Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotatteko partnerinne käyttävän sitä?
Vastaukset 6
- Sama se
kunhan on käytössä.
- Mirena33
kannattaa?
Ehkäisy sovitaan yhdessä. Ja harva nainen haluaa käyttää hormonaalista ehkäisyä....naiselle ei sitten jää kuin kuparikierukka. Eli miehelle se kondomi.
Jokainen ehkäisy voi pettää, edes sterilisaatio ei ole 100%:n varma. Eli vaikka naisella olisi kuparikierukka tahi jokin hormonaalinen ehkäisy käytössään niin kondomi sitten miehelle. Kas kun joillekin miehille tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeata tajuta ettei mikään e-keino ole 100%:n varma. Joten jos se raskaus olisi katastrofi niin tuplaehkäisy sitten.
Kondomi ja Patentex Oval on hyvä yhdistelmä, siinä on sitten kummallakin se e-keino käytössään- .
ramipussinen kirjoitti:
Kortongit ei tahdo mennä mulle.
niin ei tahdo mennä?
- hoh,hoijaaaaaa
. kirjoitti:
niin ei tahdo mennä?
eikö niin?
MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan.. - eikös niin?
hoh,hoijaaaaaa kirjoitti:
eikö niin?
MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan..nimimerkkiäsi ja lukee muilta palstoilta viestejäsi tulee väkisinkin mieleen että olet tämä henkilö:
http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuutiset/liian-vilkas-laiskottelemaan/129227
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta512494- 951126
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3001007Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii331969Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O56918Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69734
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63688- 33643