Maailman tuulia

Tuossa juuri pohdin, että miksi ihmeessä Picasson töitä on varastettu maailmassa massoittain, mutta minun ei?


(Naurua pensselissä)

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pablon tuherrukset ei ole niin hyvin vartioituja kuin sinun.

    • muusasase

      Siksi että synnyit väärään aikaan ja väärään paikkaan. Enemmän olen kiinnostunut töistäsi kuin Picassossata koskaan. Entä haluatko nähdä muotokuvasi muusasi?

      Huonosti muotoiltu lause. Mutta parempia ei.

    • Leo Da Vinzzy

      Maailma kuuluisin taulu, Monalisa ona varastettu jo kaksikin kertaa ja varas kummallaki kerralla palautti taulun Louvren taidemuseoon.

      Varkailla oli loistava idea, he teettivät taidokkaat väärennökset ja myivat ne väärennökset, ainakin 6kpl ökyrikkaille keräilöille.

      Heidän oli esi varastettava aito uniikki, että hämärämiehet uskoisivat väärennökse aidoksi.

      Huijatut ökyrikkaat ostajat eivät voineet tehdä rikosilmoitustakaan itse syyllisinä
      varastetutn tavaran ostamisestaan.

      • Intendenttinä näen tuon humoristis-älyllisenä intervetiona non-sense skeemaan.


        Oikea - ja hyvä - leffa menee jotenkin näin: Museo palaa. Brankkarit ryntäävät sisään ja ulos. Kukaan ei jää kiinni.

        Aivot ammutaan ja arvotaulut ovat paikallaan.


      • cillae kirjoitti:

        Intendenttinä näen tuon humoristis-älyllisenä intervetiona non-sense skeemaan.


        Oikea - ja hyvä - leffa menee jotenkin näin: Museo palaa. Brankkarit ryntäävät sisään ja ulos. Kukaan ei jää kiinni.

        Aivot ammutaan ja arvotaulut ovat paikallaan.

        Tässä kommentissa kirjoittaja sortuu ikivanhaan ansaan: mediaan. Media (Medusa) osaa jo ensi-imussaan nämä huudit: gettare, nomentare & passionata y abandonata.

        Ja miksi? No siksi, että Darwinistisen elämänkatsomuksen mukaan kaikki pyrkimys on sekä turhaa että väistämätöntä.


    • Ehkä teaoksesi eivät ole tarpeeksi kulmikkaita? Julistaudu sinäkin kubistiksi ja pidä laajaa haaremia kuten Pablo, niin eiköhön se siitä.

      • Ne epsjanjalaiset on ihan sekopäitä kaikki ... myös naiset.


      • temppuilija kirjoitti:

        Ne epsjanjalaiset on ihan sekopäitä kaikki ... myös naiset.

        Luovuus vaatii sekopäisyyttä tai jotain muuta leipäpappeudesta poikkeavaa. Epsanjalaiset ovat keskimäärin aika tulisia ja temperamenttisia esim. italialaisiin verrattuna. Ainakin oman kokemukseni mukaan.


    • olisko niin et sun töissä ei ole tarpeeksi suuret hintalaput..?

      mur

      • .

        niinku.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe