Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bushmanni
profiilit
bushmanni
bushmanni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
489
Kommenttia
8309
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
<<<Mutta+kerropa,+millä+perusteella+I+ja+II+maailmansota+aloitettiin+?+Oliko+niihin+syynä+lapsikaste+vs.+aikuiskaste+-kiista+?+Vaiko+kiista+Jeesuksen+jumaluudesta+?>>>
Syyt+on+kyllä++koulussa+opetettu.++
Mielenkiintoisempaa+on+pohtia+sitä,+että+kieltäytyikö+joku+kristitty+maa+osallistumasta+sotaan+uskontonsa+innoittamana?
Olivatko+papit,+lahkosta+viis,+heiluttelemassa+julisteita,+joissa+kehotettiin+kieltäytymään+väkivallasta+lähimmäistä+kohtaan,+vai+olivatko+he+siunaamassa+panssarivaunuja+ja+sotilaita+rintamilla,+jotta+he+olisivat+taistelleet+ja+käyttäneet+väkivaltaa+vielä+innokkaammin+ja+uhrautuvaisemmin?
Oliko+yhdelläkään+uskonnolla+sellaista+vaikutusta+(tai+jumalalla)+että+sota+päättyi+hieman+nopeammin+ja+pienemmillä+kärsimyksillä?
Adventistit+intoilivat+yhdestä+lahkolaisestaan,+joka+kieltäytyi+sodassa+tappamasta,+mutta+jos+olemme+rehellisiä,+niin+hänkin+oli+siellä+auttamassa+jenkkien+tappamiskoneistoa+toimimaan+tehokkaammin,+vaikka+ei+itse+vetänyt+liipaisimesta.
Minusta+tätä+väkivallatonta+rauhan+uskontoa+ja+sen+taikauskoisia+lupauksia+elämästä+kuoleman+jälkeen+käytettiin+kuitenkin+tekemään+sotilaista+innokkaampia+tappamaan+ja+uskontoa+käytettiin+vaikkapa+panssarivaunujen+siunaamiseen,+jotta+jokin+jumala+olisi+tehnyt+laukauksista+tarkempia+ja+lähimmäisiä+olisi+kuollut+enemmän.
22.07.2017 11:16
Tuossapa+toinen+arvio:
http://www.hs.fi/paivanlehti/02032017/art-2000005108970.html
Katseluiloa!
22.07.2017 10:53
Kyllä+minä+ajattelin+lähinnä+myötätuntoisesti+teitä+reppainoita,+jotka+haaveilette+elämästä+kuoleman+jälkeen.
Minä+en+satuihin+usko,+niin+en+haaveile+kuoleman+jälkeisestä+elämästä.
Ja+jos+kävisi+niin+ihmeellisesti+että+sitä+minulle+tarjottaisiin,+niin+kuvitteletko+tosiaan+että+haluaisin+viettää+ikuisuuden+vaikkapa+sinun+sekopäisiä+juttuja+kuunnellen?
Ei+kiitos.+Ihan+uskovaisten+itsensä+takia+en+tulisi,+vaikka+pääsisin,+koska+en+jaksaisi+teidän+tollojen+kanssa+ikuisuutta+viettää.+Se+olisi+rangaistus,+ei+suinkaan+palkinto.
22.07.2017 08:49
<<<Ei,+vaan+"allahu+akbar",+jota+on+Euroopassa+vähän+liikaakin+kuultu.+>>>
Että+tässä+viime+vuosina+muutamassa+terrori-iskussa+muutama+muslimi+on+tappanut+enemmän+kuin+kristityt+ristiretkillä+yms?
Missähän+olet+historiaa+opiskellut?+Samassa+yliopistossa+kuin+mistä+valmistuu+kreationistinen+arkeologi+tai+kreationistinen+geologi?
<<<Kristinuskon+käyttäminen+taas+on+uskonnon+väärinkäyttöä,+koska+UT+ei+salli+kenenkään+vahingoittaa+toista,+missään+yhteydessä.>>>
Eli+väärin+tapettu,+kun+raamattu+toisessa+kädessä+lyhennettiin+vääräuskoista+kaulan+kohdalta?
21.07.2017 20:43
Höpsis.+Sinä+tulkitsit+minun+kirjoittaneen+jotain,+jota+en+kyllä+itse+huomannut+kirjoittaneeni.
Mutta+sellaista+voi+taikauskoiselta+odottaa.
Te+saatte+samasta+jakeesta+tulkittua+täysin+vastakkaista+sanomaa+ja+se+maaginen+taivaallinen+taikasetä+on+munattomana+tunarina+aivan+hiljaa,+vaikka+mitä+tapahtuisi.
21.07.2017 19:57
>>+Rukous+on+tietenkin+luottamusta+Jumalaan.++>>
Miten+ihmeessä?
Sinähän+pyydät+jotain+siksi,+että+et+usko+yksinkertaisen+jumalasi+sitä+muuten+huomaavan.+Ei+sinun+tarvitsisi+rukoilla,+jos+luottaisit+jumalaasi+ja+että+hän+huomaa+epäkohdat+ilman+niiden+jatkuvaa+jankuttamista+ja+esiintuomista.
>>>+Kreationismi+on+oikein+ja+Raamatunmukaista.++>>
Juu,+voi+olla,+mutta+idioottien+puuhastelua+se+on+silti.
>>>+mutta+Jumala+voi,+jos+niin+haluat.++>>
EI+voi.+Se+vaatisi+minulta+itsepetosta,+eli+uskoa+typeryyksiin.
>>+Sen+sijaan+evoluutio-usko+vaatii+sitä.+>>
Ei+vaadi.+Se+on+murskaavasti+todistettu+tieteellinen+teoria.
>>>Evolutistit+eivät+hyväksy+mitään+sellaista,+mikä+johtaisi+Jumalan+olemassa+oloon.++>>
Voi+kuule,+sinunkin+jumalasi+on+tervetulllut+koska+tahansa.+Keppi+ja+sandaalit+vaan+eteiseen+ja+käyttäytyy+kunnolla,+niin+kahvit+tarjoan.+Eipä+ole+näkynyt.
>>>Tieteellisesti+ei+ole+voitu+osoittaa,+että+evoluutioteoria+olisi+faktaa.+>>>
Olet+valehteleva+pösilö+ja+siksi+hyvä,+että+olet+adventisti.
21.07.2017 17:05
>>>+BINGO,+Bushmanni+!!!+>>
Niinkö?
>>>+Nyhtän+me+olemme+täysin+samaa+mieltä+asiasta,+eli+että+ne+jotka+uskonnon+nimissä+ovat+väärin+tehneet,+eivät+siis+ole+oikeasti+uskoneet+UT:n+sanomaan+eivätkä+kaiketi+Jumalaankaan.++>>>
Minusta+he+ovat+uskoneet+koko+sydämestään+samaan+taikasetään+kuin+sinäkin.
Mutta+kun+he+ovat+huomanneet,+että+teemmepä+niin+tai+näin,+niin+tämä+taikasetä+pysyy+piilossa,+eikä+siis+häntä+häiritse,+vaikka+tapamme+miljoona+juutalaista+tai+muslimia,+niin+antaa+mennä+toinenkin.
He+ovat+tämän+maagisen+taikasedän+hiljaisuudesta+päätelleet,+että+taikasedällä+ei+ole+mitään+murhaamista+vastaan.
Mutta+sitten+ne+muut+hölmöt+pidettiin+kurissa+kuoleman+jälkeen+tapahtuvilla+kidutustoimilla+uhkailemalla.
>>>+Mutta+on+tosiaan+hienoa,+että+olet+itsekin+nyt+vihdoin+ymmärtänyt,+ettei+se+kristinusko+ole+se+ongelma+vaan+sen+aidon+uskon+puute+>>
Jos+kehtaa+jonkin+jumalan+nimissä+tappaa,+niin+kyllä+se+oikeaa+uskoa+vaatii,+koska+en+minä+koskaan+kykenisi+antamaan+itselleni+anteeksi,+jos+tappaisin+jumalan+nimissä,+johon+en+edes+usko.
Joten+tappajat+uskovat+luultavasti+omasta+mielestä+kaikkein+koviten.
>>>Olisiko+aika+siirtyä+siihen+toiseen+osuuteen,+eli+"kun+taas+koraani+kehottaa+tappamaan+vääräuskoiset.+Se+nyt+vaan+on+fakta."+?+>>>
Tulkintakysymys,+mutta+silti+sinun+uskontosi+vastaa+huomattavasti+korkeammista+ruumiskasoista,+joten+sinun+uskontosi+on+vaarallisempi,+jos+muka+ei+saisi+tappaa,+mutta+on+tapettu+kuin+ei+muuta+osattaisi+tehdäkään.
Sellainen+käärme+on+paljon+vaarallisempi,+joka+näyttää+siltä+että+se+ei+aio+purra,+mutta+kuitenkin+se+on+puremassa+heti+kun+saa+tilaisuuden,+verrattuna+käärmeeseen,+joka+näyttää+uhkaavalta+ja+että+aikoo+purra.
Sellainen+käärme+ei+ole+vaarallinen,+josta+heti+näkee+että+se+aikoo+purra,+joten+siitä+älyää+pysyä+kaukana.
>>>Tarvitsetko+lainauksia,+vai+uskotko+ihan+suosiolla,+että+Koraani+tosiaan+kehottaa+tuohon+?+>>>
Ihan+sama,+mutta+sinun+uskontosi+on+vastuussa+korkeammista+ruumiskasoista.
21.07.2017 16:59
>>>+Bushmanni+on+siis+alkoholiongelmainen+ja+ylipainoinen,+piereskelevä+ja+kuorsaava+pervo,+joka+haluaa+tirkistellä+salaa+muiden+vaatteiden+alle.+>>>
Epäilemättä+uskovaisen+diagnoosi.
Tai+sitten+minä+haluan+sinne+taivaaseen+mukavat+olot+kaikille+ylipainoisille,+piereskeleville+ja+kuorsaaville+perverseille,+jotka+sinne+tämän+maagisen+taikasedän+seuraksi+päätyvät.
Minä+en+sinne+ole+tulossa,+koska+en+usko+satuihin.
21.07.2017 16:50
No+ainakin+hajuttomat+pierut+voisi+jumala+sinne+tarjota.+Mutta+äänettömät+ja+hajuttomat+olisi+vielä+parempi.+Ehkä+jumalakaan+ei+kaikkeen+pysty,+niin+pelkkä+hajuton+käy+myös.
Jos+siellä+kerran+on+yltäkylläistä+elämää+tarjolla,+niin+painovoima+voisi+olla+vähän+kevyempi,+jotta+mahdollinen+tuleva+ylipaino+ei+niin+rasittaisi+niveliä.
Samoin+röntgenkatse+olisi+kiva.
Ja+jokin+taikaviitta,+jolla+voisi+suojautua+toisen+röntgenkatseelta.
Olisi+hauskaa+jos+eläimet+osaisi+puhua,+esim+aasit.
Olisi+kiva+voida+pidättää+hengitystä+vaikka+tunti,+jotta+voisi+sukellella+syvemmälle+kuin+ennen+kuolemaa.
Kuorsaamisen+voisi+poistaa.
Kissat+voisi+siellä+taivaassa+nukkua+yöllä,+eivätkä+kekkuloisi+pitkin+yötä,+eli+jumala+voisi+taikoa+yöeläimistä+päiväeläimiä.+Ei+liene+kovin+vaikeaa,+jos+osaa+taikoa.
Kuolleiden+,+eli+uudestisyntyneiden+fysiologiaa+voisi+muuttaa+sen+verran,+että+kännäämisestä+ei+tulisi+kankkusta,+vaan+olisi++pelkkää+nousuhumalaa+niin+kauan+kuin+juo.
Tässä+näin+alkuun.+Laitan+lisää+kun+keksin+toiveita.
21.07.2017 15:18
Muta+kun+sinä+rukoilet+jotain,+niin+se+on+samalla+epäluottamuslause+jumalaasi+kohtaan,+kun+se+torvelo+ei+ole+itse+huomannut+asiaa,+vaan+sinun+pitää+sitä+sille+rukouksessa+jankuttaa.
Jumalasi+ei+voi+avata+ainakaan+minun+silmiäni,+koska+mikäli+sinä+olet+kreationistisine+aivopieruinesi+oikeassa,+niin+jumalasi+vaatisi+minua+uskomaan+täysin+hoopoon+lööperiin.
Minä+uskon+määrättyihin+tieteellisiin+teorioihin+siksi,+koska+olen+tutustunut+evidenssiin+niiden+puolesta.+En+siksi+että+uskoni+oli+hengellistä+laatua.
Jumalasi+taas+vaatii+sokeaa+uskoa,+jonka+sisältö+on+puutaheinää,+eikä+sen+puolesta+ole+evidenssiä+edes+yhtä+hammastikkua.
En+kykene+uskomaan+jumalaasi,+koska+se+usko+vaatisi+minua+hyväksymään+järjettömiä+väitteitä+ja+ei+minulla+ole+vapaata+tahtoa+sen+suhteen+että+uskonko+minä+järjettömiä+väitteitä+vai+enkä+usko,+eli+en+voi+uskoa+jumalasi+esittämiä+höpöjuttuja,+eli+hän+itse+vaatii+minulta+liikoja.
Eli+tilanne+olisi+se,+että+seison+jumalasi+vieressä+ja+hän+osoittaa+punaista+autoa+ja+sanoo+sen+olevan+vihreä+ja+että+minun+pitää+se+hyväksyä,+vaikka+minä+omilla+silmilläni+näen+aivan+erivärisen+auton+kuin+mistä+jumala+höpisee.
Jos+minä+hyväksyn+jumalan+väitteen+ja+vastaan+hänelle+mieliksi+että+no+onpas+todellakin+kauniin+vihreä+auto,+niin+minä+valehtelisin.
Aivan+samoin+kuin+jos+nyt+päättäisin+hyväksyä+näitä+kreationistien+aivopieruja+ja+vaikkapa+hyväksyisin+käsityksen+Jeesuksen+neitseellisestä+sikiämisestä,+niin+minä+vain+valehtelisin+ja+huijaisin+itseäni+että+muita.
Vain+henkisesti+sairas+ihminen/jumala+vaatii+muita+hyväksymään+väitteitä,+jotka+ovat+vastoin+tosiasioita.
21.07.2017 15:06
<<<Emme+voi+mitään+sille,+että+maailma+menee+omaan+suuntaansa+ja+pois+Jumalasta.+Se+on+niin+ikävää,+mutta+emme+voi+sille+mitään.+>>>
No+sinähän+olet+siihen+itse+syyllinen,+kun+lähes+jokaisessa+viestissäsi+nolaat+uskontoasi+ja+teet+jumalastasi+naurettavan+ja+epäuskottavan+pellen.
Mutta+mikäli+aiot+rukoilla+Jeesuksen+paluuseen,+niin+suositan+hankkimaan+hyvin+topatut+polvisuojat.+Eikä+taida+riittää+nekään.
21.07.2017 14:09
>>+Tuossa+annat+väärän+todistuksen,+vaikka+itse+sen+tiedät.+Asiasta+on+keskusteltu+täällä.+Tuossa+artikkelissa+on+kuvakin+Nebraskan+ihmisestä.+Tai+koko+hänen+perheestään,+myös+vaimostaan+ja+lapsistaan.+Kaikki+siis+tiedemiesten+satuilua+sian+hampaan+löytymisen+perusteella.+>>>
Niin.+Tiedeyhteisö+ei+koskaan+hyväksynyt+näkemystä,+vaan+vain+jokin+yksittäinen+tiedemies+antoi+muutaman+sanan+mahdollisesti+positiivisen+mahdollisuuden+asiassa.
Kaikki+nämä+asiat+selvitettiin+sinulle+jo+juurta+jaksaen,+jotka+kaikki+asiat+myös+löytyvät+antamastasi+linkistä,+jos+vain+ymmärtäisit+lukemasi:
http://www.talkorigins.org/faqs/homs/wolfmellett.html
Tuossa+kaikki+selvitetään+juuri+siten+kuin+asiat+olivat+ja+sinä+olet+niin+saatanan+tyhmä,+että+et+ymmärrä+niiden+linkkien+sisältöä,+jotka+itse+vieläpä+toimitat+tänne+kaikkien+luettavaksi.
21.07.2017 12:52
>>>>+Ei+salli,+vaan+Hän+on+sen+nimenomaan+kieltänyt.+2+Moos+20:7.++>>>
>>>+"Älä+käytä+väärin+Herran,+Jumalasi,+nimeä,+sillä+Herra+ei+jätä+rankaisematta+sitä,+joka+käyttää+väärin+hänen+nimeään.*++>>
Kovastipa+se+on+kristinuskoisia+estänyt+tappamasta+ja+luomasta+mittavia+ruumiskasoja,+että+jokin+taivaassa+asuva+maaginen+taikasetä+sitten+rankaisee+kuoleman+jälkeen+vilungin+pelaajia.
Eikös+ole+käynyt+mielessä,+että+miksiköhän+tällainen+uhkailu+ei+ole+koskaan+ketään+estänyt?
Varmaan+siksi,+että+kun+aika+moni+on+huomannut,+että+teitpä+tämän+maagisen+taikasedän+nimissä+ihan+mitä+tahansa,+niin+sitä+maagista+karvanaamaa+ei+vain+näy+missään+tai+koskaan+ja+taas+kuoleman+jälkeen+tapahtuvilla+toimilla+uhkailu+toimii+ehkäpä+vain+kaikkein+hölmöimpään+ja+taikauskoisimpaan+ainekseen.
Mutta+se+sama+verenhimoinen+sadisti,+joka+kieltää+tappamasta,+itse+tappaa+ja+tapattaa+mieltä+vailla,+vaikka+siitä+syystä,+että+koskeen+vahingossa+puulaatikkoon,+johon+tämä+sadistinen+tyranki+on+jostain+kummallisesta+syystä+kieltänyt+koskemasta,+vaikka+se+kosketus+pelasti+puukipon+tipahtamasta+kuljetuksesta+ja+olisi+rikkoutunut+muuten.
Voisiko+siitäkin+johtua,+että+kristinusko+on+jättänyt+mittavimmat+ruumiskasat+jälkeensä+kuin+mikään+toinen+uskonto,+kun+kristinuskon+jumala+on+itse+näyttänyt+aika+hyvää+esimerkkiä+sillä,+että+kaikki+ongelmat+ratkeavat+kun+eri+mieltä+olevat+vain+yksinkertaisesti+tapetaan.
>>>+Toki+ymmärrän.+Raamattu+kertoo+syyn.+Tästä+asiasta+meillä+vaan+on+erilainen+näkemys.++>>
Todellakin.+Toinen+haluaa+uskoa+satuihin+yhä+ja+että+jokin+taivaassa+oleva+taikasetä+antaisi+uuden+elämän+kuoleman+jälkeen+ja+toinen+taas+ymmärtää+tosiasiat.
21.07.2017 12:48
Piltdownin+ihmisen+sekasotku+ei+kerro+mistään+muusta+kuin+siitä,+että+tiedeyhteisö+on+itseäänkorjaava,+eli+koetitpa+pelata+vilunkipeliä+miten+tahansa,+niin+vilunkipeli+paljastuu+kyllä.
Huvittavaa+vieläpä+se,+että+tämänkin+vilunkipelin+paljasti+tiedeyhteisö+itse,+eikä+esim+kreationistit+tai+muut+satuihin+uskovat.
Mutta+kreationistin+mielestä+se,+että+tiedeyhteisö+etsii+ja+löytää+virheet+sekä+korjaa+ne,+todistaa+vain+tiedeyhteisön+epärehellisyydestä.
Pitää+olla+aika+harhainen,+että+tuollaista+kykenee+tästä+päättelemään,+joten+siksipä+ne+kreationistit+yms+roskaväki+"tieteilee"+siellä+uskovaisten+herätyskokouksissa+ja+ihmettelee,+että+miten+tiedeyhteisö+voi+olla+niin+epärehellinen,+että+se+itse+löytää+ja+paljastaa+huijaukset.
21.07.2017 12:40
>>+Sianhammasperhe-sadussa+ei+ole+mitään+omaa+keksittyä+vaan+se+on+täysin+evolutistien+satua,+jota+he+nyt+häpeävät,+eivätkä+halua+olla+sen+kanssa+missään+tekemisissä.+>>>
Mitä+sinä+sekoilet?
Tämä+sian+hammas+ei+saanut+koskaan+tiedeyhteisön+hyväksyntää,+vaan+se+oli+äärettömän+pieni+episodi,+jolla+ei+ollut+mitään+käytännön+merkitystä,+kuin+toki+kreationistien+märissä+päiväunissa,+joilla+he+koettavat+pitää+kuollutta+jumalaansa+elossa.
Sian+hammas+todellisuudessa+todistaa+tieteen+itsekorjaantuvuuden,+eli+joku+toi+todisteen+esiin+ja+se+alistettiin+tutkimuksille.+Tutkimukset+osoittivat,+että+se+on+sian+hammas.+Sen+pituinen+se.
Sinä+olet+siis+niin+tyhmä,+että+koetat+käyttää+evoluutioteoriaa+vastaan+huijausta,+jonka+tiedeyhteisö+itse+paljasti+huijaukseksi,+eli+se+todellisuudessa+todisti+tiedeyhteisön+voiman,+eli+huijaukset+paljastuvat+armotta+ja+sen+jälkeen+ne+päätyvät+sinne+minne+kuuluvatkin,+eli+roskakoriin.
Ihmiseen+on+fossiileissa+murskaavan+selvä+kehityskaari+10+miljoonan+vuoden+ajalta.+Joukkoon+koetti+ängetä+mukaan+pari+huijausta,+mutta+ne+paljastuivat+armotta.
Ja+tätä+kreationisti+ei+kykene+ymmärtämään?
No+sinua+varten+on+sitten+jossain+yhtä+tollo+jumala.
21.07.2017 09:30
>>>+Evolutistit+ne+satuilevat+hampaittenkin+kanssa.+Yhden+sian+hampaasta+evolutistitiedemiehet+ja+evolutistitaiteilijat+kehittelivät+kokonaisen+ihmis-apina+perheen!+>>>
Olet+sinä+kyllä+mainio+valehtelevan+uskovaisen+arkkityyppi,+joten+onnea+vaan+sille+jumalalle,+jonka+pitää+sinua+taivaassaan+ikuisuus+sietää.
Avaamassasi+ketjussa+Evoluutioteoria+on+huijausta,+tämä+sian+hammas+-episodi+selitettiin+sinulle+niin+rautakangesta+vääntäen,+että+sen+luulisi+koomapotilaankin+ymmärtävän,+mutta+sinä+vain+jatkat+satujesi+levittämistä+ja+surkeaa+valehtelemista.
Mistään+tuollaisesta+ei+ollut+kysymys+(Yhden+sian+hampaasta+evolutistitiedemiehet+ja+evolutistitaiteilijat+kehittelivät+kokonaisen+ihmis-apina+perheen!),+vaan+olet+keksinyt+koko+asian+aivan+itse+ja+sitten+vielä+kehtaat+jatkaa+valehtemista,+kun+asian+oikea+tola+on+sinulle+selvitetty++perusteellisesti.
Joten+adventtikirkko+on+sinulle+todellakin+oikea+paikka+ja+siellä+olet+kaltaisiesi+valehtelijoiden+keskellä.
21.07.2017 09:06
No+mutta+katsos+kun+suurin+ongelma+on+se+munaton+vätys,+jota+sinä+palvot+jumalanas,i+kun+se+pöljäle+sallii+tehdä+nimissään+ihan+mitä+vaan+ja+sitä+nämä+tollot,+jumalasi+palvojat,+sitten+käyttävät+sitä+hyväkseen.
Ja+sinäkö+et+oikeasti+ymmärrä,+että+miksi+se+munaton+nahjus+ei+puutu+mihinkään?
20.07.2017 20:19
<<Jos+pitää+siis+valita,+niin+on+tervettä+järkeä+valita+uskonto+ja+hyljätä+tiede>>
Ilman+muuta.+Siitä+vain.+
Mutta+kun+saat+vaikkapa+syövän,+niin+kummasti+alkaa+tiede+taas+kiinnostaa+ja+taikauskon+taikasedät+pääsevät+ansaisemaansa+asemaan.
Eli+hylkää+toki+tiede+mutta+hylkää+se+sitten+oikeasti,+äläkä+vain+leiki+hylkääväsi.
Sähkö,+lääketiede....+Jatkanko?
Mutta+exap+on+kunnon+hihhuli+ja+hän+vain+soittaa+suutaan,+eikä+oikeasti+hulkäisi+tiedettä+ja+sen+saavutuksia+mistään+hinnasta.
20.07.2017 15:28
>>Jos+sinunkin+pitäisi+jostain+syystä+muuttaa+pois+suomesta,+mitä+maita+valitsisit+ehdolle?+Varmasti+kelpaisivat+parhaimmat+yhteiskunnat+kuten+pohjoismaat,+ilmeisesti+muutkin+niin+sanotusti+kristityt+maat+sinulle+kelpaisivat.+>>
En+missään+tilanteessa+valitsisi+kristillistä+maata,+joita+löytyy+enää+Afrikasta.+Kauheita+paikkoja.+Et+sinäkään+haluaisi+muuttaa+yhteenkään+sellaiseen+helvettiä+muistuttavaan+paikkaan,+joissa+raamattu+on+politiikan+voimavara+ja+poliitikkojen+ohjenuora.+
Valitsisin+maallistuneen+maan,+kuten+Ruotsi,+Tanska,+Norja,+Islanti,+Hollanti+yms,+joissa+jumalat+on+kapuloitu,+kuohittu+ja+tungettu+komeroon+odottelemaan+hidasta+kuolemaansa.
20.07.2017 15:03
<<Erona+on+kuitenkin+myös+se,+että+UT+ei+salli+kristityn+tekevän+milloinkaan+väkivaltaa,+kun+taas+koraani+kehottaa+tappamaan+vääräuskoiset.+Se+nyt+vaan+on+fakta.+>>
No+se+on+sitten+kovin+kummallista,+että+millaiset+ruumiskasat+kristinusko+on+saanut+aikaan+verrattuna+kilpailijaansa.
Eli+tässäkin+asiassa+sadut+ja+todellisuus+on+todella+suuressa+ristiriidassa+keskenään.
Muka+väkivallaton+uskonto+on+vastuussa+huomattavasti+suuremmista+ruumiskasoista+kuin+uskonto,+jonka+väitetään+tappavan+kaikki+ja+kaikkialla.
Joten+jos+noista+pitää+valita,+kiin+valitsen+mieluummin+sen,+jonka+väitetään+tappavan,+mutta+se+ei+kuitenkaan+tapa,+verrattuna+siihen,+että+ei+pitäisi+tappaa,+mutta+ruumiskasat+kertovat+jotain+aivan+muuta.
20.07.2017 14:56
31 / 416