On kysymys, joka kysytään melko usein meiltä miehiltä. Miksi sitten teiltä naisilta ei koskaan kysytä, että minkä kullin takia?
MINKÄ VITUN TAKIA?
6
471
Vastaukset
- pena persreikä
tuhlaat ihmisten aikaa näillä tyhjänpäiväisllä avauksillasi. luuletko olevasi vitsikäs? lopeta!
- pena persreikä
ramipussinen kirjoitti:
Olla vitsikäs. Ja kysymykseni on tarkoitettu NAISILLE, ei MIEHILLE. Tuliko sleväksi?
ei tullut sieväksi ja ihan vitun tyhmä kysymys tuo on, joten nyt kaikkien kullien kautta lopetat nuo tyhmät avaukset.
pena persreikä kirjoitti:
ei tullut sieväksi ja ihan vitun tyhmä kysymys tuo on, joten nyt kaikkien kullien kautta lopetat nuo tyhmät avaukset.
En ole tullut tänne lopettamaan vaan keskustelemaan. Niin, että lopeta vaan kuule itse.
- ftdy
meitä naisia kuuluu kullitella! :-)
Niin, mutta teiltä ei koskaan kysytä suoraan sitä. Eipähän tarvitse ihmetellä minkä vitun takia olemme olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706