ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLE SAI KORTIN
Ja ajoi heti päin punaista. Etkö nähnyt sitä? Poliisi kysyi kiukkuisesti. Näin, mutten sinua.2447KUMMASTA ON LYHYEMPI MATKA KANKAANPÄÄHÄN?
Tampereelta vai Porista? No tietysti Porista.0446VÄÄPELI OJENSI ALOKKAITA
Huomenna tulee sitten presidentti tännä. Sinulta hän saattaa kysyä, että kauanko olet ollut täällä? 3 kuukautta herra vä2445SUOMALANEN, RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpainivat siitä, kuka ajaa autolla kovinta vauhtia seinää kohti? Norjalainen ajoi 180 km/h. Ja loukkaantui pahasti tör3445- 2443
KALLEN VELI PERUSTI ASIANAJOTOIMISTON
Mitä asiakaspalvelu teillä maksaa? Kysyi asiakas. 100€/kysymys. Mutta eikös se ole aika kallista. Onhan se. Mitä vielä h0442MITÄ EROA ON LADALLA JA SKODALLA?
Lujaa laatua Lada. Neljä pyörää loota, helppo purkaa ja koota = Skoda.0441VITSINMURJAISUN TAITO
Teemu Selänne oli kullut vanhan amerikkailaisen sanonnan, jonka mukaan miehen on tehtävä mikä miehen on tehtävä. Vaimons0441KUOLEMA SOITTI
En vastannut. Se aikansa kuunneltuaan tuumaili, että "olkoon", mut jätti visetin vastaajaan.5440TÄÄKI TAPAHTU JUNASSA
Ee tiällä sua polttoo, sano 1 savolaasakka yhelle savolaasukolle. En minä tok poltakaa, valamistelen vuan. No, ee tiällä0439- 0437
TOHTORILLE SOITETAAN YÖLLÄ
Mistä puhutaan? Hän vastaa. Munasta. Ilmoittaa tartunnan saanut mies. Perkle siit oo ennekää puhuttu. KILK!0436KOIRAT KINASIVAT SIITÄ
Kumpi miustaa kuivemman kesän. Muistan kun puiton puut huusivat vettä. Minä taas muistan, kun lyhtypylväät suorastaan hu0436- 0435
- 0435
LYYDIA MURHASI MIEHENSÄ
Ja kätki ruumiin ullakolle, mutta se rupesikin kummittelemaan. Mies sanoi: Lyydia aijon tappaa sinut ja olen jo ottanut2434NUORI ÄITI ON SYNNYTTÄMÄSSÄ
Kun vauvan pää tulee näkyviin, se on musta. kätilö: Sitä on taittu olla tumman miehen kanssa. Tulihan niin tehtyä, synny1434MAAILMAN MENSTYNEIMMÄT AUTOMERKIT
Menestynein Sakasassa: Wolksvagen. Menestynein Amerikassa: Ford. Menestynein Venäjällä: Lada. Menestynein Suomessa: Saab0434- 0434
NUORI ÄITI MENI SYNNYTTÄMÄÄN
Kun vauvan pää tuli näkyviin, se oli ihan musta. Kätilö kommentoi: Sitä on taittu olla tumman miehen kanssa. Tulihan nii0433