"Hanki Elämä!" vakioklisee palstalla

elämänhankkija

Mitä sen elämän pitäisi olla? Jokaisella on omat haaveensa ja realistiset tavoitteensa, jotka iän myötä muuttuvat. Aikuisena 40v pitäisi jo tiettää
millaisen elämän tavoittelee.
Kerro oma tavoitteesi loppuelämäksi.

13

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En minä tiedä, mikä minusta tulee aikuisena :)

Tavoitteeni on kuitenkin tarjota lapsilleni sellainen koulutus, jonka he haluavat ja johon heillä on edellytyksiä. - Itse haluaisin elää mahdollisimman yksinkertaista, rauhallista ja tavallista elämää ilman isompia ristiriitoja.

• Tee lapsistasi

rock-jätkiä, kaikki muut tavallinen elämä on vtun tylsää ja hukkaan heitettyä siihen nähden. Elämä on rocken rollia, tai ainakin pitäisi olla.

• Palstan logiikan mukaan ainoa tapa osoittaa mahdollisesti hankkineensa elämän on poistua palstalta lopullisesti.

Tavoittelen tietysti joka lauantai lottovoittoa ja maailmaa kiertäväksi vapaaherraksi ryhtymistä. Realistina toki tiedän, että ilman satumaista onnea haaveeni toteutuu vasta eläkeikäisenä. Jos nyt sattuu henkipihisemään ja kunto kestämään. Täytyy yrittää siihen saakka nauttia pienemmistä iloista.

• Minulla oli tavoite vuosi sitten ja laitoin sen käytäntöön. Tavoite oli siirtyä yksityisyrittäjäksi.
      Toiminta alkaa kesäkuussa, ja aloitan tyhjästä. Hyppään suureen ja tuntemattomaan, tuloni ovat epävarmat ja pelko on suuri. Mutta jos en olisi tätä tehnyt, olisin katunut aina.
      Eli mun tavoite on että menestyn sen verran, että kykenen normielämään.
      Ja on tässä muitakin tavoitteita. Haluan löytää sen harmonian, työn, kodin, perheen välillä.
      Ikää kun tulee, olen sitkeämpi kuin ennen siis nuorempana. En sillai niin vähästä säikähdä ja otan usein aikalisän asioihin. Mulla on haasteita, olen myös uusperheen äiti. Meillä asuu 4 alle 20-vuotiasta ja sekin tuo haasteita.
      Toivon hartaasti että nuoret onnistuu.

• sekoitussuhteet ok

Henki kulkisi sisään ja ulos. Sitten siihen sekaan mitä milloinkin eteen tulee.

• niiniin...
    • Hanki elämä on yksi loppuun kulahtaneista fraaseista, joilla yritetään väittää, että toisen asiat on perustavaa laatua olevan huonosti. Vähä sellanen on ilmojaki pidelly-tason kiekaisu.

Olen pitkälle saavuttanut sen mitä kaipaan töihin, elintasoon ym. liittyvissä jutuissa ja niiden osalta vaihtelu ja mielenkiintoisuus on tärkeät. Ei tarvi mitään lisää. Lapset on, ystäviä ja kavereita ja uusiin ihmisiin tulee tilaisuuksia tutustua. Oikein mallillaan normielämää silmällä pitäen on asiat. Yhtä vaan puuttuu sano piru ku hyttysiä laski.

• A little notes,
    • Oasis

Seuraava tavoite on hoitaa elämässäni käytännön asiat kuntoon, sen jälkeen selvitellä uudelleen elämäni suuntaa. Tällä hetkellä kun ei ole oikein selkeää suuntaa paitsi ehkä työelämässä.

• Oikeastaan vaikea tavoitella mitään, jos ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan. Kuka tietää? Mutta haaveitahan saa toki olla ja on ihan hyväkin olla jotain millä pysyy käynnissä. Jotain mikä pitää elämänsyrjässä kiinni.

• no more lifes

Mulle riittää tää yksi ja ainoa.

• Minulla on ollut koko ajan elämän joka osa-alueella muutoksia, etten ole voinut/kyennyt hankkimaan vielä mitään "oikeaa" elämää (vakiintuneisuutta elämän tilaan). Ensisijainen tehtäväni on huolehtia siitä, että olen turvallinen aikuinen. Mitä siitä jää, on vapaus käyttää miten tahdon. Se on yksinäistä ja raskasta puuhaa, muttei onneksi ihan aina enää.

Mulla ei ole siis ollut reiluun kahteen vuoteen mitään elämää. Voin myöntää sen ihan reilusti, jos se jonkun tekee onnelliseksi.

• "Hanki Elämä!"
      Ainakin seuraavat pari viikkoa on täyttä elämää. Sen jälkeen ei pitkään aikaan tule olemaan muuta kuin puuduttavaa arkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5843
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1987
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1439
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      1233
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1087
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      67
      1082
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1042
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe