Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No miten sinä sitten sen seksin onnistut ottamaan puheeksi, jos et kerta mitään muuta? Kokeileppas seuraavan kerran korvata kysymys "Lähekkö panemaan?" kysymyksellä "Lähekkö lenkille/sienestään (tms.) ?" Eihän sinä ole kuin yhden sanan ero, niin ei luulisi olevan ihan mahdottoman vaikeeta.
En taida oikein ymmärtää ongelmaasi, joten menee vähän pelleilyksi, sori.
27.09.2013 14:13
Ooh, onko mulla oma fan clubi? Määhän oon melkeen julkkis!
No helpointa luulisi olevan jos joku ennestään vähän tuttu mies lähestyisi vaikka jossain harrastusjutuissa, opiskelussa tai töissä. Silloinhan mies ehkä hieman tuntisi minua ja olisi mahdollisesti kiinnostunut ihan ihmisenä eikä pelkän ulkonäön perusteella.
Se että täysin outo mies hyökkää yhtäkkiä kimppuun ja alkaa vaatia kahville tms. lähtemistä on hiukka hassu tilanne. En sano etteikö juttu joskus voisi onnistuakin tuolla tavoin, mutta hieman tulee semmoinen harkitsematon vaikutelma tuollaisesta miehestä.
Kyllä minulle kävisi ulkoisesti lähes minkä tahansa muotoinen mies hoikasta pyöreähköön, mutta ne ihan ääripäät, eli tikkulaiha ja yliläski ei lähtökohtaisesti oikein sytytä, viitttaavat minusta usein heikkoon terveyteen. Koulutuksella ja tulotasolla ei todellakaan ole tasan mitään väliä, jos vain muuten kolahtaa.
27.09.2013 14:06
"enkä keksiä tekemistä seksin lisäksi"
Ei nyt millään pahalla, mutta tässä vaiheessa alko jo vähä naurattamaan. Onko nämä nyt niitä miesten ongelmia, kun ei nyt kertakaikkisesti vain tule mitään muuta mieleen. :D :D
No, vakavasti puhuen, näyttäisi minusta siltä että tuossa on jäänyt vähän tutustuminen puolitiehen ennen sitä samaan sänkyyn hyppäämistä. En minä ainakaan harrastaisi seksiä miehen kanssa johon en luottaisi täysin. Ehkäpä jotkut siihen pystyvät, mutta en tajua, että miksi kaikkien pitäisi pystyä.
27.09.2013 13:46
" taustalla on vain naisten epävarmuus, pelko, mukavuudenhalu ja turhamaisuus."
No eikös miehillä ole juuri nuo samat syyt olla tekemättä aloitteita?
Ihmisen soidinkäyttäytymiseen kuuluu molemmilla sukupuolilla tietty arkuus, ja yleensä mitä enempi kiinnostusta, sen tylympää esittää ulospäin.
Oottekos tulleet ajatelleeksi, että ehkäpä ne kaikki naiset oli teihin niin ihastuneita että menivät sen takia kipsiin? (ja mukava tietysti tajuta tällainen asia vasta siinä elämän ehtoopuolella, damn!)
25.09.2013 14:27
Taisinpa olla jotain 16v ja poika oli saman ikäinen. Mutta ei kyllä ollut kyseessä se poika jonka olisin halunnut olevan. Ei ollut kivaa, en pussannu toista kertaa, yök, :P.
25.09.2013 14:16
Totuus on se, etteivät kaikki seurustele kertaakaan koko elämänsä aikana, ei siitä mihinkään pääse. Eikä se tosiaan johdu siitä että yksilössä olisi yhtään mitään vikaa, vaan on vain huono tuuri ja himpun verran heikompi itsetunto (mikä oikeastaan sisältyy tuohon huonoon tuuriin).
Itse en ole yksinäisyyteni vuoksi koskaan sentään masennukseen asti vajonnut, joten paha tässä nyt on mitään loistavia "ota itseäsi niskasta kiinni"-ohjeita alkaa jakelemaan. Minusta elämässä vain on niin paljon muutakin kivaa, mitä voi tehdä ilman kumppania, ettei tässä jaksa aina olla sinkkuuttaan murehtimassa.
Työttömyydessäon kyllä se hyvä puoli, että voi käyttää aikansa ihan niinkuin itse haluaa. Voi myös liittyä työttömien yhdistykseen tai muuten vaan hengata työttömille tarkoitetuissa palveluissa. Minäkin roikuin niissä melkein joka päivä työttömänä ollessani ja hauskaa oli. Ihan harmittaa kun ei ole enää aikaa moiseen.
Ja sen vain sanon, että nyt kyllä kuvittelet niiden naisten päähän aika kummallisia ajatuksia. Ei kukaan normaali ihminen kulje ympäriinsä ja ajattele muista ihmisistä että "vittu kun ruma", sehän nyt olisi aika sairasta ajanvietettä. Jos et itse ota kontaktia niihin naisiin, niin he vain ajattelevat että et ole juttutuulella, ei sen kummempaa. Ei me tavalliset naiset juuri koskaan mennä miehille oma-aloitteisesti jutteleman, joten tuo nyt ei ole mitenkään poikkeava tilanne.
25.09.2013 14:13
Peace, brotha.
Tuli toki vähän kärjistettyä asiaa, enkä minä nyt oikeasti noin yksioikoisesti ajattele. Meni ehkä kiukkupäissään vähän höpinän puolelle.
Mutta huomatkaas miehet, että ihan yhtä naurettavia ovat nuo teidän omakeksimänne väitteet, että nykynaiset olisivat jotenkin vaativampia ja pitäisi ola tietty koulutus ja palkkataso, ja tietyn väriset hiukset kelvatakseen parisuhteeseen. Korkeintaan jollakin parikymppisellä barbilla saattaa olla tuollaisia kriteerejä nettideitissä viestitulvaa hillitsemässä, mutta kenelläkään oikeasti parisuhdetta etsivällä aikuisella naisella ei.
22.09.2013 19:30
"Jos monet oikeasti tarvitsisivat kipeästi parisuhdetta, niin eivätkö he loppujen lopuksi käyttäytyisi juuri kuten miehetkin eli kiertelisivät pöydästä toiseen hurmaamassa?"
Ei kyllä oo noin yksioikoista. Pitäisköhän ihan linkata tuolta deittipuolelta yhtä ketjua, kun en viitsi kopioida : http://keskustelu.suomi24.fi/node/11728228 . Eli sielä loppupäässä on ihan asiallista selvitystä siitä, ettei ihmisen soidineleet aina ole niitä kaikkein loogisimpia, eli miehet "neggaa" mielenkiintoista naista ja naiset esittää kiinnostavalle miehelle epäkiinnostunutta.
Kyllä minä tuon miesten negailun pystyn vaivatta tunnistamaan ja olen sitä kohdannutkin useamman kerran. Ja tietysti myös itse olen esittänyt epäkiinnostunutta vaikka olisin ollut kiinnostunut.
Tilanteet nyt vain menevät ohi niin mahdottoman nopeasti ja jos vastapuoli ymmärtää jonkin eleen väärin, niin asiaa on lähes mahdotonta yrittää korjata jälkeenpäin.
Jos nyt jotain toivomusta saisi miehille esittää (mitä ei toki tällä palstalla kannattaisi tehdä) niiin älkää aina niin nopeasti tuomitko naista ylimieliseksi lehmäksi ja lähtekö kävelemään. Minuuttikin lisäaikaa tutustumiseen, niin lopputulos voisi olla aivan toinen.
22.09.2013 19:10
Kyllä tuossa negailun toimimisessa livetilanteessa jotain perää on. Luin tuosta aiheesta muistaakseni Tracey Coxin kirjasta Superflirtti. Kyllä livenä yleensä huomaa mistä on kyse ellei nyt aivan autisti ole. Toki sitä joskus voi peitellä arkuuttaan lähestymiseen sillä että tolkuttaa itselleen, että eihän se mies nyt yhtään kiinnostuneelta vaikuttanut, mutta tämä taas on sitten eri ongelma.
Samaa tarkoitusta muuten ajaa naisten suosima tapa esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja kylmäkiskoista miehen lähestyessä eka kertaa. Monelle miehelle tuo vaan tuntuu olevan osoitus siitä että nainen on itseään täynnä oleva kusipää, vaikka totuus on usein se, että nainen on hyvinkin mielissään miehen huomiosta (ja siis ihan tosimielessä, eikä pelkkänä egobuustauksena).
Miksi, oi miksi näitä asioita ei opeteta jokaiselle ihmiselle jo peruskoulussa? Oisi monen ihmisen elämä paljon helpompaa.
22.09.2013 11:55
No vähä, joo. Senpä takia laitoinkin homman hyllylle toistaiseksi ja keksin itselleni parempaa tekemistä.
Ja itseasiassa kun tarkemmin aattelen, niin olenkin oikeastaan tehnyt kerraan miehelle aloitteen, ja perseelleenhän se meni.
22.09.2013 11:32
Vai niin. No, höpiskää mitä höpisette, mutta pidän faktana sitä, että naisen tekemä aloite epäonnistuu todennäköisemmin kuin miehen tekemä. Syynä on se, että on olemassa joukko miehiä joiden mielestä aloitteenteko ei ole soveliasta naiselle, mutta tuskinpa löytyy naista jonka mielestä aloitteenteko ei olisi soveliasta miehelle. E.m joukon mieheen kohdistuessaan naisen aloite siis saa miehen mielenkiinnon loppumaan, vaikka sitä olisi alunperin ollutkin.
Ja mitä nyt tätä ja muita asiaa sivuavia palstoja on tullut seurattua, niin näiden naisten aloitteita halveksivien miesten joukko ei ole niinkään pieni.
On selvää että jokainen mies haluaisi naisten tekevän enemmän aloitteita, mutta tämä johtuu tietysti vain tuosta egobuustaus-efektistä. Parisuhteen muodostumisen kannalta miehen aloite on tehokkaampi.
22.09.2013 11:29
No ei oo huolta ei, mutta enpä toistaalta ole ketään päässyt tylyttämäänkään. :D
20.09.2013 20:59
Hä, en tajunnut.
Meni ehkä vähän sekavaksi teksti kun kirjoitin eka vähän kärkevämpään sävyyn, mutta päätinkin sitten vähän pehmentää sanomaa, ettei tulisi miesten itsetuntoa liikaa lytättyä. Ei ole tarkoitus lietsoa mitään sukupuolten välistä sotaa, mutta tämä aloitehomma nyt vaan on semmoinen asia josta keskustelu tuntuu aina menevän huutamiseksi.
Yleensä yritän vain saada miehet ymmärtämään, ettemme me naiset nyt ihan silkkaa kusipäisyyttämme niitä aloitteita jätä tekemättä. Onhan nyt naisenkin harkittava tarkoin kenelle sen aloitteen tekee, ettei vahingossa yritä saada ketään itseään tasokkaampaa miestä (ja tämmöinenhän aiheuttaa joillekin miehille suurta mielipahaa).
Ja milloinkas tällä palstalla on kenelläkään miehellä ylipäätään ollut hyvää sanottavaa naisten tekemistä aloitteista? Eikös ne yleensä ole aina niitä rumia lehmiä jotka yrittää lähennellä? Tai jos ei muuta vikaa löydy, niin sitten nainen vain tekee aloitteen väärässä paikassa, liian epäselvästi tai jotain muuta uskomatonta selistystä; tosiasiassa tämä vain lienee kiertoilmaus sill, ettei vain kiinnosta.
20.09.2013 20:57
Ei kai yksikään nainen arvosta sarjaiskijää, jolla kelpaa yhtä hyvin kuka tahansa. Pointti on juuri se, että mies tekisi sen harkitun aloitteen naiselle, josta on oikeasti kiinnostunut (joo, olen egobuustausta kaipaava hieho :D), mutta kun yhä useammat nykymiehet kieltäytyvät itsepintaisesti tekemästä aloitetta koskaan.
Jos mies ei todellakaan osoita millään tavoin olevansa kiinnostunut, niin eihän se nainen nyt hyvänen aika voi muuta päätellä, kuin että mies on onnellisesti naimisissa oleva perheenisä, tai jos on varmasti sinkku, niin kiinnostunt täysin toisentyyppisistä naisista.
Ja jos nainen sattuu olemaan sellainen vähemmän miesten huomiota keräävä tapaus, niin saattaakin olla sarjaiskijöille tavallista helpompi saalis, kun menee ihan onnesta sekaisin siitä yhtäkkisestä huomiosta eikä sitten huomaakaan, että on itse miehelle vain huvittelukohde.
20.09.2013 13:14
"Oikeastaan pakeissa pahinta ei ole se, että tulee itse torjutuksi vaan tieto siitä, että on onnistunut pönkittämään taas yhden turhamaisen hiehon paisunutta egoa. "
Samat sanat muuten, mutta hieho -> sonni.
20.09.2013 12:55
"miehestäkin tuntuu hyvältä, kun kaunis nainen tekee kaikkensa, että lämpenisit hänelle"
Varmasti, mutta toisinaan vain saa täältäkin lukea sellaisia harhaanjohtavia miesten kommentteja että tavallinenkin nainen muka kelpaisi.
20.09.2013 12:52
" Muita miehiähän ei naisten silmissä käytännössä edes ole olemassa. "
Naisen näkökulmasta: muiden miesten ei voi olettaa olevan kiinnostuneita.
19.09.2013 14:30
Taispa olla pelleilyä tämä viesti. Tai ainakaan ei ole naisista pulaa, jos kaikkien tavanomaisten ulkonäkö- ja luonnevaatimuksien lisäksi vaadit naiselta vielä toimimista sinua miellyttävällä alalla.
Enkä minä mitään duunarimiestä todellakaan hae. Miehen koulutustaustalla ei ole minulle tasan mitään väliä, kun han olisi vain semmoinen jonka kanssa on mukava olla.
19.09.2013 14:23
Olipas hyvin puettu sanoiksi epäilemättä monia nettideitin naisia harmittavat asiat!
Erityisesti tuo 3. kohta on miesten hyvä huomioida: neggaus ei todellakaan toimipelkän kirjoittelun varassa kun kaikki muu elekieli puuttuu. Siitä tulee vain paha mieli ja voipi olla että lähtee pian naisen profiilikin, jos noita osuu omalle kohdalle useampia.
18.09.2013 12:03
"Mutta on myös niitä tohtorisnaisia, kuten Riitta siinä Ylen ohjelmassa, jotka eivät pysty suhtautumaan duunarimieheen luonnollisesti, vaan näkevät vaikka väkisin merkkejä kateudesta."
Mjaa, hyvä pointti tuokin. Minun tapauksessani on vain tosiaan käynyt niin, että mies on jotenkin perääntynyt ja löytänyt sitten tietty heti jonkun toisen naisen, minun jäädessäni ihmettelemään, että mitä oikein tapahtui.
18.09.2013 11:37
128 / 137