Kukkuneet koko päivän palstalla keskustelemassa himatuikusta ja sen rikkauksista tai kenties jotain muuta?
Itselläni tänään jatkui meno siitä mihin eilen jäi. Edelleen kahden elämäni naisen seurassa. Nuorempi käytetty harrastuksessaan, itse siinä sivussa lähin etsimään uutta lamppua eteiseeni. Ei löytynyt sitä, ei ainakaan Anttilasta. Mut samalla reissulla tuli käytyä Top10:ssä eikä siellä voi käydä ilman että mukaan tarttuu jokin alihinnoiteltu hieno levy. Jännä kun jengi ei tajua hyvän päälle ja myy sen alihintaan pois, samalla kun jotain paskaa myydään täydellä hinnalla. Mut emmää valita. Sain taas kartutettua levykokoelmaani kolmella levyllä enkä joutunut yhdestäkään niistä maksamaan "täyttä" hintaa...
Ketään teistä ei tietenkään kiinnosta mitkä ne levyt on... Mutta kerronpa kuitenkin. Tom Waitsin Blood Money 5,99€, Black Keys:in El Camino 9,99€ ja Brothers 7,99€
Nyt soi Tomin levy. Täytyy sanoa että olen taas saanut roposilleni vastinetta ja moninkertaisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=4GIAawSTisE
Niinjoo... Kyllä sinne messuillekin tuli mentyä, mutta liian myöhään :(. Mut ei se mittään. Onneksi on naamakirja, jos frendini on vielä huomenna tsadissa, niin kai se ottaa yhteyttä kun on pyytänyt...
Mitä olette tänään tehneet?
84
290
Vastaukset
- Oasis
Ollut saamaton, käynyt lenkillä ja keräillyt loukatun ylpeyteni rippeitä kokoon. Ei hyvä päivä, mutta huominen on takuulla parempi.
ei, tullut kotiin ja nukkunu, kohta taas.. että eipä se alkoholikaan sitte maistunu. siinä ku halppiksen kautta tulin ja kävin sovituskopissa sovittelemassa niin järkytyin ku katsoin tarkemmin peiliin niin perskele kamera toljottaa suoraan koppiin. siinä ku ois ehtiny tissisilleen riisua niin sama vaikka ois koko verhon repiny eestä pois ja esitelly itseään koko asiakaskunnalle ku kerta kuitenki näemmä kaikkia silmällä pidetään niin miksei samalla itsestään kaikkea myös paljasta.. ties mikä liimanäppi siellä tattiaan hakkaa ku eri akkoja työkseen katsoo.
noin yleisesti ottaen viikonloppu on ihan liian lyhyt.- Oasis
No yak, ties mihin kotivideoon päädyit. Saako kamerat laillisesti edes olla suoraan sovituskoppiin suunnattuna?
Oasis kirjoitti:
No yak, ties mihin kotivideoon päädyit. Saako kamerat laillisesti edes olla suoraan sovituskoppiin suunnattuna?
itseasiassa hyvä kysymys, eikö se joskus lööpeissäki ollut juttua siitä miten ne vartijat on takahuoneissaan just käyttänyt likaisesti hyväksi tuota toimivaltaansa, jotain kuviaki pitäny jossain esillä tms., vertailuista puhumattakaan.. en halua ees muistella. tosin se koppi oli miesten puolella ja jos oikein muistelen niin naisten puolella ei ainakaan peilin kautta näkynyt yhtä selkeästi mutta eihän sen niinkään pitäis mennä että pelkästään miesten puolella on? :D vaikka eipä sillä että haittaisi..
- Oasis
LaRito kirjoitti:
itseasiassa hyvä kysymys, eikö se joskus lööpeissäki ollut juttua siitä miten ne vartijat on takahuoneissaan just käyttänyt likaisesti hyväksi tuota toimivaltaansa, jotain kuviaki pitäny jossain esillä tms., vertailuista puhumattakaan.. en halua ees muistella. tosin se koppi oli miesten puolella ja jos oikein muistelen niin naisten puolella ei ainakaan peilin kautta näkynyt yhtä selkeästi mutta eihän sen niinkään pitäis mennä että pelkästään miesten puolella on? :D vaikka eipä sillä että haittaisi..
No ei se sitten niin haittaa jos vaan miesten puolella on kameroita... ;)
Kaikenlaisia friikkejä sitä onkin, kuten se vessalääppijä Turun seudulla, joka teki jotain aukkoja naistenvessojen seiniin ja lääppi naisia niiden kautta. Se on oikein pohtinut, että miten pääsisi lähelle naisia ja kantanut sahaa mukanaan sitä varten. Surkimus. Oasis kirjoitti:
No ei se sitten niin haittaa jos vaan miesten puolella on kameroita... ;)
Kaikenlaisia friikkejä sitä onkin, kuten se vessalääppijä Turun seudulla, joka teki jotain aukkoja naistenvessojen seiniin ja lääppi naisia niiden kautta. Se on oikein pohtinut, että miten pääsisi lähelle naisia ja kantanut sahaa mukanaan sitä varten. Surkimus.niin tosiaan, se vessalääppijäki, aina vaan paremmaksi menee.. no vaan ei kai sellaiselle voi kauaa olla ees pahalla tuulella :D vaikka eihän se varmasti tuntuis itse tilanteessa kivalta, päinvastoin, mutta pitää kai ajatella siltä kantilta että kaikkea ne meidän takia on valmiit tekemäänki :D
vainoharhaiseksihan sitä vois kuvitella pikkuhiljaa tulevan, tiiä mitä on ja missä.- Oasis
LaRito kirjoitti:
niin tosiaan, se vessalääppijäki, aina vaan paremmaksi menee.. no vaan ei kai sellaiselle voi kauaa olla ees pahalla tuulella :D vaikka eihän se varmasti tuntuis itse tilanteessa kivalta, päinvastoin, mutta pitää kai ajatella siltä kantilta että kaikkea ne meidän takia on valmiit tekemäänki :D
vainoharhaiseksihan sitä vois kuvitella pikkuhiljaa tulevan, tiiä mitä on ja missä.Säälittävä ukkelihan se oli, enemmänkin taitaa tarvita valkotakkisten hoivaa.
En tiedä miten sitä reagois, jos joutuis moisen kohteeksi. Aika pahaa tekstiä joka tapauksessa pääsisi suusta. Kerran joku uppo-outo tyyppi kävi rintoihin käsiksi, mä ilmaisin kantani sanallisesti ja mun ystävä kinusi siltä kipukorvauksia. Se oikeasti makso mulle aiheuttamastaan pahasta :) Oasis kirjoitti:
Säälittävä ukkelihan se oli, enemmänkin taitaa tarvita valkotakkisten hoivaa.
En tiedä miten sitä reagois, jos joutuis moisen kohteeksi. Aika pahaa tekstiä joka tapauksessa pääsisi suusta. Kerran joku uppo-outo tyyppi kävi rintoihin käsiksi, mä ilmaisin kantani sanallisesti ja mun ystävä kinusi siltä kipukorvauksia. Se oikeasti makso mulle aiheuttamastaan pahasta :)huh huh ku tässä vuorotellen vastailla :))
säälittävästä tuliki mieleen että mitähän eroa on sillä jos ihminen on oikeasti sairas ja sortuu just tuollaisiin lääppimisiin vain sen takia että pääsis lähelle jne kuin mitä sellainen tyyppi joka tekee ihan samaa mutta jolle kuitenki naureskellaan ja ollaan että hah hah, oletpa hauska. tullut monesti ihmeteltyä.. samaa asiaa ajaa kuitenki. joku duudson-jukka ku ottais jostain pihavessan luukusta persuksesta kii niin porukka vaan hihkuis ja vaatis lisää mutta sitte jos joku haudanvakava aneeminen tekee saman niin suurinpiirtein tappotuomio. hmp.
ja ohhoh, aika hyvin kävi sulla! eihän nykyään enää mistään mitään makseta. minkälainen tyyppi oli kyseessä?- Oasis
LaRito kirjoitti:
huh huh ku tässä vuorotellen vastailla :))
säälittävästä tuliki mieleen että mitähän eroa on sillä jos ihminen on oikeasti sairas ja sortuu just tuollaisiin lääppimisiin vain sen takia että pääsis lähelle jne kuin mitä sellainen tyyppi joka tekee ihan samaa mutta jolle kuitenki naureskellaan ja ollaan että hah hah, oletpa hauska. tullut monesti ihmeteltyä.. samaa asiaa ajaa kuitenki. joku duudson-jukka ku ottais jostain pihavessan luukusta persuksesta kii niin porukka vaan hihkuis ja vaatis lisää mutta sitte jos joku haudanvakava aneeminen tekee saman niin suurinpiirtein tappotuomio. hmp.
ja ohhoh, aika hyvin kävi sulla! eihän nykyään enää mistään mitään makseta. minkälainen tyyppi oli kyseessä?Itseasiassa se kourija oli mun serkku, mut suku on pahin :)
- Oasis
Oasis kirjoitti:
Itseasiassa se kourija oli mun serkku, mut suku on pahin :)
Sä oot sitkeä ;)
Ja Laritolle vastauksena, että hyvä pointti tuo, että joillekin annetaan laajemmat oikeudet vedoten johonkin hauskuuteen tms. Meillä oli aikoinaan työporukassa mies, joka alkoholia nautittuaan muuttui kaikkia lääppiväksi limanuljaskaksi. Tavallaan hän oli harmiton, mutta liian pitkälle meni silti. Jostain syystä hänen toimintansa hyväksyttiin, "sehän on vain Pekka, ei se pahaa tarkoita". Jos kuka tahansa muu työpaikan miehistä olisi toiminut samoin, siitä olisi noussut takuuulla isompi juttu.
Mua lääppinyt tyyppi oli joku känniääliö tanssilattialla, otti yhtäkkiä kummallakin kädellä rinnoista kiinni ja puristeli enkä edes heti päässyt siitä pois. Ääntä musta tais lähteä aika kiitettävästi... :) Noita surkimuksiahan riittää, vessajonossa kerran joku painoi seinää vasten ja alkoi suutelemaan, eräillä jatkoilla eräs mies ei hyväksynyt kieltävää vastausta, mutta siinä hetken nahisteltuani pääsin kuitenkin juoksemaan ulos asunnosta ja kaikkea muuta potaskaa. Alkoholi tekee ihmisistä typeriä. Oasis kirjoitti:
Sä oot sitkeä ;)
Ja Laritolle vastauksena, että hyvä pointti tuo, että joillekin annetaan laajemmat oikeudet vedoten johonkin hauskuuteen tms. Meillä oli aikoinaan työporukassa mies, joka alkoholia nautittuaan muuttui kaikkia lääppiväksi limanuljaskaksi. Tavallaan hän oli harmiton, mutta liian pitkälle meni silti. Jostain syystä hänen toimintansa hyväksyttiin, "sehän on vain Pekka, ei se pahaa tarkoita". Jos kuka tahansa muu työpaikan miehistä olisi toiminut samoin, siitä olisi noussut takuuulla isompi juttu.
Mua lääppinyt tyyppi oli joku känniääliö tanssilattialla, otti yhtäkkiä kummallakin kädellä rinnoista kiinni ja puristeli enkä edes heti päässyt siitä pois. Ääntä musta tais lähteä aika kiitettävästi... :) Noita surkimuksiahan riittää, vessajonossa kerran joku painoi seinää vasten ja alkoi suutelemaan, eräillä jatkoilla eräs mies ei hyväksynyt kieltävää vastausta, mutta siinä hetken nahisteltuani pääsin kuitenkin juoksemaan ulos asunnosta ja kaikkea muuta potaskaa. Alkoholi tekee ihmisistä typeriä.Pitäydy niissä viiksekkäissä alfauroksissasi, ne ei varmana tee mitään sopimatonta :)
Oasis kirjoitti:
Sä oot sitkeä ;)
Mua lääppinyt tyyppi oli joku känniääliö tanssilattialla, otti yhtäkkiä kummallakin kädellä rinnoista kiinni ja puristeli enkä edes heti päässyt siitä pois. Ääntä musta tais lähteä aika kiitettävästi... :) Noita surkimuksiahan riittää, vessajonossa kerran joku painoi seinää vasten ja alkoi suutelemaan, eräillä jatkoilla eräs mies ei hyväksynyt kieltävää vastausta, mutta siinä hetken nahisteltuani pääsin kuitenkin juoksemaan ulos asunnosta ja kaikkea muuta potaskaa. Alkoholi tekee ihmisistä typeriä.sitkeä kieltämättä mutta myös symppis :D
hyvät yöööt teille molemmille, näistä aiheista jatkamisiin! ja toisella tarkoitan siis vibraa, en tuota puskaa.. vaikka miksen toki sitäki :))
zzz- vessakourijat:.!1#%?
Oasis kirjoitti:
.
Vessakourijat käyttävät jo hienostuneempia teknologioita?????
Har!
. - Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Pitäydy niissä viiksekkäissä alfauroksissasi, ne ei varmana tee mitään sopimatonta :)
Mä luulen myös, että viiksivallujen seurassa olisi oikein rauhaisaa, voitaisiin vaikka öljytä niiden nahkaliivejä tai jotain muuta yhtä mukavaa :)
- Oasis
LaRito kirjoitti:
sitkeä kieltämättä mutta myös symppis :D
hyvät yöööt teille molemmille, näistä aiheista jatkamisiin! ja toisella tarkoitan siis vibraa, en tuota puskaa.. vaikka miksen toki sitäki :))
zzzMonet naurut tuo mun alter egoni on kieltämättä tarjonnut :)
Tota, haluutko oikeesti kuulla vai muodon vuoks vaan samalla että pääsit kertomaan omat kuulumises?
Noh noh sun kanssa! Taitaa olla genio pikkukivenä sun kengässä, mut sellaista tämä palstailu :D
- palstan väki
sxthsens kirjoitti:
Noh noh sun kanssa! Taitaa olla genio pikkukivenä sun kengässä, mut sellaista tämä palstailu :D
gempsu on palstan sappikivi
sxthsens kirjoitti:
Ei itseasiassa oo hiekanjyvänäkään. :)
Lähinnä uteliaisuudesta kysyin.No sinun tekemiset ja rikkaudet ei kiinnosta edelleenkään. Lähinnä muilta tässä utelin, että onko heillä muutakin elämää kuin The Palsta, himatuikku, sen rikkaudet, mesemies ja -vauva...?
Näyttäisi joillakin olevan ja sitten näyttäisi olevan muutamia joilla ei ole. Mikäs siinä, onhan tämäkin yksi tapa käyttää se annettu rajallinen aika...- menisit pois
Genio.Mente kirjoitti:
No sinun tekemiset ja rikkaudet ei kiinnosta edelleenkään. Lähinnä muilta tässä utelin, että onko heillä muutakin elämää kuin The Palsta, himatuikku, sen rikkaudet, mesemies ja -vauva...?
Näyttäisi joillakin olevan ja sitten näyttäisi olevan muutamia joilla ei ole. Mikäs siinä, onhan tämäkin yksi tapa käyttää se annettu rajallinen aika...Eipä tuo kummoiselle vaikuta sunkaan elämä, kun yhtenään täällä käyt vinkumassa.
menisit pois kirjoitti:
Eipä tuo kummoiselle vaikuta sunkaan elämä, kun yhtenään täällä käyt vinkumassa.
Vinkumassa? Sori, mut sun kommentti näyttää paljon enemmän vinkumiselta. Minä käyn vaan joskus täällä vinoilemassa.
Ja mitä vikaa tavallisessa elämässä on? Tavallinen elämä on tänäpäivänä niin harvinaista, että se tekee siitä erittäin epätavallista...- Oasis
Genio.Mente kirjoitti:
No sinun tekemiset ja rikkaudet ei kiinnosta edelleenkään. Lähinnä muilta tässä utelin, että onko heillä muutakin elämää kuin The Palsta, himatuikku, sen rikkaudet, mesemies ja -vauva...?
Näyttäisi joillakin olevan ja sitten näyttäisi olevan muutamia joilla ei ole. Mikäs siinä, onhan tämäkin yksi tapa käyttää se annettu rajallinen aika...Mulla ei oikeasti ole elämää. Tai on, mutta se on suhteellisen surkeaa. Mieluummin siis vaikka palstailen jos vaihtoehtona on istua sohvalle käpertyneenä miettimässä omaa säälittävyyttään. Täällä on hauskojakin tyyppejä ja muiden kirjoituksia on mukava lueskella, joten kivaa ajanvietettä jollei muuta :)
- Hyvää yötä...
Oasis kirjoitti:
Mulla ei oikeasti ole elämää. Tai on, mutta se on suhteellisen surkeaa. Mieluummin siis vaikka palstailen jos vaihtoehtona on istua sohvalle käpertyneenä miettimässä omaa säälittävyyttään. Täällä on hauskojakin tyyppejä ja muiden kirjoituksia on mukava lueskella, joten kivaa ajanvietettä jollei muuta :)
No ei kuuta suurta kummempia, mut erä mies osti minulle yllätyspääsiäismunan, sanoi että olen soma paketti ja että että mulla on upeat kurvit, laitoi järkyttävän hyvää ruokaa ja osti mulle mun suosikkiviiniä.
Arvaa miten kävi? :)- seventhsense
ståxth on nähny märän unen, ei sille irl kukaan mies anna muuta, huutia
seventhsense kirjoitti:
ståxth on nähny märän unen, ei sille irl kukaan mies anna muuta, huutia
Itse et saa edes ns. äämiä ;)
- senseless --
sxthsens kirjoitti:
Itse et saa edes ns. äämiä ;)
Jos vaa haluais
aina niit nais
teittii äämiä
hukkaviivoi ylijäämiä senseless -- kirjoitti:
Jos vaa haluais
aina niit nais
teittii äämiä
hukkaviivoi ylijäämiä"hukkaviivoi ylijäämiä"??
Vedät siis viivaa! Nyt ymmärrän! :D- äikätatti
sxthsens kirjoitti:
"hukkaviivoi ylijäämiä"??
Vedät siis viivaa! Nyt ymmärrän! :Dlaitoin sulle punanviivan pienen
kun haistoin lootassasai hiivasienen sxthsens kirjoitti:
"hukkaviivoi ylijäämiä"??
Vedät siis viivaa! Nyt ymmärrän! :DVetäiskin jotain viivaa tai tötsyjä. Voisi tehdä hyvää anselmille. Toisaalta ei siitä kannata välittää, se on syyntakeeton.
- seksihessu
Gempsuli keskustelee lauantai-iltana "naisensa" kanssa:
http://3.bp.blogspot.com/-ggAu3-NYD3o/T4Muew6adyI/AAAAAAAABzI/SIekeyvByzQ/s1600/Erektio.jpg Päivnjatkoja.
On muuten oikeastikin hieno bändi...
http://www.youtube.com/watch?v=u5bbCh7dvR4- hesari-vastaus
En oikein mitään. Yritin nukkua mahdollisimman pitkään, kun ainoa aamu tällä viikolla, kun niin voi tehdä. Eilen kun tuli oltua koko päivä tuolla Tampereen suunnassa. Noh, puhelin soi sit kyl ysiltä, mutta ehti siinä ihan tarpeeks vetää sikeitä.
Pyykinpesua, mattojen puistelua, ja parin päivän turkkarien lueskelua, aamiaista ja lounasta. Nyt pitäis kai lähteä tonne lumipyryyn ajelemaan, eli uimahallille. Kunhan tuo yksi henkilö saa läksynsä tehtyä. No en olettanutkaan kiinnostavan minä tai mun asiat, ei se ole epäselväksi jäänyt joten ei tarvi hokea. Lähinnä nyt kysyin ihan muita tässä ajatellen. Ihmetyttää, että edes kyselet kun sitten kuitenkaan et myönnä palstasta ja palstalaisista olevan kiinnostunut. Useinmiten heität ettei vois vähempää kiinnostaa The palstalaiset ja kuitenkin kyselet kuulumisia. Pienoinen ristiriita, ei muuta. :)
Siis oikeastihan mä olen ihan päättömästi rakastunut sinuun, kateellinen sinulle sinun karismastasi ja valovoimaisuudestasi, ja haluan oman osani loistokkuudestasi. Niin ja ettei se tärkein unohtuisi, haluaisin kovasti olla yhtä älykäs ja mielenkiintoinen keskustelija kuin sinä olet.
Ja voi HERRAJUMALA, että olen kateellinen sinulle sinun mesesuhteestasi ja mesevauvastasi. Uhraisin toisen kivekseni, jos saisin edes hetken aikaa olla Sinä ja elää sinun Elämääsi.Genio.Mente kirjoitti:
Siis oikeastihan mä olen ihan päättömästi rakastunut sinuun, kateellinen sinulle sinun karismastasi ja valovoimaisuudestasi, ja haluan oman osani loistokkuudestasi. Niin ja ettei se tärkein unohtuisi, haluaisin kovasti olla yhtä älykäs ja mielenkiintoinen keskustelija kuin sinä olet.
Ja voi HERRAJUMALA, että olen kateellinen sinulle sinun mesesuhteestasi ja mesevauvastasi. Uhraisin toisen kivekseni, jos saisin edes hetken aikaa olla Sinä ja elää sinun Elämääsi.Ai olet vai? Hyi helkkari. Säkin oot siis niitä jotka kadehtii toisen taviksen asuntokauppoja ja velkaa, varsinkin jos sille jää velan jälkeen vähäänkää omaan taskuun? No yhtä älykästähän susta ei koskaan voi tulla kun minä, se on selvää. Karismakin lähinnä sua ajatellen ja susta puhuttaessa kuulostaa silkalle vittuilulle.
Niin eli sä oot se mesemies länkyttäjä? Otti vissiin koville, että se sun naiseksi luulema l..v olikin mies, saati että se on mun mies eikä sun mies. xDhimatuikku kirjoitti:
Ai olet vai? Hyi helkkari. Säkin oot siis niitä jotka kadehtii toisen taviksen asuntokauppoja ja velkaa, varsinkin jos sille jää velan jälkeen vähäänkää omaan taskuun? No yhtä älykästähän susta ei koskaan voi tulla kun minä, se on selvää. Karismakin lähinnä sua ajatellen ja susta puhuttaessa kuulostaa silkalle vittuilulle.
Niin eli sä oot se mesemies länkyttäjä? Otti vissiin koville, että se sun naiseksi luulema l..v olikin mies, saati että se on mun mies eikä sun mies. xDJazuli, rakkaani... Minä olen sinulle mitä vaan mikä sinut onnelliseksi tekee.
Olisitko sinä minulle?Genio.Mente kirjoitti:
Jazuli, rakkaani... Minä olen sinulle mitä vaan mikä sinut onnelliseksi tekee.
Olisitko sinä minulle?Oi, ihan liikutun. :''P snifff...ihana lauluääni sulla...
http://www.youtube.com/watch?v=To_GqfNZftE
- lukija
Kävin hakees tulosveto voitot kioskilta, sit menin apteekkiin ja ostin buranaa ja yskänlääkettä. Sit kävin prismassa ostaas ruokaa. Loppupäivän makaan sänkyssä. Vitut.taa kun tuli flunssa. olisin halunnut mennä salille tänään
Mut mennäänpä nyt vaihteeksi Vakaviin Asioihin.
Eikö olekin järkyttävä Uutinen?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013040616867424_vi.shtml- tui tui ihana genio<
gempsu vois puppelina tulla gaypalstalle homomusaa soittamaan
Jäin katsomaan elämäni miehen kanssa elokuvaa Uhma. Se perustui tositapahtumiin ja oli todella hyvä.
Tänään olen ulkoillut ja järjestänyt ulkovarastoa, mieli teki ottaa startti sunnuntai shoppailulle, jätin sen väliin kuitenkin rahaa olisi palanut liikaa.En nyt haluaisi leimauta antisemitistiksi, mutta ei jaksa enää sitä syyllistävää juutalaispropagandaa. Toisen maailmansodan aikana kärsi muitakin kansoja kuin pelkästään juutalaiset. Esimerkiksi Valko-Venäläisiä kuoli joka kolmas. Eipä siitä ole paljoakaan kohkattu ja elokuvia tehty.
Genio.Mente kirjoitti:
En nyt haluaisi leimauta antisemitistiksi, mutta ei jaksa enää sitä syyllistävää juutalaispropagandaa. Toisen maailmansodan aikana kärsi muitakin kansoja kuin pelkästään juutalaiset. Esimerkiksi Valko-Venäläisiä kuoli joka kolmas. Eipä siitä ole paljoakaan kohkattu ja elokuvia tehty.
Kyseessä olikin erilainen elokuva, eli selviytyminen ankarissa olosuhteissa valkovenäjällä, jonne he itse menivät ja tekivät omat sääntönsä. Ja juuri nämä selviytymiskeinot olivat hyvinkin erikoisia.
Ymmärrän tekstistäsi ettet ole tätä hienoa elokuvaa edes nähnyt.
Olen muuten koko viikonlopun pähkäillyt, et kumman hankin seuraavaks
tämän?
http://www.thomann.de/fi/gretsch_g5022_ce_rancher_jumbo.htm
Tai tämän?
http://www.thomann.de/fi/epiphone_ej200ce_nt.htm
Hommaisin mielelläni kummatkin, mutta köyhänä ei ole varaa törsätä tulevita kesälomarahoista kuin toiseen :(
Lainaisko himatuikku rikkauksistaan muutaman satkun tai kenties tonnin? Sit vois samalla nettiostosreisulta tilata vielä tämänkin...
http://www.thomann.de/fi/fender_super_champ_x2.htm- tuikkaa pistorasiaan
Ota se halvempi. Ei vocaroossa laatueroja huomaa kumminkaan ja loppurahalla voisit ottaa vaik soittotunteja! Tai jos ottaisit hyvän pikavipin, niin tulis se kesäkin nopeemmin:)))
fiona70 kirjoitti:
Miksi kiusaat himatuikkua? aikuinen mies vielä ja harrastat nettikiusaa.
Noo... Minähän myönsin olevani kateellinen sille. Ei ole tapanani olla kateellinen kenellekään selän takaa ja naamatusten olla sitten mielinkielin. Eikös se olekin parempi vaihtoehto se avoin kateuden tunnustaminen?
tuikkaa pistorasiaan kirjoitti:
Ota se halvempi. Ei vocaroossa laatueroja huomaa kumminkaan ja loppurahalla voisit ottaa vaik soittotunteja! Tai jos ottaisit hyvän pikavipin, niin tulis se kesäkin nopeemmin:)))
Noh, tiedä vaikka täs tulis joku hyvä viikonloppuduunikeikka. Vois ostaa molemmat.
Ja en mä nyt niitä teidän takia ole hommaamassa. En tiedä muista rämpyttäjistä, mutta itselläni motiivi rämpytellä laskee samantien, kun soundi kuulostaa paskalta. Siis täällä ja livessä jne. Kielien vaihto taas palauttaa motivaation joka kerta. Se on melkein aina kuin olisi uuden kitaran ostanut.
Pakko muuten mainostaa taas kerran Elixirin kieliä. Ollut kahdessa kitarassa samat jo viime Juhannuksesta lähtien. Ja soivat edelleen ihan kivasti, tosin jos nyt jostain syystä pitäisi jossain trubakeikka heittää, niin vaihtaisin ne. Mut eivät kuitenkaan vielä ole tukossa. Ei ole yhdetkään muut kielet olleet yhtä pitkäikäisiä.- 1+18
Genio.Mente kirjoitti:
Noo... Minähän myönsin olevani kateellinen sille. Ei ole tapanani olla kateellinen kenellekään selän takaa ja naamatusten olla sitten mielinkielin. Eikös se olekin parempi vaihtoehto se avoin kateuden tunnustaminen?
puskissa olet kiero
1+18 kirjoitti:
puskissa olet kiero
Tiedä nyt siitä kieroudesta. Olen yhtä vittumainen kuin nikilläkin. Jos se on kieroutta, niin olkoon sitten.
Ai tääl oli tällänenkin anomus. Sä olet hommaamassa tommosta jo kesälomille ja mä kun ajattelin ensin tienata vuokratuloilla muutaman vuoden ja myydä sitten, jos asuntojen hinnat vähän nousisi. Löydät ehkä jonkun jo nyt rikkaan rämpytys rahoittajan aikaisemmin. ;)
Kukaan ei puhunut vasta kun tulevasta ties milloin ja minä vuonna, vaikka nopeimmat veti jo johtopäätöksiä ketjun verran.
Katsonut pornoa netissä, kunnellut epämääristä musiikkia (mitä joku on tänne postannut), syönyt juustoja ja juonut punkkua-kahvia-punkkua ja taas kahvia....joten ei mitään erikoista tai normaalista poikkeavaa.
http://youtu.be/QR9VAAoK5-ALisää tapahtumia minun epätavallisen tavallisesta elämästä...
Kävin tässä äsken kaupassa. Rappukäytävässä tuli vastaan pari viehättävää nuorta naista. Moikkasivat kummatkin ja väläyttivät mulle viettelevän viehättävät hymyt. Toinen taitaa olla naapuri ja toinen kai sen naapurin kaveri. En tiedä yhtään kumpi on kumpi, mutta sillä ei olekaan mitään väliä. Mutta heidän hymyillä taas oli. Moikkasin takasin ja hymyilin myös heille. Tuskin kenellekään meistä siitä paha mieli jäi.
Mutta miksi kerron tämän tässä? No siksi kun nykyajan suorittavassa hektisessä maailmassa näyttäisi monella olevan unohduksissa se kuin pienellä eleellä voi tuottaa kanssaihmiselle hyvän mielen. Ilman mitään suurempaa syytä tai jotain sillä eleellä itselle odottaessa...Miksi et pyytänyt heitä kahville tai lasilliselle? olis ollut mielenkiintoista tietää mitä siellä olisi tapahtunut.
fiona70 kirjoitti:
Miksi et pyytänyt heitä kahville tai lasilliselle? olis ollut mielenkiintoista tietää mitä siellä olisi tapahtunut.
Niin... Minun intiimiasiat näyttäisi olevan todella kiinnostavia...
Mutta sinulta taisi mennä se pointi taas kerran ohi. Ei mitään uutta taivaan alla...
Kertaukseksi vielä:
"Mutta miksi kerron tämän tässä? No siksi kun nykyajan suorittavassa hektisessä maailmassa näyttäisi monella olevan unohduksissa se kuin pienellä eleellä voi tuottaa kanssaihmiselle hyvän mielen. Ilman mitään suurempaa syytä tai jotain sillä eleellä itselle odottaessa..."
Jos jäi taas kerran epäselväksi, niin kerronpa saman asian kielellä mitä sinäkin ymmärrät:
En ole niin puutteessa, että alkaisin vikittelemään jokaista minulle viehättävän viettelevästi viehättävää nuorta naista.- nauran vasta himassa
Genio.Mente kirjoitti:
Niin... Minun intiimiasiat näyttäisi olevan todella kiinnostavia...
Mutta sinulta taisi mennä se pointi taas kerran ohi. Ei mitään uutta taivaan alla...
Kertaukseksi vielä:
"Mutta miksi kerron tämän tässä? No siksi kun nykyajan suorittavassa hektisessä maailmassa näyttäisi monella olevan unohduksissa se kuin pienellä eleellä voi tuottaa kanssaihmiselle hyvän mielen. Ilman mitään suurempaa syytä tai jotain sillä eleellä itselle odottaessa..."
Jos jäi taas kerran epäselväksi, niin kerronpa saman asian kielellä mitä sinäkin ymmärrät:
En ole niin puutteessa, että alkaisin vikittelemään jokaista minulle viehättävän viettelevästi viehättävää nuorta naista.Mut kyllähän Jeesuksenkin jalkojen juuressa likat istui, vaikkois ollu tähdellisempääkin askaretta:)
Pääkaupunkiseudulla on Jeesuksia niin paljon, ettei oikeaa erota seasta, joten parempi olla hymyilemättä. Fiona taisi tarkoittaa vaan kutsua kahville ja sä heti alat kuin vanhapiika ikuselibaattias suojelemaan:) Liika palstailu ei ole hyväksi! nauran vasta himassa kirjoitti:
Mut kyllähän Jeesuksenkin jalkojen juuressa likat istui, vaikkois ollu tähdellisempääkin askaretta:)
Pääkaupunkiseudulla on Jeesuksia niin paljon, ettei oikeaa erota seasta, joten parempi olla hymyilemättä. Fiona taisi tarkoittaa vaan kutsua kahville ja sä heti alat kuin vanhapiika ikuselibaattias suojelemaan:) Liika palstailu ei ole hyväksi!Niinno... Kyllähän Jeesus osasi sen naisten kutittelun juuri niistä paikoista mistä naiset halusi tulla kutitetuksi... Mutta lopulta hänen sydämensä valittu oli kaunis punapää nimeltä Magdalan Maria, kenestä sitten myöhemmässä vaiheessa epävarmojen mieste toimesta huora tehtiin...
- nauran kohta muualla
Genio.Mente kirjoitti:
Niinno... Kyllähän Jeesus osasi sen naisten kutittelun juuri niistä paikoista mistä naiset halusi tulla kutitetuksi... Mutta lopulta hänen sydämensä valittu oli kaunis punapää nimeltä Magdalan Maria, kenestä sitten myöhemmässä vaiheessa epävarmojen mieste toimesta huora tehtiin...
Nykypäivän hymyilevät jeesukset voivat olla rikollisia, jotka kärkkyvät kukkaroa, tai laittavat tyrmäysippoja kaffeeseen. Varsinkin kotirapussa on neitojen turvallisinta tehdä cool ohitus ja mieli pysyy paljon parempana.
nauran kohta muualla kirjoitti:
Nykypäivän hymyilevät jeesukset voivat olla rikollisia, jotka kärkkyvät kukkaroa, tai laittavat tyrmäysippoja kaffeeseen. Varsinkin kotirapussa on neitojen turvallisinta tehdä cool ohitus ja mieli pysyy paljon parempana.
Noh, yksihän tais saada tuomionkin. Se Nokia Mission heebo, mikä sen nimi nyt olikaan...?
Nykypäivänä asioista vähänkin ymmärtävä ei ikinä sanoisi itseään Jeesukseksi tai Messiaaksi. Sellaiset feikkimessiaat tunnistaa aina siitä, että ne väittää olevan sellaisia. Mut se maailmankaikkeus ja ihmisten typeryys, juunou...
Mutta jostain syystä luulen, että jos niihin naapurityttöihin(niitä viehättäviä asuu muuten samassa rapussa aika monta...) enemmän törmäilen, niin niiden sujuvien coolien ohitusten tarpeessa tulen olemaan minä. Näin on aina käynyt pitemmän päälle...
- Plarannut vanhoja pa
.
.
Plarannut wanhoja papereita mm. pesänjakoselvitys v. 1927
Har!
.
Plarannut wanhoja papereita mm. pesänjakoselvitys v. 1927
Har!
. - määmy
Telsu levis :(. Meen huomen frendin luo tsekkaa Sydämen asial, ettei huomen näkemäti jää kute perjantain kävi.
Suruksein luin Claude Jeremiah Greengrass (Bill Maynard) poistuu sarjast. Hauska ja huono-onnine pikkurikolline
http://www.youtube.com/watch?v=LW5o62tvEBAKaikenlaista kökköä sinäkin seuraat...
Tutustu tähän sarjaan.
http://www.youtube.com/watch?v=gQ7yaQhXJAI- määmy
Genio.Mente kirjoitti:
Kaikenlaista kökköä sinäkin seuraat...
Tutustu tähän sarjaan.
http://www.youtube.com/watch?v=gQ7yaQhXJAISydämen asial o irtiotto duunist, tuloo sopivast kloku 17.00 jälkeen.
määmy kirjoitti:
Sydämen asial o irtiotto duunist, tuloo sopivast kloku 17.00 jälkeen.
Ja sit vielä Emmerdale ja muut sellaiset...
Mut eikös olekin kauhiaa ku Ridge jättää Kauniit ja Rohkeat?- hyvä sarja
määmy kirjoitti:
Sydämen asial o irtiotto duunist, tuloo sopivast kloku 17.00 jälkeen.
Ja hyvä musiikkikin on Sydämen asioissa:)
hyvä sarja kirjoitti:
Ja hyvä musiikkikin on Sydämen asioissa:)
"Kukin kansa puhuu omaa hyvän ja pahan kieltänsä, sitä ei naapuri ymmärrä. Sen se keksi itselle oikeuksissa ja tavoissa. Mutta valtio valehtelee kaikilla hyvän ja pahan kielillä..."
Suomessa on oma "maan tapa", toisaall omat. Kyllä meillä voisi olla asiat huonomminkin...
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013040716868437_ul.shtml- määmy
Genio.Mente kirjoitti:
Ja sit vielä Emmerdale ja muut sellaiset...
Mut eikös olekin kauhiaa ku Ridge jättää Kauniit ja Rohkeat?E o liika nykyaikane ja B&B lepsu. En jaksa seuraa sarjaa mis pääheppu menee 7x naimisiin yhen kaa ja toisen 4x.
Ron läks sarjast, ku ehdottivat palkan alennust. Mikäli katsojat katoo, R palaa.
Tietty voivat ajaa sarjaa alas.
Yhe linkin mukaan liksa olis max 5 donaa per jakso. 200x5000=1 miltsi noin per vuos. Iha kiva liksa siis.
- teuvo teiden kunkku
Vaihdoin autoon kesädonitsit alle.
- /7&7&&
Idiootti Köpi. Keskellä talvea.
Sen verran on ollut tekemistä(en jaksa eritellä), että palstan kerkesin avata vasta nyt. Ja mitä näenkään.
Tuleeko muuten sulle toisille vittuilusta hyvä mieli? Mä oon kokeillu ja mulle ei kyllä tuu.Enpä tiedä. Se nyt vähän riippuu, että kenelle ja mistä syystä vittuilee. Yleensä ei tule, mutta täällä muutamat palsta-apinat tekevät poikkeuksen sääntöön. Heille vittuilu suoraan tai epäsuorasti tuottaa minulle suunnantonta nautintoa. Eikö olekin aika perverssiä...? Mä en toisaalta livessä tunne ketään samanlaista idioottia kuin nämä muutamat palsta-apinat täällä. Ei siis ole mitään syytä vittuilla siellä kenellekään. Sellainen kevyt frendien välinen herjan heitto on jotain muuta kuin vittuilua.
Ja sitäpaitsi vittuilu on Taidetta. Eihän sellaisesta voi hyvä mieli tulla, jos ei osaa...- 15+7
Olet sairas tyyppi.
- Ei Kirj.
Juttusi haisevat mädälle kananmunalle. Pikanttina lisänä loputon ripulipaskan tuoksuinen omakehu.Taide on siitä kaukana
15+7 kirjoitti:
Olet sairas tyyppi.
Jos palsta-apinat täällä(kai ne itsensä tunnistaa) ovat terveitä, tunnustaudun ilomielin sairaaksi.
Oppisit nyt ensin sen vittuilemisen niin, että sut joku ottais ihan vakavissaankin. Katotaan sitten kannattaako sua taitelijaksi tituleerata sillä taiteenalalla. :)
- .......
Olet sairas tyyppi.
- suosittu palstalaine
narsku genio vihaa niitä, jotka saavat enemmän huomiota palstalla
Nojoo, tottakai. Ja olen kateellinen ja mitä kaikkea muuta vielä...
Mut mä jätän teidät nyt taas vaihteeksi ihan rauhaan. Mitään ette ole(jotkut vanhat veteraanit teistä) oppineet...
Tällä kaikella täällä(aloituksessani) ei ole oikeastaan ollut mitään suurta merkitystä. En mä tee näitä muuten kuin vaan vähän hämmentääkseen teitä. Ja kerta toisensa jälkeen te taas näytätte minkälaisia ihmisiä te oikeasti olette(pahoittelut niille, joita tämä ei koske, kai hekin itsensä tunnistavat). Voitte edelleen olla ylpeitä itsestänne ja sitä kuin hienoja tyyppejä te olette ihmisinä. Minä ainakin olen ylpeä teistä. Ei taaskaan tarvinnut pettyä kenessäkään, jokainen täytti odotukseni. Niin kuin aina. Joten...
Hyvää yötä ja alkavaa palstaviikkoa teille mielenkiintoisten keskusteluaiheden parissa...
http://www.youtube.com/watch?v=qyf4mp-5lyk- syrtekkii ja v-penii
Genio.Mente kirjoitti:
Nojoo, tottakai. Ja olen kateellinen ja mitä kaikkea muuta vielä...
Mut mä jätän teidät nyt taas vaihteeksi ihan rauhaan. Mitään ette ole(jotkut vanhat veteraanit teistä) oppineet...
Tällä kaikella täällä(aloituksessani) ei ole oikeastaan ollut mitään suurta merkitystä. En mä tee näitä muuten kuin vaan vähän hämmentääkseen teitä. Ja kerta toisensa jälkeen te taas näytätte minkälaisia ihmisiä te oikeasti olette(pahoittelut niille, joita tämä ei koske, kai hekin itsensä tunnistavat). Voitte edelleen olla ylpeitä itsestänne ja sitä kuin hienoja tyyppejä te olette ihmisinä. Minä ainakin olen ylpeä teistä. Ei taaskaan tarvinnut pettyä kenessäkään, jokainen täytti odotukseni. Niin kuin aina. Joten...
Hyvää yötä ja alkavaa palstaviikkoa teille mielenkiintoisten keskusteluaiheden parissa...
http://www.youtube.com/watch?v=qyf4mp-5lykSussa on varmana se virolainen hevos-herpes, joka on levittäytynyt suomeen? Ei noin kitkuinen ihminen voi mitenkään olla terve. Mee ihmeessä eläinlääkäriin heti aamulla!
- up.
taitaa tarvita valkotakkisten hoivaa.
- lääkkeet loppu?
Keväisin mielenterveyssyistä eläkkeellä olevilla aina kilahtaa.. Maaninen vaihe alkaa kääntyä depression puolelle.
- jkl.
jatkuuko sama meno tänäänkin????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235843- 601987
- 271439
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2331233- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671082Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985