Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
karkkainenp
profiilit
karkkainenp
karkkainenp
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kun on monta vuotta juonnu niin ei se humala mitenkään ihanaa oo kyllä paripäivää on hauskaa mutta ei enään sen jälkeen.mutta kun oli vaan pakko juoda sitä vaan siirsi kankkusta mutta joskushan se piti kestää.
27.08.2011 05:26
tsemppiä sulle.itse olen kunnon doku join vuosikausia monta viikkoa putkeen välillä oli selviä kausia mutta ei menny kun kuukausi niin taas jatkettiin mikään ei saannu mua lopettamaan vaikka kavereita kuoli jatkuvalla syötöllä.en sannu koskaan karemppeja enkä viinan takia joutunnu sairaalaan joka on pienoinen ihme 4vsitten sain juoppohulluuskohtauksen enkä lopettannu vieläkään kunnes avomieheni kuoli vuosi sitten hän kuoli viinaan elikkä haima ja maksa pamahti.silloin otin itseäni niskasta kiinni ja rupesin ajattelemaan että seuraava joka menee oon minä koska ei noi sisuskalut voi kestää tollasta ryyppäämistä joten lopetin juomisen ja kohta on menny vuosi enkä enään pulloon koske en tarvinnu a-klinikkaa vaan pääsin eroon ihan itse.nyt olen töissä ja elämä maistuu taas elämisenarvoiselta.ota päivä kerralaan ja käy niissä keskusteluissa koska ne auttaa suo.
26.08.2011 19:37
1 / 1