KUMPI EHKÄISEE?

Varmaan typerä kysymys, mutta kumman teidän mielestänne kannattaa ehkäistä mielluummin. Eli ehkäisettekö itse vai odotatteko partnerinne käyttävän sitä?

6

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama se

      kunhan on käytössä.

    • Mirena33

      kannattaa?

      Ehkäisy sovitaan yhdessä. Ja harva nainen haluaa käyttää hormonaalista ehkäisyä....naiselle ei sitten jää kuin kuparikierukka. Eli miehelle se kondomi.

      Jokainen ehkäisy voi pettää, edes sterilisaatio ei ole 100%:n varma. Eli vaikka naisella olisi kuparikierukka tahi jokin hormonaalinen ehkäisy käytössään niin kondomi sitten miehelle. Kas kun joillekin miehille tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeata tajuta ettei mikään e-keino ole 100%:n varma. Joten jos se raskaus olisi katastrofi niin tuplaehkäisy sitten.

      Kondomi ja Patentex Oval on hyvä yhdistelmä, siinä on sitten kummallakin se e-keino käytössään

      • Kortongit ei tahdo mennä mulle.


      • .
        ramipussinen kirjoitti:

        Kortongit ei tahdo mennä mulle.

        niin ei tahdo mennä?


      • hoh,hoijaaaaaa
        . kirjoitti:

        niin ei tahdo mennä?

        eikö niin?

        MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
        Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.

        * VASTAA
        * Kerro kaverille:
        * Ilmoita asiattomasta viestistä


        Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan..


      • eikös niin?
        hoh,hoijaaaaaa kirjoitti:

        eikö niin?

        MINÄ TYKÄÄN ramipussinenKäyttäjän viestit14.11.2010 17:31
        Mutta minulla ei juuri nyt ole tyttökaveria. Olen siis suomeks sanottuna tyttökaveriton.

        * VASTAA
        * Kerro kaverille:
        * Ilmoita asiattomasta viestistä


        Tykkäät käyttää kondomia, oman kirjoituksesi mukaan..

        nimimerkkiäsi ja lukee muilta palstoilta viestejäsi tulee väkisinkin mieleen että olet tämä henkilö:
        http://www.ksml.fi/viihde/viihdeuutiset/liian-vilkas-laiskottelemaan/129227


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1182
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      818
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      734
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe