Kun tulee kaatosade. Naulakossa on 1 ainut sateenvarjo, johon on kirjoitettu: Tämän sateen varjon omistaja on nyrkkeilijä, joka istuu aivan lähistöllä. Mies kuitenkin ottaa varjon ja jättää tilalle lapun: Varjon varastaa maratoonari, joka pötkii pakoon jo kaukana.
MIES ON LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
12
558
Vastaukset
- jk
vai n iin
Etkö keksi muuta sanottavaa?
- yritystä nyt
ei helvetti kuinka paska vitsi
keksi uus idiootti!
- persehiki
New yorkissa asuu pari homo-nekrofiilia, eli diggailee kuolleista miehistä. Ovat puuhastelleet touhujaan jo pidemmän aikaa siellä ja ovat viranomaisten tuntemia.
Kerran ne sitte dallaili pitkin central parkia ja hiffasivat pusikos delanneen miespuolisen spugen...hetken nää kattelivat toisiaan ja toinen sanoi: pitäiskö vähän, pitäiskö? johon toinen, että ei helvetti jäädään kuitenkin kiinni...mut on kyl aikaa viime kerrasta joten annetaan palaa...
Ku hommat oli hoidettu meni hemmot paikalliseen mäkkäriin vetämään burgerit ja pirtelöt. Siinä syödessään toinen sanoi, et kyl perhana meidän täytyy mennä siivoo jäljet ettei vaa jäädä kiinni. Ja nii ne lähti takas puistoon, kaivo spugen puskasta. Toinen homo-nekrofiileista oli ottanu pillin mäkkäristä messiin ja työns sen kuolleen spugen hanuriin ja imas, ja sanoi: mun rojut tuli jo, ny on sun vuoro. Toinen vastasi: hyi helvetti, ei samalla pillillä! - myyrämies
olipa kerran myyrä joka meni maan alle ja söi siellä madon ja sitten mole meni harrastamaan airsoftia.
- shit down
On sulla hyviä vitsejä. Kannattaa ryhtyä koomikoksi.
- 2mummoo
2 mummoo meni mustikkaan,keskimmäisellä alko menkat
- Juha822222
ei voi olla keskimmäistä koska on kaksi mummoa sillä pitäisi olla kolme /(: (: (: (:
mut joo menkat hahahaha Ei mun tartte enää, mä oon jo julkkis. Tuomas Reinikainen.
En teinnytkään, et ne vois olla miehilläki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822