ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0264
JOS LÄÄKÄRI KIRISTÄÄ TERVEYSSIDETTÄ
Niin mitä farmaseutti tekee? Vetää naruja kireämmälle.2264- 2263
MIKSI SUOMESSA ON JEHOVANTODISTAJIA
Mutta Iltaliassa ei? Koska Italiassa pääset varmasti hengestäsi, jos todistat.0262- 0262
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka rakentaa korkeimman tornin? Kun ruotsalainen hyppäsi torninsa huipulta, hänestä jäi vain märkä l0262MIKSI RUOTSALAINEN OLUT
Kusettaa kaikkein nopeite? Sen ei tarvitse muuttaa edes makua..0262MITÄ PAHAA OLEN TEHNYT?
Kun yksi tyyppi ei edes yritä sopia. Mitä pahaa mä oon sulle tehny? Voisit edes yrittää antaa anteeksi.3261LÄÄKÄRI LÄSKI KÄSKI
Potilaan tulla sisälle kello 3. Mikä sua vaivaa? Rintaliivit painaa. Lääkäri Läski käski potilaan ostaa uuudemmat ja suu0261LADA EI SUINKAAN ENSIMMÄSENÄ
Tullut Suomeen. Se oli Wolkswagen. Wolkswagen on saksaa ja tarkoitta Kansanauto.0260MAATILALLA
Vatsasta puhuva eläinlääkäri kysyi lehmältä: Mikä elämäsi paras kokemus? Lehmä:Sonnin kanssahan se. Sikolätissä tilanisä0260HEVONEN OLI PIRTELÖLLÄ
Kun lehmä astui sisään. Hevonen tuijotti lehmää halveksivasti: Mistä astio henkilökunta on pääovea käyttänyt?0260KOULULAINE JUOKSEE KOTIIN BUSSIN PERÄSSÄ
Oisit juossu taxin perässä nii ois säästyny enemmä.9260NYKYAIKAINEN LÄÄKÄRIKÄYNTI
Ment lääkärin luo, istahdat tuoliin ja sitten juttelette tunnin.0260- 2259
KALLEN TALOON TULI UUSI TALONMIES
Osaatsä kiroilla? Kalle kysyi. En. Vastasi talonmies. No, kyllä perkule meillä opit.1259SOVINTO
Olisi paikallaan, mutta jos ei kiinnosta niin EI SOVITA SITTEN. Hävettääääääääääääääääääääääääääääää!6259MITÄ ERO ON RAVINTOLAAN MENMISELLÄ
Ja sieltä tulemisella? Kun Ravintolaan menee, on selvinpäin, mutta ei tullessaan sieltä.0259VITUTUSKETORIS ON YLEISIN SYY
Olla menettä kouluun 7-9:s luokkalaisilla, mutta onneksi se ei enää opiskelijoihin tartu.0259ONKO ÄITI KOTONA?
Ei ole. No sano että Pennasen täti: 0407576127. Miten kirjoitetaan Pennanen? P niin kuin Pentti E niin kuin Erkki N niin0259