Mikäs uppoaa naminälkään vai puritanistisesti kieltäydyt moisista joutavuuksista?
Oma suosikki on fazerin pähkinä-rusina suklaa.
G: Suosikkimakeisesi
37
1193
Vastaukset
- pähkinä-
rusina pois sit hyvää toi sun
- vänkyrä-nainen
on suklaista parasta, mutta on monia muitakin. Lisäksi tykkään salmiakista.
Toffeesta en pidä lainkaan sen sitkeyden vuoksi ja siks kun se jää hampaisiin kiinni. - ei voita mikään
geisha ja fazerina..
- Aivan sama
Aivan sama, kunhan on makeaa, marsipaani ja valko"suklaa" poislukien.
Huom, sokeri lyhentää elinikää!- ....
tieteellisissä tutkimuksissa?
- joku
.... kirjoitti:
tieteellisissä tutkimuksissa?
http://www.terve.com/uutiset/Ravinnon
Onhan noita hiirikokeita tehty, samoin sukkulamadoilla. Enkä yhtään epäilisi, etteikö asia pätisi ihmisiinkin, sillä pohjimmiltaa samaa materiaalia samasta lähtökohdasta ollaan.
- Papeete1
Suklaa ja erittäin hyvin uppoaakin. Hyvänä kakkosena tulee salmiakki. Yhdessä vaiheessa söin kuin leipää sitä Fazerin suklaa-salmiakki levyä. Nam ;)
- vänkyrä-nainen
Kukkomies kirjoitti:
Oli mulle ultrapettymys. En millään saa niitä sopiin mun kielelle samaan aikaan...
ees maistaa kyseistä tuotetta, koska musta se kuulostaa ihan hirveeltä yhdistelmältä.
- Papeete1
Kukkomies kirjoitti:
Oli mulle ultrapettymys. En millään saa niitä sopiin mun kielelle samaan aikaan...
Mä tykkään siitä, ja parasta on se ettei muksut tykkää. Mä saan syödä sen ihan itse :)
- Papeete1
vänkyrä-nainen kirjoitti:
ees maistaa kyseistä tuotetta, koska musta se kuulostaa ihan hirveeltä yhdistelmältä.
Olen kauan jo vedellyt niitä samaan aikaa suuhuni. Salmiakkikala ja suklaatoffeepallo yhdessä on aikas mukava yhdistelmä. Makuasioita :)
- Marie-Cecile
milloin mitäkin. Mutta viimeksi ostin Cloettan Polly-pussin. Oli herkkua. :)
- Marie-Cecile
relaxed_eyes kirjoitti:
noi on hyviä. Dumle-pussi uppoo mul kans alta aikayksikön.
Taisin ostaa taas tuota pussia edeltävän kerran just perus-Dumleja. Joo ja se Dumle-pussi, jossa on niitä kaikenlaisia makuja on kanssa aika herkkua. :)
- cat.mint
Geisha on hyvää, samoin Fazerin pähkinäsuklaalevy (keltainen). Missä X yms. menee myös. BonBonin Kaatissäkki on hyvä.
- Serpico
Salmiakki tai lakritsi. Mikään kaakaovoi-sokerimössö ei kiinnosta. Ei myöskään kumi ja elintarvikeväri. Kyse ei ole periaatteesta, vaan siitä mikä maistuu.
- -PB-
löytyy vain harmittavan harvasta kaupasta. Euroshopperin maitosuklaa on myös hyvä ja halpa verrattuna fazeriin.
Irtokarkkeja silloin tällöin ja pääpaino pehmeillä salmiakeilla, kovia karkkeja en pussiini latoa lainkaan. - -k32v-
tumma suklaa varmaanki sit. ja sit sen kans tujaus hyvää rommia ;) kiireettömästi
- -k32v-
halvan "vanhat autot" kaikenväriset
-k32v- kirjoitti:
halvan "vanhat autot" kaikenväriset
Ne salmiakki-vanhat autot on parhaita salmiakkeja ihan vissiin. Jos tulee salmiakinhimo joskus niin kaupan tätit vaan tirskuu kun mä vien niitä kourallisen liukuhihnalle :D
- SupremeSatan
mielialöan mukaan. Viime aikoina valkoista suklaata on kulunut...
- la.ra
mutta joskus tekee mieli jotain... Ja yleensä se jokin on salmiakkia, mitä väkevämpää sen parempi.
Suklaista Fazerin Sininen uppoaa parhaiten eikä Fazerinakaan pahaa ole. Ruususuklaa vie jalat alta.
- Hossi
Vaihto-ehtoa joko Fami tai sitten apteekin salmiakki.
- jenzsku
En syö karkkia,enkä suklaata. Paitsi sillonsyön vähän kun tarjotaan =)Harvemmin tulee sellaista himoa et pitäis ostaa. Sipseistä tykkään ja paljon!! vähän liiankin... =/
- Ja eilen
oli sitä paitsi karkkipäivä =D
- tässä tulee
En voi laittaa näitä paras-hyvä -järjestykseen. Kaikki ovat nykyisin suosikkeja
Fazerin pähkinäsuklaa
Fazerin pähkinä-rusinasuklaa
Fazerin Lontoo Rae -suklaa
Olikos se nyt sitten Fazerin Salmiakkitäytteinen suklaa (N-A-M-I-A!)
Ässä Pehmix
- viilisniilis
jättipussi kaikkee nannaa, siihen saa just mitä haluaa! Pitää aina saada leima korttiin, niin on pakko ottaa paljon.. Perinteinen Fazerin sininen on tietty kans hyvää :).
Harmi ettei täällä tuppukylässä ole makuuneja... eikä täältä saa mistään niitä jugurtti-hedelmäpaloja. Jugurtti-jumborusina, jugurtti-papaija, jugurtti-ananas ja jugurtti-banaani riittäisivät oikeastaan minun "karkeiksini" täysin... ovat vain markettipusseissa niin törkyisen kalliita... :)
- viilisniilis
Kukkomies kirjoitti:
Harmi ettei täällä tuppukylässä ole makuuneja... eikä täältä saa mistään niitä jugurtti-hedelmäpaloja. Jugurtti-jumborusina, jugurtti-papaija, jugurtti-ananas ja jugurtti-banaani riittäisivät oikeastaan minun "karkeiksini" täysin... ovat vain markettipusseissa niin törkyisen kalliita... :)
Kaikkia jugurttipäällysteisiä ja valkosuklaisia nameja tulee makuunista kasattua. Myös wasabi-pähkinät ovat hyviä. Tai oikeastaan ne ovat pahoja, mutta samalla hyviä. Mutkikasta. Mä en halua enää ikinä asua paikkakunnalla, jossa ei ole Makuunia, täällä on niin hyvät valikoimatkin vanhoista laffeoistakin.
viilisniilis kirjoitti:
Kaikkia jugurttipäällysteisiä ja valkosuklaisia nameja tulee makuunista kasattua. Myös wasabi-pähkinät ovat hyviä. Tai oikeastaan ne ovat pahoja, mutta samalla hyviä. Mutkikasta. Mä en halua enää ikinä asua paikkakunnalla, jossa ei ole Makuunia, täällä on niin hyvät valikoimatkin vanhoista laffeoistakin.
Eli kun tuut lunastaan huutosi niin nyt tiedetään eväät ja tekemiset... mikäs leffa katotaan? ;-)
- viilisniilis
Kukkomies kirjoitti:
Eli kun tuut lunastaan huutosi niin nyt tiedetään eväät ja tekemiset... mikäs leffa katotaan? ;-)
Hö. Mä en liiku mihinkään täältä! Joo, sähän voisit tullakkin tänne, niin voisit virittää ton DVD:n! Leffahan olis ehdottomasti mun valitsema. Ganesia en ole viä nähnyt, mut näitä oon katsellut Makuunissa sillä silmällä: 101 Reykjavik sekä Hyvästi Falkenberg. Myöskään Rottatuillea en ole nähnyt..
- Teemu Laakkonen
viilisniilis kirjoitti:
makuuni on paras karkki ja leffafirma
- Danskuu
ja turkin pippurit.
Jogurtti paallysteiset valipala patukat ja jogurttipohjaiset proteiini energia/palautumispatukat. - temeq
Suolapähkinät, ne kuorrutetut suolapähkinät, sipsit jne. Karkeista en juurikaan välitä, mutta pehmeät ärtsit salmiakit ja ne persikkasydämet, vai mitä ne nyt on, on nannaa.
Wiener -nougat.Mignon-munat. Niin.
Kaakao-pitoisuus on se juttu.Vanhat autot (salmiakki), Pantteri black shots. Salmiakkijauho sillon kun sitä vielä sai.
Ammoniakkipitoisuus on se juttu :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662328Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381903Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291636Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1761603Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.971470Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851243Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1251206Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251146En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9962- 77959