Haluan elättää toisen miehen lapsia, koska minulla on huonot geenit. Mistä voi löytää yh:n? voin vahtia lapsia jos pitää olla tyttöjen illassa
Mistä löydän yh:n?
32
412
Vastaukset
Miksi sanot että huonot geenit?
- Tiedote.sinulle
No jos on vaikka lyhyt tai saastaisen ruma. Niin kait sitä silloin elättää mieluummin jonkun jännän ähkimiä kauniita lapsia kuin alkaa omia friikkipentuja edes suunnittelemaan. Niistä kun tulisi vain lisää epäonnistujia tähän maailmaan, aivan kuten isänsä on.
- Tasopoliisi
Mulla ei ole geneettisesti mitään annettavaa
Tiedote.sinulle kirjoitti:
No jos on vaikka lyhyt tai saastaisen ruma. Niin kait sitä silloin elättää mieluummin jonkun jännän ähkimiä kauniita lapsia kuin alkaa omia friikkipentuja edes suunnittelemaan. Niistä kun tulisi vain lisää epäonnistujia tähän maailmaan, aivan kuten isänsä on.
Eikö äidin kauneus korvaa puutuvaa palasta
Tasopoliisi kirjoitti:
Minä tykkään lapsista mutta eipä tuu kun tahtoo, ehkä imetys hidastuttaa.
Tasopoliisi kirjoitti:
Muutenkin parempi kuin mitään annetavaa kuin pahoja geenejä.
- Tasopoliisi
En saa kaunista naista ja ajattelin että nämä yh:t ei odota niin hirveästi miehiltä kun oma arvokaan ei ole niin suuri
- EdesUnissa
Tasopoliisi kirjoitti:
En saa kaunista naista ja ajattelin että nämä yh:t ei odota niin hirveästi miehiltä kun oma arvokaan ei ole niin suuri
Pysy kiinni tuosta ajatuksesta. Se on loistava iskurepliikki sitten tosi paikan tullen.
- einormaalia
Yleensä YH:ista on kiinnostuneet ainoastaan pedofiilit, jotka yrittävät päästä hyväksikäyttämään yh:n lapsia silloin kun tämä on tyttöjen illassa.
Voit halutessasi elättää minua, olenhan isäni lapsi. :) Omia lapsia mulla ei kyllä ole.
- Tasopoliisi
Voinko lähettää sulle mailia?
Tasopoliisi kirjoitti:
No joo, vai pitäisköhän minun sittenkin lähettää palstalle tilinumeroni niin saisivat ihan kaikki halukkaat elättää minua…
- MrHedgehog
Entä voisitko stellaria81 elättää minua? Olisit vähän niin kuin yksinhuoltajaäiti :)
Olen kylläkin sinua vanhempi, mutta ei kait se niin tarkkaa ole. Tasopoliisi kirjoitti:
Sulla on odotukset liian korkealla, olen joskus todennut Stellarian palstan tasokkaimmaksi daamiksi.
- EdesUnissa
Minä voin lainata Stellarialle omaa tytärtäni, jotta saisit elätettäviä. WIN-WIN-WIN Case. (Ja parhaimmassa tapauksessa vielä tyttärenikin olisi neljäs WIN)
- Vaari.vaari.voi.voi
Alfabertti kirjoitti:
Sulla on odotukset liian korkealla, olen joskus todennut Stellarian palstan tasokkaimmaksi daamiksi.
Perkele minähän ennustin jo aikoja sitten että pian se on stellan kimpussa. Kaikki rekatut naiset se tämä vaari yrittää iskeä, perin heikolla menestyksellä.
Vaari.vaari.voi.voi kirjoitti:
Perkele minähän ennustin jo aikoja sitten että pian se on stellan kimpussa. Kaikki rekatut naiset se tämä vaari yrittää iskeä, perin heikolla menestyksellä.
Missä näit iskuyrityksen?
MrHedgehog kirjoitti:
Entä voisitko stellaria81 elättää minua? Olisit vähän niin kuin yksinhuoltajaäiti :)
Olen kylläkin sinua vanhempi, mutta ei kait se niin tarkkaa ole.Niin, voisinhan minä tosiaan adoptoida vaikka kaikki palstan miehet ja heidän lapsensa, niin sitten olisi ap:lla ihan isommastikin niitä elätettäviä. Kyllä tänne yksiöön mahtuu ihan hyvin. :)
- Joopa_joo____
Alfabertti kirjoitti:
Missä näit iskuyrityksen?
Kyllä sä oot jo kyntesi täällä näyttänyt. Vuoron perään kaikkia iskemässä. Mikään muuhan se ei ollut kuin epätoivoinen iskuyritys tuokin.
- MrHedgehog
stellaria81 kirjoitti:
Niin, voisinhan minä tosiaan adoptoida vaikka kaikki palstan miehet ja heidän lapsensa, niin sitten olisi ap:lla ihan isommastikin niitä elätettäviä. Kyllä tänne yksiöön mahtuu ihan hyvin. :)
Jos tilasta on puutetta, voin myös olla sinun teini-ikäinen poikasi joka asuu jo reippaasti omassa asunnossa mutta jolle äiti laittaa välillä rahaa sijoitettavaksi tulevaisuutta varten :)
Joopa_joo____ kirjoitti:
Kyllä sä oot jo kyntesi täällä näyttänyt. Vuoron perään kaikkia iskemässä. Mikään muuhan se ei ollut kuin epätoivoinen iskuyritys tuokin.
Tuo heitto oli vanha juttu, avasin viime vuoden puolella ketjun naisista ja luontevasti se päättyi siihen että arvostelin palstanaiset parisuhdekelpoisuudella. Stellaria kohosi kisan ykköseksi...
- Omegabertti
Alfabertti kirjoitti:
Tuo heitto oli vanha juttu, avasin viime vuoden puolella ketjun naisista ja luontevasti se päättyi siihen että arvostelin palstanaiset parisuhdekelpoisuudella. Stellaria kohosi kisan ykköseksi...
Oliko tämä sen jälkeen kun sait pakit Lineriltä, Pikkulikalta, Nainen28v:ltä, Nainen34v:ltä, jne...
- 121212121212
Alfabertti kirjoitti:
Unohtaako Pertti aloittaneensa palstailun vasta tämän vuoden puolella? :D
Omegabertti kirjoitti:
Oliko tämä sen jälkeen kun sait pakit Lineriltä, Pikkulikalta, Nainen28v:ltä, Nainen34v:ltä, jne...
Mä luulen että se oli ennenkuin olin vaihtanut sanaakaan luettelemiesi nikkien kanssa.
121212121212 kirjoitti:
Unohtaako Pertti aloittaneensa palstailun vasta tämän vuoden puolella? :D
Aloitin palstailun keittiöeksperttinä joskus loppukesästä.
- EdesUnissa
Menee sellaiseksi jankuttamiseksi tämä ketju että taidan joutua itse elättämään lapseni. Mutta yritin edes... Näitä tilaisuuksia on tosi harvassa. (Mutta jos joltain YH-ehdokkaalta puuttuu oma lapsi, niin muistakaa. Tyttö on tosi fiksu ja hyvätapainen, puhuu kolmea eri kieltä melko sujuvasti ja syö vähän. Mutta jos tulee äitiinsä niin elättäminen voi tulla kalliiksikin.)
- FMKLelmfmklwmklmklf
Klassinen YH-ansa rakennetaan siiderikorista ja tukkupakkauksesta kärpäspaperia.
- Tasopoliisi
Miksi? Juoko YH-naiset siideriä paljon? Voin kyllä hoitaa kaupassakäynnin naisen puolesta ja sama koskee siivousta
- Kiltti-ja-kunnollinen
Yh naiset on jätettä. Ei kukaan haluaa jonkun jännämiehen paskaa lasta elättää.
Et taida itse edes oikeasti olla mikään kiltti ja kunnollinen, kun tolla tavalla haukut täällä viattomia naisia ja vielä heidän lapsiaan. Saisit kyllä oikeasti hävetä käytöstäsi, sillä olisit anteeksipyynnön velkaa naisilta ja heidän lapsiltaan!!!!
Olisiko sun omat lapset muka sitten jotenkin parempia vai?
- 847847478
Elatusta kaipaavan naisen saa parhaiten sellainen, jolla on paljon elatuskykyä. Hanki hyvä duuni vaikka ylilääkärinä, tuomarina tai pankinjohtajana, niin kyllä treffipalstoilta joku yh löytyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185243MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162730- 102274
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5882012Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221739Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701322Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411309Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3821041