Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

  1. NOURTEN KIELELLÄ SE ON SITTEN

    Fiddu= F V I D D T U.
    Seksivitsit
    0
    387
  2. MILLAINEN ON REHELLINEN ASIANAJAJA?

    Kertokaa ihmeessä minullekin, jos jostakin sellaisen löydätte!
    Asianajajavitsit
    0
    387
  3. TOHTORILLE SOITETAAN YÖLLÄ

    Mistä puhutaan? Hän vastaa. Munasta. Ilmoittaa tartunnan saanut mies. Perkle siit oo ennekää puhuttu. KILK!
    Seksivitsit
    0
    384
  4. ELÄMÄNI SURKEIN AUTOKAUPPA

    Ostin kerran auton, mutta en pystynytkään pitämään sitä ja nyt se on romutettu.
    Töppäykset
    0
    384
  5. SUOMALANEN, RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

    Kilpainivat siitä, kuka ajaa autolla kovinta vauhtia seinää kohti? Norjalainen ajoi 180 km/h. Ja loukkaantui pahasti tör
    Suomalainen
    3
    381
  6. KOIRAT KINASIVAT SIITÄ

    Kumpi miustaa kuivemman kesän. Muistan kun puiton puut huusivat vettä. Minä taas muistan, kun lyhtypylväät suorastaan hu
    Eläinvitsit
    0
    378
  7. BIRGITTA OLI UJO RUOTSALAINEN TEINI-IKÄINEN

    Maalaistyttö. Ja tunsikin olonsa hieman vaivautuneeksi, kun hänen samanikäinen serkkupoikansa tuli kylään. Serkkupoika
    Ruotsalaisvitsit
    2
    377
  8. MINULLE EI TARVITSE ANTAA ANTEEKSI

    Sillä en opi mitään, jos luppoikäni vaan ikävöin tai kadun. Minun on aika etsiä uusi tyttöystävä.
    Särkynyt sydän
    0
    373
  9. KALLEN VELI PERUSTI ASIANAJOTOIMISTON

    Mitä asiakaspalvelu teillä maksaa? Kysyi asiakas. 100€/kysymys. Mutta eikös se ole aika kallista. Onhan se. Mitä vielä h
    Pikku-Kalle-vitsit
    0
    373
  10. MITÄ EROA ON HAMMAS JA TAVALLISELLA

    Lääkärillä? Hammalääkäri hoitaa vain hampaasi ja tavallinen lääkäri muut paikkasi.
    Hammaslääkärivitsit
    5
    373
  11. LIISA JA KALLE PERUSTIVAT PERHEEN.

    Kun ensimmäinen lapsi oli jo 2v. tuli toinen ja parin vuoden päästä vielä yksi, mutta neljättä lasta Liisa ei enää suost
    Pikku-Kalle-vitsit
    3
    372
  12. SAVOLAINEN MENI JUNALLA TAMPEREELLE

    Asemella tuli vastaan taperelainen: Onks sulla tupakkia myyrä? Onkos sinulla rahhoo näätä?
    Savolaisvitsit
    0
    370
  13. SIHTEERI ON MYÖS (EI VITSI)

    Sellainen lintu.
    Sihteerivitsit
    1
    370
  14. SANOTAAN ETTÄ

    Valo on nopeinta maailmassa, mutta kyllä minun mielestäni sperma on nopeampaa.
    Seksivitsit
    0
    369
  15. MIKÄ ON TODELLAISTA PAINAJAISTA?

    Koulukiusaaminen
    Koululaisvitsit
    0
    367
  16. VÄÄPELI OJENSI ALOKKAITA

    Huomenna tulee sitten presidentti tännä. Sinulta hän saattaa kysyä, että kauanko olet ollut täällä? 3 kuukautta herra vä
    Armeijavitsit
    2
    365
  17. MITÄ HITTOA!

    Huusi asikas lounasravintolassa. Tehän pidätte peukaloanne keitossani. Se kipeä ja lääkäri määräsi hautomaan lämpimässä.
    Tarjoilijavitsit
    0
    365
  18. KALANPOIKA

    Ui isänsä kanssa kotijärvessä ja ohi kitää Rapalan uistin. Isä, mikä tuo on? Se on Kigolo. Mikä on kigolo. Äitisi lähti
    Eläinvitsit
    0
    362
  19. ON SE KUMMA

    Kun niihen savolaesten pittää aena viäntee. Eikö ne vois puhhuu sillee, jotta muttii ymmärtäs niitä?
    Savolaisvitsit
    5
    362
  20. PENTIUM

    On jo pitkään ollut suosittu tiekonemerkki. Siitä seuraava merkkiä mietitään parhaillaan, mutta kun minä suomalaisena hy
    Tietokonevitsit
    2
    362