ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
SAIRAS MIES
Meni täydelliseen lääkärintarkastukseen. Te ette voi nyt hyvin. Teillä on vähän elinaikaa. Kuika vähnä? 10. 10? 10 mitä,0339- 0339
KAHVITAUOLLA TÖISSÄ
Mutta sinun pitäisi (ykimistä). FLAP FLAP FLAP... Kiitos se kävi tosi lähellä. Ole hyvä vaan. (Halaus) No, kyllä mulle v1338SÄRKNYNYT SYDÄMISET
Aina juovan tuntuvat. Hukattaakseen murheet, jotka kelluu kuin untuvat. Ja hekä elämä on vain huonoa pilaa, mutta mehän0337KALLE TULI KOULUSTA
Talonmies näki hänet: Olitko jälkkärissä? En, vaan mä vältin pahinta kotiintuloruuhkaa.4337- 1337
HÄMÄLÄINEN
Ja pohjois-karjalainen kilpailivat siitä, kumpi keksii enemmän e:hen päättyviä eläimiä? Hämäläinen oli jo varma voittaja1336- 1335
- 0335
MITÄ POTKUT SAANUT TARJOILIJA TEKEE?
Tulee asiakkaaksi siihen ravintolaan, josta hän sai potkut.0334- 1334
MITÄ EROA ON ATSRONOMILLA JA KYNEGOLOGILLA?
Kun astronomi sanoo innostuneena: Voi vittu mikä taivas, toteaa kynegologi puolestaan järkyttyneenä: Voi taivas mikä vit0333MITÄ TARKOITTA A L K O?
Viinakauppaa. Ei suinkaan. No mitä sitten Aina Laulaen Koti Ovelle.0332SUVI PARTTIMAA (NIVALA)
Anteeksi, että yritin iskeä sua. Mä taisin sittekin olla sulle liikaa. Unohdin varmaan kertoa, että olen akoinaan mokann0332PIENI SIITTIÖ UISKENTELI VEESSÄ
Siittiö ratkaisun eessä se kanavaan kroolasi vihellellen ja sanoi: olen siittiö ja osaann käsipohjaa. Pieni munasolu rat0332OPETTAJIEN KIUSAAMINEN
Koulu on opettajille työpaikka ja heitäkin kiusataan joissaintapauksissa. Se on silloi jo työpaikkakiusaamista. Ja kuten0331KALLEN LUOKKA
Sai sukupuolivalistusta: Teidän tyttöjen on syytä muistaa, että tunnin ilosta voi seurata elämänmittainen suru. Liisa vi0330- 3330
TULEEKO KALAA?
Tuli niitä tänäkin aamuna 30. Vien kaiken kotiin. Vai niin? Minä olen riistanvalvoja ja täällä on kalastua kielletty. Mi0328KALLE JA VILLE
Leikkivät puistossa. Pastori käveli ohi ja kysyi: Mitä te teette? Valehtelemme, se joka valehtelee paremmin saa karki. H0325