Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. "Mikään+tiede+ei+määrittele+evoluutiota+todeksi.+Älä+ämpyile.+Valhetta+ei+kannata+sanoa+tieteeksi."Oletko+idiootti,+vai+näytteletkö+vain+lahjakkaasti+sellaista?+Kyse+on+pelkästä+määritelmästä,+eli+siitä+mitä+tietty+asia+tarkoittaa.+Sitten+kun+on+sovittu+että+keskustellaan+samasta+asiasta,+voidaan+väitellä+siitä+onko+asia+todellinen+vai+ei.+Sinulla+ei+mitä+ilmeisemmin+ole+evoluutiosta+kuin+tietämättömän+uskovaisen+harhaluuloja.+Yhtä+matalaotsaista+olkiukkoilua+olisi+väittää+että+te+uskovat+uskotte+Jeesuksen+olevan+vaaleanpunapartainen+homo,+jolla+seitsemänkymmentä+kahdeksan+peräaukkoa.+Ja+siihen+perään+sitten+riekkumista+että+olette+te+kyllä+hulluja+kun+tuommoiseen+uskotte.+Eli:+1.+Mitä+biologinen+evoluutio+tieteen+määrittämänä+käsitteenä+tarkoittaa?+Kun+tuo+on+selvillä...2.+Mikä+tieteen+määrittelemässä+evoluutiossa+ei+ole+totta+/+ei+tapahdu+luonnossa?++Voin+hieman+auttaa+tämän+kanssa.+Tälläkin+palstalla+tiuhaan+esiintyvä+valehtelija+Tomi+Aalto+väittää+ettei+evoluutiolla+ole+mekanismeja.+Niitä+ovat+muun+muassa+muuntelu+(josta+Aalto+itsekin+kertoo),+perinnölisyys+(josta+Aalto+itsekin+kertoo)+ja+luonnonvalinta+(jonka+Aalto+yrittää+selittää+epätoivoisesti+olemattomaksi).+Mikä+edellämainituista+ei+ole+totta,+eli+muuntelu,+perinölisyys+(ominaisuuksien+periytyminen)+ja+luonnonvalinta?+Onko+totta,+vai+eikö+ole+totta,+että+edellämainitut+asiat+johtavat+ajan+kanssa+vääjäämättä+evoluutioon,+eli+periytyvien+ominaisuuksien+muutoksiin+populaatioissa?+Jos+ei+ole,+niin+millä+perusteella,+ja+mikä+tästä+on+näyttönä?+Jos+edellämainittu+oli+sinulle+liian+monimutkaista+ymmärrettäväksi,+ehdotan+että+pidät+mielipiteesi+evoluutiosta+ihan+omana+tietonasi.+Vain+täydelliset+idiootit+kuten+useat+kreationistit+ovat+niin+yksinkertaisia,+että+arvostelevat+asiaa+johon+eivät+uskalla+edes+syvemmin+tutustua,+koska+pelkäävät+joutuvansa+siitä+helvettiin.
  2. *kenelle
  3. Vai+niin,+taas+siirreltiin+maalitolppaa,+kun+hupsista+vaan,+ei+hermoheikon+luuserin+keskittyminen+riittänyt+taaskaan+eksaktiin+ilmaisuun,+kun+piti+laittaa+neuroosin+helpottamiseksi+viestiä+tulemaan+ennen+kuin+aivot+ehtivät+mukaan.+++Pidä+saaatanan+palstapeelo+tunkkisi.+Mistä+vitusta+minä+minä+voisin+päästä+sinun+sekaisen+kuuppasi+sisään,+ja+saisin+sieltä+sekasotkusta+kaiveltua+syyn+sille+että+sinä++palstajäte+taas+kerran+tuhosit+koko+tämän+vitun+keskustelun+lähtemällä+nillittämään+yhdestä+saatanan+pikkuseikasta+koko+pitkästä+viestistäni.+Yhdestä+saatanan+pikkuseikasta,+johon+sinä,+pilkunnussimisen+ja+väärinymmärtämisen+mestari,+olet+erikoistunut.+Niin+kuin+tuolla+pikkuseikalla+olisi+vitunkaan+verran+merkitystä+sen+tosiasian+kanssa+että+kreationistiset+vatipäät+ovat+jo+satoja+vuosia+uhkailleet,+ja+edelleen+uhkailevat+faktuaalisesti+tieteentekijöitä,+evoluution+opettajia+ja+kaikkia,+jotka+heidän+lapsellisia+uskomuksiaan+uhkaavat.+Minä+vastustaisin+kreationismia+samasta+systä,+vaikka+vatipäät+eivät+koskaan+olisi+minua+henkilökohtaisesti+uhanneet.+Nyt+kun+ovat+uhanneet,+niin+vihaan+kreationisteja+vielä+enemmän.+Ymmärrä+se,+vitun+vatipää.++Yrityksesi+oli+(ehkä)+saattaa+väitteeni+vaikuttamaan+epäluotettavalta+kyselemällä+onko+uhkauksista+tehty+uutinen,+mutta+vitustako+tuota+tietää+minkä+motivaation+takia+sinun+oli+tuota+alunperin+lähdettävä+vittuilemalla+urkkimaan.+Ja+vittuilemaan+lisää,+kuinka+olen+"mokannut+pahasti"+(tai+jotain+vastaavaa),+jos+en+ole+tuota+uhkailua+ilmoittanut+eteenpäin+rehtorille,+niin+kuin+rehtoria+(tai+mediaa)+kovastikin+kiinnostaisi+jonkun+alentuneesti+syyntakeellisen+keravalaisen+mytomaanikreationistin+nettipalstalla+tekemä+uhkaus+minun+anonyymille+nimimerkilleni.+Ja+vitustako+minä+tiedän+mikä+vitun+tarve+sinulla+on+epäillä+että+minua+olisi+uhattu+juurikin+sen+takia+että+opetan+evoluutiota,+vaikka+se+oli+kaikissa+uhkaustapauksissa+se+nimenomainen+asia,+joka+sai+kreationistit+triggeröitymään+ja+uhkailemaan+helvetillä,+tappamisella+ja+sillä+että+minun,+eksyttäjän,+pitäisi+olla+myllynkivi+kaulassa+meren+pohjassa.+Mieti+nyt+vittu+edes+hetki+mistä+se+"eksyttäjä"+nimitys+saattoi+pompsahtaa+keskusteluun+heti+sen+jälkeen+kun+ammattini+ja+evoluution+opetus+oli+tullut+ilmi.+Sinä+olet+sinä,+enkä+minä+sinun+mielisairaudellesi+mitään+voi,++Vain+sinä+osaa+kertoa+totuuden+siitä,+mikä+sinut+saa+toimimaan+tällä+palstalla+ja+tässä(kin)+keskustelussa+niin+kuin+olet+todistettavasti+toiminut.+Mikä+vitun+tarve+oli+lähteä+kyseenalaistamaan+asiaa,+jonka+kyseenalaistamisesta+ei+ole+vitunkaan+hyötyä+kenellekään?+Mutta+koska+olet+selkärangaton+luuseri,+et+sitä+kykene+todennäköisesti+kertomaan.+Muuten+olisit+jo+vastannut+kysymykseen,+kenelle+osoitit+viestit,+joissa+esittelet+minua+ja+toista+ateistia+"ateismin+eturintamana".+Minimipanostus,+pah.+On+sinulla+vittu+otsaa+mennä+tuollaista+paskaa+suoltamaan,+kun+olet+taas+kerran+suoltanut+metritolkulla+lähinnä+hihnanluistamisestasi+todistavaa+jonninjoutavaa+paskaa+ketjun+täyteen.++Ethän+sinä+vitun+separi+voi+olla+vastaamatta+tähänkään+viestiin.+Et,+koska+neuroosi.+Minä+voin+olla,+ja+olen.+Hajoa+siihen,+aulamatto.
  4. "Jätetäämpä+bg-opelle+tänne+haaste:+kirjoita+jotain+mikä+on+totta."https://keskustelu.suomi24.fi/t/15531384/koherentti-syy-kristinuskon-ja-kreationismin-vastustamiselle#comment-96316874Aulamatto+on+hyvä+kertoo,+minkä+aloituksessa+kirjoittamani+asian+tai+asioiden+ei+usko+olevan+totta.+Kerro+samalla,+millaiset+todisteet+saavat+sinut+vakuuttuneeksi+siitä+että+kertomani+asia+on+totta.++Jos+et+kykene+antamaan+tuohon+selvää+vastausta,+sinun+on+turha+ruikuttaa+todisteiden+perään.+++Nimimerkkiäni+vastaan+netissä+esitettyjä+uhkauksia+en+ole+tallentanut,+enkä+aio+käyttää+aikaani+niiden+etsimiseen.+Uhkaukset+ovat+tapahtuneet,+ja+sinä+voit+olla+niiden+olemassaoloon+ihan+rauhassa+uskomatta,+palstajäte.+Jos+kuitenkin+väität+tai+edes+vihjaat+minun+valehtelevan+tuon+asian+suhteen,+minä+tiedän+että+sinä+olet+väärässä+ja+se+riittää+minulle.+Sinun+läpinäkyvä+ja+lapsellinen+tavoitteesi+on+saada+todistettua+että+olen+valehtelija+(sitähän+sinä+katkera,+mielisairas+häviäjä+olet+yrittänyt+neuroottisesti+kaikkien+palstan+ateistien+kohdalla).+Koska+tiedän+etten+ole,+tulen+pyyhkimään+sinulla+lattiaa.++Olet+jo+hävinnyt,+aulamatto.+Otetaan+vielä+tämä+erä,+sen+jälkeen+jatkuu+täydellinen+ignooraaminen+sinulle+ja+säälittävälle+ämpyilyllesi.+Ps.+1+Oletko+tullut+ajatelleeksi,+että+niin+pitkään+kun+trollaat+neuroottisesti+tähän+ketjuun,+palstalla+vierailevat+ihmiset+näkevät+etusivulla+pitkän+listän+perusteltuja+syitä+vastustaa+kreationismia?+Siinäpä+siis+kreationistien+persettä+alituiseen+nuoleva+nolo_aukko+hieroo+ymmärtämättään+ateistien+asiaa+suoraan+päin+kreationistien+pläsiä.+Kuset+kreationistien+muroihin+oikein+urakalla.+Kiitos+siitä!+:D++Ps.+2.+"Olkaa+hyvät,+palstan+ateismin+eturintamaa+(joka+ei+mitään+voi+väärin+tehdä):+argumentteina+suomen+kielen+ymmärtämättömyys+sekä+kirjoitusvirheistä+huomauttaminen.+Ei+paljoa+paremmasta+väliä+:D"1.+Kenelle+sinä+tuon+viestin++(ja+sen+kopion)+osoitit?+2.+Mikä+motivaatio+sinulla+on+mustamaalata+erityisesti+ateisteja?+Aika+paljon+aiemmin+on+tullut+keskusteluun+tuo+sinulle+esittämäni+kysymys+(1)+tässä+ketjussa+kuin+sinun+haasteesi,+mutta+vastausta+ei+ole+näkynyt.+Vastaa,+niin+saatat+saada+kaipaamasi+todisteet.+Jätä+vastaamatta,+ja+saan+lisätodisteita+sille+että+olet+keskusteluun+kykenemätön+palstajäte,+jonka+viesteihin+ei+kannata+kiinnittää+mitään+huomiota.