Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Ooh, onko mulla oma fan clubi? Määhän oon melkeen julkkis!

No helpointa luulisi olevan jos joku ennestään vähän tuttu mies lähestyisi vaikka jossain harrastusjutuissa, opiskelussa tai töissä. Silloinhan mies ehkä hieman tuntisi minua ja olisi mahdollisesti kiinnostunut ihan ihmisenä eikä pelkän ulkonäön perusteella.

Se että täysin outo mies hyökkää yhtäkkiä kimppuun ja alkaa vaatia kahville tms. lähtemistä on hiukka hassu tilanne. En sano etteikö juttu joskus voisi onnistuakin tuolla tavoin, mutta hieman tulee semmoinen harkitsematon vaikutelma tuollaisesta miehestä.

Kyllä minulle kävisi ulkoisesti lähes minkä tahansa muotoinen mies hoikasta pyöreähköön, mutta ne ihan ääripäät, eli tikkulaiha ja yliläski ei lähtökohtaisesti oikein sytytä, viitttaavat minusta usein heikkoon terveyteen. Koulutuksella ja tulotasolla ei todellakaan ole tasan mitään väliä, jos vain muuten kolahtaa.
  2. "miehestäkin tuntuu hyvältä, kun kaunis nainen tekee kaikkensa, että lämpenisit hänelle"

Varmasti, mutta toisinaan vain saa täältäkin lukea sellaisia harhaanjohtavia miesten kommentteja että tavallinenkin nainen muka kelpaisi.