Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+pääse+lukemaan+tuota+koko+juttua,+mutta+kiinnostaisi+kyllä+kovasti+tietää,+että+mikä+tässä+jutussa+nyt+oikein+on+se+issue.+Esim.+onko+mies+ollut+aiemmissa+parisuhteissaan+jättäjä+vai+jätetty?+Eikö+kukaan+nainen+siis+olekaan+kelvannut+lastensa+äidiksi,+vai+ovatko+kaikki+kumppaninsa+lopulta+kokeneet+ettei+tämä+mies+nyt+ihan+sitä+ollutkaan+kuin+miltä+ekaksi+näytti?
Mietin+kans+että+miltähän+mahtaa+siitä+nykyisestä+kumppanista+tuntua+kun+ukko+valittaa+lehdessä+omalla+naamallaan+ettei+ole+sopivaa+kumppania+perheen+perustamiseen+löytynyt…
12.07.2017 19:19
No+mites+hyvin+on+penis+onnistunut+päätöksissään+noin+niin+kuin+keskimäärin?+
Voisit+muuten+kysäistä+siltä+penikseltäsi+että+kiinnostaako+sitä+ylipäätään+enemmän+pitkä+parisuhde+vai+säännöllinen+eroaminen+ja+uuden+kumppanin+hankinta.+Jos+pippelillä+on+kovasti+valtaa+elämän+tärkeissä+päätöksissä,+niin+sitten+olisi+hyvä+myös+selvittää+sen+pippelin+älykkyysosamäärä+ettei+tule+alvariinsa+ryssittyä+näissä+asioissa.
27.04.2017 18:24
No+kyllähän+minäkin+aika+pitkään+valkkasin+ja+vatuloin+ennen+kuin+olin+mielestäni+aivan+varma+että+minun+eksäni+ei+ole+jännis,+vaan+juuri+sellainen+jonka+kanssa+olisi+voinut+perustaa+perheen+ja+viettää+loppuelämänsä.+Mutta+niinpä+vain+kävi+että+sitten+jossain+vaiheessa+suhdetta+miehelle+ei+enää+kelvannutkaan+ne+minun+minun+tekemäni+ruuat,+käyttämäni+vaatteet+tai+vapaa-ajanviettotavat.+Ja+sivuhuomautuksena+voisin+mainita+etten+todellakaan+plösähtänyt+tai+muutenkaan+mitenkään+hirmusti+muuttanut+tapojani+suhteen+aikana,+eli+ei+pitäisi+olla+kyse+siitä+että+minä+olisin+jotenkin+erityisemmin+muuttunut.
Luulisin+että+molemmissa+sukupuolissa+on+näitä+jotka+vain+yksinkertaisesti+kyllästyvät+nopeasti+ja+alkavat+kuvitella+että+joku+parempikin+vielä+löytyy.+Kumppanin+kanssa+keskustelu,+myötätunto+ja+syvempi+tutustuminen+on+näillä+ihmisille+täysin+turhaa,+sillä+ainahan+on+yksinkertaisempaa+vain+erota+ja+aloittaa+alusta+jonkun+toisen+kanssa.
19.04.2017 23:22
Voisinpa+tähän+nyt+huomauttaa+että+viha+ei+suinkaan+ole+rakkauden+vastakohta,+vaan+itse+asiassa+ne+ovat+tunteina+samaa,+voimakasta+kategoriaa.+Rakkauden+vastakohta+on+välinpitämättömyys,+ja+siihen+kun+pääsee,+niin+alkaa+olla+jo+hyvällä+tiellä+toipumisessa.
Ei+tämä+kuitenkaan+tarkoita+sitä+etteikö+toipumisprosessin+aikana+saisi+ja+kuuluisikin+vihata+entistä+kumppaniaan.+kokemuksesta+voin+sanoa+että+aika+hemmetinmoista+tunteiden+vuoristorataa+on+tiedossa,+ainakin+jos+itse+ehti+kiintyä+toiseen+kunnolla.+
Meidät+ihmiset+nyt+on+vain+rakennettu+siten,+että+tulemme+riippuvaisiksi+kumppaneistamme+samaan+tapaan+kuin+esim.+huumekoukussa+olevat.+Järki+sanoo+että+tuo+toinen+ihminen+(joka+ei+meitä+halua+eikä+arvosta)+ei+ole+hyväksi+meille,+mutta+tunteilleen+ei+silti+mahda+mitään.+
En+mää+nyt+tässä+oikein+muuta+osaa+sanoa+kuin+että+ei+kannata+soimata+itseään+liikaa+vielä+tuostakin+asiasta+ettei+pysty+unohtamaan+ja+jatkamaan+elämäänsä+kovin+nopeasti.+Tunne-elämältään+normaaliin+ihmiseen+kuuluukin+sattua+ainakin+nyt+muutaman+kuukauden+ajan+eron+jälkeen.
05.03.2017 21:08
Enpä+nyt+sanoisi+että+se+helppous+sukupuolesta+on+kiinni.+Jättäjällä+voi+eron+jälkeen+olla+jokin+verran+helpompaa+siitä+syystä+että+hän+on+aloittanut+eroamisen+jo+ennen+kuin+ilmoittaa+asiasta+toiselle.+Mutta+kyllä+kait+se+jättäjäkin+kokee+eron+raskaana+jos+on+oikeasti+niitä+tunteita+ollut+mukana.+Jotkut+ihmiset+tosiaan+näyttävät+selviävän+erosta+nopeasti,+minkä+kuvittelisin+tarkoittavan+sitä+ettei+tunne-elämä+toimi+kaikilta+osin+ihan+normaalisti.+Enpä+nyt+usko+että+sekään+välttämättä+kovin+onnellinen+olotila+olisi,+sillä+vaikka+erotuskalta+välttyisikin,+niin+voisi+kyllä+tuntea+itsensä+aika+paskaksi+kun+satuttaa+toisia+ihmisiä.
Uuden+kumppanin+löytäminen+nyt+ei+tosiaan+naiselle+yleensä+ole+temppu+eikä+mikään+(ainakin+jos+laadulla+ei+ole+niin+väliä).+Mutta+kun+sillä+uuden+löytymisellä+ei+ole+mitään+tekemistä+eksästä+toipumisen+kanssa,+niin+eipä+se+paljoa+hyödytä.
21.02.2017 23:19
Vähän+on-off-suhteen+piirteitä+tuossa+jutussa…+kannattaa+varoa+ettei+joudu+liian+syvälle+exäholismin+helvettiin.
Tiedän+kokemuksesta+että+se+tunteidensa+unohtaminen+jotain+ihmistä+kohtaan+ei+todellakaan+ole+helppoa,+vaikka+kuinka+selkeästi+ymmärtäisi+ettei+toinen+ole+hyväksi+itselle.+Olen+itsekin+tässä+kohta+puoli+vuotta+yrittänyt+päästä+eteenpäin+minut+jättäneestä+exästäni+ja+tiedän+että+hän+saisi+ehkä+vieläkin+halutessaan+puhuttua+minut+takaisin.+Nyt+kuitenkin+alan+todella+tajuta+ettei+tuon+ihmisen+kanssa+elämisestä+tulisi+enää+yhtään+mitään+ja+osaan+varoa+tällaisia+ratkeamisia+paremmin.+
Jos+olet+lukuihmisiä,+niin+voisin+suositella+Lisa+Marie+Bobbyn+kirjaa+Exäholisti,+josta+saa+aika+hyvin+vertaistukea+ja+neuvoja+siihen+miten+päästä+lopullisesti+irti+exästä.
21.02.2017 16:56
Minun+mielestäni+tuossa+kuvauksessa+henkistä+väkivaltaa+edusti+enemmänkin+tuo+jättämisellä+uhkailu.+Ihan+sama+mitä+se+terapeutti+sanoo+tai+on+sanomatta,+niin+rakastetulle+ei+tokaista+tuollaisia+asioita+päin+naamaa.+Kyllä+normaalissa+sitoutuneessa+parisuhteessa+se+terapeutti+lähtee+siitä+hyvin+pian+v*ttuun+jos+alkaa+kumppania+arvostelemaan.+
Jotenkin+tuolla+naisella+tuntui+olevan+tarvetta+pitää+jalkaa+oven+välissä+suhteen+lopettamiselle,+mutta+ei+kyennyt+tai+halunnut+pohtia+niitä+oikeita+ongelmia.+Pienet+erimielisyydet+tuollaissista+käytännön+asioista+kuten+pukeutuminen+eivät+kyllä+terveessä+suhteessa+ole+minkäänlainen+ongelma.
21.02.2017 16:34
Niin,+mikähän+tuon+kassavastaavan+rooli+sitten+on.+Eikö+olisi+millään+voinut+vaikka+siinä+vilkaista+puhelimellaan+Kelan+sivuja+ja+todeta+että+pasketta+ovat+ohjeistajat+puhuneet+ja+ottaa+saappaat+edes+varaukseen+siksi+ajaksi+että+asia+saataisiin+kunnolla+selvitettyä.+Jotenkin+erityisen+kummallista+käskeä+miestä+hommaamaan+uusi+maksusitoumus,+sillä+ymmärtäähän+sen+nyt+idioottikin+ettei+nuo+luultavasti+tarjouksessa+olleet+ja+ainoat+miehen+jalkaan+ja+budjettiin+sopineet+kengät+siellä+enää+seuraavalla+kauppareissulla+olisi.
No,+voihan+tietty+olla+mahdollista+että+kassavastaava+juuri+oli+tuon+virheellisen+ohjeistuksen+jostain+tarkistanut+ja+sen+takia+oli+asiastaan+niin+varma+ettei+viitsinyt+edes+soittaa+johonkin+kolmatta+mielipidettä+kysyäkseen.+Mutta+silti+olisi+minusta+voinut+vähän+hienotunteisemminkn+asian+hoitaa+ja+edes+yrittää+vielä+selvittää+asiakkaan+mieliksi+jos+ei+muuten.+
Minusta+tuo+kengät+maksanut+nainen+toimi+hienosti+ja+osoitti+todellista+lähimmäisenrakkautta.+Toki+nyt+ehkä+vähän+överiksi+veti+tuossa+facekirjoituksessa,+kun+piti+koko+kauppaketjua+mollata,+vaikka+syyllinen+tosiaan+löytyy+siitä+huonojen+ohjeiden+kirjoittajasta+ja+tietty+huolimattomuudesta+kun+ei+oltu+tällaista+aisaa+tarkemmin+käyty+henkilökunnan+kanssa+läpi.
15.02.2017 21:08
No+keneltäpä+sitä+sinkkunainen+kukkia+saisi.+
Näin+sinkkuna+sitä+kokee+kyllä+jotenkin+pöhköksi+tuon,+että+niitä+kukkia+rahdataan+vain+niiden+naisten+iloksi+joilla+nyt+muutenkin+menee+tunne-elämän+puolella+hyvin+(eli+ovat+suhteessa).+Sinkkunaiset+kai+niitä+kukkia+enemmän+tarvitsisivat.+
Tää+kevättalvi+on+kyllä+sinkkunaisen+kannalta+aika+lannistava+vuodenaika,+kun+ensin+tuo+tuo+f*ckin+ystävänpäivä+ja+sitten+vajaa+kuukauden+päästä+naistenpäivä.+Molempina+päivinä+ostellaan+kukkia+niin+maan+hemmetisti,+mutta+ne+menevät+aina+niille+samoille+naisille+muiden+jäädessä+ilman.
14.02.2017 22:06
No+pakko+kait+tässä+nyt+on+vastata+samalla+tavoin+kuin+muutkin,+eli+C+ehkä+hidun+verran+parempi+kuin+B+ja+A+no-go+-kategoriaa.
Jos+herra+C:n+elämä+olisi+tylsää+vain+mielekkään+tekemisen+ja+seuran+puutteessa,+niin+luulisin+kyllä+saavani+hänet+innostumaan+edes+joistakin+hauskoista+harrastuksista.+Mutta+kaipa+tässä+on+oletettava+että+ihmisen+perusluonnetta+ei+voi+muuttaa,+eli+kun+meitsi+lähtee+vaellukselle+tai+pyöräretkelle,+niin+herra+valitsee+empimättä+sen+rakkaan+kotisohvansa.
B:n+kanssa+voisi+olla+muuten+hauskaa,+mutta+vähän+hiertää+tuo+kummallinen+joustamattomuus+työnteon+suhteen.+Jotenkin+pelkään+että+tuota+samaa+saamattomuutta+ja+omasta+mielestään+aina+oikeassa+olemista+sitten+tulisi+ilmi+muillakin+elämänalueilla.
A+taas+vaikuttaa+siltä+että+on+tukan+(tai+kaljun)+alla+jotain+isompaakin+häikkää.+Tuollaista+draamakuninkuutta+ja+mahdollisesti+jopa+väkivaltaa+en+kyllä+voisi+suhteessa+sietää+hetkeäkään.
14.02.2017 21:45
Kiitos.+Voisitko+vielä+kertoa+tarkemmin+siitä+mitä+ne+jännämiesten+perseet+tänään+taas+tekevätkään+naisten+päällä.+Se+kun+on+aina+niin+mielenkiintoista+luettavaa.+:)
14.02.2017 21:08
En+tarkoittanu+sinua,+vaan+eksääni,+kommenttina+siis+tuohon+Harmaaritarin+pointtiin+sitoutumiskammosta.
09.02.2017 21:38
No+mutta+kun+tyypillä+on+kuitenkin+ihan+selkeästi+ollut+koko+ajan+toiveena+elämänkumppanin+löytäminen+ja+perheen+perustaminen,+niin+en+oikein+ymmärrä+että+miten+tuon+kepeän+seurustelun+sitten+tuohon+kuvioon+vielä+meinaisi+ympätä…
09.02.2017 21:29
”+En+osannut+sen+paremmin+selittää+mitä+tarkoitin,+tuli+vaan+niin+ahdisstunut+olo+koko+paikasta+ja+miehestä.”
Pakko+nyt+tähänkin+huomauttaa,+että+mulla+ei+ihan+hirmusti+ymmärrystä+heru+tuollaisille+selityksille.+Jos+minä+saisin+tuollaisia+ahdistuskohtauksia+joihin+en+edes+itse+keksisi+mitään+järkevää+syytä+niin+marssisin+kyllä+pikapikaa+sinne+lanttutohtorille.+Miten+ihmeessä+tulet+toimeen+itsesi+kanssa+jos+teet+asioita+ymmärtämättä+yhtään+syytä+niihin?
09.02.2017 21:17
"Ei+ihan+niin+rehellistä+mutta+tyylikkäämpää+olisi+ollut+vaan+vedota+kiireisiin+omien+lasten+kanssa+ja+siihen+ettei+oikein+ole+nyt+aikaa+suhteelle+kun+on+kaikenlaista+hässäkkää+elämässä+muutenkin.+Olisi+jäänyt+vähän+parempi+mieli+hänelle+kun+olisit+ottanut+"omaksi+syyksi"+kun+erota+kerran+halusit."
Sivuhuomautuksena+voisin+kyllä+mainita,+että+tuo+”tämä+ei+johdu+sinusta+vaan+minusta”+-taktiikka+tuntuu+sekin+jätetystä+kohtuullisen+paskamaiselta.+Silloin+saa+vain+jäädä+vuosikausiksi+arvailemaan+että+niin,+mikähän+mussa+siten+oikeastaan+olikaan+vikana,+kun+sitä+ei+voinut+edes+rehellisesti+kertoa.+Uusien+treffikumppanien+kanssa+ei+pysty+pitkään+aikaan+olemaan+oma+itsensä+kun+yrittää+alitajuisesti+välttää+tekemästä+niitä+samoja+virheitä+jotka+tuohon+jätetyksi+tulemiseen+johtivat…
No,+kyllähän+totuus+lopulta+on+se,+että+vika+voi+ihan+oikeasti+ollakin+siinä+jättäjässä.+Niin+kuin+nyt+minun+eksäni+tapauksessa,+kun+vaikka+kuinka+monta+suhdetta+on+kaatunut+siihen+ettei+mies+vain+yhtäkkiä+enää+jotenkin+”pysty”+ja+haluaa+lopettaa+suhteen.+Ei+voi+olla+ihmisellä+niin+paskamainen+tuuri+että+joka+kerta+olisi+siinä+uudessa+kumppanissa+se+vika.
09.02.2017 21:08
Niin,+voisinhan+minä+tosiaan+adoptoida+vaikka+kaikki+palstan+miehet+ja+heidän+lapsensa,+niin+sitten+olisi+ap:lla+ihan+isommastikin+niitä+elätettäviä.+Kyllä+tänne+yksiöön+mahtuu+ihan+hyvin.+:)
06.02.2017 22:49
No+joo,+vai+pitäisköhän+minun+sittenkin+lähettää+palstalle+tilinumeroni+niin+saisivat+ihan+kaikki+halukkaat+elättää+minua…
06.02.2017 22:36
Voit+halutessasi+elättää+minua,+olenhan+isäni+lapsi.+:)+Omia+lapsia+mulla+ei+kyllä+ole.
06.02.2017 22:29
Niin+no,+kyllä+minä+aikamoisen+rumienkin+(ja+lisäksi+laiskojen+ja+saamattomien)+miesten+olen+huomannut+pariutuvan,+joten+kyllä+sen+sinun+ulkonäkösi+tosiaan+sitten+täytyy+olla+jotakin+niin+kauheaa+ettei+sellaista+oikein+pysty+edes+kuvittelemaan…+
En+kuitenkaan+muista+sinulta+koskaan+heruneen+ensimmäistäkään+esimerkkiä+siitä+että+mikä+sinussa+on+niin+tavattoman+rumaa.+Rumuusjankutuksesi+tulisi+hieman+helpommin+käsitettäväksi+jos+voisit+edes+vähän+eritellä+onko+vikana+esim.+pottunenä,+kierot+silmät+tms.
03.02.2017 21:34
Ja+tämäkin+vielä+piti+oppia.+Eli+haarukkaakin+on+käytettävä+mahdollisimman+hankalalla+tavalla+kasaamalla+ruokaa+sinne+selkäpuolella+josta+se+sitten+rojahtaa+kuitenkin+takaisin+lautaselle+ja+joutuu+aloittamaan+kaiken+alusta.
Sääntöjen+laatijalla+on+selvästi+ollut+tylsä+elämä+kun+on+pitänyt+vähän+lisätä+haastetta+arkipäiväisiin+toimiin.
31.01.2017 13:35
1 / 137