollosta ilmaiseksi. Sivunsakin toimii yhtä hienosti - varmaan ihan itse väsätty!18.06.2010 16:21
    Minulla on kokemusta monestakin siivousfirmasta, mutta ei valitettavasti kysymästäni. Olemme miehen työ vuoksi joutuneet paljon muuttamaan. Kaikkein parhaimpia ovat yhden ihmisen firmat, missä yrittäjä itse siivoaa. Mieti itse - firma olet sinä - kaikki henkilöityy sinuun. Tekevät työtään kuin itselleen. Todella arvokkaita ihmisiä. Isommassa firmassa on kaikenlaisia työntekijöitä ja niin pienellä palkalla, että se ei ainakaan motivoi tekemään työtä hyvin. Rohkeasti vaan yhteyttä ottamaan. Ilmoituksen voit löytää vaikka lähikaupan seinältä. Ei se suuri koko ja brändi aina takaa laatua, päin vastoin.18.06.2010 16:01
    1 / 1
    suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?

174
    • Jos olet ollut narsistisessa parisuhteessa

Mikä sai sut aloittamaan suhteen?

89
    • Mustikat jää metsiin

kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi

303
    • Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste

179
    • Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.

373

SUOMI24 VIIHDE

• Hanna Kinnunen paljastaa Salatut elämät työstä - Oikeasti tällaista: "Imaisee..."
    • Tangomarkkinat hämmennys kasvaa - Musertavaa tietoa tuomareista
    • Uskaltaisitko itse? Nina Mikkosen uusi koti sai aikuisilta lapsilta täystyrmäyksen: "Oletteko...?"
    suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

• Jalkapallo menetti oman uskottavuutensa!

https://www.is.fi/mm-futis/art-2000012123410.html Ei Usan presidentti kyllä koskaan voi yhdellä puhelinsoitolla muuttaa

141
    • Mistä löytää kadonnut motivaatio?

Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että

184
    • Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti

446
    • Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot

433
    • Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol

96

STARA.FI

• Hurja näky: Karhu jahtasi hirvenvasaa
    • Skoda hajosi 9 000 kilometrin jälkeen – autokauppa päätyi riitaan
    • Oikeusasiamies tyrmäsi poliisin Pride-toiminnan
    • Palaute
    • Palautelomake
    • Keskustelu Suomi24:sta
    • Opastus
    • Palvelut
    • Chat
    • Treffit