Heräsin täänkin noin 6:30. Olenko liian pirteä?
LIIAN PIRTEÄ?
7
316
Vastaukset
- xyllis
jos noin myöhään makaa, ei todellakaan voi puhua pirteydestä, paremminkin nukut likaa (riippuu tietty moneltako menit maate). Ite nousen aina klo.4 - 5 ja nukahdan about 24.00. Oonkohan liian pirteä??
- xyllis
ramipussinen kirjoitti:
Viikonloppuja ei oteta lukuun niin millainen vuorokausirytmisi on?
Onko kysymys ns. retorinen. Totesinhan rytmini jo ekassa viestissä.
xyllis kirjoitti:
Onko kysymys ns. retorinen. Totesinhan rytmini jo ekassa viestissä.
Minä heräsin tänään 3:30, vaikka kello oli soimassa 4:30.
- UnetonSeatissa
Ooppas vainen onnellinen hyvistä unenlahjoistasi ja pirteydestä.
Tämä tyttö ei saa unenpäästä kiinni enää 03 jälkeen... Huoh. Kiitos kaikista vastauksista. Tällähetkellä unirymini on melko tasainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181097
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97924- 113847
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271788- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44639
- 27605
- 49599
