ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0298
- 0297
SVEN TYÖSKENTELI TEHTAASSA
Jossa oli ruoka-automaatti. Muuta ruokaiulipalvelua tehtaassa ei ollut, joten jokaisen piti vuorollaan syödä siinä autom0297HUOM! TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN VITSI
Edunvalvojat ova kyllä yksiä kusiaivoja. Tekisi niin mieli lähettää kirjepommi. Ja mikäs minua estää? Aikuista miestä.2297VARIS
On Suomen seksikkäin linutu. Kuinka niin? No kun se on aina niin vittumaisennäköinen.2296TÄSSÄ MUUTAMA UUSI KOIRAROTU
Mopsi ja kelpie= Moppie: nöyriturkkinen koira, joka siivoaa myös mielellään. Basset ja bokseri= Baskeri: toimii mielellä2295NYT KUN
Posti on muuttunut Itellaksi ja Tiehallinto Destiaksi, niin Kansaneläkelaitos on myös päättänyt muuttaa nimensä. Liisa H0294- 0294
PELOTTELU PAHINTA
Tai oikeastaan sen pelon hyväkseen käyttö. Pahin koulukiusaajani Marko Mononen käytti siis pelkoani hyväkseen vielä Opie1294MITEN RUOTSALAISET
Viljelevät perunaraastetta? He ajelevat ruohonleikkurilla perunapellolla.1293TÄMMÖISTÄ KUULTI VANHAINKODISSA
Mä herään kuuelta ja menee puol tuntia pöntöllä. Mä herään kailsta ja menee tunti pöntöllä. Multa tulee kusi ja paska jo1293OLI KUVAAMATAIDON TUNTI
Aiheena oli Nooan arkki. Hetken aikaa piirusteltiin ihan rauhassa ja opettajakin nautti luokan hiljaisuudesta. Sitten lu02931. KOULUPÄIVÄ
Opettaja ohjeisti ekaluokkalaisia: Tärkein koulusääntömme on rehellisyys! Koska oltiin savossa, eräs neropatti heitti: R2293KALLEN ISÄ SAI TARPEEKSEEN
Poikansa kolttosisita ja päätti tappaa itsensä. Kalle tuli keittiöön juuri, kun isä sovitti köyden silmukkaa vatsansa ym0293- 0291
KUMPI EHKÄISEE?
Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotat6290MILLOIN RAKKAUS MENEE LIIAN PITKÄLLE?
Silloi, kun ko. pariskunta jopa syökin samoilla hampailla.0290MITEN SUOMEN ARMEIJA EROAA ROUTSIN ARMEIJASTA?
Kun ruotsalaissotilas saa ylennyksen, hän siirtyy nukkumaan yläpetille.2290ME ME MENEEKÖ
Tä tä tämä ju ju na Ta ta tampereelle? Me me meneekö tä tä tämä ju ju juna Ta ta tampereelle? Me me meneekö tä tä tämä j3289HÅKAN MUUTTA RUOTSISTA SUOMEEN
Hän oppi nopeasti suomekielen ja halusi kiplailla suomalaisten kanssa siitä, kuka kertoo parhaan vitsin. Olipa kerran vi0288