ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 5356
SAIRAS MIES
Meni täydelliseen lääkärintarkastukseen. Te ette voi nyt hyvin. Teillä on vähän elinaikaa. Kuika vähnä? 10. 10? 10 mitä,0355- 1353
MARTTI HUUHAA INNANEN
Satu härnäläisestä tangolaulajasta: Olipa kerran poika, joka oli niin tyhmä, että hän ei osannut yhtään mitään. Hänen n4353- 3352
- 0351
- 0350
KALLE TULI KOULUSTA
Talonmies näki hänet: Olitko jälkkärissä? En, vaan mä vältin pahinta kotiintuloruuhkaa.4350SEKSI ON
Punaista ja makeaa meitä kuljettaa pitkin maailmaa. Seksi sulosita ja haikeaa, ihanaa ja inhottavaa sen itse lopetamme t1350SUVI PARTTIMAA (NIVALA)
Anteeksi, että yritin iskeä sua. Mä taisin sittekin olla sulle liikaa. Unohdin varmaan kertoa, että olen akoinaan mokann0350KUN MÄ KUOLEN NIIN MUN JUOMANI SÄ SAAT
Sillä taivaassa ei juoda eikä väkivaltaa suoda kun mä kuolen... Kun mä... vanhat vaatteeni sä saat, sillä siellä kaikki1350HÄMÄLÄINEN
Ja pohjois-karjalainen kilpailivat siitä, kumpi keksii enemmän e:hen päättyviä eläimiä? Hämäläinen oli jo varma voittaja1347KUINKA KORKEA ON RUOTSIN KORKEIN KERROSTALO?
Sitä ei tiedetä, sillä ruotsalaiset eivät uskalla rakentaa niin korkeaa taloa.0347KALLE JA VILLE
Leikkivät puistossa. Pastori käveli ohi ja kysyi: Mitä te teette? Valehtelemme, se joka valehtelee paremmin saa karki. H0346- 0346
PIENI SIITTIÖ UISKENTELI VEESSÄ
Siittiö ratkaisun eessä se kanavaan kroolasi vihellellen ja sanoi: olen siittiö ja osaann käsipohjaa. Pieni munasolu rat0345MITÄ EROA ON ATSRONOMILLA JA KYNEGOLOGILLA?
Kun astronomi sanoo innostuneena: Voi vittu mikä taivas, toteaa kynegologi puolestaan järkyttyneenä: Voi taivas mikä vit0344- 3344
- 1343
SÄRKNYNYT SYDÄMISET
Aina juovan tuntuvat. Hukattaakseen murheet, jotka kelluu kuin untuvat. Ja hekä elämä on vain huonoa pilaa, mutta mehän0342