ramipussinen

![]()
Aloituksia
1519
Kommenttia
2000
PARAS KOSKAAN KUULEMANI VITSI
Mitä eroa on Electroluxilla ja Harleydavidsonilla? Electroluxissa pölyt on pussin sisällä, mutta Harrikassa ne istuu pää0653SISÄÄNÄKYNTI OLI PUUTRAHAN
Puolella ja Päästäinen koputti. Kuka siellä? PÄÄSTÄINEN! Asukas kuuli, että "päästä ineen" ja kävi avaamassa. Päästäinen0651YLEENSÄ RAMION SOPUISA MIES
Mutta kerran mulle tuli ihan kunnon riita tyttökaverini kanssa: Kuulesinä tyttö, sun paikkaas on jo kyselty ja olishan m0649- 0648
MIES ON LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
Kun tulee kaatosade. Naulakossa on 1 ainut sateenvarjo, johon on kirjoitettu: Tämän sateen varjon omistaja on nyrkkeilij12645- 3645
INTISSÄ KISATTIIN
Kenellä on paras idea ajan säästämiseksi? Kenraali voitti, hän perui koko kisat.0644- 0636
- 1633
KADUTTAA
En teidä mitä tekisin. Olen jatkuvasti vihainen äidilleni. Minunhan pitäisi huolestua nyt kun hän on sairaslomalla. Ja m0629HEI, OSTAKAA PUHUVA KOIRA
Vain 100€. Eihä nyt sellaista olekaan, puhuva koira? Onpas, koira sanoi. Minä olen esiintynyt sirkuksessa, voittanut use0629- 8628
JUNTUSEN VEEKKO
Joka VIINALLE ol heekko, suustahii kalusto ol syönnä hammaspeekko. Höörypäessään Veekko piätti lähtee kyselemmää uuvelle0628KUMPAA SUKUPUOLTA SUKSET OVAT?
No titysti tyttöjä. Niillä on vako alla ja nokka pystyssä. Lisäksi ne tarvitsevat toimiakseen liukuvoidetta, sauvaa ja l4628- 1625
SUOMALAISIA PAIKKAKUNTIA
Lyö tunturi, Hakkaa kukkala vai Pieksä mäki. Letäältä, Litkän latkan läästä, Laukaa.6624- 1622
- 0620
SUOMALAINEN ROUTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka jaksaa uida pisimmälle. Ruotsalainen hukkui jo 10 metrin päässä rannasta. Norjalainen ei jaksanu161617 BLONDIA
Seisoi kapakan edessä. Miten niin? Ovessahan lukee, että sisään pääsee vasta, kun on 18.0616