Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

6997

1. Ja+tarkennetaan+vielä:+Sää+on+ilmakehän+hetkellinen+tila.+Evoluution+syyttäminen+säästä+on+melkoista+hakuammuntaa.
  2. "Minun+mielestäni+kaikki+lihansyöjät+pitää+laittaa+vankilaan+koska+he+syyllistyvät+kannibalismiin,+jos+ihminen+on+eläin."Etpä+sitten+tuonkaan+sanan+merkitystä+tiennyt.+Oletko+kenties+uskovainen?+Lue+ja+opi:++"Kannibalismi+tarkoittaa+samaa+lajia+olevan+yksilön+syömistä.+Myös+eläintä,+joka+syö+oman+lajinsa+edustajia,+kutsutaan+kannibaaliksi."https://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi"Tietysti+evolutionistien+täytyy+löytää+syy+siihen+miksi+he+eivät+ole+älykkäämpiä"Tuosta+taitaa+löytyä+ihan+tutkittua+tietoa+että+ateistit+/+evolutionistit+ovat+keskimäärin+älykkäämpiä+kuin+uskovaiset.+Keskiverto+älykkyysosamäärä+esim.+Afganistanisssa+vs.+Sveitsissä,+kummassa+veikkaat+olevan+korkeammalla+tasolla?+"miksi+moraali+on+aika+alhainen"Todellisuudessa+yhteiskunnat+ovat+sitä+vakaampia+ja+rauhallisempia,+mitä+suurempi+osuus+väestöstä+on+kouluttautunutta+/+ateisteja+/+evoluution+hyväksyviä+ihmisiä.+Afganistan+ja+Sveitsi+toimii+tässäkin+hyvänä+vertailuparina.+Tai+vaikkapa+Ruanda+ja+Suomi.+Oletko+todella+niin+yksinkertainen+että+luulet+että+moraaliin+(siis+siihen+että+ihmisellä+on+arvoja)+tarvitaan+usko+yliluonnolliseen+entiteettiin?+"Onhan+haukkumasanojen+käyttö+varsin+yleistä+koirien+ja+evolutionisten+kielenkäytössä."Jos+kirjoittelet+tietämättömyyteen+perustuvia+typeryyksiä+ja+suoranaisia+valheita+toisista+ihmisistä,+voi+olla+että+nuo+toiset+ihmiset+kertovat+sinun+olevan+tietämätön,+valehteleva+typerys.+Mutta+voihan+asian+nätimminkin+ilmaista:+Kreationistit+käyttävät+viesteissään+usein+verrattain+säästeliäästi+totuutta,+varsinkin+kertoessaan+ateisteista+/+evolutionisteista.+Et+ole+tästä+poikkeus.
  3. "Minä+luulin+alun+perin+että+evolutionistit+uskoivat+sattumaan+eikä+mihinkään+suunnitteluun+tai+järkevään+systeemiin."Hienoa.+Luulevainen+tunnustaa+luulleen+väärin.+Jos+teit+misinformaatioon+perustuvan+aloituksesi+tietoisesti,+olet+vääristelevä+valehtelija.+Jos+taas+teit+sen+tietämättömyyttäsi,+ns.+"hyvässä+uskossa",++olet+sivistymätön,+vääriä+uskomuksia+toisista+ihmisistä+levittelevä+luulevainen.+Se+että+jatkoit+tuota+väärän+uskomuksen+puskemista+tässä+ketjussa+tänne+saakka+valitettavasti+todistaa+ettet+ole+fiksu+ihminen,+vaan+idiootti.+Tai+joku,+joka+haluaa+esittää+typeriä+ja+vääriä+uskomuksia+jankkaavaa+luulevaista.+"Nyt+olen+huomannut+että+monet+eivät+usko+mihinkään+eivätkä+edes+etsi+selitystä+sille+miten+elämä+on+saanut+alkunsa."Väärästä+luulosta+vielä+väärempään.+Olet+täysin+toivoton+tapaus:+kun+sinulle+saadaan+vihdoin+väännetyä+rautalangasta+että+hakkaat+oliukkoa+(eli+käyt+vastustajiesi+kimppuun+esittämällä+heistä+väärän+olettamuksen),+teet+heti+perään+kaksi+väärää+olettamusta+lisää.+Olet+idiootti,+jonka+kanssa+keskusteleminen+on+yhtä+hedelmällistä+kuin+keskustelu+kumisaappaan+kanssa.+"Eihän+kukaan+usko+että+2000+emäsparia+järjestyisi+sattumalta"Ei+uskokaan.+Silti+sinä+idiootti+vain+jatkat+tuon+olkiukkosi+hakkaamista.+"Ollaan+siis+vapaat+uskomaan+miten+tahdomme."Toki.+Ja+minulla,+aivan+kuin+muillakin+on+vapaus+ja+oikeus+oikaista+vääriä+uskomuksiasi,+varsinkin+kun+ne+koskevat+minua+ja+muita+samoin+ajattelevia.+"Olisikin+sinun+varsin+mieletöntä+päivästä+toiseen+keskustella+minun+kanssani,+joka+olen+"+tyhmä,+valehteleva+vääristelijä,+joka+hourii,+älytön,+imbecilli.""Jokaisen+määreen+olet+ansainnut+omalla+toiminnallasi.+Olen+myös+perustellut+miksi+keskustelua+kanssasi+on+turha+jatkaa+ja+siksi+lopetan+tämän+nyt+tähän+viestiin.+Kiitos+työstäsi+ateismin+hyväksi.
  4. "Jo+keskustelun+alussa+näytin+että+on+matemaattisesti+mahdotonta+että+ihmisen+genomi+olisi+syntynyt+sattumalta.+Tästä+olemme+yhtä+mieltä.+Miksi+protestoit?"Näytit+kenelle?+Tällä+palstalla+ei+liene+ainuttakaan+vierailijaa,+jonka+olisi+sitä+mieltä+että+ihmisen+genomi+on+syntynyt+sattumalta.+Sitä+ei+väitä+myöskään+evoluutioteoria.+Se+että+edelleen+hourit+kuitenkin+niin+(että+evoluutioteoria+väittää+genomin+syntyneen+sattumalta)+saa+epäilemään+että+olet+joko+alentuneesti+syyntakeellinen+tai+näyttelet+menestyksekkäästi+sellaista.+Kenties+olet+ateistitrolli,+joka+näyttelee+maksimaalisen+imbesilliä+kreationistia.+Kenties+olet+ihan+aidosti+noin+imbesilli.+"Sinä+väität+että+evoluutio+ei+ota+kantaa+elämän+syntymiseen?"Kyllä,+koska+se+ei+ota.+Vaikka+kuinka+yrität+valehdella+päinvastaista,+ei+ota."Miksi+siis+protestoit+kun+uskon+että+Jumala+on+kaiken+takana?+Ethän+evolutionistina+voi+ottaa+siihen+kantaa."Ehh,+voin.+Katsos+kun+elämän+synnyn+/+alkuperän+pohtiminen+ei+ole+uskovaisten+yksinoikeus.+Elämä+voi+olla+saanut+alkunsa+muutenkin+kuin+juuri+sinun+valitsemasi+luojan+luomana.+Esimerkiksi+toisen+jumalan+luomana.+"Koska+sinun+kuvittelemasi+elämän+alkumuoto+vaatii+niin+monimutkaisen+rakennelman"Mistä+kuvittelet+tietäväsi+kuinka+monimutkaiseksi+kuvittelen+tai+tiedän+elämän+alkumuodon?++Lopeta+tuollainen,+jos+haluat+antaa+itsestäsi+fiksumman+kuvan.+Mutta+kenties+et+halua.+"...että+se+on+matemaattisesti+äärettömän+epätodennäköinen,+miksi+protestoit?"Taas+hypättiin+ihmisen+genomin+monimutkaisuudesta+yhtäkkiä+elämän+alun+monistujaan,+joka+on+sekin+on+kuvitelmissasi+"äärettömän+epätodennäköinen".+Melkoista+sekoilua+sekavasta+luulosta+toiseen.+"Eihän+evolutio+ota+siihen+kantaa!"Luonnosta+tehtyjen+havaintojen+mukaan+elämän+alkutaipaleella+eliöt+ovat+olleet+erittäin+yksinkertaisia.+Näitä+edeltäneitä+vielä+yksinkertaisempia+monistujia+ei+ole+tietääkseni+säilynyt.+Joko+niitä+on+ollut,+tai+sitten+joku+toi+tai+taikoi+alkeelliset+eliöt+maapallolle.+Olen+huono+uskomaan+taikuuteen,+varsinkin+kun+"taikuri"+loistaa+poissaolollaan.