ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0377
MITEN SAA MUMMON SANOMAAN
"Voi vittu"? Helppoa, käsket vain vaaria huutamaan ensin: BINGO.0377MIKÄ ON PUUJALKAVITSI?
Se, joka kävelee pitkillä puujaloilla ja vitsailee, että tyrät rytkyy ja hekottaa päälle niin, että paperit hieluu.0375- 0375
- 0373
KALLE NAAMA
Oli ihan rasvainen, jolloin mummo nuhteli: Voisit pestä sen naamas. Mitä mulle mitään komennat, kun omakin naamas on vie0372KALLE!
ÄLÄ SYÖ BANAANIA NOIN, KUORI SE ENSIN. Äiti huusi. Mun ei tartte kuoria. Poika sokelsi suu täynnä banaanimössöä. Kyllä t0372- 1372
- 0371
ANTEEKSI
Mutta liha on loppunut. Venäläine: Mitä on mutta? Norjalainen: Mitä on liha? Suomalainen: Mitä on anteeksi?1371HYVÄT MATKUSTATJAT: TÄMÄ ON
Taajamajuna Poriin. Pysähdyspaikkamme oavt Nokia, Karkku, Kokemäki, Vammala ja Harjavalta. Hyvää matkaa!0371PIENI SIITTIÖ UISKENTELI VEESSÄ
Siittiö ratkaisun eessä se kanavaan kroolasi vihellellen ja sanoi: olen siittiö ja osaann käsipohjaa. Pieni munasolu rat0370- 2369
- 5368
- 0367
KALLE TULI KOULUSTA
Talonmies näki hänet: Olitko jälkkärissä? En, vaan mä vältin pahinta kotiintuloruuhkaa.4367- 1366
TÄMMÖISTÄ KUULTI VANHAINKODISSA
Mä herään kuuelta ja menee puol tuntia pöntöllä. Mä herään kailsta ja menee tunti pöntöllä. Multa tulee kusi ja paska jo1366KIUSAAMINEN RANGAISTAVAKSI
Jos se olisi rangaistava teko niin vähenisi huomattavasti. Ja poistuisi jopa kokonaan, jos se itse rangaistus olisi mahd2365SUVI PARTTIMAA (NIVALA)
Anteeksi, että yritin iskeä sua. Mä taisin sittekin olla sulle liikaa. Unohdin varmaan kertoa, että olen akoinaan mokann0365