Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
profiilit
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>>>+Miten+määrittelet,+mikä+on+synti,+jota+pitäisi+omantunnon+ja+yleisen+järjestyksen...jne+kannalta+miettiä+>>>
Sinäkö+et+sitä+tiedä?
No+onneksi+sinulla+on+mielikuvituskaveri,+joka+antaa+töppäilyt+anteeksi+niin+sinun+ei+tarvi+asiaa+miettiä.
23.07.2016 20:21
Parasta+on+se,+että+sinä+olet+kristinuskon+ja+adventtikirkon+tulevaisuus!+Se+tuntuu+niin+hyvältä.
23.07.2016 20:20
>>>+Minä+yritän+päästä+sisälle+siihen+väittämääsi+ja+väitän+vastaan+että+semmoista+ei+ole+olemassakaan+kuin+99,9%+ateisti.+>>>
No+vastaa+että+miten+suhtaudut+niihin+tuhansiin+jumaliin,+joihin+et+kykene+uskomaan.
Miksi+et+usko+niihin?
>>>++minua+ei+suoraan+sanottuna+kiinnosta+paskaakaan.++>>>
Huomaa+että+pyhä+henki+sinussa+piileskelee+ja+vahva+onkin.+Olet+tosi+oikea+kristitty!+Hallelujaa+ja+silleen.
23.07.2016 18:17
No+sinullekin+voi+paljastua+mielikuvituskaveristasi+yhtä+sun+toista,+kun+kasvat+aikuiseksi.+Ne+ovat+satua,+sinunkin.+Kakkaa+taputtelevien+beduiinien+taikauskoisen+mielikuvituksen+tulosta.
23.07.2016 14:24
Yhdenkään+jumalan,+tontun+tai+maahisen+koston+pelossa+syntejään+ei+tarvitse+murehtia.+Ne+ovat+satuolentoja+vaikka+niihin+jotkut+vielä+uskovat.
Omatunnon+ja+yleisen+järjestyksen,+oman+kunnian+ja+yleisen+yhteiskunnan+toimivuuden+kannalta+niitä+kannattaa+miettiä.
23.07.2016 13:12
Hyvin+oivallettu,+eli+näin+evoluutio+toimisi.
Jos+autoissa+ei+olisi+mitään+turvavarusteita+niin+sellaiset+ihmisen+ominaisuudet+alkaisivat+kasautua+geenien+mukana+jälkipolville,+jotka+ovat+auttaneet+yksilöä+selviämään+hengissä+kolarista.
Eli+vaikka+liian+pitkä+niska+alkaisi+lyhentyä,+koska+kaikilla+kolareista+selvinneillä+olisi+todennäköisemmin+lyhyempi+ja+vantterampi+niska+kuin+kuolleilla.+Näin+lyhytniskaiset+alkaisivat+levittää+geenejään+ja+sukupolvi+sukupolvelta+jälkeläisillä+olisi+lyhyempi+niska.
Näin+yksinkertaisesta+asiasta+on+kysymys+evoluutiossa.
23.07.2016 10:51
Katsos+kun+sinun+kannattaa+hetkeksi+pysähtyä+miettimään+sitä,+että+miksi+sinä+et+usko+noihin+tuhansiin+jumaliin,+joita+tuhansien+uskontojen+markkinoilla+on+tarjolla+ja+hylkäät+ne+jumalat,+niin+pääset+ehkä+jyvälle+siitä,+että+miksi+minä+olen+hylännyt+sen+viimeisen,+johon+sinä+vielä+jostain+syystä+uskot.
Kun+ymmärrät,+että+miksi+olet+hylännyt+kaikki+muut+jumalat,+ymmärrät+minua+ja+pääset+eroon+ehkä+omastasikin,+koska+ei+se+eroa+mitenkään+niistä+jo+hylkäämistäsi.
Siksi+sinun+ja+minun+ateismissa+on+eroa+vain+0.01+prosenttia.
23.07.2016 09:42
Miksi?+
Moneenko+jumalaan+sinä+uskot+ja+olet+uskomatta?
Uskotko+jokaiseen+ja+olet+100%+uskova.
Vai+onko+vain+yksi+kiva+ja+tuhannet+muut+epäuskottavia,+taikauskoisia+ja+suorastaan+naurettavia?
Joten+oletko+n+99.9+%+ateisti?
23.07.2016 09:25
Minä+en+mitään+pelastusta+kaipaa.
23.07.2016 09:10
Tähän+sitä+mielikuvituskaveriin+uskovat+enää+pystyvät.+Olet+suloinen.
23.07.2016 09:09
Ajattelitko+että+onttoja+ja+typeriä+hokemia+toistelemalla+teet+itsestäsi+fiksumman+oloisen?
Onneksi+sinä+olet+tuon+amerikkalaisen+huijarilahkon+tulevaisuuden+toivo+ja+uskontosi+tukipilari,+jonka+varassa+sen+tulevaisuus+on.
Olet+oikea+kristitty,+jollaisiksi+muutkin+haluavat+ja+viet+uskontosi+ja+jumalasi+sen+ansaitsemaa+kohtaloa+kohti.
23.07.2016 09:08
Ja+tuo+amerikkalainen+huijarilahko+ei+ole?
Ai+niin,+sieltä+lähti+yli+600+000+samaan+aikaan++ovet+paukkuen+pois+niin+se+kertoo+että+vain+USA:sta+tulee+tosilahkoja+ja+amerikkalainen+lahko+on+jonkin+itsemurhailevan+jumalan+oikea+lahko.
23.07.2016 08:49
Ei+ole.+Ethän+sinäkään+niihin+muihin+satuolentoihin+usko.+Vain+omaasi.+Muut+ovat+typerää+taikauskoa.+Et+vain+älyä+että+niin+on+sinunkin,+kun+maksat+siitä+ilosta+että+sinua+huijataan.
23.07.2016 08:47
Jenkkilahkon+aivopesemältä+voi+tuollaista+soopaa+odottaa.
No+anna+johtajillesi+lisää+rahaa+niin+voivat+rakentaa+uuden+omakotitalon,+kesämökin+ja+hieman+isomman+farmarin+kun+se+joku+tyyppu+on+tulossa.+Oliko+se+allah+vai+visnu,+vai+mihin+nyt+uskoitkaan+jos+kaikki+jumalat+on+kerran+totta+ja+niihin+uskovat+ovat+oikean+jumalan+asialla.
23.07.2016 08:45
No+käsittääkseni+sinä+uskot+enää+yhteen+jumalaan+tuhansista.
Muut+ovat+sinusta+epäuskottavia+ja+naurettavia,+suorastaan+typerää+taikauskoa.
Minä+olen+huomannut+sen+viimeisimmänkin+jumalan+kohdalla,+eli+sinun+jumalasi+kohdalla.
Meidät+erottaa+ateismin+suhteen+enää+yksi+jumala,+eli+sinä+olet+99.9+%+ateisti.
Vai+ovatko+ne+tuhannet+muut+jumalat+oikeasti+olemassa+ja+antavat+kannattajilleen+sen,+mitä+ne+ressukat+toivovat?
Ja+kun+niiden+muiden+jumalien+kannattajien+mielestä+sinun+jumalaasi+ei+ole+olemassa+ja+se+on+taikauskoista+satua+ja+typerää+uskoa+johonkin+jumalaan,+joka+onkin+kolme+ja+joka+kävi+täällä+kuolemassa+mutta+vaan+leikisti+jotta+sen+umpihullu+isä+sai+tehtyä+jonkin+sovinnon.
23.07.2016 08:28
Niin+saan.+Elämän+ennen+kuolemaa.+Sinä+ressukka+saat+vain+paskan,+joka+jää+käteesi+kun+antaudut+jenkkilahkon+huijaamaksi.+Elämää+kuoleman+jälkeen+ei+ole+ja+sen+oppii+jo+alakoulussa+lapsetkin.
23.07.2016 08:23
Minkä+jumalan+tuhansista+sinä+olet+valinnut?+Olet+99.9+%+ateisti+itsekin.
23.07.2016 00:03
Olipas+kristillistä.+No+onneksi+nuo+huijatut+tulevat+huomaaman+saman+kuin+minäkin.
22.07.2016 22:34
Lallatilaa,+eipä+tuu+sitä+hampaatonta+puusepän+poikaa+siis+takaisin.
Ja+onko+tuo+nyt+yllätys,+että+missä+kyseisen+jenkkilahkon+taikausko+käy+vielä+kaupaksi?+Ei+minulle.
22.07.2016 10:29
Mitäpä+tuosta.+Uskovaisen+on+helppo+tappaa,+raiskata+tai+varastaa,+kun+sitten+vain+pyytää+synnit+anteeksi+taivaalliselta+taikaukolta+ja+taas+on+taivaspaikka+ja+ikuisuuspalkinto+palvontamenoineen+taattu.
Irtosuhteita+ja+sukupuolitauteja+voi+kerätä+myös+kokoelman+kunhan+pyytää+aina+välillä+synnit+anteeksi.
Toista+se+on+meillä+muilla+jotka+olemme+itse+vastuussa+omasta+elämästä+ja+omista+teoistamme.+Pitää+kyetä+elämään+omien+tekojensa+kanssa+kun+ei+ole+taivaallista+taikaukkoa,+jolle+voi+ulkoistaa+törttöilyt,+eikä+saa+tehtyä+tekemättömäksi.
Joten+siksi+elämä+ilman+mielikuituskavereita+pakottaa+kuuntelemaan+omatuntoaan,+eikä+voi+aina+vaan+sälyttää+tekemisiään+taivaalliselle+mielikuvituskaverille,+joka+pyyhkii+synnit+pois+kun+hieman+lirauttaa+kyyneltä+ja+ruikuttaa+syntisyyttään.
19.07.2016 10:09
114 / 416