Vapaa vai vangittu

???

Kumpi olet?

Niin ja miksi.

23

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oasis

Vangittu.

Negatiiviset tunteet kahlitsee.

• ap.

Ok. Akka, mielenterveysongelmainen huutaa taustalla kännissä. Yritä tässä sitten jotain vastata.

Siis vastaan, vangittu.

• ap.
        ap. kirjoitti:

Ok. Akka, mielenterveysongelmainen huutaa taustalla kännissä. Yritä tässä sitten jotain vastata.

Siis vastaan, vangittu.

Mitäkö hutaa? Kuuntelen ja kerron teille. "Sinulla on piilopullo olemassa, juot ja salaat minulta." Itse humaltuu koko ajan. "Voi vittu sun terapeuttiasi, annahan kun minä sille totuuden kerron". "Missä ne viipyvät terkkarin ihmiset, jotka tänne tilasit"? MIkään ei enää muuta käsitystäni sinusta, olet sairas ihminen" Pappisi on manipuloitu ja hänen ihana vaimonsa on sinulle kaikki kaikessa, olen sen nänhnyt. e.t.c.
        Ja muista se, että jos... Sitten lähdet.

• Oasis
        ap. kirjoitti:

Mitäkö hutaa? Kuuntelen ja kerron teille. "Sinulla on piilopullo olemassa, juot ja salaat minulta." Itse humaltuu koko ajan. "Voi vittu sun terapeuttiasi, annahan kun minä sille totuuden kerron". "Missä ne viipyvät terkkarin ihmiset, jotka tänne tilasit"? MIkään ei enää muuta käsitystäni sinusta, olet sairas ihminen" Pappisi on manipuloitu ja hänen ihana vaimonsa on sinulle kaikki kaikessa, olen sen nänhnyt. e.t.c.
        Ja muista se, että jos... Sitten lähdet.

Koet siis olevasi vangittu naisesi käyttäytymisen takia?

Tuo kuulostaa todella ahdistavalta...

• Miksi, oasis

• Oasis
        Miksi, oasis kirjoitti:

tuo nainen nuolee toisen kakkareikää?

http://gcache.imagehost123.com/we/1292/lesbian-schoolgirl-oral-10.jpg

Jaa-a. Linkki jäi avaamati, mutta sillä ei liene merkitystä, koska tuskin osaisin vastata tyhjentävästi mieltäsi askarruttavaan kysymykseen.

• Avovankilassa.

• Oasis

Puoliksi vapaa, puoliksi vangittu?

• Oasis kirjoitti:

Puoliksi vapaa, puoliksi vangittu?

No liekassa. Paljon erilaisia vastuita ja velvollisuuksia, jotka on ihan ok mutta joskus tuntuu että vähempi riittäis, ainakin kerralla. Taivaanrannan maalarin sielu ei aina jaksa pikkuporvarillista elämänmuotoa. Jotain olen kyl tehnytkin asialle; valintojahan useimmat asiat on.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

No liekassa. Paljon erilaisia vastuita ja velvollisuuksia, jotka on ihan ok mutta joskus tuntuu että vähempi riittäis, ainakin kerralla. Taivaanrannan maalarin sielu ei aina jaksa pikkuporvarillista elämänmuotoa. Jotain olen kyl tehnytkin asialle; valintojahan useimmat asiat on.

Valintojahan ne. Usein velvollisuudet saattaa tuntua raskailta, mutta jos vaihtoehtona olisi, ettei sitä asiaa olisi lainkaan minkä takia niitä velvollisuuksia on, niin ei sekään houkutteleva vaihtoehto olisi. Täytyy vain löytää tasapaino, ettei velvollisuudet kaadu niskaan.

Siinäpä haastetta...

• Oasis kirjoitti:

Valintojahan ne. Usein velvollisuudet saattaa tuntua raskailta, mutta jos vaihtoehtona olisi, ettei sitä asiaa olisi lainkaan minkä takia niitä velvollisuuksia on, niin ei sekään houkutteleva vaihtoehto olisi. Täytyy vain löytää tasapaino, ettei velvollisuudet kaadu niskaan.

Siinäpä haastetta...

Joo. Pitää olla tekemistä, jolla on jotain merkitystä. Vaikka nyt jälkikasvun eteen puurtaminen tai ilon/hyödyn tuottamista ympäristöön jossain muodossa. Pelkkä oman navan kaivelu olis tylsää sekin. Tunnen sellasiakin ihmisiä. Kovin vaikuttaa elämä yksinkertaiselta kun ei edes etäisesti juolahda mieleen mikään muu kuin oma perse. Mut siis tasapaino, minä ja muut sopivassa suhteessa. Mikään uhrautujan elämä ei sekään kiinnosta. Katkera vanhuus odottaa siihen rupeavia.

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Joo. Pitää olla tekemistä, jolla on jotain merkitystä. Vaikka nyt jälkikasvun eteen puurtaminen tai ilon/hyödyn tuottamista ympäristöön jossain muodossa. Pelkkä oman navan kaivelu olis tylsää sekin. Tunnen sellasiakin ihmisiä. Kovin vaikuttaa elämä yksinkertaiselta kun ei edes etäisesti juolahda mieleen mikään muu kuin oma perse. Mut siis tasapaino, minä ja muut sopivassa suhteessa. Mikään uhrautujan elämä ei sekään kiinnosta. Katkera vanhuus odottaa siihen rupeavia.

Terveessä suhteessa kaikkea sopivasti. Ei aina ole helppoa tasapainoilla, mutta jos valtaosin kokee olevansa tyytyväinen, niin jotain varmasti tekee oikein.

Pääsisipä nyt edes sinne välttävästi tyytyväinen asteikolle :)

• vibraattori-setä
        bravo.bravi kirjoitti:

Olen aina pienessä liikkeessä trttttrrrr

• vibraattori-setä kirjoitti:

Olen aina pienessä liikkeessä trttttrrrr

Onko aivoissasi dopamiinin puutetta vai kuin nyt tuolleen :?

• Oasis kirjoitti:

Terveessä suhteessa kaikkea sopivasti. Ei aina ole helppoa tasapainoilla, mutta jos valtaosin kokee olevansa tyytyväinen, niin jotain varmasti tekee oikein.

Pääsisipä nyt edes sinne välttävästi tyytyväinen asteikolle :)

Palstalta jos mistä on hyvä ponnistaa asteikoilla :D

• Oasis
        bravo.bravi kirjoitti:

Palstalta jos mistä on hyvä ponnistaa asteikoilla :D

Jep, palstailu auttaa moneen pulmaan... :)

• Vapaasti sitoutunut. Koska se on mahdollista ja tekee onnelliseksi.

Hyvää yötä. :)

• kevätpörriäinen.

Elän vapaasti parisuhteessa. Luottamus ja rakkaus ovat minun ja kumppanin vapaaehtoiset kahleet. Näin on hyvä olla.

• Parisuhteessa, mutta siinä vapaa. En nykypäivänä olisi suhteessa, jossa kokisin olevani vangittu, vaan kävelisin pois. Mä olen kuin kissa, mut saa pidettyä, jos antaa vapautta ja silitystä sopivassa suhteessa. Onneksi mies on aina ollut kissa-ihmisiä :) Se ei pidä koiramaisista ihmisistä. Hänellä toki samanlainen vapaus suhteessa. Kävellä pois, jos tuntuu siltä. Ei ole edes velkoja, tai muita raha-asioita, jotka monia pakottaa kumpaakaan olemaan yhdessä.

Mutta muuten.. niin.. en pallo jalassa, mutta ankkuroitunut tähän paikkaan jossa asustan, todennäköisesti loppuelämäkseni, enemmän tai vähemmän. Ja myös siihen liittyen jatkamaan tiettyjen asioiden hoitoa, koska ketään muutakaan ei ole, joka sen tekisi, kun vanhemmista aika jättää. Ellei jotain todella yllättävää tyyliin kuolleista herääminen tapahdu ja siitä seuraisi jotain uudelleen järjestelyjä, jos seuraisi, tai jos vaikka halvaannun tai joudun hoitokotiin. Kuitenkin hyvällä mielellä tein tämän hypyn kolme vuotta sitten, ja olen onnellinen, että uskalsin. Lapsia en samalla lailla koe ankkuriksi, vaan ovat tällä hetkellä kanssamatkustajia, mieluisia sellaisia. Ja vanhempana toki pysyn kuolemaani saakka.

• yb+huristeluviikko

o-ou..senat sakaisin:raha-asiota kummallakaan, jotka monia olemaan yhdessä.

• :-D

Ei vapaaaaaaaaaaatttaaaaaaaaaaaaaaa vangita voiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, me kaikki tiedämme seeeennnnnnn...........

• vapaa...

kuin taivaan lintu......

• akseli kampi

Vapaa vai Vangina.

Siinäpä se.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5843
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1987
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1439
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1233
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1087
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      67
      1082
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1042
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe