Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bravo.bravi
profiilit
bravo.bravi
bravo.bravi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
3009
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsenäisempi kuin 70-luvulla.
06.12.2011 00:05
En osaa sanoa, olen vasta lippueamiraali Näsijärven u-boot-joukoissa. Ylennystä Pyhäjärvelle odotellessa.
06.12.2011 00:02
Hyvä niin, ei täällä kansankodissakaan pidä eikä voi pelkästään yhteiskunnan turvaverkkoihin heittäytyä. Ehkä se onkin onnellisen elämän jonkinlainen tae, että on sinut valintojensa kanssa. Ei tule tarvetta syytellä mitään tai ketään.
05.12.2011 23:52
Homot ja homous ovat tosiaan olleet otsikoissa tänä syksynä, ja keiden ansiosta... Joku persusetä käytti sanontaa "yhteiskunnan pakkohomottaminen", mistä täytyy sanoa, että ihan osuvaa itsekritiikkiä.
05.12.2011 23:44
Ei kai nyt enää sentään? Viimeisistä sotakorvauslaivoista- ja junista alkaa olla 60 vuotta.
05.12.2011 23:40
Antamasi asetelma tarjoaa loistavan mahdollisuuden katkeroitua ja syyttää yhteiskuntaa vaikeuksistaan. Jotkut ihmiset tosiaan tekevät niin, perustelevat passiivisuuttaan suunnilleen kaiken suhteen sillä, että yhteiskunta on kaltoin kohdellut ja velkaa heille. Siis kun edes lähiympäristö ei tunnu tajuavan olevansa olemassa tuon tyyppisten ihmisten mukavuutta edistääkseen... Kolmas tie siis, ei sopetutumista, ei kapinointia, vaan marttyyrin katkeroituminen.
Itse ajattelen niin, että lähipiiriin voikin vaikuttaa aika paljon, ja niin kannattaa tehdä. Koko yhteiskunnan tasolla ei voi kuin järjestäytyä esim. poliittisesti samanhenkisten kanssa, haluttujen muutosten aikaansaamiseksi. Tosin täällä Tampereella on nähty sellaistakin, että yhden ihmisen aloitteesta on tapahtunut suuriakin. Retuperällä ollut kaupungin vanhustenhuolto nostettiin tikunnokkaan yhden ihmisen aktiivisuudella ja tiettävästi parannusta on tapahtunut.
05.12.2011 23:35
Kaaniita unia typylle :)
03.12.2011 01:06
Hianoo, hauska kuulla. Olis ollut aika masentavaa kuulla että tekstiesi perusteella näytät paavo Väyryseltä. Yllättävän paljon jutut siis kertoo ulkokuorestakin, en ole tullut sitä ajatelleeksi ennen palstalle tuloa :D
03.12.2011 00:48
Täytyy luottaa erään naisimmeisen arvioon ja laittaa tämä, ehdottomasti ilman bulsareita.
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/kulttuuri/henkilot/kirjailijat/910231.jpg
Mulla on kyllä ihan rukseet silmät.
03.12.2011 00:41
Oho, täytyy oikein miettiä... ripaus Clooneyta, Travolta ilman niin syvää kuoppaa leuassa, Brad Pitt on liian babyface, mutta jos olisi miehekkäämpi... :)
Tässä menee ny aikaa miettiessä kuka tekisi riittävästi oikeutta :D
03.12.2011 00:33
Hyvä idea, mutta mahtasko tää rakastamisasia olla sellanen, jonka naiset haluaa rationalisoida huippuunsa? Ehkä jos seukkaa vaikka työteho- tai hallinnonrationalisoimiskonsultin kanssa.
03.12.2011 00:20
Dharma ei ole paha, Dame Edna jo olisi :)
03.12.2011 00:17
Luovuus vaatii sekopäisyyttä tai jotain muuta leipäpappeudesta poikkeavaa. Epsanjalaiset ovat keskimäärin aika tulisia ja temperamenttisia esim. italialaisiin verrattuna. Ainakin oman kokemukseni mukaan.
03.12.2011 00:14
Ehkä teaoksesi eivät ole tarpeeksi kulmikkaita? Julistaudu sinäkin kubistiksi ja pidä laajaa haaremia kuten Pablo, niin eiköhön se siitä.
03.12.2011 00:04
Pakastaja-Elvin (Risto Räppääjässä) vastaus kysymykseen kiinnostaisi myös.
Uskallan, kännissä sanomisen painoarvo tuppaa vähän niin kuin laskemaan, vaikka kännisen ja lapsen suusta kuuleekin totuuden.
02.12.2011 23:57
Vanhat autot (salmiakki), Pantteri black shots. Salmiakkijauho sillon kun sitä vielä sai.
Ammoniakkipitoisuus on se juttu :)
02.12.2011 23:53
Hieno kasarihelmibiisi ja tollasta musiikin ja liikkeen harmoniaa ei enää nykypäivänä näe :D
02.12.2011 23:45
Lapuan kirkossa ainakin on suurimmasta päästä Suomessa ellei suurimmat. Kyllä jytisee, kerran olen ollut kuuntelemassa.
02.12.2011 23:33
Töissä on yksi inssi, josta uskon ettei sillä nahkan alla ole ihmisen sisuskaluja vaan joku bugeja täynnä oleva softanpätkä. On vielä aika johtavassa asemassa. Sääli, että siinä voi joutua itse kuseen jos menee tekemään kurkistusreiän tyypin sisälle nähdäkseen.
02.12.2011 23:24
Näin on käynyt ja olen alkanut tuntea vastuuta siitä ihmisestä, vaikka siinä ei ole mitään järkeä. Koittanut olla ystävällinen ja satuttamatta, mikä itse asiassa on vain ruokkinut niitä yksipuolisia tunteita. Parempi sanoa lempeästi mutta määrätietoisesti mahd. pian, että ollaan kavereita, mutta muuta meistä ei koskaan tule. Rehellisyyttä kuitenkin yleensä arvostetaan, vaikka siinä tilanteessa voi kirpaistakin.
02.12.2011 23:19
146 / 151