Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

5326

1. Tietyn+tasoinen+pragmaattinen+luottaminen+johonkin+virustorjuntaohjelmistoon+on+kiinnostava+vertailukohde+fundamentalistiselle+kirjaan+uskomiselle.+Se+pitäisi+varmaankin+käsitellä+eri+keskusteluketjussa,+ettei+kokonaan+eksytä+aiheesta.Avasin+sitten+tuon+sivun+ja+lukaisin+sen+läpi.Kyllähän+Paavalin+esiintyminen+on+aika+rehvakkaa,+muistuttaen+tunnettua+eteläpohjalaista+olla-verbin+taivutusta:+Moon+oikias,+soot+vääräs,+soon+kans+vääräs,+jne.Nähtävästi+Jerusalemin+seurakunnan+kanssa+oltiin+napit+vastakkain+muutenkin+suhteesta+Mooseksen+lakiin+kuin+vain+ympärileikkauksen+osalta.Minua+hiukan+kiinnostaisi+se,+oliko+tuossa+kinassa+joku,+joka+olisi+suosittanut+mielen+muutosta+pois+itsekkyydestä+ja+moraalisesti+hyvää+elämää,+viis+veisaten+Mooseksen+lain+kummallisuuksista.+Mutta+nyt+taitaa+olla+niin+surullisesti,+että+minulla+ei+riitä+aikaa+ja+kiinnostusta+niin+paljon,+että+selvittäisin+asian+itse.**+PS.+**+Näin+ilmoitti+Avast.Uhka+estettyYhteys+sivustoon+JS:ScriptIP-inf[Tri]+on+estetty.+Sivuston+sisältämä+tartunta+oli+www.urldelivery.comLisää+uhkia+voi+olla+väijymässä!
  2. Minulla+tuo+aukeaa,+joskaan+ei+kovin+paljon+naurata.+“Kamala+luonto”-sarjakuvassa+ahven+katselee+katiskaa+ja+vähättelee+sitä,+mutta+viimeisessä+ruudussa+on+kuitenkin+siellä+sisällä.Tämä+linkki+toiminee+paremmin:++https://www.is.fi/kamalaluonto/car-2000005742164.htmlKognitiivinen+dissonanssi+virheliikkeen+tunnustamisen+esteenä+toimii+hiukan+samaan+tapaan+kuin+katiskan+rakenne.