ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MIES PYÖRÄILEE HIRVEÄÄ VAUTIA
Poliisi huomaa tämän: HEI PYSÄHTYKÄÄ, TEILLÄ EI OLE VALOJA SIINÄ. Pyöräilijä: EN MÄ VOI, EI TÄSSOO JARRUJAKAA.0305KYSSIIN
Tuotiin erittäin pahasti loukkaaantunut mies. Hoitaja kirjasi henkiltiedot koneelle ja kysyi sitten: Oletteko naimisissa0305- 0304
MILLÄ TIETOKONE TOIMII?
No tietysti savulla. Miten niin. Jos tulee ulos, se ei toimi enää.3304- 0304
NUORI RUOTSALAISPARI
Keskustelee hääyönä: Valitettavasti mulla on ollu mies enne sua, sanoo vaimo Mies siihen: Niin mullakin.2304MITÄ ASIANAJAJA TEKEE KUN JÄÄ
Eläkkeelle varsinaisesta työstään? Alkaa tietysti ajaa eläkeasioita.4303KALLE HALUSI TIETÄÄ
Miten oli tullut tähän maailmaan? Oli vatsassani, äiti sanoi. Tuliko mulle ruokaakin sinne? Tottakai tuli. Mahtoi olla a0303- 8303
KIUKKUINEN OPETTAJA NÄSÄVIISAALLE OPPILAALLE
Pitääkö sun aina saada viiminen sana? Mistä mä teitäsin milloin sä lopetat.0301- 0300
PÄÄTTELYTAITO (MAKKONEN BAARISSA)
Onko sulla koiraa. Ei o. Sitte sä oot homo. Ja niin Makkoselle tuli turpaan (DÄ!)0300- 0300
JOS TAIVAASSA ON NIIN IHANAA
Niin miksi pidentää tätä maanpäällistähelvettiä kaiken maailman terveysintoilulla?3300- 0299
- 7299
KALLE OLI PYHÄKOULUSSA
Ja opettaja näytti kuvan Mariasta ja Josefista. Samalla hän kertomyös heidän köyhyydestään. Mikä ihme se on, että tuolla0297MIKSI ROBOTTI EI HERMOSTU KOSKAAN?
Sillä on ruuvit löysällä, mutta teräksenlujat hremot.0297- 0296
VIIKOLOPPU MENI PITKÄKSI
Ja vaimo sai raivarin. Huusi ihan mahdottomasti. Huusi? Ei siitä nyt mustelmia? Saa sitten, jos on kuuromykkä joka ei os0294