Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. "-+tekee+väitteitä,+joita+kretut+yleensä+tekevät.+Esim.+evoluutiossa+olisimme+puhtaan+satunnaisuuden+satoa."Paremminkin+tukee+väitteitä+joita+kreationistit+tekevät.+Olisikohan+ollut+Mark5,+jonka+mukaan+evoluutio+on+pelkkää+sattumaa+(eikä+siksi+voi+luoda+mitään),+johon+minä+heitin+puolihuolimattomasti+että+se+on+kaikkea+muuta+kuin+sattumaa+(millaisia+olemme).+Tuosta+nolo+aulamatto+sai+aiheen+aloittaa+satojen+viestien+sattuman+satoa+-kampanjan+minua+vastaan,+jossa+pyrki+osoittamaan+minun+olevan+väärässä.+Aseena+oli+mutaatioiden+satunnaisuus.+Kokonaisuuksia+hallitsematon,+kreationistien+näkökantoja+puolusteleva+hermoheikko+idiootti+lähti+tappelemaan+biologia+vastaan+tietämyksessä+biologisesta+evoluutiosta,+niin++tietäähän+sen+miten+siinä+käy.+Aivan+helvetinmoinen+ralli+aiheutui+tuolloinkin+siitä+että+aulamatto+takertui+epätarkkaan+ilmaisuun,+eikä+ilmaisua+auttanut+tarkentaa+jälkikäteen+(Kyllä,+evoluutiossa+on+mukana+sattumaa,+mutta+se+näyttelee+kokonaisuudessa+vain+pientä+osaa.+Emme+todellakaan+ole+pelkkää+"sattuman+satoa",+eivätkä+kaikki+ominaisuutemme+ole+mutaatioiden+aikaansaannosta).+Silti+aulamatto+hoirailee+ilmeisesti+edelleen+voittaneensa+tuon+väittelyn.
  2. "Parasta+esille+johon+joku+normitollo+vakuuttamaan+muuttavansa+mielensä,+jos+väite+todisteilla+kumotaan."Sen+mitä+tuosta+sanapuurosta+ymmärsin,+olet+jo+toista+kertaa+tällä+viikolla+vaatimassa+esimerkkejä+perseilystäsi.+Vastaus+on+valmiina+takataskussa+odottamassa,+kun+perseilystäsi+annetaan+useita+esimerkkejä:+"Ettekö+parempaan+pysty?"+(Eli+et+pidä+annettuja+esimerkkejä+riittävinä)+tai+"Ei+kiinnosta+/+en+jaksa+tarkistaa+/+en+lue+viestejänne"++(Eli+olet+älyllisesti+niin+vitun+laiska,+että+vaikka+itse+pyydät+todisteita+käytöksestäsi+palstalla,+et+niihin+viitsi+perehtyä+/+pälli+ei+kestä+totuutta+siitä+millainen+kokovartaloperse+olet+/+olet+trollaava+idiootti,+joka+kaataa+nappulat,+paskoo+pelilaudalle+ja+lehahtaa+tiehensä)+.+Tuossa+yksi+lisäominaisuus+missä+muistutat+palstalla+perseileviä+kreationisteja:+he+kyselevät+kerta+toisensa+jälkeen+evoluution+todisteiden+perään,+mutta+ovat+jo+ennakolta+päättäneet+etteivät+usko+mitään+mikä+eteen+tuodaan.+Milloin+olisit+ottanut+sinua+vastaan+esitetyt+todisteet+todesta?+Olet+eittämättä+ateisti,+mutta+käyttäydyt+kuin+perseilevä+hihhuli.+"P.s.+Ja+ei,+minä+en+ole+syyllistyt+mihinkään+vastaavaan,+vaikka+kuinka+joku+taas+epienessä+mielessään+ymmärrä."Unohdit+nopeasti++sen+että+sinun+piti+kirjoittaa+top.dog-nimimerkillä.+Samoin+sinulta+unohtui+se+että+valehtelit+olevasi+kretu.+Tuo+fakta+ei+häviä+minnekään,+vaikka+kuinka+yrität+kiemurrella+ja+valehdella+lisää.+Aloituksessa+mainitut+.."-+epärehellinen+keskustelija-+valehtelija"...pitävät+siis+paikkansa.
  3. "P.p.s.+Jatkamme+kun+myönnät+suoraan+ettei+sinulla+mitään+konkreettista+ole."Toisin+kuin+sinä,+minä+en+valehtele.+Kerroin+jo+etten+lähde+sinun+perseilyjäsi+erikseen+etsimään.+Muut+palstalaiset+muistavat+ne+kyllä,+ja+jos+eivät+kaikkia+ole+nähneetkään+niin+jo+osan+näkeminen+riittää+diagnoosiin.+Tämän+kuitenkin+hain,+koska+löytyi+niin+vaivattomasti.+4+tai+5+kirjoittajaa+(minun+lisäkseni)+yrittää+vääntää+sinulle+rautalankaa+siitä+että+takerrut+yksityiskohtiin+yrittämättä+edes+ymmärtää+kokonaisuutta.+Näin+on+ollut+aina,+ja+näin+tulee+myös+olemaan,+ellet+saa+nuppiasi+kuntoon.+Ja+niin+pitkään+kuin+et+saa,+olet+rasittava,+keskusteluja+solvauksillasi,+ymmärtämättömyydelläsi+ja+sairaalloisella+jumittamisella/toistamisella+saastuttava+kokovartaloperse:++""On+aivan+hemmetin+raskasta+yrittää+keskustella+sun+kans+ku+koko+ajan+pitäs+varmistaa+että+vastaa+just+siinä+muodossa+ja+niillä+ehdoilla+ku+oot+päättäny+eikä+sellainen+vastaus+sovi+mikä+käy+99+prossalle+keskustelijoista.+"Juuri+tästä+on+kyse.+Radiosta+tulee+selkokielisiä+uutisia+ja+selkokielisiä+kirjojakin+julkaistaan+niille,+joilla+on+ongelmia+luetun+ymmärtämisessä+tai+ulkomaalaistaustaisina+heikko+kielitaito.+Keskustelupalstalta+ei+voi+vaatia+selkokielisyyttä.Jos+95+%+keskustelijoista+ymmärtää+asian+suunnilleen+samoin+ja+yksi+jää+jankuttamaan+tarkennuksia+useissa+kymmenissä+kommenteissa,+niin+kyllä+se+yksi+on+silloin+väärällä+palstalla.+On+kohtuuton+vaatimus,+että+kaikkien+pitäisi+tanssia+noloaukon+pillin+mukaan.+Ja+sitä+vaatimusta+häneltä+kyllä+tulee+jokaisessa+ketjussa."https://keskustelu.suomi24.fi/t/15607738/kreationismin-vastustuksen-hutikudit#comment-97110572
  4. "Kaikki+tuo+tässäkin+ketjussa+mitä+parhaiten+esillä+oleva+"open"+seinille+kiipeily+kertoo+juurikin+aloituksessa+kuvaamaani+tarinaa:+häntä+on+loukattu+ihmisenä+–+minäkuvaan+on+koskettu,+täysi+taisteluvalmius+päällä,+hermoston+hätätila,+silmä+silmästä,+kosto+on+saatava+tavalla+tai+toisella+keinoista+viis."Lisää+houreita+harhaiselta.+Missä+ja+miten+sinä+olet+minua+loukannut?+Kerro+toki,+kun+en+ole+huomannut+:DMinä,+kuten+monet+muutkin+olemme+keskustelussa+muistuttamassa+mikä+sinä+oikeasti+olet:+selkärangaton+valehtelija+ja+vääristelijä,+joka+on+täysin+kyvytön+ottamaan+vastuuta+esittämistään+väitteistä.++Aloitus+kertoo+karua+kieltä+kuinka+pahasti+olet+irronnut+todellisuudesta+mitä+tulee+arvioon+omista+kyvyistäsi+ja+saavutuksistasi+palstalla.+Sinulla+ja+paskaväitteilläsi+pyyhitään+lattiaa+joka+kerta+kun+jätät+vastaamatta+väitteitäsi+koskeviin+todistelupyynntöihin.+Ja+niitä+kertoja+riittää,+trolli.
  5. "ei+muista+mitä+hetki+sitten+tapahtui,+mitä+aina+on+kanssani+tapahtunut:+turpaan+tulee+että+tukka+lähtee."Vai+että+oikein+turpaan?+:DTässä+muistutus+sinulle+"käytännössä+voittamaton"+ateisti,+millä+tavoin+tulee+käkättimeen,+mutta+aivan+eri+suunnassa+kuin+mitä+sinä+harhainen+idiootti+luulet:+"Metakeskustelut,+niistäkään+sinä+tykkäät+kuin+hullu+puurosta+(punch+intented).+Kiitos+että+annat+ihan+kysymättä+ja+pyytämättä+esimerkin+siitä+kuinka+kanssasi+"keskustelussa"+itse+asia+hukkuu+metakeskustelusontaan,+jota+pahimmillaan+luot+ilman+pidäkkeitä+vaikka+satojen+viestien+verran.Minä+kerroin+että+kreationistit+ovat+esittäneet+minulle+netissä+tappouhkauksia+koska+olen+opettaja.+Enkä+mikä+tahansa+opettaja,+vaan+evoluution+opettaja.+Eli+kreationisteille+eksyttäjä,+vihollinen.+Sinä+kyseenalaistit+nuo+tappouhkaukset+aloittamalla+täysin+turhan+vittuilun+siitä+että+"mistä+lehdistä+tuota+uutista+voi+lukea"+(josta+tuo+edellämainittu+metakeskustelu),+tarkoituksenasi+pyrkiä+osoittamaan+että+valehtelin+(ei+lehtijuttua+=+ei+tappouhkauksia).+Sitten+väännettiin+rautalankaa+siitä+että+ehkä+ei+tule+lehtijuttua+anonyymien+sekopäiden+netissä+toiselle+anonyymille+kirjoittamista+tappouhkauksista.+Harvinaista+kyllä,+ymmärsit+ettei+tule.+"Argumentistasi"+lähti+ilmat+pihalle,+silti+jauhat+edelleen+tuota+metakeskusteluun+liittyvää+paskaa.+Seuraavaksi+kyseenalaistit+että+olisin+saanut+uhkaukset+nimenomaan+sen+takia+että+olen+evoluution+opettaja+(vittuilit+jotain+etten+ole+täällä+opettaja,+blaa+blaa+blaa).+Lisää+rautalankaa,+ja+kas,+taas+oli+"argumentillasi"+pyyhitty+lattiaa.+Lainausmerkit+siksi+ettei+tuollaisia+sinulle+tyypillisiä+lapsellisia+aivopieruja+sekoitettaisi+oikeisiin+argumentteihin.Siinä+vain+pari+esimerkkiä+siitä+millaisia+juttuja+sinä+itse+itsesi+nimittämä+"käytännössä+voittamaton+ateisti"+tälle+palstalle+tuotat.+"Kännissä"+on+joskus+ollut+selitys+sekavan+paskan+tuottamiseen.+Mikä+oli+tällä+kertaa+tuplahäviön+syynä?"https://keskustelu.suomi24.fi/t/15606627/noooolo-loooogisesti#comment-97110325