ramipussinen

Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
MILLAI MANSELAINEN SAARA HULLUKS?
Viärää pyäreesee hauneesee, sanotaa et tua nurkasa o Janssoninkuisausta. Ja sitte pistetää ovi lukkoo.5250- 0250
- 0249
- 0249
- 0248
KALLE NAPSUTTELI SROMIAAN
Niin, että se kävi muiden hermoille ja he pakottivat Kallen lääkäriin. Lääkäri tivasi heti syytä sormiennapsuttelun. Pel0248- 0247
- 1247
MIKÄ ON NOPEUDEN HUIPPU?
Pudottaa pallon 10. kerroksesta. Juoksee 5. kerrokseen ja antaa pallolle vauhtia. Sitten juoksee vielä alas ja ottaa kop2247MITÄ EROA ON TYTTÖYSTÄVÄLLÄ JA POLTTIAISELLA?
No mitä? Oletko sitten koskaan yrittänyt pussata polttiaista.1247KUN MÄ KUOLEN
Vanhan sänkyni sä saat kun mä kuolen vanhan sänkyni sä saat sillä mikäs siinä taivahassa pilven reunal nukkuessa kun mä2246PERINTÄMAKSU ULOSOTTOON
Niin. Puhelinlaskua oli 1448€ ja sitten se meni perintään ja sitä teitä ulosottoon. Ihmetyttää kyllä, kun se ei ole menn0246KARJALAISTYTTÖ
Moammo, naapurin Maso tahtoo miult pilluu annanko. Mitä heä tartitsoo? A vaskikattala da ruplan rahoa. Ka anna sie hälle0246LADA EI SUINKAAN ENSIMMÄSENÄ
Tullut Suomeen. Se oli Wolkswagen. Wolkswagen on saksaa ja tarkoitta Kansanauto.0245MAATILALLA
Vatsasta puhuva eläinlääkäri kysyi lehmältä: Mikä elämäsi paras kokemus? Lehmä:Sonnin kanssahan se. Sikolätissä tilanisä0245MITKÄ OVAT EROT KUN NAINEN ON 8, 18, 28, 38, 48 JA 58?
8- Viet hänet sänkyyn ja kerrot tarinan. 18- Kerrot hänellä tarinen ja viet sänkyyn. 28- Ei ole tarina tarpeen viedäksee0245LÄÄKÄRI LÄSKI KÄSKI
Potilaan tulla sisälle kello 3. Mikä sua vaivaa? Rintaliivit painaa. Lääkäri Läski käski potilaan ostaa uuudemmat ja suu0245MITÄ PAHAA OLEN TEHNYT?
Kun yksi tyyppi ei edes yritä sopia. Mitä pahaa mä oon sulle tehny? Voisit edes yrittää antaa anteeksi.3244KULTAHÄÄPARIN MERKKIPÄIVÄ
Pantasko näin merkkipäivän kunniaks? Jos sä kerran tahot. Kerkeenkö mä riisuutua. Kyllä kultaseni. Kerkeenkö riisua myös0243AINUT TAPA
Varmistua siitä, että voi sanoa naiselle viimeisen sanan, on opettella sanomaan: Kyllä rakkaani.0243