ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
KALLEN ISÄ SAI TARPEEKSEEN
Poikansa kolttosisita ja päätti tappaa itsensä. Kalle tuli keittiöön juuri, kun isä sovitti köyden silmukkaa vatsansa ym0282- 0282
AKU-ANKKA
Siskonmies sai justiisa puhelivvirma hommattua. Meijän Timppa viritellöö mopoja. Kehtootta levveillä vielä siinä, kukkaa0281- 0280
RAKKAUS JA RAKSTELU
Ovat 2 eri asiaa. Eikä aina tarvitse rakastaa pystyäkseen rakastelemaan.0280MITEN SUOMEN ARMEIJA EROAA ROUTSIN ARMEIJASTA?
Kun ruotsalaissotilas saa ylennyksen, hän siirtyy nukkumaan yläpetille.2279KÄNNISSÄ UNTA
Jos ette muuten nukahda niin ottakaa alkoholia sen verran, että tulette hyvään känniin. Kännissä nimittäin nukkuu varmas3279HÅKAN MUUTTA RUOTSISTA SUOMEEN
Hän oppi nopeasti suomekielen ja halusi kiplailla suomalaisten kanssa siitä, kuka kertoo parhaan vitsin. Olipa kerran vi0278KUN MÄ KUOLEN
Vanhan sänkyni sä saat kun mä kuolen vanhan sänkyni sä saat sillä mikäs siinä taivahassa pilven reunal nukkuessa kun mä2278- 0277
RISTIÄISTUNNELMAA
Tämän lapsen piti olla poika, mutta hän onkin tyttö. Ja mikäs tämän tytön nimeksi tulee? Unelma Sirpa Leena.0277- 0277
OLI KUVAAMATAIDON TUNTI
Aiheena oli Nooan arkki. Hetken aikaa piirusteltiin ihan rauhassa ja opettajakin nautti luokan hiljaisuudesta. Sitten lu0277KÄRPÄNE LENTÄÄ BAARITISKILLE
Anna ryyppy. Baarimikko kataa kärpäselle, joka kaataa kurkkuunsa. Otatko vielä? Kiito ei nyt, työ kutsuu. Mitä? ihmettel2277- 0275
ME ME MENEEKÖ
Tä tä tämä ju ju na Ta ta tampereelle? Me me meneekö tä tä tämä ju ju juna Ta ta tampereelle? Me me meneekö tä tä tämä j3275- 0275
KALLE NAPSUTTELI SROMIAAN
Niin, että se kävi muiden hermoille ja he pakottivat Kallen lääkäriin. Lääkäri tivasi heti syytä sormiennapsuttelun. Pel0274KALLEN SEDÄN
Epärehellien serkku täytti 50v. ja Ville mietti sopivaa synttärilahjaa koko Suomen tuntemalla murtovarkaalle. Viimein hä0273KYLLÄ HE VÄLITTÄVÄT
Eivät aina vaan ehdi väliin. Kiusaajat ovat aina kiussajia ja saattavat kiusata koulun ulkopuolellakin. (vapaa-ajalla).0273