Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aretta.nygard
profiilit
aretta.nygard
aretta.nygard
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No, löytyipä tuolta samasta aihepiiristä nimimerkin AKATEEMINEN TYÖTÖN kertomus, joka osoitti pelkojeni vahvistamaa tarinaa.
Kummallista, kyselin tällaiselta koulutksenjärjestäjältä LISÄTIETOJA cv:ni kera ja heti muutamat haastattelut sovittu. Eli en edes hakeutunut vielä koulutukseen, mutta haastattelut on jo sovittuna. Tausta ja osaaminen kiinnostaa, mutta maksuhalukkuutta ei...pessimistiseksi tässä kyllä pikku hiljaa on tullut.
21.05.2012 15:07
Olen kyllä selvitellyt tuota jatkokoulutus mahdollisuuttakin. Minulla kun olemassa se alempi amk, olisi seuraava mahdollisuus ylempi amk ja se on niin pitkäkestoinen opiskelu, että ei oikein ole innostusta. Varsinkin kun siellä kaikki tuntuu painottuvan yrittäjyyteen (liiketalous, tradenomi pohjalla). Yrittäjyys on toki yksi vaihtoehto, mutta pitäisi olla niin varma asiasta, mitä yrittäisi ;)
Muu ammatillinen koulutus sitten? No, omaan opistotasoisen ravintola-alan esimiestutkinnon. Tuntuisi ihan hullulta lähteä taas opiskelemaan jotain ihan uutta alaa. Tai ainakin intohimoa uuteen alaan ei ole ilmennyt. Tosin kaikelle olen avoin. Täydennystä siis omiin aloihin olisivat ylemmän amk:n opinnot->pitkäkestoisuus
21.05.2012 14:43
eipä avaa ollenkaan s.postin kirjautumissivua. Kaikki muut sivut toimivat. No gmail -osoite on olemassa, joten täytyy siirtää sinne kaikki tärkeä. Itse kun tykkäösin käyttää tätä suomenkielistä s.postia, mutta ongelmia on niin paljon, niin usein että apkko vaihtaa. Joskus ei onnistu liitteen liittäminen, joskus ei kansioiden hallinta. Ja nyt sitten ei ollenkaan pääsyä kirjautumissivulle...
11.05.2012 11:13
1 / 1