Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotatteko partnerinne käyttävän sitä?
KUMPI EHKÄISEE?
6
276
Vastaukset
- Sama se
kunhan on käytössä.
- Mirena33
kannattaa?
Ehkäisy sovitaan yhdessä. Ja harva nainen haluaa käyttää hormonaalista ehkäisyä....naiselle ei sitten jää kuin kuparikierukka. Eli miehelle se kondomi.
Jokainen ehkäisy voi pettää, edes sterilisaatio ei ole 100%:n varma. Eli vaikka naisella olisi kuparikierukka tahi jokin hormonaalinen ehkäisy käytössään niin kondomi sitten miehelle. Kas kun joillekin miehille tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeata tajuta ettei mikään e-keino ole 100%:n varma. Joten jos se raskaus olisi katastrofi niin tuplaehkäisy sitten.
Kondomi ja Patentex Oval on hyvä yhdistelmä, siinä on sitten kummallakin se e-keino käytössään- .
ramipussinen kirjoitti:
Kortongit ei tahdo mennä mulle.
niin ei tahdo mennä?
- hoh,hoijaaaaaa
. kirjoitti:
niin ei tahdo mennä?
eikö niin?
MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan.. - eikös niin?
hoh,hoijaaaaaa kirjoitti:
eikö niin?
MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä
Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan..nimimerkkiäsi ja lukee muilta palstoilta viestejäsi tulee väkisinkin mieleen että olet tämä henkilö:
http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuutiset/liian-vilkas-laiskottelemaan/129227
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683