Näin on.Ne odottaa että naiset hakee ne kotoa ja elättää ja ostaa tietokoneen ja auton.Itsenään eläjiksi niistä ressukoistakaan ei ole tai sitten asutaan äidin naapurustossa ja käydään mamman lihapadoilla-ja mami pyykkää..Ja tiedetään milloin vanhemmilla on eläkkeen maksupäivät jne..SURKEAA miehet! !
Nykymiehet nysveröitä.
35
314
Vastaukset
- ehe heh
heh ehe hehe ehe heh.
- Hyi yöks...
"Ne odottaa että naiset hakee ne kotoa .... "
Hah hah, sua ei ainakaan odota yksikään mies!
- hekottelija mies
Heko heko, mulla ei ole isää, äitiä eikä pahemmin sukulaisiakaan. itse ostan ja teen ruokani. Tosin tyttöystäväni osti mulle tietokoneen lahjaksi vaikka en pyytänyt mitään. Autoa en omista enkä tarvitse. Bensarahat säästän lomamatkaan tyttöystäväni kanssa.
- lifemocker
Naiset nysveröitä. Näin on. Ne odottaa että miehet hakee ne kotoa ja elättää ja ostaa tietokoneen ja auton.Itsenään eläjiksi niistä ressukoistakaan ei ole tai sitten asutaan äidin naapurustossa ja käydään mamman lihapadoilla-ja mami pyykkää..Ja tiedetään milloin vanhemmilla on eläkkeen maksupäivät jne..SURKEAA naiset! !
- suffelix..
Ei lasketa kun on toisinto Ap mocker!
- olet väärässä*
Hiljaa mokkeri.
- lifemocker
olet väärässä* kirjoitti:
Hiljaa mokkeri.
olen väärässä HYVIN HARVOIN ;)
- 2+11
lifemocker kirjoitti:
olen väärässä HYVIN HARVOIN ;)
Olet ihme inttäjä ja tuntuu olevan huono itsetunto naisten suhteen
- iics~
Ei saa haukkua miehiä, kyllähän ne kumminkin yrittää kovasti.
- sam mieli
Olen samaa mieltä kuin AP.
- depressio aku
sam mieli kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin AP.
Ei se riitä että miehet yrittää.Naisille ei kelpaa mikään!
- Totta toinen puoli:.
depressio aku kirjoitti:
Ei se riitä että miehet yrittää.Naisille ei kelpaa mikään!
.
Se että tekee ja yrittää parhaansa sillä ei ole nykymaailmassa minkäänlaista arvoa
. - höpöhöpö"#""¤%¤¤##"
Totta toinen puoli:. kirjoitti:
.
Se että tekee ja yrittää parhaansa sillä ei ole nykymaailmassa minkäänlaista arvoa
.*
Yrittää? :DDDDDDD
Aloittaja on a i v a n oikeassa.
*
- Linkolan Pena
Femakot ovat jo kevättunnelmissaan provoilemassa muistamatta tosiasiota
Naiset ovat yhteikunnalle tappioksi, kuluttavat elämänkaarensa aikana enemmän
kuin hyötyä, kun miesten työnteko kasvatta hyvinvointia maailmaan
Naisten tehtävänä on jatkaa sukua ja vauvoja on jo yli maapallon kantokyvyn
Lisääntymistä on hillittävä, samoin naisten hömpsytksien valmistaminen luonnon saastumisen vuoksi
Naisia tarvitaan enää vain seksiobjekteiksi- Käytä kumia
No sä voit lopettaa lisääntymisen omalta osaltasi.
- Linkolan Pena
Käytä kumia kirjoitti:
No sä voit lopettaa lisääntymisen omalta osaltasi.
Erinomainen suositus, naiset olisivat siten täysin tarpeettomia ja nykylääketieen valossa olisi mahdollista jo havaita hedemöitetty munasolu naaras mätämuna
ja poistaa katumuspillerillä.
Ideassasi on vaan ongelman se, että vain harva mies Ratikkakusin tapaan
pitää kumia hyvänä seksiobjektina - Ei lapsia
Linkolan Pena kirjoitti:
Erinomainen suositus, naiset olisivat siten täysin tarpeettomia ja nykylääketieen valossa olisi mahdollista jo havaita hedemöitetty munasolu naaras mätämuna
ja poistaa katumuspillerillä.
Ideassasi on vaan ongelman se, että vain harva mies Ratikkakusin tapaan
pitää kumia hyvänä seksiobjektinaKäytä miestä sitten, jos naiset ovat noin kelvottomia.
Sterilisaatio on kans yksi vaihtoehto, niin ei tule lapsia eikä varsinkaan tyttölapsia.
http://historianet.fi/kysy-meiltae/miksi-homoseksuaalisuus-oli-yleistae-antiikin-aikaan
Mä elän ilman miestä, koska seksi ei maistu ja mä en jaksa kuunnella valitusta omasta kelvottomuudestani enää.
- kevät juttu
En mä siitä melasta, kunhan on kiva ja sellanen sopiva ;)
- SORVAAJA x
Nysvääjiä tuntuu nämä nykyiset nuoret aikuiset miehet olevan.Vaan chillaillaan ja notkutaan housut roikkuen koneella ja yritetään velttoon olemukseen saada ryhtiä energiajuomilla. Ei haeta töitä omaaloitteisesti vaan odotellaan isopalkkaista duunia kouluja käymättömille..
- bravo tremor
On tuokin kyllä aivan totta, että on kehittynyt myös ns. Ö-uros mätämunia yhteiskunnan painolastiksi. Ne säntäilevät keitaalta keitaaseen kaikenkarvaisten Fatimojen perskärpäsinä, mutta oluen latkiminen lätkäpelejä pällistellen sekä
mustamakkaran ylensyönti lihapullien sijasta on ahtauttanut penisvaltimon, eikä siitin saa tarpeeksi verta paisuvaiskudokseen tuottamaan erektiota.
Kestävää kehitystä ajatellen näille tukityöllistetyille annetaan pleikkareita, joiden säteily tuhoaa siittiöt tuhkaksi ja kivekset ovat kuin vanhoja kuukus-sieniä
jotka esim. kuntolenkkeilän tossun alla pöläyttät tuhkapilven
Luonto tekee vastatoimia mutanttien eliminoimiseksi. Sinisorsalla on jo kehittyn suojamekanismi, niillähän on todettu eräille elukkalajeilla ominainen taipumus raiskata naaraita ja raiskaavien Ö- sinisosien penis on muodostunut vasenkierteiseksi, joka ei sovi oikeakierteiseen vaginaan. Lisäksi naaraille on muodostunut valevagina runttaaja raiskaajien hämäykseksi, mätämun siittiön
kulkevat häntä vibraten valevaginaan kuin roskasäkkiin
Sinisorsa on lajina vanhempi kuin ihmisapinalajit homosaurus non sapiens jms.
Tiedemiehet voivat kyllä nopeuttaa evoluutiota, mutta evoluutio kyllä vääjäämättä
tulee pysäyttämään nykyisen vinosuuntauksen ja onkin jo kehittänyt Saharan hienohiekan takertumisen femakkojen vaginaan ja femakko ei anna heitä alati seuraavien perskärpäsmäisten sossupummien yrittäkään hedemöittämistä
Näin ihmiskunta jalostuu ja rautarouvan Tatcherismi kaatuu finanssikriisiin
eikä leipäjonoissa krapulassa vibraten saa enää ravinta pysyäkseen hengissä
- Oasis
Jaa. Ei tule mieleen yhtäkään kuvauksen kaltaista miestä tuttavapiiristäni.
- on jo huomattu
No, kyllä sellainen kohta ilmestyy tähän keskusteluun pörräämään
- Oasis
on jo huomattu kirjoitti:
No, kyllä sellainen kohta ilmestyy tähän keskusteluun pörräämään
No mutta onneksi tänne mahtuu pörräämään kaikenlaiset pörriäiset.
Mulla on työnantajan antamat tietotekniikkavehkeet ja syön Ikean lihapullia. Nyt niitä taas saa.
- Oasis
Oli pettymys seurueessamme kova, kun Ikean lihapullat oltiin korvattu nakeilla. Ihan traumaattinen kokemus... :)
Oasis kirjoitti:
Oli pettymys seurueessamme kova, kun Ikean lihapullat oltiin korvattu nakeilla. Ihan traumaattinen kokemus... :)
Niin kerta! Liki oli etten itse twiitannut Ivar Kampradille törkysolvauksia kun asia paljastui :D
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Niin kerta! Liki oli etten itse twiitannut Ivar Kampradille törkysolvauksia kun asia paljastui :D
Olisit antanut mennä vaan. Ei niillä pakkauksesta puuttuvilla ruuveilla niin väliä ole, mutta lihapullat on pyhä asia ja Ivarinkin tulee suhtautua niihin suurella vakavuudella ;)
- ssi~
Oasis kirjoitti:
Olisit antanut mennä vaan. Ei niillä pakkauksesta puuttuvilla ruuveilla niin väliä ole, mutta lihapullat on pyhä asia ja Ivarinkin tulee suhtautua niihin suurella vakavuudella ;)
Mitäs eläintä ne pallot nykyään on, joku kohu niissäkin oli?
- mestarisnellman
ssi~ kirjoitti:
Mitäs eläintä ne pallot nykyään on, joku kohu niissäkin oli?
välilihaa.
- nuori nainen
Tuntuu etttä ap on valitettavasti hyvinkin oikeassa.
- Nasdaq
Joo.
Ihan kuin mä.
(naurua) - reppana 37
Naisia ei kannata lähestyä kun ne haluavat täydellisen miehen jota harva on. Nauravat kun niitä lähestyy ja mitään tapoja naisilla ei tunnu olevan joten parempi pysyä täällä kotona.
- nainen.
Miehillekin kelpaa usein täydellinen nainen vaan. Niille komeille. Ja tuskin kukaan yksin, ilman kumppania jaksaa miehenä tai naisena. Vaikka yksinelossa on puolensa.
- nooh1
Miten luulet että yhteiskunta päästää kouluihin tai onko heille työpaikkoja. Osa on työkyvyttömiä varmaan. Osa liian nuoria. Hyvä arvostella heitä jos et tiedä minkälainen luonne heillä on, tai missä he voivat hyvin ja missä huonosti. Ihmiset ovat yksilöllisiä.
- faari vaan
Nuorissa on tulevaisuus. Vanhat vanhenee ja kuolo korjaa aikanaan. Suosittelen nuoria miehiä kuitenkin yrittämään enemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215604- 531695
- 211173
- 691017
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom162968- 48918
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57910Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.129906Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58858