Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bg-ope
profiilit
bg-ope
bg-ope
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
6997
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"-+tekee+väitteitä,+joita+kretut+yleensä+tekevät.+Esim.+evoluutiossa+olisimme+puhtaan+satunnaisuuden+satoa."
Paremminkin+tukee+väitteitä+joita+kreationistit+tekevät.+Olisikohan+ollut+Mark5,+jonka+mukaan+evoluutio+on+pelkkää+sattumaa+(eikä+siksi+voi+luoda+mitään),+johon+minä+heitin+puolihuolimattomasti+että+se+on+kaikkea+muuta+kuin+sattumaa+(millaisia+olemme).+Tuosta+nolo+aulamatto+sai+aiheen+aloittaa+satojen+viestien+sattuman+satoa+-kampanjan+minua+vastaan,+jossa+pyrki+osoittamaan+minun+olevan+väärässä.+Aseena+oli+mutaatioiden+satunnaisuus.+
Kokonaisuuksia+hallitsematon,+kreationistien+näkökantoja+puolusteleva+hermoheikko+idiootti+lähti+tappelemaan+biologia+vastaan+tietämyksessä+biologisesta+evoluutiosta,+niin++tietäähän+sen+miten+siinä+käy.+
Aivan+helvetinmoinen+ralli+aiheutui+tuolloinkin+siitä+että+aulamatto+takertui+epätarkkaan+ilmaisuun,+eikä+ilmaisua+auttanut+tarkentaa+jälkikäteen+(Kyllä,+evoluutiossa+on+mukana+sattumaa,+mutta+se+näyttelee+kokonaisuudessa+vain+pientä+osaa.+Emme+todellakaan+ole+pelkkää+"sattuman+satoa",+eivätkä+kaikki+ominaisuutemme+ole+mutaatioiden+aikaansaannosta).+Silti+aulamatto+hoirailee+ilmeisesti+edelleen+voittaneensa+tuon+väittelyn.
06.04.2019 14:21
Ote+linkkaamastasi+viestistä:+
"vastasin+(vuonna+-19)+kysyttäessä+olevani+nimimerkki+Looogisesti+(kretu,+jollaiseksi+olette+vuositolkulla+minua+jo+entuudestaankin+rallatelleet!)+pointtina+ettei+sillä+ole+hitustakaan+väliä+keskustelemani+aiheen+kanssa,+minkään+aiheeni,+ja+jotta+se+vammainen+rallatus+siirtyisi+pyynnöstäni+Looogisen+vammailuiden+asiayhteyteen,+pois+silmistäni."
Noin.+Siinähän+se+tunnustus+tuli,+kiitos.+Tuossa+näkyvät+myös+vähintään+arveluttavat+perusteet+valehtelulle+(jotka+tottakai+jätit+kertomatta+silloin+kun+valehtelit+olevasi+looooogisesti).+Selittele+mitä+selittelet,+se+ei+pyyhi+pois+sitä+tosiasiaa+että+valehtelit+olevasti+kreationisti+vaikka+et+ole.+Se+ei+poista+myöskään+sitä+tosiasiaa+että+myöhemmin+ilkuit+avoimesti+sille+että+jotkut+luulevat+sinua+kreationistiksi.++Onpä+jännä+että+luulevat,+kun+valehtelet+sellainen+olevasi.+
Ymmärrätkö+muuten+miksi+sinua+on+jo+vuosia+luultu+kreationistiksi,+vaikka+olet+ateisti?
05.04.2019 18:42
Nuo+maanisesti+palstalle+spammaamasi+väitteet+on++haastettu+jo+useaan+kertaan+mm.+pyynnöllä+suorista+lainauksista,+jotka+todistaisivat+että+palstalaiset+todella+ovat+sitä+mieltä+mitä+sinä+luulet+heidän+olevan.+
Koska+et+ole+vastannut+toistuviin+pyyntöihin+väitteistäsi,+johtopäätös+on+että+olet+valehtelija+ja+vääristelijä,+joka+luulee+enemmän+kuin+tietää.+Nuokin+aloituksessa+mainittuja+luonteenpiirteitä.
05.04.2019 16:02
"Parasta+esille+johon+joku+normitollo+vakuuttamaan+muuttavansa+mielensä,+jos+väite+todisteilla+kumotaan."
Sen+mitä+tuosta+sanapuurosta+ymmärsin,+olet+jo+toista+kertaa+tällä+viikolla+vaatimassa+esimerkkejä+perseilystäsi.+Vastaus+on+valmiina+takataskussa+odottamassa,+kun+perseilystäsi+annetaan+useita+esimerkkejä:+"Ettekö+parempaan+pysty?"+(Eli+et+pidä+annettuja+esimerkkejä+riittävinä)+tai+"Ei+kiinnosta+/+en+jaksa+tarkistaa+/+en+lue+viestejänne"++(Eli+olet+älyllisesti+niin+vitun+laiska,+että+vaikka+itse+pyydät+todisteita+käytöksestäsi+palstalla,+et+niihin+viitsi+perehtyä+/+pälli+ei+kestä+totuutta+siitä+millainen+kokovartaloperse+olet+/+olet+trollaava+idiootti,+joka+kaataa+nappulat,+paskoo+pelilaudalle+ja+lehahtaa+tiehensä)+.+
Tuossa+yksi+lisäominaisuus+missä+muistutat+palstalla+perseileviä+kreationisteja:+he+kyselevät+kerta+toisensa+jälkeen+evoluution+todisteiden+perään,+mutta+ovat+jo+ennakolta+päättäneet+etteivät+usko+mitään+mikä+eteen+tuodaan.+Milloin+olisit+ottanut+sinua+vastaan+esitetyt+todisteet+todesta?+
Olet+eittämättä+ateisti,+mutta+käyttäydyt+kuin+perseilevä+hihhuli.+
"P.s.+Ja+ei,+minä+en+ole+syyllistyt+mihinkään+vastaavaan,+vaikka+kuinka+joku+taas+epienessä+mielessään+ymmärrä."
Unohdit+nopeasti++sen+että+sinun+piti+kirjoittaa+top.dog-nimimerkillä.+Samoin+sinulta+unohtui+se+että+valehtelit+olevasi+kretu.+
Tuo+fakta+ei+häviä+minnekään,+vaikka+kuinka+yrität+kiemurrella+ja+valehdella+lisää.+
Aloituksessa+mainitut+..
"-+epärehellinen+keskustelija
-+valehtelija"
...pitävät+siis+paikkansa.
05.04.2019 15:49
Perhanan+autocorrect.+"Kuka+oli+ensimmäisenä+sanomassa+ettei+ole+loooogisesti?+"+piti+olla+että+"Kuka+oli+ensimmäisenä+sanomassa+ettet+ole+loooogisesti?"
Tiedätkö+muuten+aulamatto+mistä+tunnistaa+trollin?+
Siitä+ettei+se+vastaa+kysymyksiin.
04.04.2019 23:44
Hupsista+heikkaa,+ehkäpä+kannattaa+tsekata+ensin+kuka+viestin+on+kirjoittanut.+Pahoittelut+erehdyksestä+;)
04.04.2019 11:34
"väititte+tieteestä+jotain,+ettekä+toimittaneet+pyynnöistä+huolimatta+mitään+sitä+tukevaa+–+thus+mielestänne+tiedettä+on+sellainen+mitä+tuossa+listasin."
Saanen+muistuttaa,+parahin+valehtelija,+ettet+ole+edelleenkään+vastannut+agnoskepon+varsinaiseen+mielipiteeseen+universumin+synnystä.+Se+ei+ole+tuo+sinun+itse+keksimäsi+"ratkaisu+universumin+synnylle",+vaan+se+että+agnoskepo+pitää+tyhjästä+syntynyttä+universumia+kaikissa+tieteellisistä+skenaarioista+uskottavimpana.+Jos+olisit+normaali,+yrittäisi+tuoda+esille+todisteita+siitä+että+muut+selitykset+ovat+vahvempia,+eikä+agnon+mielipiteelle+ole+tukea.+Tähän+et+ole+kyennyt,+etkä+tule+mitä+todennäköisimmin+kykenemäänkään,+koska+olet+keskusteluhistorian+yksityiskohtiin+sairaalloisesti+jumittava+sekopää.+Aspergerin+oireyhtymä+tai+muu+käyttäytymiseen+vaikuttava+poikkeavuus+voisi+tuota+jumikuuppaisuutta+selittää,+mutta+en+nyt+lähde+tuon+tarkemmin+arvailemaan.+Lääkärisi+sen+todennäköisesti+tietää.+++
Ps.+Muille+lukijoille+tiedoksi:++Jos+ihmettette+miten+minulla+on+keskellä+päivää+aikaa+kirjoitella+viestejä,+olen+flunssan+takia+sairaslomalla+tällä+hetkellä.
04.04.2019 11:29
""ettet+löytänyt+koko+historiastamme,+satojen+kommenttien+ketjuista+mitään+muuta,+tähdellisempää+virhettä.+
Kas+tässä+sinulle+tähdellisempi+virhe,+joka+on+alusta+loppuun+typerää+olkiukkoilua:"
Taas+kerran+aulamatolla+kreationistien+ja+muidenkin+heikkojen+keskustelijoiden+yleisesti+käyttämä+taktiikka+käytössä:+Argumentaatiovirhe+nimeltä+Ignoratio+elenchi+(savuverho)+tai+Red+Herring;++yritys+ohjata+keskustelu+esim.+luomisen+epäloogisuuksista+evoluutioon.++Tässä+tapauksessa+nolo_aukko+a.k.a+aulamatto+yrittää+ohjata+keskustelun+itse+utelemistaan+omista+mokistaan+muiden+tekemiin+mokiin.+
Pysy+aiheessa,+valehtelija.
04.04.2019 11:17
"P.p.s.+Jatkamme+kun+myönnät+suoraan+ettei+sinulla+mitään+konkreettista+ole."
Toisin+kuin+sinä,+minä+en+valehtele.+Kerroin+jo+etten+lähde+sinun+perseilyjäsi+erikseen+etsimään.+Muut+palstalaiset+muistavat+ne+kyllä,+ja+jos+eivät+kaikkia+ole+nähneetkään+niin+jo+osan+näkeminen+riittää+diagnoosiin.+
Tämän+kuitenkin+hain,+koska+löytyi+niin+vaivattomasti.+4+tai+5+kirjoittajaa+(minun+lisäkseni)+yrittää+vääntää+sinulle+rautalankaa+siitä+että+takerrut+yksityiskohtiin+yrittämättä+edes+ymmärtää+kokonaisuutta.+Näin+on+ollut+aina,+ja+näin+tulee+myös+olemaan,+ellet+saa+nuppiasi+kuntoon.+Ja+niin+pitkään+kuin+et+saa,+olet+rasittava,+keskusteluja+solvauksillasi,+ymmärtämättömyydelläsi+ja+sairaalloisella+jumittamisella/toistamisella+saastuttava+kokovartaloperse:++
""On+aivan+hemmetin+raskasta+yrittää+keskustella+sun+kans+ku+koko+ajan+pitäs+varmistaa+että+vastaa+just+siinä+muodossa+ja+niillä+ehdoilla+ku+oot+päättäny+eikä+sellainen+vastaus+sovi+mikä+käy+99+prossalle+keskustelijoista.+"
Juuri+tästä+on+kyse.+Radiosta+tulee+selkokielisiä+uutisia+ja+selkokielisiä+kirjojakin+julkaistaan+niille,+joilla+on+ongelmia+luetun+ymmärtämisessä+tai+ulkomaalaistaustaisina+heikko+kielitaito.+
Keskustelupalstalta+ei+voi+vaatia+selkokielisyyttä.
Jos+95+%+keskustelijoista+ymmärtää+asian+suunnilleen+samoin+ja+yksi+jää+jankuttamaan+tarkennuksia+useissa+kymmenissä+kommenteissa,+niin+kyllä+se+yksi+on+silloin+väärällä+palstalla.+On+kohtuuton+vaatimus,+että+kaikkien+pitäisi+tanssia+noloaukon+pillin+mukaan.+Ja+sitä+vaatimusta+häneltä+kyllä+tulee+jokaisessa+ketjussa."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15607738/kreationismin-vastustuksen-hutikudit#comment-97110572
04.04.2019 11:04
"Viitisen+vuotta+p***ekipuista+ulinaa,+koska+vastasin+(vuonna+-19)+kysyttäessä+olevani+nimimerkki+Looogisesti+(kretu,+jollaiseksi+olette+vuositolkulla+minua+jo+entuudestaankin+rallatelleet!)+
"
Olette?+En+ole+rallatellut,+joten+pieleen+meni+tuokin+syytös+(lue+=+olit+taas+kerran+väärässä).+Kuka+oli+ensimmäisenä+sanomassa+ettei+ole+loooogisesti?+Kiitos+kuitenkin+että+myönsit+valehdelleesi.++
Muut+pointit+jäivätkin+sitten+sinulta+aulamatto+vähemmän+yllättäen+vastaamatta.++Laitan+kuitenkin+vielä+yhden,+ja+se+on+se+kaipaamasi+suurin+"syntisi":+tapa+jolla+saastutat+keskustelun+kuin+keskustelun.
04.04.2019 10:49
Tiedätkö+muuten+mistä+tunnistaa+keskustelukyvyttömän+trollin?+
Siitä+ettei+se+vastaa+kysymyksiin.
04.04.2019 01:06
"Laita+esille+se+kaikkein+perustelluin/todistetuin+–+ja+siten+tähän+esille+tuotu!+–+"synti"+minkä+olen+täällä+mielestäsi+tehnyt.+Ole+hyvä..."
Olisiko+se+että+valehtelit+olevasi+kretu+(fakta),+että+voisit+sitten+vittuilla+kuinka+sinua+luullaan+kretuksi+(fakta)?
Vai+sittenkin+se+kun+aloit+epäillä+yhtä+syytä+jonka+takia+vastustan+kreationismia?+Eli+esimerkki+harrastamastasi+pilkunnussinnasta,+joka+sitten+leviää+järjettömäksi+metakeskusteluksi?++
Vai+se+kun+väitit+että+raiskaus+on+kielletty.+koska+väestöä+halutaan+jalostaa+estämällä+raiskaajia+lisääntymästä?+
Vai+se+että+olet+niin+säälittävä+luuseri,+että+melkeimpä+ainoat+"argumentit"+joiden+kanssa+sinä+osaat+"keskustella"+ovat+olkiukkoja+jotka+olet+itse+harhaisessa+päässäsi+leiponut?+Kuten+nyt+vaikka+tämä+viimeisin+teatraalinen+"ateismin,+tieteen+ja+moraalin+myynti"?++++
Onhan+noita,+eikä+tuossa+ole+lähellekään+kaikki.+Hankala+valita+missä+noista+sinä+kynnät+syvimmällä.++
Ja+toisin+kuin+sinä,+voisin+halutessani+hakea+suorat+lainaukset.+Mutta+arvaa+kiinnostaako+minua+perata+säälittävän+häviäjän+satoja+viesteja+läpi?+Ei+sitten+vähääkään.++
Eikä+tarvitsekaan.+Luotan+palstalaisten+muistiin+ja+kokemuksiin+sinusta.+Kuten+huomaat,+sinua+arvostetaan+yhtä+paljon+kuin+aulamattoa.+Sehän+sinä+olet.
04.04.2019 01:01
"Kaikki+tuo+tässäkin+ketjussa+mitä+parhaiten+esillä+oleva+"open"+seinille+kiipeily+kertoo+juurikin+aloituksessa+kuvaamaani+tarinaa:+häntä+on+loukattu+ihmisenä+–+minäkuvaan+on+koskettu,+täysi+taisteluvalmius+päällä,+hermoston+hätätila,+silmä+silmästä,+kosto+on+saatava+tavalla+tai+toisella+keinoista+viis."
Lisää+houreita+harhaiselta.+Missä+ja+miten+sinä+olet+minua+loukannut?+Kerro+toki,+kun+en+ole+huomannut+:D
Minä,+kuten+monet+muutkin+olemme+keskustelussa+muistuttamassa+mikä+sinä+oikeasti+olet:+selkärangaton+valehtelija+ja+vääristelijä,+joka+on+täysin+kyvytön+ottamaan+vastuuta+esittämistään+väitteistä.++Aloitus+kertoo+karua+kieltä+kuinka+pahasti+olet+irronnut+todellisuudesta+mitä+tulee+arvioon+omista+kyvyistäsi+ja+saavutuksistasi+palstalla.+
Sinulla+ja+paskaväitteilläsi+pyyhitään+lattiaa+joka+kerta+kun+jätät+vastaamatta+väitteitäsi+koskeviin+todistelupyynntöihin.+Ja+niitä+kertoja+riittää,+trolli.
03.04.2019 19:52
"Sanomattakin+selvää,+että+rehellisyys,+älyllinen+sellainen,+on+lentänyt+ikkunasta+aikoja+sitten."
No+älä+muuta+virka.+Henkilö+joka+valehtelee+olevansa+kretu+vain+päästäkseen+myöhemmin+vittuilemaan+toisille+siitä+että+häntä+luullaan+kretuksi+on+moraaliitaan+pohjasakkaa.+Aulamatto.+
Henkilö+joka+tehtailee+aloituksia+mutta+ei+vastaa+niitä+koskeviin+kysymyksiin+ei+voi+olla+myöskään+älyllisesti+rehellinen,+vaan+trollaava+idiootti.
03.04.2019 18:26
"tieteenvastaisen+käsityksen+ja+mitä+naiiveimman+muka-argumentin+kitkemistä+riveistänne"
Milloinkaan+sinne+jumikuuppaasi+mahtuu+sellainen+tieto,+ettei+ole+mitään+ateistien+"rivejä",+joita+tulisi+käskyttää+ja+oikaista,+varsinkaan+jonkun++pakko-oireisen+hermoraunion+toiveesta.+Muistutat+tuolla(kin)+hourailulla+kreationisteja,+jotka+pitävät+-+yleistäviä+idiootteja+kun+ovat+-+palstan+ateisteja+yhtenäisenä+joukkona,+jota+sitten+vastustetaan+kuin+demoneja.+
"Ei+teitä+ateismi,+sen+puolustaminen,+kiinnosta+lainkaan."
Jaa,+en+tiennyt+että+ateismi+kaipaa+puolustamista.+Että+hei,+tänään+raivotaan+ja+vittuillaan+aulamaton+johdolla+ateismin+puolesta+teismiä+vastaan?+Ei+kuulosta+kovin+järkevältä,+mutta+milloinpa+sinun+ajatuksesi+olisivat.+Ainoa+asia+mikä+tässä+hieman+harmittaa+on+se+tosiasia+että+ateistien+joukossa+on+fiksujen+ihmisten+lisäksi+kaikenlaista+pölvästiä+ja+kokovartalopersettä+kuten+sinä,+mutta+minkäs+teet.+Suomi+on+vapaa+maa.
03.04.2019 18:18
What+ever.+Eipä+taida+tältä+palstalta+löytyä+ainuttakaan+ateistia+jonka+mielestä+universumin+synty+olisi+"ratkaistu",+niin+kuin+aukamatto+väittää+ja+johon+hän+perustaa+harhainen+luulonsa+"tieteen+hylkäämisestä".
03.04.2019 16:14
"Jälleen+puheliain+kolmesta+tunarista+pistää+parastaan,+on+jopa+ylpeä+tuotoksestaan,+kuten+aina,+koska+järki+on+tasoa+kultakala+–+ei+muista+mitä+hetki+sitten+tapahtui"
Kaksinaamaisuutta+vailla+vertaa:+itkee+ad+hominemia+toisaalla+ketjussa+ja+toisaalla+laittaa+itse+ad+hominemia+tulemaan+täysin+surutta.+
Voimme+sopia+tässä+vaiheessa+että+koska+sinulla+ei+todistettavasti+ole+mielenkiintoa+vastata+itse+tekemiisi+aloituksiin,+niiden+sisältämät+väitteet+ovat+täyttä+luulonvaraista+paskaa.+Olen+katsellut+riittävän+pitkään+tuota+säälittävää+pakenemista.+
Raps,+raps.
03.04.2019 15:44
"Joukossamme+vaeltaa+tyyppi+joka+edelleen+on+sitä+mieltä,+että+tiede+on+ratkaissut+kaikkeuden+alun+olevan+tyhjyydessä"
Ei,+vaan+pitää+selitystä+tyhjästä+syntymisestä+uskottavimpana+annetuista+skenaarioista+(joka+on+btw+yksittäisen+ihmisen+mielipide+eikä+tosiaankaan+mikään+ateistien+yhteinen+statement+tieteestä,+kuten+sinä+vajokuuppa+hourit)+.+Kuinka+pitkään+vielä+ajattelit+valehdella,+että+hän+olisi+väittänyt+että+asia+on+"ratkaistu"?+Laitan+suora+lainaus+missä+agno+käyttää+sanamuotoa+"ratkaistu",+tai+lopeta+valehteleminen.+
Sinä+sen+sijaan+olet+kuin+käsiäsi+heilutteleva+kreationisti,+kun+sinua+pyydetään+tuomaan+todisteita+sille+että+muut+selitykset+universumin+synnylle+ovat+pätevämpiä+/+luotettavampia+/+paremmin+havaintoihin+perustuvia.+Et+pysty+etkä+kykene+vastaamaan+siihen+mitä+agno+oikeasti+väittää,+vaan+hakkaat+maanisesti+tuota+loihtimaasi+olkiukkoa.+Mitäpä+raukkamainen+kokovartaloperse+muuta+osaisi+kuin+paeta+kun+tulee+kova+paikka.
03.04.2019 15:29
"Hyvä+hyvä,+pidä+lippu+korkealla+ja+jatka+oleellisesta+mussuttamista."
Paksusti+veistelty+karakteerilta,+joka+raivoaa+neulasista+siinä+vaiheessa+kun+muut+keskustelevat+metsästä.+Näkisit+joskus+edes+kokonaisen+puun,+mutta+ei:+yksityiskohtiin+jumittaa+ja+pahasti.+Tämäkin+aloitus+sitä+tuttua+kuraa:+nolo+itkee+kun+ei+saa+harhaisille+jumittamisilleen+ja+vielä+paljon+harhaisemmille+johtopäätöksilleen+kannatusta.
03.04.2019 12:24
"ei+muista+mitä+hetki+sitten+tapahtui,+mitä+aina+on+kanssani+tapahtunut:+turpaan+tulee+että+tukka+lähtee."
Vai+että+oikein+turpaan?+:D
Tässä+muistutus+sinulle+"käytännössä+voittamaton"+ateisti,+millä+tavoin+tulee+käkättimeen,+mutta+aivan+eri+suunnassa+kuin+mitä+sinä+harhainen+idiootti+luulet:+
"Metakeskustelut,+niistäkään+sinä+tykkäät+kuin+hullu+puurosta+(punch+intented).+
Kiitos+että+annat+ihan+kysymättä+ja+pyytämättä+esimerkin+siitä+kuinka+kanssasi+"keskustelussa"+itse+asia+hukkuu+metakeskustelusontaan,+jota+pahimmillaan+luot+ilman+pidäkkeitä+vaikka+satojen+viestien+verran.
Minä+kerroin+että+kreationistit+ovat+esittäneet+minulle+netissä+tappouhkauksia+koska+olen+opettaja.+Enkä+mikä+tahansa+opettaja,+vaan+evoluution+opettaja.+Eli+kreationisteille+eksyttäjä,+vihollinen.+Sinä+kyseenalaistit+nuo+tappouhkaukset+aloittamalla+täysin+turhan+vittuilun+siitä+että+"mistä+lehdistä+tuota+uutista+voi+lukea"+(josta+tuo+edellämainittu+metakeskustelu),+tarkoituksenasi+pyrkiä+osoittamaan+että+valehtelin+(ei+lehtijuttua+=+ei+tappouhkauksia).+Sitten+väännettiin+rautalankaa+siitä+että+ehkä+ei+tule+lehtijuttua+anonyymien+sekopäiden+netissä+toiselle+anonyymille+kirjoittamista+tappouhkauksista.+Harvinaista+kyllä,+ymmärsit+ettei+tule.+"Argumentistasi"+lähti+ilmat+pihalle,+silti+jauhat+edelleen+tuota+metakeskusteluun+liittyvää+paskaa.+
Seuraavaksi+kyseenalaistit+että+olisin+saanut+uhkaukset+nimenomaan+sen+takia+että+olen+evoluution+opettaja+(vittuilit+jotain+etten+ole+täällä+opettaja,+blaa+blaa+blaa).+Lisää+rautalankaa,+ja+kas,+taas+oli+"argumentillasi"+pyyhitty+lattiaa.+Lainausmerkit+siksi+ettei+tuollaisia+sinulle+tyypillisiä+lapsellisia+aivopieruja+sekoitettaisi+oikeisiin+argumentteihin.
Siinä+vain+pari+esimerkkiä+siitä+millaisia+juttuja+sinä+itse+itsesi+nimittämä+"käytännössä+voittamaton+ateisti"+tälle+palstalle+tuotat.+"Kännissä"+on+joskus+ollut+selitys+sekavan+paskan+tuottamiseen.+Mikä+oli+tällä+kertaa+tuplahäviön+syynä?"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15606627/noooolo-loooogisesti#comment-97110325
03.04.2019 09:45
21 / 350