G: Suosikkimakeisesi

Mikäs uppoaa naminälkään vai puritanistisesti kieltäydyt moisista joutavuuksista?

Oma suosikki on fazerin pähkinä-rusina suklaa.

37

1177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pähkinä-

      rusina pois sit hyvää toi sun

    • vänkyrä-nainen

      on suklaista parasta, mutta on monia muitakin. Lisäksi tykkään salmiakista.

      Toffeesta en pidä lainkaan sen sitkeyden vuoksi ja siks kun se jää hampaisiin kiinni.

    • ei voita mikään

      geisha ja fazerina..

    • Aivan sama

      Aivan sama, kunhan on makeaa, marsipaani ja valko"suklaa" poislukien.

      Huom, sokeri lyhentää elinikää!

      • ....

        tieteellisissä tutkimuksissa?


      • joku
        .... kirjoitti:

        tieteellisissä tutkimuksissa?

        http://www.terve.com/uutiset/Ravinnon

        Onhan noita hiirikokeita tehty, samoin sukkulamadoilla. Enkä yhtään epäilisi, etteikö asia pätisi ihmisiinkin, sillä pohjimmiltaa samaa materiaalia samasta lähtökohdasta ollaan.


    • Papeete1

      Suklaa ja erittäin hyvin uppoaakin. Hyvänä kakkosena tulee salmiakki. Yhdessä vaiheessa söin kuin leipää sitä Fazerin suklaa-salmiakki levyä. Nam ;)

      • Oli mulle ultrapettymys. En millään saa niitä sopiin mun kielelle samaan aikaan...


      • vänkyrä-nainen
        Kukkomies kirjoitti:

        Oli mulle ultrapettymys. En millään saa niitä sopiin mun kielelle samaan aikaan...

        ees maistaa kyseistä tuotetta, koska musta se kuulostaa ihan hirveeltä yhdistelmältä.


      • Papeete1
        Kukkomies kirjoitti:

        Oli mulle ultrapettymys. En millään saa niitä sopiin mun kielelle samaan aikaan...

        Mä tykkään siitä, ja parasta on se ettei muksut tykkää. Mä saan syödä sen ihan itse :)


      • Papeete1
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        ees maistaa kyseistä tuotetta, koska musta se kuulostaa ihan hirveeltä yhdistelmältä.

        Olen kauan jo vedellyt niitä samaan aikaa suuhuni. Salmiakkikala ja suklaatoffeepallo yhdessä on aikas mukava yhdistelmä. Makuasioita :)


    • Marie-Cecile

      milloin mitäkin. Mutta viimeksi ostin Cloettan Polly-pussin. Oli herkkua. :)

      • noi on hyviä. Dumle-pussi uppoo mul kans alta aikayksikön.


      • Marie-Cecile
        relaxed_eyes kirjoitti:

        noi on hyviä. Dumle-pussi uppoo mul kans alta aikayksikön.

        Taisin ostaa taas tuota pussia edeltävän kerran just perus-Dumleja. Joo ja se Dumle-pussi, jossa on niitä kaikenlaisia makuja on kanssa aika herkkua. :)


    • cat.mint

      Geisha on hyvää, samoin Fazerin pähkinäsuklaalevy (keltainen). Missä X yms. menee myös. BonBonin Kaatissäkki on hyvä.

    • Serpico

      Salmiakki tai lakritsi. Mikään kaakaovoi-sokerimössö ei kiinnosta. Ei myöskään kumi ja elintarvikeväri. Kyse ei ole periaatteesta, vaan siitä mikä maistuu.

    • -PB-

      löytyy vain harmittavan harvasta kaupasta. Euroshopperin maitosuklaa on myös hyvä ja halpa verrattuna fazeriin.
      Irtokarkkeja silloin tällöin ja pääpaino pehmeillä salmiakeilla, kovia karkkeja en pussiini latoa lainkaan.

    • -k32v-

      tumma suklaa varmaanki sit. ja sit sen kans tujaus hyvää rommia ;) kiireettömästi

      • -k32v-

        halvan "vanhat autot" kaikenväriset


      • -k32v- kirjoitti:

        halvan "vanhat autot" kaikenväriset

        Ne salmiakki-vanhat autot on parhaita salmiakkeja ihan vissiin. Jos tulee salmiakinhimo joskus niin kaupan tätit vaan tirskuu kun mä vien niitä kourallisen liukuhihnalle :D


    • SupremeSatan

      mielialöan mukaan. Viime aikoina valkoista suklaata on kulunut...

    • la.ra

      mutta joskus tekee mieli jotain... Ja yleensä se jokin on salmiakkia, mitä väkevämpää sen parempi.

      Suklaista Fazerin Sininen uppoaa parhaiten eikä Fazerinakaan pahaa ole.

    • Ruususuklaa vie jalat alta.

    • Hossi

      Vaihto-ehtoa joko Fami tai sitten apteekin salmiakki.

    • jenzsku

      En syö karkkia,enkä suklaata. Paitsi sillonsyön vähän kun tarjotaan =)Harvemmin tulee sellaista himoa et pitäis ostaa. Sipseistä tykkään ja paljon!! vähän liiankin... =/

    • Ja eilen

      oli sitä paitsi karkkipäivä =D

      • tässä tulee

        En voi laittaa näitä paras-hyvä -järjestykseen. Kaikki ovat nykyisin suosikkeja

        Fazerin pähkinäsuklaa
        Fazerin pähkinä-rusinasuklaa
        Fazerin Lontoo Rae -suklaa
        Olikos se nyt sitten Fazerin Salmiakkitäytteinen suklaa (N-A-M-I-A!)
        Ässä Pehmix


    • viilisniilis

      jättipussi kaikkee nannaa, siihen saa just mitä haluaa! Pitää aina saada leima korttiin, niin on pakko ottaa paljon.. Perinteinen Fazerin sininen on tietty kans hyvää :).

      • Harmi ettei täällä tuppukylässä ole makuuneja... eikä täältä saa mistään niitä jugurtti-hedelmäpaloja. Jugurtti-jumborusina, jugurtti-papaija, jugurtti-ananas ja jugurtti-banaani riittäisivät oikeastaan minun "karkeiksini" täysin... ovat vain markettipusseissa niin törkyisen kalliita... :)


      • viilisniilis
        Kukkomies kirjoitti:

        Harmi ettei täällä tuppukylässä ole makuuneja... eikä täältä saa mistään niitä jugurtti-hedelmäpaloja. Jugurtti-jumborusina, jugurtti-papaija, jugurtti-ananas ja jugurtti-banaani riittäisivät oikeastaan minun "karkeiksini" täysin... ovat vain markettipusseissa niin törkyisen kalliita... :)

        Kaikkia jugurttipäällysteisiä ja valkosuklaisia nameja tulee makuunista kasattua. Myös wasabi-pähkinät ovat hyviä. Tai oikeastaan ne ovat pahoja, mutta samalla hyviä. Mutkikasta. Mä en halua enää ikinä asua paikkakunnalla, jossa ei ole Makuunia, täällä on niin hyvät valikoimatkin vanhoista laffeoistakin.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Kaikkia jugurttipäällysteisiä ja valkosuklaisia nameja tulee makuunista kasattua. Myös wasabi-pähkinät ovat hyviä. Tai oikeastaan ne ovat pahoja, mutta samalla hyviä. Mutkikasta. Mä en halua enää ikinä asua paikkakunnalla, jossa ei ole Makuunia, täällä on niin hyvät valikoimatkin vanhoista laffeoistakin.

        Eli kun tuut lunastaan huutosi niin nyt tiedetään eväät ja tekemiset... mikäs leffa katotaan? ;-)


      • viilisniilis
        Kukkomies kirjoitti:

        Eli kun tuut lunastaan huutosi niin nyt tiedetään eväät ja tekemiset... mikäs leffa katotaan? ;-)

        Hö. Mä en liiku mihinkään täältä! Joo, sähän voisit tullakkin tänne, niin voisit virittää ton DVD:n! Leffahan olis ehdottomasti mun valitsema. Ganesia en ole viä nähnyt, mut näitä oon katsellut Makuunissa sillä silmällä: 101 Reykjavik sekä Hyvästi Falkenberg. Myöskään Rottatuillea en ole nähnyt..


      • Teemu Laakkonen
        viilisniilis kirjoitti:

        Kaikkia jugurttipäällysteisiä ja valkosuklaisia nameja tulee makuunista kasattua. Myös wasabi-pähkinät ovat hyviä. Tai oikeastaan ne ovat pahoja, mutta samalla hyviä. Mutkikasta. Mä en halua enää ikinä asua paikkakunnalla, jossa ei ole Makuunia, täällä on niin hyvät valikoimatkin vanhoista laffeoistakin.

        makuuni on paras karkki ja leffafirma


    • Danskuu

      ja turkin pippurit.

      Jogurtti paallysteiset valipala patukat ja jogurttipohjaiset proteiini energia/palautumispatukat.

    • temeq

      Suolapähkinät, ne kuorrutetut suolapähkinät, sipsit jne. Karkeista en juurikaan välitä, mutta pehmeät ärtsit salmiakit ja ne persikkasydämet, vai mitä ne nyt on, on nannaa.

    • Wiener -nougat.Mignon-munat. Niin.

      Kaakao-pitoisuus on se juttu.

    • Vanhat autot (salmiakki), Pantteri black shots. Salmiakkijauho sillon kun sitä vielä sai.

      Ammoniakkipitoisuus on se juttu :)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe