ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
- 0281
ATEISTI
Vietti hijaista päivää kalastaen, kun yhtäkkiä kauhea Loch Nessin hirviö hyökkäsi hänen kimppuunsa. 1 heitolla se viskas1280- 3280
ALKAKAAHAN LAITTAA SITÄ VIESTIÄ MULLE
Jos aijotte saada minut seuraksi/antaa mahdollisuuden. Vai ittekö täsä pitää kaikki hoitaa?1280- 0279
KALLE TEKI KOLTTOSEN TOISENSA PERÄÄN
Ja hänen isänsä tuli hulluksi ja joutui mielisairaalaan. Hän kuitekin karkasi toisen potilaan kanssa. 2. potilas huusi:0279- 0278
- 1277
KYLLÄ HE VÄLITTÄVÄT
Eivät aina vaan ehdi väliin. Kiusaajat ovat aina kiussajia ja saattavat kiusata koulun ulkopuolellakin. (vapaa-ajalla).0276- 0276
- 0276
- 1275
MIKSI SUOMESSA ON JEHOVANTODISTAJIA
Mutta Iltaliassa ei? Koska Italiassa pääset varmasti hengestäsi, jos todistat.0275MITÄ TEHDÄ?
Kun toista ei tunnu kiinnostavan. olemme olleet samalla Kansalaisopiston kurssilla ja nyt en enää saa häntä mielestäni.6275MITÄ PAHAA OLEN TEHNYT?
Kun yksi tyyppi ei edes yritä sopia. Mitä pahaa mä oon sulle tehny? Voisit edes yrittää antaa anteeksi.3275KALLEN TALOON TULI UUSI TALONMIES
Osaatsä kiroilla? Kalle kysyi. En. Vastasi talonmies. No, kyllä perkule meillä opit.1274NYKYAIKAINEN LÄÄKÄRIKÄYNTI
Ment lääkärin luo, istahdat tuoliin ja sitten juttelette tunnin.0274LAIVAJÄRVELÄIPERHEEN ISÄ
Sanoi kerran tyttärelleen: Sullaha on paljon parempi, kun mutsilla. Tyttö: Niin se veliki sanoo.0273- 2273
SOVINTO
Olisi paikallaan, mutta jos ei kiinnosta niin EI SOVITA SITTEN. Hävettääääääääääääääääääääääääääääää!6273