Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bg-ope
profiilit
bg-ope
bg-ope
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
6997
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Niin+totta+tämä+aloitus.+Elämme+viimeisiä+aikoja,+mutta+suuri+osa+maailman+ihmisistä+edelleen+kieltää+hänet,+joka+olisi+ainoa+tie+heidänkin+pelastumiseensa,+Jeesuksen."
Hihhulien+mukaan+olemme+aina+eläneet+viimeisiä+aikoja.+
+https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailmanlopun_päivämääristä
"Assyrialaiseen+noin+vuodelta+2800+eaa.+peräisin+olevaan+savitauluun+oli+kaiverrettu+sanat:+"Meidän+maamme+rappeutuu+näinä+viimeisinä+päivinä.+On+olemassa+merkkejä,+joiden+mukaan+maailma+on+nopeasti+lähenemässä+loppuaan.+Lahjonta+ja+korruptio+ovat+yleisiä."
26.01.2019 01:52
"Kasvit+ja+eläimet+myös+toimivat+symbioottisessa+suhteessa+joka+on+myös+pimitettävä+evoluutiouskovaisten+näperryksissä"
Uskovainen+valehtelija+siinä+ajattelee+tekevänsä+isonkin+palveluksen+lahkolleen+kun+valehtelee+"evoluutiosukosista".+
Todellisuudessa+"evoluutiouskoiset"+ovat+ne+jotka+toimittavat+tietoa+"looooooogisesti"+kaltaisten+mistään+mitään+ymmärtämättömien+uskovaisten+saataville.+Nuo+lampaat+kun+muussa+tapauksessa+luottaisivat+Raamattuun,+ja+luulisivat+että+lepakko+on+lintu,+hyöteisillä+on+4+jalkaa,+käärmeet+ja+aasit+puhuvat+ja+että+maailmassa+on+peikkoja,+noitia+ynnä+muita+taruolentoja.+Ja+että+joku+partajeesus+loihti+maailman+kasaan+toissa+kesänä+6+päivässä.++
Kerropa+Jeesusta+palavasti+miesrakastava+henkilö,+kuinka+hyvin+valo+läpäisee+vettä+tahikka+jäätä,+jos+edellämainittuja+asioita+on+kilometrin+paksuudelta?+Ai+niin+mutta+kun+ei+tarvi+ottaa+huomioon,+koska+usko+ja+miesrakkaus.
26.01.2019 01:47
"Mikään+tiede+ei+määrittele+evoluutiota+todeksi.+Älä+ämpyile.+Valhetta+ei+kannata+sanoa+tieteeksi."
Oletko+idiootti,+vai+näytteletkö+vain+lahjakkaasti+sellaista?+
Kyse+on+pelkästä+määritelmästä,+eli+siitä+mitä+tietty+asia+tarkoittaa.+Sitten+kun+on+sovittu+että+keskustellaan+samasta+asiasta,+voidaan+väitellä+siitä+onko+asia+todellinen+vai+ei.+Sinulla+ei+mitä+ilmeisemmin+ole+evoluutiosta+kuin+tietämättömän+uskovaisen+harhaluuloja.+
Yhtä+matalaotsaista+olkiukkoilua+olisi+väittää+että+te+uskovat+uskotte+Jeesuksen+olevan+vaaleanpunapartainen+homo,+jolla+seitsemänkymmentä+kahdeksan+peräaukkoa.+Ja+siihen+perään+sitten+riekkumista+että+olette+te+kyllä+hulluja+kun+tuommoiseen+uskotte.+
Eli:+
1.+Mitä+biologinen+evoluutio+tieteen+määrittämänä+käsitteenä+tarkoittaa?+
Kun+tuo+on+selvillä...
2.+Mikä+tieteen+määrittelemässä+evoluutiossa+ei+ole+totta+/+ei+tapahdu+luonnossa?++
Voin+hieman+auttaa+tämän+kanssa.+Tälläkin+palstalla+tiuhaan+esiintyvä+valehtelija+Tomi+Aalto+väittää+ettei+evoluutiolla+ole+mekanismeja.+Niitä+ovat+muun+muassa+muuntelu+(josta+Aalto+itsekin+kertoo),+perinnölisyys+(josta+Aalto+itsekin+kertoo)+ja+luonnonvalinta+(jonka+Aalto+yrittää+selittää+epätoivoisesti+olemattomaksi).+Mikä+edellämainituista+ei+ole+totta,+eli+muuntelu,+perinölisyys+(ominaisuuksien+periytyminen)+ja+luonnonvalinta?+Onko+totta,+vai+eikö+ole+totta,+että+edellämainitut+asiat+johtavat+ajan+kanssa+vääjäämättä+evoluutioon,+eli+periytyvien+ominaisuuksien+muutoksiin+populaatioissa?+Jos+ei+ole,+niin+millä+perusteella,+ja+mikä+tästä+on+näyttönä?+
Jos+edellämainittu+oli+sinulle+liian+monimutkaista+ymmärrettäväksi,+ehdotan+että+pidät+mielipiteesi+evoluutiosta+ihan+omana+tietonasi.+Vain+täydelliset+idiootit+kuten+useat+kreationistit+ovat+niin+yksinkertaisia,+että+arvostelevat+asiaa+johon+eivät+uskalla+edes+syvemmin+tutustua,+koska+pelkäävät+joutuvansa+siitä+helvettiin.
25.01.2019 19:44
"P.s.+Mitä+tekee+ateismilla,+sen+puolustamisella,+kuten+kaikella+muullakin+mitä+pitää+maailmankuvassaan,+jos+sitä+ei+pysty+tekemään+rehellisesti?"
Sinulla+oli+tässä+humalaiseen+aloitukseenkin+villinneessä+tapauksessa+lähtökohtaisesti+ajastus+siitä,+että+en+vastusta+-+tarkoin+valitsemaltasi+osin+-+kreationismia+rehellisistä+syistä,+vaan+valehtelen.+Olit+väärässä.+
Olet+myös+täysin+väärässä+että+minun+(en+puhu+muiden+ateistien+puolesta,+koska+olemme+yksilöitä)+tarvitsisi+valehdella+ateismia+edistääkseni.++Ateismia+edistää+tehokkaimmin+uskonnot+ja+niitä+harjoittavat+ihmiset.+
Vai+että+päissään.+Ei+ihme+että+taso+on+tuota.+Ole+hyvä+ja+jätä+jatkossa+vastaamatta+viesteihini,+olit+sitten+jurrissa+tai+et.+Jos+tulee+lapsus,+vastausta+on+turha+odottaa.
25.01.2019 11:13
*kenelle
25.01.2019 10:01
Kerropa+nolo+rehellisesti,+kenellä+tämä+sinun+runoilema+aloitus+"evolutisteista"+on+osoitettu.++
Kysymys+on+esitetty+lyhyen+viestin+ensimmäisellä+rivillä,+joten+et+voi+vedota+"argumentaatiosi"+terävimpään+aseeseen,+"liian+pitkään+viestiin,+jota+et+jaksa+lukea".
25.01.2019 10:01
Vai+niin,+taas+siirreltiin+maalitolppaa,+kun+hupsista+vaan,+ei+hermoheikon+luuserin+keskittyminen+riittänyt+taaskaan+eksaktiin+ilmaisuun,+kun+piti+laittaa+neuroosin+helpottamiseksi+viestiä+tulemaan+ennen+kuin+aivot+ehtivät+mukaan.+++
Pidä+saaatanan+palstapeelo+tunkkisi.+
Mistä+vitusta+minä+minä+voisin+päästä+sinun+sekaisen+kuuppasi+sisään,+ja+saisin+sieltä+sekasotkusta+kaiveltua+syyn+sille+että+sinä++palstajäte+taas+kerran+tuhosit+koko+tämän+vitun+keskustelun+lähtemällä+nillittämään+yhdestä+saatanan+pikkuseikasta+koko+pitkästä+viestistäni.+Yhdestä+saatanan+pikkuseikasta,+johon+sinä,+pilkunnussimisen+ja+väärinymmärtämisen+mestari,+olet+erikoistunut.+Niin+kuin+tuolla+pikkuseikalla+olisi+vitunkaan+verran+merkitystä+sen+tosiasian+kanssa+että+kreationistiset+vatipäät+ovat+jo+satoja+vuosia+uhkailleet,+ja+edelleen+uhkailevat+faktuaalisesti+tieteentekijöitä,+evoluution+opettajia+ja+kaikkia,+jotka+heidän+lapsellisia+uskomuksiaan+uhkaavat.+Minä+vastustaisin+kreationismia+samasta+systä,+vaikka+vatipäät+eivät+koskaan+olisi+minua+henkilökohtaisesti+uhanneet.+Nyt+kun+ovat+uhanneet,+niin+vihaan+kreationisteja+vielä+enemmän.+Ymmärrä+se,+vitun+vatipää.++
Yrityksesi+oli+(ehkä)+saattaa+väitteeni+vaikuttamaan+epäluotettavalta+kyselemällä+onko+uhkauksista+tehty+uutinen,+mutta+vitustako+tuota+tietää+minkä+motivaation+takia+sinun+oli+tuota+alunperin+lähdettävä+vittuilemalla+urkkimaan.+Ja+vittuilemaan+lisää,+kuinka+olen+"mokannut+pahasti"+(tai+jotain+vastaavaa),+jos+en+ole+tuota+uhkailua+ilmoittanut+eteenpäin+rehtorille,+niin+kuin+rehtoria+(tai+mediaa)+kovastikin+kiinnostaisi+jonkun+alentuneesti+syyntakeellisen+keravalaisen+mytomaanikreationistin+nettipalstalla+tekemä+uhkaus+minun+anonyymille+nimimerkilleni.+Ja+vitustako+minä+tiedän+mikä+vitun+tarve+sinulla+on+epäillä+että+minua+olisi+uhattu+juurikin+sen+takia+että+opetan+evoluutiota,+vaikka+se+oli+kaikissa+uhkaustapauksissa+se+nimenomainen+asia,+joka+sai+kreationistit+triggeröitymään+ja+uhkailemaan+helvetillä,+tappamisella+ja+sillä+että+minun,+eksyttäjän,+pitäisi+olla+myllynkivi+kaulassa+meren+pohjassa.+Mieti+nyt+vittu+edes+hetki+mistä+se+"eksyttäjä"+nimitys+saattoi+pompsahtaa+keskusteluun+heti+sen+jälkeen+kun+ammattini+ja+evoluution+opetus+oli+tullut+ilmi.+
Sinä+olet+sinä,+enkä+minä+sinun+mielisairaudellesi+mitään+voi,++Vain+sinä+osaa+kertoa+totuuden+siitä,+mikä+sinut+saa+toimimaan+tällä+palstalla+ja+tässä(kin)+keskustelussa+niin+kuin+olet+todistettavasti+toiminut.+Mikä+vitun+tarve+oli+lähteä+kyseenalaistamaan+asiaa,+jonka+kyseenalaistamisesta+ei+ole+vitunkaan+hyötyä+kenellekään?+
Mutta+koska+olet+selkärangaton+luuseri,+et+sitä+kykene+todennäköisesti+kertomaan.+Muuten+olisit+jo+vastannut+kysymykseen,+kenelle+osoitit+viestit,+joissa+esittelet+minua+ja+toista+ateistia+"ateismin+eturintamana".+
Minimipanostus,+pah.+On+sinulla+vittu+otsaa+mennä+tuollaista+paskaa+suoltamaan,+kun+olet+taas+kerran+suoltanut+metritolkulla+lähinnä+hihnanluistamisestasi+todistavaa+jonninjoutavaa+paskaa+ketjun+täyteen.++
Ethän+sinä+vitun+separi+voi+olla+vastaamatta+tähänkään+viestiin.+Et,+koska+neuroosi.+
Minä+voin+olla,+ja+olen.+Hajoa+siihen,+aulamatto.
25.01.2019 00:35
"Evoluutio+on+harhauskovaisen+päässä+tapahtuva+valheellinen+prosessi.+Evoluutioteoria+yrittää+selittää+miten+yliluonnolliset+sadut+muuttuvat+suurella+ihmeellä+todeksi.+Uskokaa+vaan+satuihin+evokit."
Eli+tarkaleen+mitä+biologinen+evoluutio+sinun+mielestäsi+on?+Täytyyhän+sinun+tietää,+kun+sitä+noin+kiihkeästi+vastustat.+
Vai+onko+tosiaan+niin,+että+taas+kerran+löytyi+kreationisti,+joka+lahkolaisdogmien+mukaisesti+vastustaa+jotain,+mistä+omaa+vain+harhakäsityksen.+Olette+kuin+lammaslauma+joka+määkii+kun+käsketään,+mutta+kukaan+ei+oikein+tiedä+tarkalleen+että+miksi.
24.01.2019 23:58
Älä+ämpyile+jonninjoutavia,+vaan+vastaa+kysymykseen:+mikä+saisi+sinut+uskomaan+että+tieteen+määrittelemä+evoluutio+on+totta?+
Aistin+sinussa+voimakasta+helvettipelkoa,+mutta+yritä+vastata+silti.
24.01.2019 23:54
Kiitos+tästä.+
Taas+yksi+todiste+lisää+siitä+kuinka+sekaisin+kreationistit+voivat+olla.
24.01.2019 20:08
"Rohkeasti+vaan+todisteita+evokkiuskonnollenne.+Tosiasiat+on+helppo+ilmaista+arkikielellä,+lapsenkin+tajuttavalla+tavalla.+Vain+valheisiin+tarvitaan+karttelua,+liioittelua,+pilkkaa,+pelottelua,+vähättelyä+ja+muuta+asiaan+kuulumatonta+harhautusta."
Evoluutio+on+luonnossa+havaittava+prosessi.+Evoluutioteoria+selittää,+miten+tuo+prosessi+tapahtuu.+
Evoluutioon+"uskominen"+on+sama+kuin+"uskoo",+että+sade+on+tosiasia.+Siitä+on+niin+paljon+todisteita,+että+sen+olemassaolon+kiistäminen+on+järkevän+epäilyn+ulkopuolella.+
Evoluution+olemassaolon+kieltäjät+eivät+yleensä+tiedä+mitä+evoluutio+käsitteenä+tarkoittaa.+
Siksipä+kysyn,+millainen+todiste+saisi+sinut+vakuuttumaan+siitä+että+tieteen+määrittelemä+(huom.+tieteen+määrittelemä,+ei+kreationistien+määrittelemä)+evoluutio+on+totta?
24.01.2019 20:01
"Elämäntyöni+sosiaalipsykologina+tehneenä+ja+näinollen+hyvin+laajalti+erilaisia+elämänasenteita+tarkkailleena+voin+sanoa+että+ateistista+itsekeskeistä+elämäntapaa+noudattaneet+ovat+kaikkein+onnettomimpia+ihmisiä+maan+päällä."
Tapahtuiko+tuo+ennen+vai+jälkeen+sen+kun+tulit+teinityttönä+raskaaksi+ja+kyselit+neuvoja+abortin+suhteen+tällä+palstalla?
24.01.2019 19:48
"Ateisti,+joka+kuvittelee+selittävänsä+elämän+synnyn+marmorikuulateorialla,+ei+todellakaan+ole+tervetullut+kommentoimaan+artikkeleitani+mihinkään+ryhmään."
Tomi+Aalto,+miksi+valehtelet?+
Viittaamasi+henkilö+ei+ole+yrittänyt+selittää+elämän+syntyä+marmorikuulateorialla,+vaan+kertoi+esimerkin,+jotta+sinä+ja+muutkin+kreationistit+ymmärtäisitte+mikä+argumentoinnissanne+on+pielessä.+
Et+ymmärtänyt,+vaan+sen+sijaan+bannasit+hänet+(väärin+perustein)+ja+sitten+tulit+vielä+valehtelemaan+hänestä+toiselle+palstalle.+
Olet+häpeäksi+itsellesi,+edustamallesi+jumalalle+sekä+kreationismille.+Jackpot,+Tomi.
24.01.2019 19:41
"Jätetäämpä+bg-opelle+tänne+haaste:+kirjoita+jotain+mikä+on+totta."
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15531384/koherentti-syy-kristinuskon-ja-kreationismin-vastustamiselle#comment-96316874
Aulamatto+on+hyvä+kertoo,+minkä+aloituksessa+kirjoittamani+asian+tai+asioiden+ei+usko+olevan+totta.+
Kerro+samalla,+millaiset+todisteet+saavat+sinut+vakuuttuneeksi+siitä+että+kertomani+asia+on+totta.++Jos+et+kykene+antamaan+tuohon+selvää+vastausta,+sinun+on+turha+ruikuttaa+todisteiden+perään.+++
Nimimerkkiäni+vastaan+netissä+esitettyjä+uhkauksia+en+ole+tallentanut,+enkä+aio+käyttää+aikaani+niiden+etsimiseen.+Uhkaukset+ovat+tapahtuneet,+ja+sinä+voit+olla+niiden+olemassaoloon+ihan+rauhassa+uskomatta,+palstajäte.+Jos+kuitenkin+väität+tai+edes+vihjaat+minun+valehtelevan+tuon+asian+suhteen,+minä+tiedän+että+sinä+olet+väärässä+ja+se+riittää+minulle.+
Sinun+läpinäkyvä+ja+lapsellinen+tavoitteesi+on+saada+todistettua+että+olen+valehtelija+(sitähän+sinä+katkera,+mielisairas+häviäjä+olet+yrittänyt+neuroottisesti+kaikkien+palstan+ateistien+kohdalla).+Koska+tiedän+etten+ole,+tulen+pyyhkimään+sinulla+lattiaa.++Olet+jo+hävinnyt,+aulamatto.+
Otetaan+vielä+tämä+erä,+sen+jälkeen+jatkuu+täydellinen+ignooraaminen+sinulle+ja+säälittävälle+ämpyilyllesi.+
Ps.+1+Oletko+tullut+ajatelleeksi,+että+niin+pitkään+kun+trollaat+neuroottisesti+tähän+ketjuun,+palstalla+vierailevat+ihmiset+näkevät+etusivulla+pitkän+listän+perusteltuja+syitä+vastustaa+kreationismia?+
Siinäpä+siis+kreationistien+persettä+alituiseen+nuoleva+nolo_aukko+hieroo+ymmärtämättään+ateistien+asiaa+suoraan+päin+kreationistien+pläsiä.+Kuset+kreationistien+muroihin+oikein+urakalla.+Kiitos+siitä!+:D++
Ps.+2.+"Olkaa+hyvät,+palstan+ateismin+eturintamaa+(joka+ei+mitään+voi+väärin+tehdä):+argumentteina+suomen+kielen+ymmärtämättömyys+sekä+kirjoitusvirheistä+huomauttaminen.+Ei+paljoa+paremmasta+väliä+:D"
1.+Kenelle+sinä+tuon+viestin++(ja+sen+kopion)+osoitit?+
2.+Mikä+motivaatio+sinulla+on+mustamaalata+erityisesti+ateisteja?+
Aika+paljon+aiemmin+on+tullut+keskusteluun+tuo+sinulle+esittämäni+kysymys+(1)+tässä+ketjussa+kuin+sinun+haasteesi,+mutta+vastausta+ei+ole+näkynyt.+Vastaa,+niin+saatat+saada+kaipaamasi+todisteet.+Jätä+vastaamatta,+ja+saan+lisätodisteita+sille+että+olet+keskusteluun+kykenemätön+palstajäte,+jonka+viesteihin+ei+kannata+kiinnittää+mitään+huomiota.
24.01.2019 19:31
"tämän+kaiken+elollisen+elämän+suhteen+on+vielä+olemassa+evoluutioteoriassakin+ratkaisemattomia+aukkoja,+joten+tämän+takia+olen+vielä+”avoimin+mielin”+lopullisen+kantani+osalta."
Kertoisitko+tarkemmin,+mitä+"ratkaisemattomia+aukkoja"+evoluutioteoria+mielestäsi+sisältää.
24.01.2019 17:35
"Taitaa+hänen+elämänsä+olla+aika+yksinäistä+tuolla+asenteella,+ja+siksi+roikkuu+tällä+palstalla."
Todellakin.+Neurootikko+isolla+ännällä.+
Kuvittelee+edelleen+tulleensa+keskustelemaan+tähän+keskusteluun.+Todellisuudessa+yritti+vittuilla,+ja+kun+huomasi+mokanneensa,+yritti+pestä+kätensä+idioottimaisesta+vittuiluyrityksestään.+Siitä+eteenpäin+tyylipuhdasta+hihnan+luistamista.+Palstajäte+elementissään.
24.01.2019 17:26
Nolo+ja+nolon+nolot+luuppaukset.+Ei+se+muuta+tarvi+kuin+jonkun+joka+jaksaa+hänen+kanssaan+leikkiä.+Minä+en+jaksa,+mutta+tarjoan+yhden+ilmaisen+lauseen+josta+saanee+useamman+kymmenen+viestin+luupin+aikaiseksi:+
"Minä+en+lue+skeidaasi+enää,+voi+pahoin+jokaikisestä+lauseesta."
Lukiko?+
Nolo+ja+nolon+lupaukset.+
:D
24.01.2019 13:14
Pieni+korjaus:+Jyrbä+väittää+käyneensä+Sanghain+kirkkoyliopistoa.+
Samaan+fantasiaosastoon+menee+myös+makeanveden+kultakalojen+kanssa+polskuttelu+Thaimaan+koralliriutoilla,+suolaisessa+merivedessä.
23.01.2019 09:25
Nolo-aukko+ei+petä+koskaan:+aina+voi+olla+varma,+että+tulee+n+kappaletta+viestejä+aiheesta+joka+on+hyvin+ohuesti,+tai+kuten+tässä+ketjussa,+ei+lainkaan+aloituksen+aihetta+koskeva.+Olisi+heittänyt+edes+jotain+kommenttia+siitä+ovatko+mainitsemani+asiat+relevantteja+syitä+vastustaa+fundamentalistista+kreationismia,+mutta+ei.+Ei+se+pysty+eikä+kykene,+kun+pitää+päästä+nussimaan+pilkkua+muutaman+sadan+viestin+verran.+
Olisi+mielenkiintoista+päästä+tuon+sekopään+kuupan+sisään,+ja+selvittää+että+kenelle+se+luulee+kirjoitavansa,+kun+se+esitelmöi+"palstan+ateismin+eturintamasta"+tässä+ketjussa.+
Muille+ateisteille?+Kreationisteille+(tämä+on+edelleen+kreationismipalsta)?+Jos+kreationisteille,+niin+miksi?+Kertoo+olevansa+ateisti,+mutta+nuolee+jatkuvasti+kreationistien+persettä.+Ihme+separi.+
Ilmainen+vinkki,+miten+tuota+aivokääpiötä+voi+vedättää:+Kirjoittakaa+useamman+kappaleen+pituinen+viesti.+Hermoraunion+pinna+ei+kestä+lukea+ensimmäistä+kappaletta+pidemmälle,+vaan+pakottava+vastaamis-+ja+paskanjauhamisneuroosi+triggeröityy+päälle+jo+ensimmäisistä+sanoista.+Siinä+se+sitten+tulee+tehneeksi+itsensä+pelleksi,+kun+ei+"jaksa"+lukea+viestejä+loppuun+saakka.+Noin+on+käynyt+aikaisemmin+ja+niin+tulee+käymään+jatkossakin,+kun+nolon+pälli+ei+kestä.++Säälittävä+palstajäte.
23.01.2019 00:09
Profetia+toteutui+:)
Nyt+jää+hieman+arvoitukseksi+se+toteutuiko+ennustus+sen+takia+että+ko.+karakteeri+on+neuroottinen+palstapeelo+joka+ei+mielisairautensa+takia+voi+kertakaikkiaan+olla+spammaamatta+vastausta+aina+ja+joka+kerta+(vaikkei+asiaa+olisi+edes+siteeksi).+Vai+onko+selitys+yksinkertaisesti+se+ettei+ko.+palstajäte+jaksanut+lukea+-+taaskaan+-+viestiä+loppuun+saakka,+jolloin+olis+ehkä+älynnyt+olla+vastaamatta.+Viestinsä+perusteella+on+kyseessä+vaihtoehto+b,+yhdistettynä+vastausneuroosiin.++On+se+säälittävä+pelle.+
Mielisairauden+vahvistus+by+nolo:+Nolo_aukko+ei+voi+olla+vastaamatta+myöskään+tähän+viestiin.+
:D
22.01.2019 16:46
32 / 350