Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotatteko partnerinne käyttävän sitä?
KUMPI EHKÄISEE?
6
277
Vastaukset
- Sama se
kunhan on käytössä.
- Mirena33
kannattaa?
Ehkäisy sovitaan yhdessä. Ja harva nainen haluaa käyttää hormonaalista ehkäisyä....naiselle ei sitten jää kuin kuparikierukka. Eli miehelle se kondomi.
Jokainen ehkäisy voi pettää, edes sterilisaatio ei ole 100%:n varma. Eli vaikka naisella olisi kuparikierukka tahi jokin hormonaalinen ehkäisy käytössään niin kondomi sitten miehelle. Kas kun joillekin miehille tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeata tajuta ettei mikään e-keino ole 100%:n varma. Joten jos se raskaus olisi katastrofi niin tuplaehkäisy sitten.
Kondomi ja Patentex Oval on hyvä yhdistelmä, siinä on sitten kummallakin se e-keino käytössään- .
ramipussinen kirjoitti:
Kortongit ei tahdo mennä mulle.
niin ei tahdo mennä?
- hoh,hoijaaaaaa
. kirjoitti:
niin ei tahdo mennä?
eikö niin?
MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan.. - eikös niin?
hoh,hoijaaaaaa kirjoitti:
eikö niin?
MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan..nimimerkkiäsi ja lukee muilta palstoilta viestejäsi tulee väkisinkin mieleen että olet tämä henkilö:
http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuutiset/liian-vilkas-laiskottelemaan/129227
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314024- 442741
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422715- 302453
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82445Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142263- 381979
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481642- 1411497