Vapaa kuvaus

Aloituksia

1519

Kommenttia

2000

  1. MIKSI TARZAN HUUTAA?

    Hän roikkui liaanissa ja sanoi Janelle: Ota kiinni mistä vaan saat. No, Janenhitto ottikin juuri siitä "parhaasta" paiks
    Eläinvitsit
    4
    845
  2. KOULUKIUSATUN OPETTAJAN ASU

    Liituraitapuku.
    Koululaisvitsit
    0
    820
  3. SAVOLAINEN NÄKI HIRVE METSÄSSÄ

    Mitä nää tiällä? Hirvi kysyi? Oun hirvimehällä. No, mitä nää hirvellä? No, en kae mie nyt jänikselle sitä ruppee sanomma
    Savolaisvitsit
    0
    817
  4. MITEN ALOITTAA?

    Pitäisi jotekin ilmaista tunteeni, mutten toistaiseksi keksi mitään muuta kuin sen vahan kunnon perinteisen tykkään sust
    Suhteen aloittaminen
    5
    816
  5. NAINEN OSTI PAPUKAIJAN

    Se oli ilotalossa ennenkuin tuli tänne ja puhuu senmukaisia. Nainen vie papukaijan kotiinsa. Perillä lintu huusi: Uusi t
    Seksivitsit
    0
    816
  6. VANHOJA KUNNON KOULULAISVITSEJÄ

    Miksi puuseppä sai luppotilin? Hänellä oli rimakauhu. KÄÄÄÄÄÄK! Miksi sitten puutarhuri sai potkut? Hän oli yökastelija.
    Koululaisvitsit
    0
    810
  7. LIIAN VOIMAKAS MINULLE?

    En tiedä, mikä tässä janottaa. Mutta ilmeisesti hän on sittekin liian voimakas minulle. En voi sopeutua enää muihin. TUU
    Vanha suola janottaa
    0
    807
  8. UUSIN RUOTSALAISVITSI

    Anteeksi, mutta minähän olen ruotsalainen. No, ei se mitään. Voin kertoa vitsin hi- taas- ti.
    Ruotsalaisvitsit
    0
    806
  9. ALOKAS

    Ei halunnut armeijaan ja päätti esittää sokeaa. Katsokaa tuohon seinätauluun, lääkäri kehotti. Millä seinällä? Alokas ky
    Vitsit
    2
    792
  10. ASINAJAJA KUOLI

    Ja meni taivaan portille. Pieterilla oli pitkä lista asianajajan synneistä: Houkutteli kerran juopon valehetelemaan oike
    Asianajajavitsit
    3
    786
  11. OLI AIKONAAN LAULAJA KIRKA

    Hän ei kuitenkaan voinut mennä lasitehtaalle. Miksi=? Siellähän tehdään KIRKASTA lasia.
    Julkkisvitsit
    2
    783
  12. MANSEN KAVERIT TULEE RAVEISTA.

    Ei saatu mitää. No mitä me ny sillä kaakilla oltas tehtykä?
    Tamperelaisvitsit
    3
    778
  13. 0
    772
  14. 2
    771
  15. VUORINEUVOS VUORINEVOKSETTARELLE:

    Jos sinä oppisit kothomma, voisimme luopua taloudenhoitajasta ja sihteeristä. Vuorinenvoksetar: Ja jos sinä oppisit seks
    Seksivitsit
    0
    767
  16. MITÄ EROA ON

    Blondilla ja kännykän SIM- kortilla? SIM- kortti muistaa nimet paremmin, sillä se tallentaa ne.
    Blondivitsit
    0
    764
  17. KEITOSSA ON MULTAA

    Alokas on palvemassa isänmaata eikä silloin saa valittaa ruoasta. Herra luutnantti, olen kyllä tullut palvelemaan isänma
    Armeijavitsit
    0
    764
  18. POIKA OLI JUURI ALOITTANUT KOULUN

    Kesälomalla hän meni mummolaan ja tiesi, ettei siellä ole tietokonetta maillahalmeilla. Hän kuitekin löysi vajasta kirjo
    Tietokonevitsit
    2
    760
  19. KALLE 100-VUOTIAS MUMMO

    Lähti yksin Helsinkiin. Mummon näössä ei enää ollut pahemmin kehumista. Poliisi huomasi, että vanhuksella on vaikeuksia
    Pikku-Kalle-vitsit
    4
    760
  20. ARVOISA TWOON YLLÄPITO

    MINUA EI KIINNOSTA ENÄÄ, JOTEN VOITTE POISTAA PROFIILINI. TULIKO SELVÄKSI!?
    Töppäykset
    0
    760