Kiharat vai suorat hiukset naisella?

eiosaapäättää

Entä miehellä? Kummat paremmat? Niin? Ja miksi. Linkittäkää kuvia,

50

1991

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopas on liuta taas galluppeja. :-) Vastauseni on, että ihan sama. Ja molemmat. Enkä jaksa linkittää nyt kuvia.

    • Suorat

    • ...

      Kiharatukkaiset lapset on niin ärsyttävän näköisiä, että en halua sekaantua kiharatukkaiseen naiseen. Ei ole hyväksi jos ensi reaktio aina lapsensa nähdessään on, hyi saatana. Asia menee vielä pahemmaksi jos se on vielä punainen kihara. Yökkäys refleksi meinaa iskeä ja kovaa.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Hyii sun kommenttia, olen äärimmäisen eri mieltä :)

        http://www.beauty-and-the-bath.com/image-files/little-girls-curly-hairstyles.jpg

        t. eräs, jonka hiukset kampaaja yrittää aina suoristaa, mutta puoli päivää menee, niin taas menee lieville laineille, jos hiukset saa jostain ilmasta kosteutta :( Lapsena ei ollut kyllä sitä ongelmaa juurikaan. Eli en ollut silloin kiharapää.

        Sama ongelma. - Minullakin oli lapsena ihan piikkisuorat valkoiset hiukset ja vasta aikuisena niistä tuli luonnonkiharat :(

        Suoristusrautaa peliin vaan :)


      • :D

        No kyllä vähän potkaista mieli tekee.
        http://4.bp.blogspot.com/_zd5STwwVH_U/TRtt_7dK7GI/AAAAAAAAAGg/mB1igLDF8-I/s1600/nephew curly hair.jpg


      • ?
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Hyii sun kommenttia, olen äärimmäisen eri mieltä :)

        http://www.beauty-and-the-bath.com/image-files/little-girls-curly-hairstyles.jpg

        t. eräs, jonka hiukset kampaaja yrittää aina suoristaa, mutta puoli päivää menee, niin taas menee lieville laineille, jos hiukset saa jostain ilmasta kosteutta :( Lapsena ei ollut kyllä sitä ongelmaa juurikaan. Eli en ollut silloin kiharapää.

        Miksi suoristelet? Koska tiedät kiharan olevan saatanasta?


      • y.b..
        xena-183 kirjoitti:

        Sama ongelma. - Minullakin oli lapsena ihan piikkisuorat valkoiset hiukset ja vasta aikuisena niistä tuli luonnonkiharat :(

        Suoristusrautaa peliin vaan :)

        No ei ne lapsena ihan piikkisuoratkaan olleet, muttei myöskään kiharat.Eikä ne vieläkään minusta kiharat ole, mut vähän laineikkaat.

        Kampaaja joo suoristaa ne aina pyytämättä ja olen antanut suoristaa, kun on kiva nähdä itsellä kerrankin ihan suora tukka, sen yhden päivän (enintään) kun se kestää.Kampaajat tykkää, että on joko tai ;) Mutta muuten olen jättänyt suoristamatta, mun hiuslaatu ei kestäisi päivittäistä suoristusraudan käyttöä. Ja ehkä mä olen muutenkin vähän tällanen pörrötukka, ei piikkisuorat geometriset kampaukset ole sopivat näin holtittomalle luonteelle :P


      • kokemuksen ääni
        ? kirjoitti:

        Miksi suoristelet? Koska tiedät kiharan olevan saatanasta?

        Luonnon kihara ei satu olemaan ns. tasainen korkkiruuvi kiraha niinkuin tuolla pikku tytöllä, tosin ei se välttämättä afroakaan tarkoita.


      • Tarkotin tän tosi typylle.. Pitäisköhän alkaa poistella viestejä ja mennä nukkumaan..:s


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tarkotin tän tosi typylle.. Pitäisköhän alkaa poistella viestejä ja mennä nukkumaan..:s

        Heh! Väritys meni väärin, tyyli aika kohdillaan (olen vaalea, naamaria kehystää lyhyehkö moppi tyyliin tv-hahmo Dharma). :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Väritys meni väärin, tyyli aika kohdillaan (olen vaalea, naamaria kehystää lyhyehkö moppi tyyliin tv-hahmo Dharma). :)

        Dharma ei ole paha, Dame Edna jo olisi :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Väritys meni väärin, tyyli aika kohdillaan (olen vaalea, naamaria kehystää lyhyehkö moppi tyyliin tv-hahmo Dharma). :)

        Voi ei, en vaan halua uskoa, sori :(

        Ne mielikuvat, ne mielikuvat..Älä vaan koskaan laita valokuvaa profiiliin ettei illuusiot katoa. :) Sä olet vaan aivan selvästi tummatukkainen, anteeks :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Voi ei, en vaan halua uskoa, sori :(

        Ne mielikuvat, ne mielikuvat..Älä vaan koskaan laita valokuvaa profiiliin ettei illuusiot katoa. :) Sä olet vaan aivan selvästi tummatukkainen, anteeks :)

        Ei pelkoa, en laita kuvia tänne, en halua rikkoa kenekään illusiota. Joskus oli joku kuva jossain, mutta otin senkin vikkelästi pois.

        Sinusta mulla on tällainen mielikuva, sorry, jos menee päin mäntyä, mutta mä nään sut tällasena.
        http://3.bp.blogspot.com/-itwSbg6Po-U/Te7YBeeJqOI/AAAAAAAABQo/hGvCSNoUN5g/s400/reesewitherspoon.jpg


      • Yxinkertane Blondi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Voi ei, en vaan halua uskoa, sori :(

        Ne mielikuvat, ne mielikuvat..Älä vaan koskaan laita valokuvaa profiiliin ettei illuusiot katoa. :) Sä olet vaan aivan selvästi tummatukkainen, anteeks :)

        Mun omil kakaroil on afro look tukka, vaik mää itte olen permanenttu plondi............


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Dharma ei ole paha, Dame Edna jo olisi :)

        Minkä näköinen sinä olet? Kuvaile ja linkitä joku julkkiksen kuva, joka muistuttaa sinua. :D


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ei pelkoa, en laita kuvia tänne, en halua rikkoa kenekään illusiota. Joskus oli joku kuva jossain, mutta otin senkin vikkelästi pois.

        Sinusta mulla on tällainen mielikuva, sorry, jos menee päin mäntyä, mutta mä nään sut tällasena.
        http://3.bp.blogspot.com/-itwSbg6Po-U/Te7YBeeJqOI/AAAAAAAABQo/hGvCSNoUN5g/s400/reesewitherspoon.jpg

        Jooei, en ole yhtään ton näköinen. Toihan on Päivi Räsänen, Mun kasvonpiirteet on ihan vastakohdat, kaikin tavoin :) Mutta unohda tämä ja pidetään nää mielikuvat ;) Mä olen Reese Witherspoon .D


      • tosi..typy kirjoitti:

        Minkä näköinen sinä olet? Kuvaile ja linkitä joku julkkiksen kuva, joka muistuttaa sinua. :D

        Oho, täytyy oikein miettiä... ripaus Clooneyta, Travolta ilman niin syvää kuoppaa leuassa, Brad Pitt on liian babyface, mutta jos olisi miehekkäämpi... :)

        Tässä menee ny aikaa miettiessä kuka tekisi riittävästi oikeutta :D


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Oho, täytyy oikein miettiä... ripaus Clooneyta, Travolta ilman niin syvää kuoppaa leuassa, Brad Pitt on liian babyface, mutta jos olisi miehekkäämpi... :)

        Tässä menee ny aikaa miettiessä kuka tekisi riittävästi oikeutta :D

        Täytyy luottaa erään naisimmeisen arvioon ja laittaa tämä, ehdottomasti ilman bulsareita.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/uutiset/kulttuuri/henkilot/kirjailijat/910231.jpg

        Mulla on kyllä ihan rukseet silmät.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Oho, täytyy oikein miettiä... ripaus Clooneyta, Travolta ilman niin syvää kuoppaa leuassa, Brad Pitt on liian babyface, mutta jos olisi miehekkäämpi... :)

        Tässä menee ny aikaa miettiessä kuka tekisi riittävästi oikeutta :D

        Joo just! Napakymppi! :o))
        Näin ajattelinkin. Tämä oli helppo päätellä pelkästään tekstien perusteella. :D


      • tosi..typy kirjoitti:

        Joo just! Napakymppi! :o))
        Näin ajattelinkin. Tämä oli helppo päätellä pelkästään tekstien perusteella. :D

        Hianoo, hauska kuulla. Olis ollut aika masentavaa kuulla että tekstiesi perusteella näytät paavo Väyryseltä. Yllättävän paljon jutut siis kertoo ulkokuorestakin, en ole tullut sitä ajatelleeksi ennen palstalle tuloa :D


      • y.b..
        tosi..typy kirjoitti:

        Ei pelkoa, en laita kuvia tänne, en halua rikkoa kenekään illusiota. Joskus oli joku kuva jossain, mutta otin senkin vikkelästi pois.

        Sinusta mulla on tällainen mielikuva, sorry, jos menee päin mäntyä, mutta mä nään sut tällasena.
        http://3.bp.blogspot.com/-itwSbg6Po-U/Te7YBeeJqOI/AAAAAAAABQo/hGvCSNoUN5g/s400/reesewitherspoon.jpg

        Nyt mä meen nukkkumaan, kun tää heitti mut uloskin jo näköjään :D Tuli viissiin valomerkki..

        Öitä..Ja kauniita unia.

        Palaamisiin taas joskus :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jooei, en ole yhtään ton näköinen. Toihan on Päivi Räsänen, Mun kasvonpiirteet on ihan vastakohdat, kaikin tavoin :) Mutta unohda tämä ja pidetään nää mielikuvat ;) Mä olen Reese Witherspoon .D

        Joo, pidetään omat mielikuvat, se on paljon hauskempaa ja tietysti meille itsellemme täysin realistista (muusta viis veisataan!). :D


      • y.b.. kirjoitti:

        Nyt mä meen nukkkumaan, kun tää heitti mut uloskin jo näköjään :D Tuli viissiin valomerkki..

        Öitä..Ja kauniita unia.

        Palaamisiin taas joskus :)

        Öitä! :)


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Hianoo, hauska kuulla. Olis ollut aika masentavaa kuulla että tekstiesi perusteella näytät paavo Väyryseltä. Yllättävän paljon jutut siis kertoo ulkokuorestakin, en ole tullut sitä ajatelleeksi ennen palstalle tuloa :D

        Nyt poistun... .typy kumartaa ja kiittää seurasta.

        Palataas taas toisella kertaa ... Öitä! :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Nyt poistun... .typy kumartaa ja kiittää seurasta.

        Palataas taas toisella kertaa ... Öitä! :)

        Kaaniita unia typylle :)


      • tietävä ;)
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Jooei, en ole yhtään ton näköinen. Toihan on Päivi Räsänen, Mun kasvonpiirteet on ihan vastakohdat, kaikin tavoin :) Mutta unohda tämä ja pidetään nää mielikuvat ;) Mä olen Reese Witherspoon .D

        Näin on Päivi=Reese, sinä et ole Päivi (onneksi)

        http://www.google.com/imgres?q=Päivi Räsänen Reese Witherspoon&hl=fi&gbv=2&biw=1366&bih=623&tbm=isch&tbnid=PBJ5i7p5Xxah9M:&imgrefurl=http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/463042-samannakoiset-julkut-66.html&docid=GeeqH6e9nDCJdM&imgurl=http://www.sley.fi/gladiolus/images/gallery/Paivi_Rasanen.png&w=349&h=500&ei=uMnZTv3bI6OK4gTmrNjQDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=522&vpy=111&dur=1853&hovh=269&hovw=187&tx=118&ty=289&sig=114703667708381932102&page=1&tbnh=137&tbnw=106&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:3,s:0


      • y.b..
        tietävä ;) kirjoitti:

        Näin on Päivi=Reese, sinä et ole Päivi (onneksi)

        http://www.google.com/imgres?q=Päivi Räsänen Reese Witherspoon&hl=fi&gbv=2&biw=1366&bih=623&tbm=isch&tbnid=PBJ5i7p5Xxah9M:&imgrefurl=http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/463042-samannakoiset-julkut-66.html&docid=GeeqH6e9nDCJdM&imgurl=http://www.sley.fi/gladiolus/images/gallery/Paivi_Rasanen.png&w=349&h=500&ei=uMnZTv3bI6OK4gTmrNjQDQ&zoom=1&iact=hc&vpx=522&vpy=111&dur=1853&hovh=269&hovw=187&tx=118&ty=289&sig=114703667708381932102&page=1&tbnh=137&tbnw=106&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:3,s:0

        No ei ole voimakkaita leukaperiä eikä suuria pyöreitä silmiä, ei :) nenäkin ihan erilainen. Mulla on perunanenä, melkein.


      • pssst..
        y.b.. kirjoitti:

        No ei ole voimakkaita leukaperiä eikä suuria pyöreitä silmiä, ei :) nenäkin ihan erilainen. Mulla on perunanenä, melkein.

        Yks-typy on mies


      • y.b..
        pssst.. kirjoitti:

        Yks-typy on mies

        Aha. Mutta ei mun mielikuvissa.
        *Nyt menee*


      • .

    • Kyllä kiharat on ihan out..

      • Spöörmm:.!1%#?+

        .

        Spöörmm

        .



    • sekä että, mut suorat tuntuu paremmalta sormissa kiharat taas näyttää paremmalta.
      kihara hius on litteä suorat pyöreät poikkileikkauskuvina

      • mm

        Siinä vaiheessa, kun mun sormet on miehen hiuksissa.. en enää huomaa, onko ne suorat vai kiharat.

        Valinta tehdään ennen kosketusta ja hiukset ei ole ainakaan mulla ihan tärkein juttu miestä valitessa. Moppitukat ja tukattomat ovat alkuhaastatteluissa samalla viivalla.


      • charruatar
        mm kirjoitti:

        Siinä vaiheessa, kun mun sormet on miehen hiuksissa.. en enää huomaa, onko ne suorat vai kiharat.

        Valinta tehdään ennen kosketusta ja hiukset ei ole ainakaan mulla ihan tärkein juttu miestä valitessa. Moppitukat ja tukattomat ovat alkuhaastatteluissa samalla viivalla.

        montella onkin Suomessa hyviin harvinaslaatuinen tukka, otsarypyt jatkuvat niskavilloihin saakka ja parturikaan eivät suostu tuunaamaan monten niskavilloja
        syystä, että ne ovat jo perskarvoja.


      • charruatar kirjoitti:

        montella onkin Suomessa hyviin harvinaslaatuinen tukka, otsarypyt jatkuvat niskavilloihin saakka ja parturikaan eivät suostu tuunaamaan monten niskavilloja
        syystä, että ne ovat jo perskarvoja.

        miul ei juurikaan otsaryppyjä ole, outoo


    • Vähän luontuvat hiukset on kyllä miehellä ihan kivat. - Siistit, mutta sen mittaiset, että niissä on ihana liu'uttaa sormia :)

      • luontuvat???mitä toi tarkoittaa


      • monte24 kirjoitti:

        luontuvat???mitä toi tarkoittaa

        No luontuvat hiukset ovat sellaiset... hmmm... ehkä vähän laineikkaat, mutta tärkeintä on se, miltä ne tuntuvat, kun niiden läpi liu'uttaa sormiaan :)


      • xena-183 kirjoitti:

        No luontuvat hiukset ovat sellaiset... hmmm... ehkä vähän laineikkaat, mutta tärkeintä on se, miltä ne tuntuvat, kun niiden läpi liu'uttaa sormiaan :)

        miul on hiukka lainekkaat hiukset jos annan vaan pituutta kasvaa, oon perinyt mummolta ne


      • monte24 kirjoitti:

        miul on hiukka lainekkaat hiukset jos annan vaan pituutta kasvaa, oon perinyt mummolta ne

        OK
        Kivat sulle ;)


    • tsiisseli

      Mä tykkään vähän ylöspäin käyristä...

    • Ei sen väliä, kunhan ovat pitkät ja paksut.

    • mies neuvoo

      Kananperse. Siinä tyyleistä paras.

      • HÄHÄ

        Törkein hiusmalli ämmillä mitä on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe