Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bravo.bravi
profiilit
bravo.bravi
bravo.bravi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
3009
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Virtaukset on olleet samat koko sen ajan kun olen palstalla ollut eli noin 1½ vuotta. Varsinainen jatkuvuuden ruumiillistuma tämä palsta. Ei pelkoa kärryiltä putoamisesta.
10.04.2013 23:25
Enpä lähtisi. Tarpeeksi ollut jo ulkomaanelämää eikä mikään työ ja palkka-yhdistelmä varmaan riittäisi houkuttelemaan. Joku lyhyaikainen keikka max. vuosi vois tulla ehkä tulla kysymykseen, jos sisältäisi jotain erityisen mielenkiintoista.
10.04.2013 23:20
Mulla on työnantajan antamat tietotekniikkavehkeet ja syön Ikean lihapullia. Nyt niitä taas saa.
10.04.2013 23:17
No määpäs osallistun. Komeus pitää naisten arvioida, ei pysty mutta tasan 2 tyyppiä löytyi pikakelauksella, joista sanosin että on rentoa hyväntuulista karismaa ja miellyttävä ulkonäkö. Vanha kunnon Kluuni ja Christian Bale, kuka liekään.
Osa oli lähinnä itsensä karikatyyreja. Useimmilla näytti olevan ongelmana, että ahaa valokuvaaja, koitanpa nyt näyttää oikein namulta silmät pikkusen sirrillään tarkkaan mietityn rennossa asennossa.
10.04.2013 23:01
Harva, koska riitaisissa eroissa totuuksia on yleensä ainakin 2 kpl. Kasvoimme klassisesti erilleen mutta olemme ystäviä-tapaukset on kait harvinaisempia vaikka helpompia kertoa. Ei tarvikaan kertoa, kahden välinen juttu ellei sitten ole sen ikäisiä lapsia, jotka jo ymmärtävät tällasiakin asioita.
10.04.2013 01:26
5 kokousta. Siinä sitä on suunnitelmaa. Jeesus Maaria sitä, joka keksi ettei mitään asioita voida ilman kokousta. Kiitos kuitenkin ipadin keksijälle virtuaalisen lusmuilun mahdollistamisesta.
10.04.2013 01:07
Ongelmasi on selkärangassa. Se tuntuu olevan elastaania. Ennenkin on kuultu selitys "tiedän että teen väärin" Ei suinkaan katuvaisena, vaan jonkinlaisena osoituksena että olenpa sittenkin kunnollinen ihminen kun tajuan tekeväni väärin. Kunnollisempia ne on jotka tajuaa edes olla esittämättä tekopyhää.
09.04.2013 23:33
Näytän myrskyn merkiltä kuulemma. Paiskon tavaroita. Ex ystävällisesti joskus pilkkasi että hienoo, syyllinen löyty vitutukseen. Jääkaapin ovi. Kaukovitunpaskasäädin on kanssa hyvä syntipukki. Nykyään vituttaa harvoin niin pahasti.
09.04.2013 23:23
Jotkut asiat olis hyvä oppia kerrasta. Tämä on mun mielestä yksi niistä. Liian epätodennäköistä että oikeasti kaikin puolin hyvä suhde olis enää mahdollinen.
09.04.2013 22:57
Tänään oli tarjolla Chevre kanaa ja oikein oli kuivakka eväs. Oli varmaan ollut jotenkin ahdistunut kanaparka tai sitten keitturia kyrsi.
09.04.2013 22:47
Palstalta jos mistä on hyvä ponnistaa asteikoilla :D
09.04.2013 00:27
Onko aivoissasi dopamiinin puutetta vai kuin nyt tuolleen :?
09.04.2013 00:26
Jos anonyymi palstailu on epäsopivaa parisuhteellisille, on irl keskustelu muiden kuin puoliskon kanssa ehdottomasti tuomittavaa.
Ei ole deittipalsta. Ainakin mulle saa lähettää suorat avioliittotarjoukset myötäjäistietoineen suoraan privaviestinä :o)
09.04.2013 00:00
Joo. Pitää olla tekemistä, jolla on jotain merkitystä. Vaikka nyt jälkikasvun eteen puurtaminen tai ilon/hyödyn tuottamista ympäristöön jossain muodossa. Pelkkä oman navan kaivelu olis tylsää sekin. Tunnen sellasiakin ihmisiä. Kovin vaikuttaa elämä yksinkertaiselta kun ei edes etäisesti juolahda mieleen mikään muu kuin oma perse. Mut siis tasapaino, minä ja muut sopivassa suhteessa. Mikään uhrautujan elämä ei sekään kiinnosta. Katkera vanhuus odottaa siihen rupeavia.
08.04.2013 23:48
No liekassa. Paljon erilaisia vastuita ja velvollisuuksia, jotka on ihan ok mutta joskus tuntuu että vähempi riittäis, ainakin kerralla. Taivaanrannan maalarin sielu ei aina jaksa pikkuporvarillista elämänmuotoa. Jotain olen kyl tehnytkin asialle; valintojahan useimmat asiat on.
08.04.2013 23:32
Avovankilassa.
08.04.2013 23:19
Ekkönää hokaa? Richard ei tietenkään halua Hyacinthinsä joutuvan matkustamaan likaisella kulkuneuvolla :s
08.04.2013 23:13
Hanki elämä on yksi loppuun kulahtaneista fraaseista, joilla yritetään väittää, että toisen asiat on perustavaa laatua olevan huonosti. Vähä sellanen on ilmojaki pidelly-tason kiekaisu.
Olen pitkälle saavuttanut sen mitä kaipaan töihin, elintasoon ym. liittyvissä jutuissa ja niiden osalta vaihtelu ja mielenkiintoisuus on tärkeät. Ei tarvi mitään lisää. Lapset on, ystäviä ja kavereita ja uusiin ihmisiin tulee tilaisuuksia tutustua. Oikein mallillaan normielämää silmällä pitäen on asiat. Yhtä vaan puuttuu sano piru ku hyttysiä laski.
08.04.2013 23:05
Oma aamusiipi joo talosta kummallekin ja pakollinen kommunikointi walkie talkiella.
Nauhota raapimisääninäyte vocaroohon, sekin havainnollistas jo paljon aiheesta :P En varmasti ole ainoa joka mielenkiinnolla jää odottamaan :)
07.04.2013 04:13
Pitäydy niissä viiksekkäissä alfauroksissasi, ne ei varmana tee mitään sopimatonta :)
07.04.2013 04:03
74 / 151